Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
Kontrol panelinden "seçenekler" kısmına giriyorsun.
http://www.motosiklet.net/forum/profile.php?do=editoptions
Daha sonra alt kısımda "Tarih & Saat ayarları " olacak.
Bu kısımda Türkiye'nin içinde olduğu saat dilimi olan "GMT +2" seçmen gerekiyor. (Tam seçenek GMT +2 Kaliningrad , South Africa)[/QUOTE]

evet saat düzeldi tekrar teşekürler:rendeer:
(önemli görülmesede biraz takıntılıyımda)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar bişey sorcam, akü almayı planlıyorumda 12v 7 amper yerine 12v-12 amper alsam elektriksel bi sorn olur mu? hacim olarak uyan akü var fakat elektriksel sorun olmasın istiyorum?
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Elektriksel olarak bir sorun olmaz, yer olarak sıkıntı olmuyorsa faydası bile olur.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
@Güntekin
Sende adres ve telefon bilgilerini bana özel mesajla gönderebilirmisin?

İsmail abi bayadır giremiyorum..Gene yapmışsın değişik bişeyler canlandırmışsın topağı:)
Devir saatinden getirtebiliyorsan bende istiyorum abi..fiyatıda bana faxlarsan çok memnun olurum..:)

Büyük gün 19 Aralık Banstar aramıza geri dönüyo :queen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
arkadaslar bişey sorcam, akü almayı planlıyorumda 12v 7 amper yerine 12v-12 amper alsam elektriksel bi sorn olur mu? hacim olarak uyan akü var fakat elektriksel sorun olmasın istiyorum?

Bir türlü foruma cevap yazamıyordum, ama senin soruna öncelik vereyim dedim.
Korkma sıkıntı olmaz. Şöyle düşün eskiden 7 lt lik kovan vardı şimdi ise 12 lt lik. Kovaya su motor çalışırken gelir, kovayı doldurur. Giden su ise kontağı açtığın zaman artık ne kullanıyorsan. Gelen-giden dengede ise akün mutlu olur, pardon kovan:p
Ama benim kova büyük deyip bol bol su harcarsan birde bakmışsın kovada su kalmamış, o zaman ise gidersin oto elektirkçisine kovanla, oradan su alırsın kovana, yani sarj ettirirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail abi bayadır giremiyorum..Gene yapmışsın değişik bişeyler canlandırmışsın topağı:)
Devir saatinden getirtebiliyorsan bende istiyorum abi..fiyatıda bana faxlarsan çok memnun olurum..:)

Büyük gün 19 Aralık Banstar aramıza geri dönüyo :queen:

:) Büyük güne az kaldı, Banstar'ı bekliyoruz.
Gösterge panelinin ücreti 147 lira Emrah.
Özel mesajla bana adres ve telefon bilgilerini gönder senide dahil edelim listeye :cat:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
Bir türlü foruma cevap yazamıyordum, ama senin soruna öncelik vereyim dedim.
Korkma sıkıntı olmaz. Şöyle düşün eskiden 7 lt lik kovan vardı şimdi ise 12 lt lik. Kovaya su motor çalışırken gelir, kovayı doldurur. Giden su ise kontağı açtığın zaman artık ne kullanıyorsan. Gelen-giden dengede ise akün mutlu olur, pardon kovan:p
Ama benim kova büyük deyip bol bol su harcarsan birde bakmışsın kovada su kalmamış, o zaman ise gidersin oto elektirkçisine kovanla, oradan su alırsın kovana, yani sarj ettirirsin.

güzel örnek olmuş :D
 
Katılım
4 Ağu 2010
Mesajlar
261
istanbulda anadolu yakasında uzunçayırda otobüs durağında beklerken 8.30 civarında bir arkadaş cbf 150si ve shoei xr1000 kaskıyla yağmur çamur demeden son zamanlarda denk geliyor acaba burada mı merak ettim :) Takdir ettim kendisini hep full koruma.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
2 Gündür motorla çıkmamıştım bugün sabah soğukta biraz zor çalıştırarak hareket ettim km saatim ibre çalışmadı sizce neden yapmıştır. 15.000 km'de
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
mişlenciler, ıslakta nasıldır lastikleriniz?

Mükemmel çok memnunum bu sabah işe geldim yerler ıslak hatta buzlanmaya dönüktü banamsın demedi ama arka frene basarsan iş değişir saniyesınd ekayar yani abs yok haliyle, ama viraja girerken vs hayatta kaymıo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:15 ----------

Kilometre teli yağsızlıktan dolayı kopmuş olabilir.
http://www.velomoto.com.tr/urun.php?kod=162-102&kategori=159

Çok uygunmuş fiyatı hailiyle çin malıdır orjinali değildir.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
mişlenciler, ıslakta nasıldır lastikleriniz?
Michelin olmadan geçen vakitlerime acıyorum Evren.
Yağmurda bile çok güven verici bir performansı var.
Keşke IRC ile hiç vakit kaybetmeyip direk Michelin'le değiştirseydik bizim ilk lastikleri. Sana da gittik IRC aldırdık, kusura bakma hakkını helal et :)

Gerçi o zaman michelin'lerin kalitesi hakkında bir fikrim olsaydı, yada test etme imkanım olsaydı IRC aldırmazdım sana.

Çok uygunmuş fiyatı hailiyle çin malıdır orjinali değildir.

Atladığın bir nokta var bizim motorun bir çok parçasının fiyatı gerçekten çok uygun :)

Bildiğin kilometre teli. Kaç para olmasını bekliyorsun ki :)
Benim kilometre telide kopmuştu bu telden taktım, yaklaşık 5 bin kilometreyi devirdim hiç bi sorun yok.

İlla ki honda poşetinin içinden çıkan ürün olsun istiyorum dersen de şimdi yetkili servise fiyat sordum. 8TL.'ymiş. :)
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Merhabalar, hoşgeldiniz
CBF150 fayda/maliyet/yedek parça vs. açısından çok mantıklı bir seçim olacaktır.
Ankara'dan sayımızın artıyor olması güzel :)



Selamlar Metehandro :)
Benim bu motor sıfırlama işine aklım ermedi, hele bi şu topiğe sağa sağlim gelde detaylarıda anlatmanı bekleriz.
Ne yapıyorsunda bu motorun canını çıkartmayı beceriyorsun ben en çok o konuda merak içindeyim :cherry:
Allah kaza bela vermesin, bu motor uzun süre gider inşaba
Hayırlı olsun Hasan, geçenlerde 1000rr'ın satış ilanınıda görmüştüm, cbf150'de gidince sanki biraz ikitekere veda sezinledim, doğrumu acaba ?:pale:

bakalım hayırlısı..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:46 ----------

Merhabalar, hoşgeldiniz
CBF150 fayda/maliyet/yedek parça vs. açısından çok mantıklı bir seçim olacaktır.
Ankara'dan sayımızın artıyor olması güzel :)



Selamlar Metehandro :)
Benim bu motor sıfırlama işine aklım ermedi, hele bi şu topiğe sağa sağlim gelde detaylarıda anlatmanı bekleriz.
Ne yapıyorsunda bu motorun canını çıkartmayı beceriyorsun ben en çok o konuda merak içindeyim :cherry:
Allah kaza bela vermesin, bu motor uzun süre gider inşallah



Hayırlı olsun Hasan, geçenlerde 1000rr'ın satış ilanınıda görmüştüm, cbf150'de gidince sanki biraz ikitekere veda sezinledim, doğrumu acaba ?:pale:

bakalım hayırlısı...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yaktın beni ismail. direksiyonum her yalpa yaptığında seni anıcam -ki bu dakikada 120 defaya tekabül ediyor-.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ben de İRC aldım. Saygılarımla :cherry:

Michelinli bir CBF kullanmadığım için farkı bilmiyorum. Daha önce üstünde swallow marka iç lastikli bir şey takılıydı hehe ona göre süper bişey.

Balans yaptırmadığımdan yalpalaması normal sanıyordum. Aslında son zamanlarda konforlu bile geliyor.

Üzerinde kocaman NYLON yazısı var, kauçuk yok mu şimdi bunda. Bir de reinforced diyor.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Şimdi konuyu yeni okuyan arkadaşlar tarafından bu lastik konusu yanlış anlaşılmasın.

CBF150'nin üzerinde gelen dandik duro'lardan sonra IRC çok güzel yol tutuşuna sahip.

Ama IRC ile Michelin'i kıyaslayınca da Michelin bir kaç gömlek üstün.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:45 ----------

Ben de İRC aldım. Saygılarımla :cherry:

Michelinli bir CBF kullanmadığım için farkı bilmiyorum. Daha önce üstünde swallow marka iç lastikli bir şey takılıydı hehe ona göre süper bişey.

Balans yaptırmadığımdan yalpalaması normal sanıyordum. Aslında son zamanlarda konforlu bile geliyor.

Üzerinde kocaman NYLON yazısı var, kauçuk yok mu şimdi bunda. Bir de reinforced diyor.

TheNightHawk
Bir gün görüştüğümüz zaman benim motoru veriyim bi test et.
İlk başlarda viraja girince "Arkamda birimi varda motoru yatırıyor acaba" diye düşünüyor insan.
Çünkü nerdeyse motor kendi kendine viraja yatıyor :)

Birde şu tesbitim var.
Bilirsiniz bazen yol çalışmaları oluyor ve yol dikine çizgilerle çiziliyor.
Ne kadar büyük riskli olsa da motosikleti önemseyen belediyeler yok sonuçta.

Daha önceki lastiklerimde bu dikine çizgiler motorun önünü ayrı, arkasını ayrı oynatıyordu. (Tabiri caizse g.tü başı ayrı ayrı oynuyordu :mrgreen:)

Ama bu michelinlerde durum böyle değil.
Dikine çizgilerde giderken bile motor çizgisini koruyor.
Bu durumda muhtemelen yatay çizgilere sahip olduğu için daha iyi yol tutuyor.
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
lastik inç degerlerınde asırı bır duşme , kabaklaşma yoksa bile motora takılan lastigin ömrü km si yada süresı ne kadardır:silent:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
lastik inç degerlerınde asırı bır duşme , kabaklaşma yoksa bile motora takılan lastigin ömrü km si yada süresı ne kadardır:silent:

Bahsettiğin süreyi 3 yıl olarak biliyorum.
Bu süreden sonra lastik özelliğini yitiriyor ve dişleri olsa bile artık yol tutuşu azalıyor.
Tabi bu lastik yanağındaki tarihten itibaren 3 yıl.
Mesela lastik yanağında "1207" yazılı olan bir lastik, 2007 yılının 12.ayında üretilmiştir. yani bugünlerde bu lastiğin 3.yılı dolmuş oluyor.

arkadaşlar cbf 150 de tek duy ampülü nası h4 yapabilirim soket çevirici filan varmı?

Daha önceki sayfalarda resimli xenon dönüşümleri var.
Biraz incelersen güzel bilgiler edinebilirsin.
Özellikle "babaçi" isimli arkadaşın xenon dönüşümü işine yarayabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst