- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 51
Aklıma takılan bir konu var, honda.com üzerinden mesaj attım ama henüz bir cevap gelmedi ( gelince buraya koyarım). Şimdi 2011 motorlarda devir saati geldi, bizim eski modellerde kafa sökülüp, devir saati takılabilir mi? Bir de bunun maliyeti ne kadar olur sizce?



