Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Al bir casio dijital kol saati yapıştır göstergeye birşey yapmış olursun, ellerin gidondayken de saati merak edersen beni hatırlarsın :)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Şu forumu okudukça kendimden utanıyorum.Motorum aldıgım gibi duruyo hiç değişiklik yapamadm arkadaş

Orjinal bir motosiklete sahipsin.Yetmez mi?Her yenilik zaman demek,para demek orjinalliğin bozulması demek.Lastik vb.sürüş ve emniyeti direk etkileyecek şeyler dışındaki keyfe keder işler için kederlenmeye sanırım lüzum yok.Yapanların elleri sağ olsun.Ama yapamayanlar da sağ olsun üzülmesin.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HİÇ BİRŞEKİLDE GARANTİ DIŞINA CIKMIYOR.
BEN MUĞLA daki HONDA YETKİLİ SERVİSİNE SORDUM. GÖNÜL RAHATLIĞI İLE TAKABİLİRSİNİZ.
İşinizi daha garantiye almak isterseniz benım gibi eğer eski panel ile birlikte servise gidip bu eskisi buda yenısı kaç km yaptığını gösterebilirsiniz.
ZATEN ESKİ KM NİN ÜZERİNE SAYIYORLAR.

bide şunları merak ediyorum;
0km CBF alıp,daha önceden de intten satın aldığım çok işlevli paneli servisine gidip CBF yi aldığım gün taktırsam bi sorun olurmu...çünkü kendilerinden satın almıyacağım için gösterge panelini birde servise şu konuda güvenemiyorum servise yaptırdıktan sonra servis yaptığı işi daha sonra kabul etmezse yok efendim bu şekilde kapsamdan çıkar derse ondan korkuom..

birde işlevli panelde herşey var birde vites göstergesi var TR de satılan CBF lere bu panel takıldımı paneldeki her fonksiyon çalışır mı deneyen var mı.bu teknik işlerden anlamadığım için bu konudada yardım alacam bilen arkadaşlardan...

bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Şu forumu okudukça kendimden utanıyorum.Motorum aldıgım gibi duruyo hiç değişiklik yapamadm arkadaş

Üzülme İbrahim, sende de CPR9EA-9 serisi TR'de zor bulunan bujilerden var. :cherry: bir çok kişide yok o bujilerden, ciddiyim bak.

bide şunları merak ediyorum;
0km CBF alıp,daha önceden de intten satın aldığım çok işlevli paneli servisine gidip CBF yi aldığım gün taktırsam bi sorun olurmu...çünkü kendilerinden satın almıyacağım için gösterge panelini birde servise şu konuda güvenemiyorum servise yaptırdıktan sonra servis yaptığı işi daha sonra kabul etmezse yok efendim bu şekilde kapsamdan çıkar derse ondan korkuom..

birde işlevli panelde herşey var birde vites göstergesi var TR de satılan CBF lere bu panel takıldımı paneldeki her fonksiyon çalışır mı deneyen var mı.bu teknik işlerden anlamadığım için bu konudada yardım alacam bilen arkadaşlardan...

bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim...:mrgreen:

Emin olmamakla birlikte 2011 makyajlı kasanın göstergesinin bağlantı kabloları bizimkilerden farklılık gösterebilir diye düşünüyorum.
%90 ihtimalle vites göstergesinin bağlantısını sağlayan kablolar 2011 kasa cbf'lerde olmayacaktır. Çünkü vites göstergesi zaten yok orijinalinde.

Bu da montaj aşamasının biraz daha meşakkatli olması demektir.

Ama dediğim gibi bu konuda emin değilim. Emin olabilmek için 2011 makyajlı kasanın grenajları söküp elektrik tesisatını incelemek gerek.

AydoganX E BURDAN TESEKURLER. :)
Yeni panel pazartesi elime gecince hemen takacagım.

Rica ederim @Beşkazalı
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Orjinal bir motosiklete sahipsin.Yetmez mi?Her yenilik zaman demek,para demek orjinalliğin bozulması demek.Lastik vb.sürüş ve emniyeti direk etkileyecek şeyler dışındaki keyfe keder işler için kederlenmeye sanırım lüzum yok.Yapanların elleri sağ olsun.Ama yapamayanlar da sağ olsun üzülmesin.

güzel cevabın için teşekkr ederm.Ben de kendimi böyle kandırıyorum ama görünüş olarak küçük değişiklikler insanı iyi hissettirir. Mesela 1 senedir kullandıgımız kalemi bile değiştirince daha güzel şeyler yazıyoruz bence :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:40 ----------

Üzülme İbrahim, sende de CPR9EA-9 serisi TR'de zor bulunan bujilerden var. :cherry: bir çok kişide yok o bujilerden, ciddiyim bak.

:cherry: ilahi ismail abi :cherry: o buji hala duruyo sıcak havalarda takıyorum.Her kıvılcımda seni anıyorum inan :cherry: Bu ay içinde vaziyeti toparlarsam senden gösterge istiycektm ama sen getirmicem diyodun fikrin değiştimi hiç :)
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
HİÇ BİRŞEKİLDE GARANTİ DIŞINA CIKMIYOR.
BEN MUĞLA daki HONDA YETKİLİ SERVİSİNE SORDUM. GÖNÜL RAHATLIĞI İLE TAKABİLİRSİNİZ.
İşinizi daha garantiye almak isterseniz benım gibi eğer eski panel ile birlikte servise gidip bu eskisi buda yenısı kaç km yaptığını gösterebilirsiniz.
ZATEN ESKİ KM NİN ÜZERİNE SAYIYORLAR.:cat:

AydoganX E BURDAN TESEKURLER. :)
Yeni panel pazartesi elime gecince hemen takacagım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------




Malesef Türkiyede tek bir cbf150 var.
Cbf125 olsun ve diğer türleri gibi modeller bulunmuyor. STANDART YANİ:wiinkk:

gelme ihtimali varmı arkadasım acaba bir bilgin varmı? bilgi için tesekkurler
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Motor çok da kötü durumda değilmiş, benim aldığım daha perişan haldeydi :) Allahtan parçası ucuz. Tertemiz çıkmış ortaya. Aslında yaptığın masrafı kullandığın parçaları yazsan, 2 el alıp da masrafı var diye tereddüt edenlere bir fikir olur. Benim tahminim boyama işi dahil 200 tl.

Göstergeyi saymazsak 300 tl gibi bir rakam.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:01 ----------

@mbuyuk
Tebrikler Muharrem hocam, gerçekten güzel iş çıkartmışsın.
Motor tertemiz olmuş maşallah :)
Kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle...

Teşekkürler İsmail :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 ----------

HİÇ BİRŞEKİLDE GARANTİ DIŞINA CIKMIYOR.
BEN MUĞLA daki HONDA YETKİLİ SERVİSİNE SORDUM. GÖNÜL RAHATLIĞI İLE TAKABİLİRSİNİZ.
İşinizi daha garantiye almak isterseniz benım gibi eğer eski panel ile birlikte servise gidip bu eskisi buda yenısı kaç km yaptığını gösterebilirsiniz.
ZATEN ESKİ KM NİN ÜZERİNE SAYIYORLAR.:cat:

son gelen partideki devir saatli cbflerde soketler farklı ise bir de vites göstergelerine giden tesisat yok ise bu bizim taktığımız göstergeleri elektrik aksamına müdahale etmeden nasıl uygulayacaklarını bende merak ettim doğrusu ama umarım dediğin gibidir. :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:13 ----------

Orjinal bir motosiklete sahipsin.Yetmez mi?Her yenilik zaman demek,para demek orjinalliğin bozulması demek.Lastik vb.sürüş ve emniyeti direk etkileyecek şeyler dışındaki keyfe keder işler için kederlenmeye sanırım lüzum yok.Yapanların elleri sağ olsun.Ama yapamayanlar da sağ olsun üzülmesin.

söktüğüm sticker'ler haricinde sürüşü tehlikeye atacak şekilde parça değişimi yapılmamıştır lastik, rulman vs parçalar kitapçığında yazan ebatlar ne ise aynısıdır:cat:


orjinallik konusunda da satsam kaç para eder diye bir tereddütüm olmayacak:) zaten ben ikinci el aldım gönlüme göre şekillendirdim artık değerinin çokta fazla önemi yok:p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
5
Ben de şahsım ve diğer arkadaşlar adına teşekkür ederim.



Hayırlı satışlar olsun.

Metehan abi yine çizilmiş, http://www.motosiklet.net/forum/members/mete_han-10213.html


Daha önceden bahsettiğim takometre bugün geldi. Güzel birşeye benziyor ama daha takamadım.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170564149540&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT

Ürünün tek kablosu var ve bu kablo buji kablosunun üzerine sarılarak gerekli bilgiyi alıyormuş.

Murat bey cevaplarınız için teşekkürler.Bakalım kısmetse bizde ikinci el bi cbf150 sahibi olacağız.Arkadaşın verdiği ilanın fiyatı uygun gibi ancak o yükseklikte kilometreler sanırım içime sinmeyecek.Dediğim gibi fiyatlarda baya oynak geldi bana sahibinden.com da.Bu arada devir saatli gösterge panelini sanırım kendi imkanlarınızla getiriyorsunuz.Kullanmaya başlayanlar sanırım tüm fonksiyonlarıyla memnun olarak kullanıyorlar.Motora yeni başlayacağım için devir göstergesi olsa iyi olur diye düşünüyorum ,bakalım kısmet artık....
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
:cherry: ilahi ismail abi :cherry: o buji hala duruyo sıcak havalarda takıyorum.Her kıvılcımda seni anıyorum inan :cherry: Bu ay içinde vaziyeti toparlarsam senden gösterge istiycektm ama sen getirmicem diyodun fikrin değiştimi hiç :)

Sağolasın İbrahim :cherry:

Honda Türkiye doğru düzgün bi panel getirmiş olsaydı tekrar bu işle uğraşmayacaktım. Ama görünen o ki HondaTR'nin panelleri benim gibi bir çok kişinin içine sinmiyor.
Bu sebeple devir saatli gösterge panellerinden bir miktar daha getireceğim. İhtiyacı olan arkadaşlar faydalansın.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
Sağolasın İbrahim :cherry:

Honda Türkiye doğru düzgün bi panel getirmiş olsaydı tekrar bu işle uğraşmayacaktım. Ama görünen o ki HondaTR'nin panelleri benim gibi bir çok kişinin içine sinmiyor.
Bu sebeple devir saatli gösterge panellerinden bir miktar daha getireceğim. İhtiyacı olan arkadaşlar faydalansın.

İsmail sen en iyisi fazla fazla getir ki bu km saatlerinden,sen uyguna alıyorsun diye hondada senden alır belki,gariban hondayı kurtarmıyor galiba hem devir saati hemde vites göstergesi.:cherry:
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selamlar herkese...Bencede bizim paneller Honda'nınkinden daha güzel...Anlamıyorum gerçekten birkaç ampül ve birazcık kablodan çokmu tasarruf yapıyorlar...? böyle saçma sapan işler...
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Sağolasın İbrahim :cherry:

Honda Türkiye doğru düzgün bi panel getirmiş olsaydı tekrar bu işle uğraşmayacaktım. Ama görünen o ki HondaTR'nin panelleri benim gibi bir çok kişinin içine sinmiyor.
Bu sebeple devir saatli gösterge panellerinden bir miktar daha getireceğim. İhtiyacı olan arkadaşlar faydalansın.

İsmail bana da niyeti bozdurtacaksın. Şu havalar düzelse de binsek motora özledim :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Valla ben hiç inmedim CBF 150min üstünde şimdi girdim içeri, İstanbulda daha sezon kapanmadı :) bu hafta da hava güzel olacak sanırım ;)

Bu arada ismail o ölçüler keçelerin ölçüleriymiş. 4tl ye otoseverden aldım keçeleri, bir tanıdık da skf rulman aldı saolsun tanesi 11tl den 6301 sanırım ( plastik kapaklı olanlardan)

Bugün girişecektim ama yine zaman kalmadı. Fazladan elimde Fag rulman var ( enişteye söylemiştim o da almış :) )

Ben de mi yenilesem diyorum motosikleti hoş gösterge var elimde takasım yok 22000 olana kadar :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail sen en iyisi fazla fazla getir ki bu km saatlerinden,sen uyguna alıyorsun diye hondada senden alır belki,gariban hondayı kurtarmıyor galiba hem devir saati hemde vites göstergesi.:cherry:

Gerçekten anlamak çok zor bu Honda Türkiye'yi, bi taraftan veriyor, bi taraftan alıyor.
Şimdilik getirmeye devam ediyorum panelleri Birol, isteyen arkadaşlar benimle iletişime geçebilir.

Selamlar herkese...Bencede bizim paneller Honda'nınkinden daha güzel...Anlamıyorum gerçekten birkaç ampül ve birazcık kablodan çokmu tasarruf yapıyorlar...? böyle saçma sapan işler...

Haklısın Bruce; bir kaç ampul ve birazcık elektrik kablosundan tasarruf ettiğini zannediyor HondaTR.
Bu adamlar hiçmi bu forumları okumaz? Hiçmi kullanılıcıların nabzını tutmazlar?
Gerçekten anlamak zor.

yeni cbfler çok güzel gözüküyor :) bi kredi kartı bulsam anında alacağım :salut:

Ah İbrahim ah, bi alamadın gitti motoru, sen böyle mesajlar attıkça senin adına bende üzülüyorum kardeşim, hakkında hayırlısı olsun bakalım:rendeer:

İsmail bana da niyeti bozdurtacaksın. Şu havalar düzelse de binsek motora özledim :)

Abi nasip bakalım :) Bende bu çok soğuk ve karlı buzlu zamanlarda motoru bıraktım.
Havaların ısınmasını bende bekliyorum.

Valla ben hiç inmedim CBF 150min üstünde şimdi girdim içeri, İstanbulda daha sezon kapanmadı :) bu hafta da hava güzel olacak sanırım ;)

Bu arada ismail o ölçüler keçelerin ölçüleriymiş. 4tl ye otoseverden aldım keçeleri, bir tanıdık da skf rulman aldı saolsun tanesi 11tl den 6301 sanırım ( plastik kapaklı olanlardan)

Bugün girişecektim ama yine zaman kalmadı. Fazladan elimde Fag rulman var ( enişteye söylemiştim o da almış :) )

Ben de mi yenilesem diyorum motosikleti hoş gösterge var elimde takasım yok 22000 olana kadar :)

Ankara'nın soğuğu ile İstanbul soğuğu arasında fark vardır sanırım. Geçtiğimiz 3-4 gün içinde öyle soğuk oldu ki sabahları dışarda nefes alınca, aldığım nefesin boğazımdan geçerken buz tutacağını zannetmiştim :). Ankara'nın ayazı meşhur diyorlar, gerçekten öyle.

Keçe konusunda haklısın, orijinal keçelerimizin ölçü numaraları o şekildeydi. Sen rulman sorduğun için ben 6301 olarak söylemiştim o mesajlarda :)
Neyse, çözdüğüne göre sorun yok :cat:

Ön rulmanları değiştirirken bende keçeleri orijinallerden almıştım, zaten çok ucuz.
Hatta fotolarını bile çekmiştim, yanılmıyorsam forumada eklemiştim o zaman:
IMG_0119.jpg
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Arkadaşlar bir tane cbf 150 var 2007 model 900 km'de. Motor çok temiz, sahibini gördüm: Çok titiz birisi Honda VAradero, Transalp, Hornet 600 motorları var o yüzden cbf'nin km si düşük. 3600 TL deniyor fiyatı nasıl?
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bir tane cbf 150 var 2007 model 900 km'de. Motor çok temiz, sahibini gördüm: Çok titiz birisi Honda VAradero, Transalp, Hornet 600 motorları var o yüzden cbf'nin km si düşük. 3600 TL deniyor fiyatı nasıl?

bahsettiğine göre 2007 model ise 2011 de 4 yıllık motor demek 4 yıllık demek ortalama o motorun 40.000-50.000km olması lazım ama bahsettiğine göre 900-1000km de gayet güzel aldığı gibi yatmış demektir.sıfır ayarında ise kazası yan yatması yoksa iyi.çünkü 0km ye 4 bin küsüt sayıp ilk iki üç yıl yıllık 80tl vergi verirsin....bahsettiğin bu modelin vergisi yıllık 60tl olmuştur vergisi bunuda hesaba katmak gerek.bu arada KDV ve ÖTV dende kurtuluyorsun birde bu motosikleti 3500 veya altına bir fiyata alırsan yemede yanında yat.:)şu an windy kullanıosan windiden 10 kat daha iyi buna inan sonuçta honda yedek parçası bol ve ucuz ben kullandım çoğu özelliği birçok bu hacme sahip motora bin basar tabi diğer kaliteli markaları yabana atmamak lazım.söz konusu honda ise eğer ciğeri de sağlamsa al kullan derim.bu arada bir video var onuda bulursam paylaşırım ok izle öle karar ver.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:51 ----------

Arkadaşlar Çin sitelerinde dolanırken bir video buldum.
Bizim motorun teknik özelliklerini vs. anlatıyor.
İlk dakikalarda Honda markası üzerinde durmuşlar ama biraz sonra CBF150'nin teknik detayları başlıyor.
Çince konuşsalarda yinede görüntüden neyin ne olduğu anlaşılıyor.:) Bazı yerlerde İngilizce kısımlarda mevcut.

Bu arada bizim önceki sayfada üzerinde konuştuğumuz 5 nolu giriş vardıya, tam olarak işlevi burada anlatılmış. Soğutma.

Profesyonelce hazırlamış adamlar, helal olsun. Bu işi biliyor Honda.
[yt]k2IMdsPPV98[/yt]


Evet Evren :)
Yine Çin diyarlarında dolanırken şu bilgiye rastladım.
Bizim motor, 5.viteste ve sürekli 3500 devirde kullanılınca (yani 50 km hıza tekabül ediyor.)
100 kilometrede 1,61 Litre yakıt tüketimi olduğu belirtilmiş.
Kaynak Çin'deki resmi Honda sitesidir.

Yalnız bu şartları sağlamak biraz zor, çünkü hafif yukarı meyilli yolda 3500 devirde çekiş çok azalıyor.

Adamlar muhtemelen bu testi Çin'deki uzun ve düz otobanlardan birinde, sürekli 50km. ile giderek yapmışlardır.

hacı bu videoda honda cbf teknolojisinden bahsedior her honda cbf adayı bunu izlemeden cbf almamalı.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
bahsettiğine göre 2007 model ise 2011 de 4 yıllık motor demek 4 yıllık demek ortalama o motorun 40.000-50.000km olması lazım ama bahsettiğine göre 900-1000km de gayet güzel aldığı gibi yatmış demektir.sıfır ayarında ise kazası yan yatması yoksa iyi.çünkü 0km ye 4 bin küsüt sayıp ilk iki üç yıl yıllık 80tl vergi verirsin....bahsettiğin bu modelin vergisi yıllık 60tl olmuştur vergisi bunuda hesaba katmak gerek.bu arada KDV ve ÖTV dende kurtuluyorsun birde bu motosikleti 3500 veya altına bir fiyata alırsan yemede yanında yat.:)şu an windy kullanıosan windiden 10 kat daha iyi buna inan sonuçta honda yedek parçası bol ve ucuz ben kullandım çoğu özelliği birçok bu hacme sahip motora bin basar tabi diğer kaliteli markaları yabana atmamak lazım.söz konusu honda ise eğer ciğeri de sağlamsa al kullan derim.bu arada bir video var onuda bulursam paylaşırım ok izle öle karar ver.:cat:

teşekkürler. 3500TL'ye almaya çalşcm. sıfırdan farklı olarak sadece lastikleri yenilerim herhalde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:58 ----------

şimdi "sahibinden"de bir arama yaptım. 2007-2009, 750-1200 km cf150 1 tane sonuç çıktı o da hangisi dersiniz:mrgreen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-sifirdan-farksiz-41925357/mega-foto/?photo=5
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Arkadaşlar CBF150 üçlü çanta kullanımı nasıldır? ben sık sık şehir dışına çıkıyorum arka çanta mecbur yaptırcm. depoüstü (SCOYCO MTS81 30Lt) çanta da var.
ikisi bana yeterli olur ama üçlü çanta yapmak istiyorum, demirli olanlardan mı yaptırmak zorundayım yada şu textil olanlar(heybe gibi ama şık) nasıl? Bu arada yağmur-çamur her zaman yola çıkıyorum textil olanlar dayanıklı mı?
Teşekkürler.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Arkadaşlar CBF150 üçlü çanta kullanımı nasıldır? ben sık sık şehir dışına çıkıyorum arka çanta mecbur yaptırcm. depoüstü (SCOYCO MTS81 30Lt) çanta da var.
ikisi bana yeterli olur ama üçlü çanta yapmak istiyorum, demirli olanlardan mı yaptırmak zorundayım yada şu textil olanlar(heybe gibi ama şık) nasıl? Bu arada yağmur-çamur her zaman yola çıkıyorum textil olanlar dayanıklı mı?
Teşekkürler.

Dostum 3 lü çanta bence bu motorlarda biraz görüntüyü bozuyo gibi geliyo bana:silent:
Mesela arkaya bir topcase , önede depo üstü çanta bence daha hoş olur gibi...
Bu benim şahsi fikrim tabi:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst