- Katılım
- 5 Eyl 2010
- Mesajlar
- 261
Kontrol panelinden "seçenekler" kısmına giriyorsun.
http://www.motosiklet.net/forum/profile.php?do=editoptions
Daha sonra alt kısımda "Tarih & Saat ayarları " olacak.
Bu kısımda Türkiye'nin içinde olduğu saat dilimi olan "GMT +2" seçmen gerekiyor. (Tam seçenek GMT +2 Kaliningrad , South Africa)[/QUOTE]
evet saat düzeldi tekrar teşekürler:rendeer:
(önemli görülmesede biraz takıntılıyımda)
http://www.motosiklet.net/forum/profile.php?do=editoptions
Daha sonra alt kısımda "Tarih & Saat ayarları " olacak.
Bu kısımda Türkiye'nin içinde olduğu saat dilimi olan "GMT +2" seçmen gerekiyor. (Tam seçenek GMT +2 Kaliningrad , South Africa)[/QUOTE]
evet saat düzeldi tekrar teşekürler:rendeer:
(önemli görülmesede biraz takıntılıyımda)
Son düzenleme: