Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
arkadaşlar cbf 150 de tek duy ampülü nası h4 yapabilirim soket çevirici filan varmı?

AydoganX in dediklerine katılıyorum ayrıca, H4 kullanıp da far tasının eridiğini söyleyen birileri vardı diye hatırlıyorum. Bunu da göz ardı etmemelisin. Sonuçta farlarımız devamlı yanıyor, ısı farkı varsa far kaldırmayabilir. Xenon farlar bildiğim kadarıyla normal far ampullerinden daha az ısınıyorlar. Bütçe elveriyorsa deneyebilirsin. Kaliteli h4 lerin çiftine 25 lira isteyebiliyorlar. 50-70 tl ye xenon ? var. (ne kadar sağlıklı bilemem)

İsmail, teklifin için çok teşekkür ederim. Bir gün mutlaka görüşelim. Motorunu denemek isterim mutlaka.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
mişlenciler, ıslakta nasıldır lastikleriniz?

Kesinlikle duro kabusundan sonra kıyaslanmayacak kadar rahat güvenli ve konforlu bir lastik,herkese tavsiye etmiştim taktığım zaman...ıslak kuru fark etmiyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------

Michelin olmadan geçen vakitlerime acıyorum Evren.
Yağmurda bile çok güven verici bir performansı var.

Aynen katılıyorum...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
:) Büyük güne az kaldı, Banstar'ı bekliyoruz.
Gösterge panelinin ücreti 147 lira Emrah.
Özel mesajla bana adres ve telefon bilgilerini gönder senide dahil edelim listeye :cat:

Abi şindi ben adresi neyim yollıyım o sorun değilde..Mayışlan çalışıyoruz..O kısmını çözmeden sana bişey demiyim..Yarın izinliyim perşembe günü avans almaya çalışıyım..Alabilirsem sana döneyim uyarmı abi..

Kredi kartı geçiyo mu :p

İlk postayı ne zamana gönderttircen ona göre bişeyler yapayım sıraya al beni abi..Sezon başı motoru satmayı düşünsemde bende Devir saatli gösterge istiyorum:cherry:

Bide bu km'yi nası şeetçez..Benim mötör 24 binde yaw:silent:

Bu arada arkadaşlar mişlen candır canandır...
İşteykene duro lastikler takılmış spacylerle mubarek kayak yapıyorum..akşam oldumu binince mişlenli motoruma aha diyorum motör yapmış adamlar:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Abi şindi ben adresi neyim yollıyım o sorun değilde..Mayışlan çalışıyoruz..O kısmını çözmeden sana bişey demiyim..Yarın izinliyim perşembe günü avans almaya çalışıyım..Alabilirsem sana döneyim uyarmı abi..

Kredi kartı geçiyo mu :p

İlk postayı ne zamana gönderttircen ona göre bişeyler yapayım sıraya al beni abi..Sezon başı motoru satmayı düşünsemde bende Devir saatli gösterge istiyorum:cherry:

Bide bu km'yi nası şeetçez..Benim mötör 24 binde yaw:silent:

Zaten şu an için elimde ürün yok Emrah, ilk ürünler muhtemelen 10-15 gün içinde elime ulaşacak.

Gösterge panelleri bana ulaştıktan sonra ben hesap numaramı veririm benim hesaba ücreti gönderirsin.

Kredi kartı ile sahibinden'deki GET aracılığıyla satış yapabiliriz ama o zamanda site ekstra bi %7 ücret kesiyor sanırım.
İstersen bu yolla da yapabiliriz. Bu durumda 147'nin üstüne bi %7 koymak gerekecek.

Kilometre konusunda ise eski kilometre göstergendeki sayıcı kısmı olduğu gibi yeni panele takıp öyle de montaj yapabilirsin.
İki panelinde içini sökmen gerekecek bu durumda.

Ya da ben hiç uğraşmadım eskisini söküp bunu taktım. Kilometre sıfırlandı doğal olarak.
Ama kaydını tuttuğum excel listemdeki bakım tablomda 23150. km.de gösterge panelimi değiştirdiğimi not aldım. Bu km. ye göre yine motorumun bakımlarını devam ettireceğim.

İleride motorumu satacak olursam zaten alıcı kişiye bakım tablosunu olduğu gibi vereceğim.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Değerli Arkadaşlarım selam sevgiler olsun...sizleri çok özledim...19 Aralıkta ban bitiyor...size güzel bir haberim var..1 ay sonra CBF 150 karbüratörlü artık TR ye giriş yapmıyor...enjeksiyonlu cbf 150 ler geliyor...bilgilerinize sunarım...ne gibi değişiklikler var bilmiyorum...bilgi Honda Bayisi D&B Motordan verilmiştir...Mete Han.

dip not...motörümü 65.000 de (dün) tekrar silindir piston attırıp sıfırlatmak zorunda kaldım...önceki sıfırlatma 40.000 deydi hatırlarsanız...ban bittiğinde sitede yaygarayı koparıcam Hondaya ver coşkuyu yapıcam...Mete Han

Arkadaslar metehandro adlı pandamızın ricası üzerine =))

bizde şimdiden küfte hazırlıklarına başladık zaten :cherry:

kofte.jpg


gerçi bir porsiyon kurtarmaz bir kaç tane hazırlamak lazım:queen: ama malum kış mevsimi olduğundan pandalar hazırlıklıdır yazdan mutlaka yağ stoku vardır.:p
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bizde şimdiden küfte hazırlıklarına başladık zaten :cherry:

kofte.jpg


gerçi bir porsiyon kurtarmaz bir kaç tane hazırlamak lazım:queen: ama malum kış mevsimi olduğundan pandalar hazırlıklıdır yazdan mutlaka yağ stoku vardır.:p

dostum porsiyon olayı eskidendi,son altı aydır 1,5 kilodan aşağı kurtarmadı.
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
42
Arkadaşlar slm.
Motorum 2010 model 8,000 Km.de Honca Cbf 150. Bir ay önce aldım ilk motorum. Ve yeni başladım. Honda.dan eğitim aldım baya faydası oldu.
Sıkıntımız , dün çalıştırmayı denedim aki bitti motor çalışmadı , kapalı garajda duruyor. Çok soğuk deildir garajımız. Vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım. Aldığımda bakımlarını yaptırmıştım. 1 hafta çalıştırmamıştım öncesinde.
Bu işin püf noktası nedir? özellikle kış aylarında rahat çalıştırmak için ne yapmak gerek.
İkincisi , üzerinde standart lastiği var , fark ettimki yol tutuş zayıf, kaymak için bahane arıyo lastik. Değiştirsek fark edermi? Bize maliyeti ne olur.
Tşk...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Zaten şu an için elimde ürün yok Emrah, ilk ürünler muhtemelen 10-15 gün içinde elime ulaşacak.

Gösterge panelleri bana ulaştıktan sonra ben hesap numaramı veririm benim hesaba ücreti gönderirsin.

Kredi kartı ile sahibinden'deki GET aracılığıyla satış yapabiliriz ama o zamanda site ekstra bi %7 ücret kesiyor sanırım.
İstersen bu yolla da yapabiliriz. Bu durumda 147'nin üstüne bi %7 koymak gerekecek.

Kilometre konusunda ise eski kilometre göstergendeki sayıcı kısmı olduğu gibi yeni panele takıp öyle de montaj yapabilirsin.
İki panelinde içini sökmen gerekecek bu durumda.

Ya da ben hiç uğraşmadım eskisini söküp bunu taktım. Kilometre sıfırlandı doğal olarak.
Ama kaydını tuttuğum excel listemdeki bakım tablomda 23150. km.de gösterge panelimi değiştirdiğimi not aldım. Bu km. ye göre yine motorumun bakımlarını devam ettireceğim.

İleride motorumu satacak olursam zaten alıcı kişiye bakım tablosunu olduğu gibi vereceğim.

Anladım abi..Sen al beni abi sıraya neyim :p
bende söktüğüm gösterge panelini saklar..Sattığım kişiye motorla beraber aha bu eskisi buda yenisi 2sini toplayınca motorun km ortada derim :mrgreen:
Ben bakımları filan hep hatirliyorum ama hiç sağa sola yazmadı..Satarken başım ağrıyıcak farkındayım..

bu arada debriyaj'ım sıyırdı veya yandı herhalde..
Arka stop ışığım patlamış..
olduğu yerde sola düştü motorum koruma demirinin sol tarafı hafifi içeri doqru yamuldu..Motorda problem yok..
Yağ yakma mevzusu yağdan kaynaklaniyomuş..10-40 ı koyduktan sonra 1000 kmde 150-200 gram eksiltiyo..

Birde İsmail abi yokuş çıkarken motor bazen tırrr diye bi ses çıkarıyo nerden geldiğini çözemedim..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
dostum porsiyon olayı eskidendi,son altı aydır 1,5 kilodan aşağı kurtarmadı.
:mrgreen::mrgreen:

http://www.honda-sundiro.com/

Arkadaşlar bir söylenti var yeni modellerin enjeksiyonlu geleceğine dair ben bişiy bulamadım ama cbf lerin geldiği fabrika olan sundirodada bahsetmemiş yada ben bulamadım..

Evet aykan dostum.
Bende enjeksiyonlu modele dair bir ipucu bulamadım.
Verdiğin sitedeki modellerde de makyajlanmış cbf var.
Benim pek ümidim yok ama en fazla makyajlı cbf gelir gibi gözüküyor.

Mete_han D&B'den bilgiyi almış ama asıl kaynak neresi acaba?
Belki bilmediğimiz,, tahmin edemediğimiz bir durumda olabilir.

Arkadaşlar slm.
Motorum 2010 model 8,000 Km.de Honca Cbf 150. Bir ay önce aldım ilk motorum. Ve yeni başladım. Honda.dan eğitim aldım baya faydası oldu.
Sıkıntımız , dün çalıştırmayı denedim aki bitti motor çalışmadı , kapalı garajda duruyor. Çok soğuk deildir garajımız. Vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım. Aldığımda bakımlarını yaptırmıştım. 1 hafta çalıştırmamıştım öncesinde.
Bu işin püf noktası nedir? özellikle kış aylarında rahat çalıştırmak için ne yapmak gerek.
İkincisi , üzerinde standart lastiği var , fark ettimki yol tutuş zayıf, kaymak için bahane arıyo lastik. Değiştirsek fark edermi? Bize maliyeti ne olur.
Tşk...

Öncelikle hoşgeldin. Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanmanı dilerim.

Eğitim almanıda takdirle karşılıyorum, çok iyi yapmışsın.:cat:

Cbf150'de (ve bir çok motosiklette) sulu akü kullanıldığı için soğuk havalarda akü etkileniyor.

Normal çalıştırma işleminde, öncelikle sol elcikteki jikleyi sonuna kadar açıyoruz ve marşa basarken çok hafif gaz veriyoruz (1-2 m.m. kadar), marş aldıktan sonra ve gazı yemeye başlayınca da gaz oranını yükselterek sabit tutuyoruz. Jikleyi tam konumdan yarıya çektikten sonra soğukluğun durumuna göre ortalama 35-40 sn. gazı sabit tutup motoru ısıtıyoruz.

Son olarak jikleyi komple kapatıyoruz ve motor rölantide düzgünce saymaya başlayınca yola çıkmaya hazırız demektir.
İlk başta biraz garip ve karışık görünse de :) zamanla zaten alışıyorsun.

Eğer bir iki kez marş denedikten sonra almamışsa, ard arda denememeliyiz, 1-2 dakika bekledikten sonra denemeliyiz. Aksi takdirde başınıza geldiği gibi akü komple bitebilir.

1 ay veya daha uzun süreli motor park halinde bırakılacaksa aküyü söküp oda sıcaklığında saklamak en mantıklı çözüm. (Bu durumda şarja da takabilirsiniz)

Ya da akü komple ömrünü tamamlamışsa ve şarj tutmayacak duruma gelmişse, kuru tip akü satın alarak soğuktan etkilenme olayını minimuma indirebiliriz.

Anladığım kadarıyla akünün ömrü azalmış, yoksa aküsü standart güçte olan bir cbf , bir hafta beklese bile normal çalışacaktır.

Anladım abi..Sen al beni abi sıraya neyim :p
bende söktüğüm gösterge panelini saklar..Sattığım kişiye motorla beraber aha bu eskisi buda yenisi 2sini toplayınca motorun km ortada derim :mrgreen:
Ben bakımları filan hep hatirliyorum ama hiç sağa sola yazmadı..Satarken başım ağrıyıcak farkındayım..

bu arada debriyaj'ım sıyırdı veya yandı herhalde..
Arka stop ışığım patlamış..
olduğu yerde sola düştü motorum koruma demirinin sol tarafı hafifi içeri doqru yamuldu..Motorda problem yok..
Yağ yakma mevzusu yağdan kaynaklaniyomuş..10-40 ı koyduktan sonra 1000 kmde 150-200 gram eksiltiyo..

Birde İsmail abi yokuş çıkarken motor bazen tırrr diye bi ses çıkarıyo nerden geldiğini çözemedim..

Debriyaj sıyırmasına ne sebep oldu? Tek teker yada burnout denemeleri mi yaptın yoksa :p
Debriyaj balatalarını yenilemen gerekebilir.

Arka stop lambası kolay, buradaki üründen alıyorsun, seleyi söktükten sonra arka stop bağlantı kısmında duy var eskiyi söküp bunu takıyorsun.
Aynı ampulü şu anda motorumda kullanıyorum. Bizim motora uyumlu yani :cat:

Yokuş yukarı çıkarken tırrr sesini anlayamadım Emrah.
Belli bir devirdemi yapıyor? Hep aynı vitestemi yapıyor?
Biraz daha detaylı tarif edersen belki çözüm bulabiliriz.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
:mrgreen::mrgreen:





Debriyaj sıyırmasına ne sebep oldu? Tek teker yada burnout denemeleri mi yaptın yoksa :p
Debriyaj balatalarını yenilemen gerekebilir.

Arka stop lambası kolay, buradaki üründen alıyorsun, seleyi söktükten sonra arka stop bağlantı kısmında duy var eskiyi söküp bunu takıyorsun.
Aynı ampulü şu anda motorumda kullanıyorum. Bizim motora uyumlu yani :cat:

Yokuş yukarı çıkarken tırrr sesini anlayamadım Emrah.
Belli bir devirdemi yapıyor? Hep aynı vitestemi yapıyor?
Biraz daha detaylı tarif edersen belki çözüm bulabiliriz.

Debriyaj sıyırmasına tek teker sebep oldu abi:p
Tam öğrendim dediğim gün oldu heminde :mrgreen:

Ampul işi kolay ama durup dururken şimdi iş mi yani patlaması..Frene basınca yaniyo normalde yanmıyo..

Tırr sesi de özellikle 2. viteste yokuş çıkarken belirli devirde..Bunu sorduğumda bazıları debrijay bilyası dedi..Bazılar egzantirik dedi..Hangisi olduğunu merak ediyorum..
İstanbul Avcılarda bi honda servisine bakımları yaptırmaya başladım..Ayriyetten Çalıştığım yer yani Domino's'un motorlarınıda sürekli tamire geliyo haftada bir..Ayak üstü olan problemleri yaptırıyorum..
Dediğim servisteki usta debriyaj bilyası dedi..

Bu arada bunlar bu kadar para eder mi..Alsam mı abi..

http://www.motobakkal.com/?urun-3331-HONDA-CBF-TANK-PAD--PH-1007-.html

http://www.motobakkal.com/?urun-1874-ELCiK-CBF-KIRMIZI-LOGOLU.html
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Debriyaj sıyırmasına tek teker sebep oldu abi:p
Tam öğrendim dediğim gün oldu heminde :mrgreen:

Ampul işi kolay ama durup dururken şimdi iş mi yani patlaması..Frene basınca yaniyo normalde yanmıyo..

Tırr sesi de özellikle 2. viteste yokuş çıkarken belirli devirde..Bunu sorduğumda bazıları debrijay bilyası dedi..Bazılar egzantirik dedi..Hangisi olduğunu merak ediyorum..
İstanbul Avcılarda bi honda servisine bakımları yaptırmaya başladım..Ayriyetten Çalıştığım yer yani Domino's'un motorlarınıda sürekli tamire geliyo haftada bir..Ayak üstü olan problemleri yaptırıyorum..
Dediğim servisteki usta debriyaj bilyası dedi..

Bu arada bunlar bu kadar para eder mi..Alsam mı abi..

http://www.motobakkal.com/?urun-3331-HONDA-CBF-TANK-PAD--PH-1007-.html

http://www.motobakkal.com/?urun-1874-ELCiK-CBF-KIRMIZI-LOGOLU.html

Bizim motorla tek teker yaparsan olacağı belli Emrah :)
Almışsın sonunda eline debriyajı.

Bahsettiğin egzantrik veya debriyaj rıulmanı problemini hiç yaşamadım.
Dolayısıyla nasıl kendini belli etiiği konusunda da bilgim yok.
Ustana güveniyorsan yaptır.
Gerçi debriyaj bilyası dediği şey için motor bloğunu yarmak gerekiyor sanırım.
İşçiliği az olmaz o işin. Çok uğraştırıcıdır.
Önceki motorumun vites dişlilerini vs. değiştirmiştim, oradan biliyorum

Bunlar hep tekteker denemelerinin sonucu.
Canını çıkartma da uslu uslu kullan şu motoru gayri:mrgreen:

Arka ampul olayını çok takma arada bir patlar böyle :)

Tankpad biraz pahalı geldi bana.
Elcik ise şurada daha ucuz : http://www.velomoto.com.tr/urun.php?kod=634-114&kategori=53
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bizim motorla tek teker yaparsan olacağı belli Emrah :)
Almışsın sonunda eline debriyajı.

Bahsettiğin egzantrik veya debriyaj rıulmanı problemini hiç yaşamadım.
Dolayısıyla nasıl kendini belli etiiği konusunda da bilgim yok.
Ustana güveniyorsan yaptır.
Gerçi debriyaj bilyası dediği şey için motor bloğunu yarmak gerekiyor sanırım.
İşçiliği az olmaz o işin. Çok uğraştırıcıdır.
Önceki motorumun vites dişlilerini vs. değiştirmiştim, oradan biliyorum

Bunlar hep tekteker denemelerinin sonucu.
Canını çıkartma da uslu uslu kullan şu motoru gayri:mrgreen:

Arka ampul olayını çok takma arada bir patlar böyle :)

Tankpad biraz pahalı geldi bana.
Elcik ise şurada daha ucuz : http://www.velomoto.com.tr/urun.php?kod=634-114&kategori=53

Babam sana demirden olsa dayanmaz diyodu..
Cbf'i aldıktan sonra bak dayandi dediydim..Cbfte pes etmeye başladı artık:mrgreen:

Şu değişçek parçaları bi değiştiriyimde bundan sonra akıllı uslu gitçem abi..Bu arada yardırmam ben motorumun sağını solunu varsın arada bir tırlasın zararı yoktur inş :p

Tank pad banada pahalı geldi..Sırf cbf yaziyo diye ondan istiyorum..Biraz daha araştiriyim ucuzundan bulurum bi tane..
elcik için saolsın abi 7 gayme 7 gaymedir :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Arkadaşlar slm.
Motorum 2010 model 8,000 Km.de Honca Cbf 150. Bir ay önce aldım ilk motorum. Ve yeni başladım. Honda.dan eğitim aldım baya faydası oldu.
Sıkıntımız , dün çalıştırmayı denedim aki bitti motor çalışmadı , kapalı garajda duruyor. Çok soğuk deildir garajımız. Vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım. Aldığımda bakımlarını yaptırmıştım. 1 hafta çalıştırmamıştım öncesinde.
Bu işin püf noktası nedir? özellikle kış aylarında rahat çalıştırmak için ne yapmak gerek.
İkincisi , üzerinde standart lastiği var , fark ettimki yol tutuş zayıf, kaymak için bahane arıyo lastik. Değiştirsek fark edermi? Bize maliyeti ne olur.
Tşk...

Selamlar,benim motor Haziran 2007 trafik çıkışlı 15000 km de orjinal aküsü duruyor birdefa söküp sıvısını tamamladım şu geçtiğimiz günlerde geceleri 1c ye kadar soğudu hava,3 gün yatmasına rağmen banamısın demedi . bence akünü bir kontrol etmende yarar var. Bu kadar çabuk yıpranmış olamaz...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Babam sana demirden olsa dayanmaz diyodu..
Cbf'i aldıktan sonra bak dayandi dediydim..Cbfte pes etmeye başladı artık:mrgreen:

Şu değişçek parçaları bi değiştiriyimde bundan sonra akıllı uslu gitçem abi..Bu arada yardırmam ben motorumun sağını solunu varsın arada bir tırlasın zararı yoktur inş :p

Tank pad banada pahalı geldi..Sırf cbf yaziyo diye ondan istiyorum..Biraz daha araştiriyim ucuzundan bulurum bi tane..
elcik için saolsın abi 7 gayme 7 gaymedir :)

Emrah daha önce konuşmuştuk, bu tırlama sesini, bu tırlama sesi balans milinden geliyor debriyajla alakası olduğunu zannetmiyorum balans mili olasılığı yüksek yetkili servise kontrol ettir bu problem bendede oluyordu ve oldukça can sıkıcı bişiy....motordan soğumuştum zaten tamir ettirmedende sattım ancak servis balans mili dedi tek teker ve redline kullanımları bu arızayı yaptırabiliyor:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
Ana sayfada konu açmaya çalıştım ama olmadı galiba.benim derdim şu,Üzerime kayıtlı 1964 model rus motosiklet 1995 ten beri(tahminen) kayıp,tahminen diyorum 1990 sattım(noter satışı yok)4-5 senede 4-5 kişi el değiştirdi bi türlü noter satışını veremedim en son 4. kişiyle telefonda görüştük, motoru kullanmadığını garajda durduğunu söyledi daha sonrada bende motoru sattım alan kişinin adresini bilmiyorum dedi.
O sıralar işlerim çok yoğundu zaman ayıramadım üzerinden zaman geçti .malum 2005 e kadar motosikletten vergi alınmıyordu.2007 de 17 tl vergi borcu geldi herhangi bir trafik cezası falan gelmedi.kanımca motor hurdada kullanılmıyor.

Şimdi benim aklıma gelen 1.seçenek çalıntı bildirimi verip öyle sildirmek.2.si ruhsat kayboldu deyip yeniden çıkartıp öyle trafikten men ettirmek,başkacada çıkar yol göremiyorum.

bu işlerden anlayan değerli arkadaşların önerilerini bekliyorum.
şimdiden teşekürler.

konuyu ana sayfayı nasıl taşırım?yardım:pale:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah daha önce konuşmuştuk, bu tırlama sesini, bu tırlama sesi balans milinden geliyor debriyajla alakası olduğunu zannetmiyorum balans mili olasılığı yüksek yetkili servise kontrol ettir bu problem bendede oluyordu ve oldukça can sıkıcı bişiy....motordan soğumuştum zaten tamir ettirmedende sattım ancak servis balans mili dedi tek teker ve redline kullanımları bu arızayı yaptırabiliyor:cherry:

Herşeyinde altından tek teker çıkıyo yaw:p
Abi bu balans mili motorun neresinde neyi sökülüyo:silent:

Tamiri ucuz mu:silent:

Daha önce hatırlıyorum konuştuğumuzuda balans mili aklımdan gitmiş.Tekrar teşekkürler abi..
Kafam öyle bi karıştı ki..Sezon başı motoru satıcaktım..
Hala param gidiyo..Böyle satılmaz..Yaptırırsamda satmak istemicem bi dünya para dökücem motorun değeri belli:cherry:

Bu sezon hyo'yu tekere alcaadım yaa:queen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Herşeyinde altından tek teker çıkıyo yaw:p
Abi bu balans mili motorun neresinde neyi sökülüyo:silent:

Tamiri ucuz mu:silent:

Daha önce hatırlıyorum konuştuğumuzuda balans mili aklımdan gitmiş.Tekrar teşekkürler abi..
Kafam öyle bi karıştı ki..Sezon başı motoru satıcaktım..
Hala param gidiyo..Böyle satılmaz..Yaptırırsamda satmak istemicem bi dünya para dökücem motorun değeri belli:cherry:

Bu sezon hyo'yu tekere alcaadım yaa:queen:

Balans mili içerde biyerde şimdi nasıl tarif edeyim:p bu krank miline bağlı bir parça değişimi pek zor değil yan kapak açılıyormuş burda yapanları değiştirdiler..bi problem olmadı tekrar, ben değiştirmek üzereyken satmıştım, her neyse sen bir göster motor yüke bindiğinde yapıyor bunu de....aman gözünü seveyim hyo deme bana sakın hyo mayo alma pişman olursun vascoya sorabilirsin hyonun incilerini sattı cbf aldı bide tövbe dedi:wiinkk:gelsin yeni cbf transfer olmayan ne olsun tekrar:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst