Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
ilerleyen zamanlarda param ve fikrim zaman aşımınına uğramazsa böyle bir motor almak ıstıyorum.tabii yıllar sonra :pale:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Arkadaşlar sıfır motor alanlar kimlerdir öğrenebilirmiyim :) ? Tavsiye edermisiniz ? Kredi kartı buldum , eğer kartta sorun olmazsa alacağım inş.

Bende sıfır aldım 3 ay oldu 2000 km yaptım ve gayet memnunum ama ilk 1000 kmden sonra motor kendini topluyor rodaj çok önemli her motorda ama cbf te baya bi nazlı geçiyor sıfır alırsan aklında olsun.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
6
Benzin filtresini kontrol ettinizmi? Yakıt yolundaki pisliklerden dolayı olabilir.
Karbüratördeki bir ayarsızlıktan dolayı olabilir.
Pis yakıttan olabilir, aklıma şimdilik bunlar geldi.

aydoğan usta valla onlara bakmadım benzin filtresi nerde bilmiyom bile karbürator ayarlarındanda anlamam bu boluda zaten motor ustasıda yok adam bisikletcilikten motor tamirine gecmişler. o dediklerine bilen birine bi baktırıyım cok saol aga
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
21
aydoğan usta valla onlara bakmadım benzin filtresi nerde bilmiyom bile karbürator ayarlarındanda anlamam bu boluda zaten motor ustasıda yok adam bisikletcilikten motor tamirine gecmişler. o dediklerine bilen birine bi baktırıyım cok saol aga

benzin deposunun kapağınada bak bence. hava almıyorsa gaz kesebilir.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
işte bu arkadaşdada bendeki sorunun aynısı var ağalar cok saolun cevaplar icin ben hava filtresini değiştirdim bujiyide değiştirdim ve bujiyi kurum bağladıgında tel fırca ile bi güzel temizliyorum insan anasına babasına bakmaz benım motora baktğım kadar ama bu sorunu bi türlü aşamadım bu boluda HONDA servisite yok valla satmaya karar verdim. kanuni 150 seyhan alacam ne ediyim yada biraz para biriktirip kawasaki zxr 250 veya er-6 n


Bolulumusun bende boluluyum bana özelden ulaş :)Nihat ustaya bir baktır :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
97096151501886107035.jpg
[/URL][/IMG]

bu motor çok hoşuma gitti forumu fazla okumaya fırsatım olmadı ama ismail kesin okumuştur.Bizim bi arkadaş efsaneye göre (hurafede olabilir)bmw 650 ile aynı motor diyor.FİKRİ OLAN VARMI

doğrudur bmw bazı 650 liklerini italyada ürettiriyormuş. dergide yazıyordu
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
Scorpion kask

ARKADAŞLAR;
KASK BUGÜN ELİME ULAŞTI.KASKI ALIRKEN KAFAMI ÖLÇTÜM.57 CM. KAFAMA UYGUN M BEDEN İDİ. M BEDEN 58 CM E KADAR DİYE BELİRTİLİYORDU. GİYDİM HAKİKATEN YANAKLARDA ACAİP SIKIYOR.KULAKLARIM KASKI GİYERKEN KATLANIYOR.PARMAĞIMLA DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM. YANAKLARDAN ACAİP SIKIYOR.ZAMAN İÇİNDE YANAK PEDLERİ GEVŞER Mİ? ACAİP MORALİM BOZULDU DA. ÇÜNKÜ KASKI MOTOMAX TAN ALDIM . İADESİ ZOR .:pr:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ARKADAŞLAR;
KASK BUGÜN ELİME ULAŞTI.KASKI ALIRKEN KAFAMI ÖLÇTÜM.57 CM. KAFAMA UYGUN M BEDEN İDİ. M BEDEN 58 CM E KADAR DİYE BELİRTİLİYORDU. GİYDİM HAKİKATEN YANAKLARDA ACAİP SIKIYOR.KULAKLARIM KASKI GİYERKEN KATLANIYOR.PARMAĞIMLA DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM. YANAKLARDAN ACAİP SIKIYOR.ZAMAN İÇİNDE YANAK PEDLERİ GEVŞER Mİ? ACAİP MORALİM BOZULDU DA. ÇÜNKÜ KASKI MOTOMAX TAN ALDIM . İADESİ ZOR .:pr:

Hiç aklında kalmasın, ölçünün bu şekilde sıkı olması asıl ideal olandır.
Bir çok kişi kaskın kafasına rahat olmasını düşünür ama yanlıştır.

İleriki zamanlarda biraz bollaşacaktır ve ideal olan ölçüye ulaşacaktır.

Moralini bozma. Bende ilk aldığımda kaskı zor giyip çıkartıyordum.
Dediğin gibi kulaklarım kıvrılıyordu. Fakat şu anda gayet ideal ölçüde.
Eğer mümkün olsa ben daha küçük bedenini alacaktım, 'Nasıl olsa ileride bollaşıyor' diye ama kaskın bir küçük bedenine kafamı sokamadım bile :)

Hergün kullanıyorsan 1-2 haftaya kalmaz ideal ölçüye kendiliğinden gelir zaten.

Ufak bir hatırlatma : Forumlarda tamamı büyük harf kullanmak, bağırmak anlamına gelir. Bu yüzden "Caps Lock" tuşuna dikkat ederseniz, yanlış anlamaların önüne geçilir. Aksi takdirde yönetimden uyarı alabilirsiniz.
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
kask

Hiç aklında kalmasın, ölçünün bu şekilde sıkı olması asıl ideal olandır.
Bir çok kişi kaskın kafasına rahat olmasını düşünür ama yanlıştır.

İleriki zamanlarda biraz bollaşacaktır ve ideal olan ölçüye ulaşacaktır.

Moralini bozma. Bende ilk aldığımda kaskı zor giyip çıkartıyordum.
Dediğin gibi kulaklarım kıvrılıyordu. Fakat şu anda gayet ideal ölçüde.
Eğer mümkün olsa ben daha küçük bedenini alacaktım, 'Nasıl olsa ileride bollaşıyor' diye ama kaskın bir küçük bedenine kafamı sokamadım bile :)

Hergün kullanıyorsan 1-2 haftaya kalmaz ideal ölçüye kendiliğinden gelir zaten.

Ufak bir hatırlatma : Forumlarda tamamı büyük harf kullanmak, bağırmak anlamına gelir. Bu yüzden "Caps Lock" tuşuna dikkat ederseniz, yanlış anlamaların önüne geçilir. Aksi takdirde yönetimden uyarı alabilirsiniz.

ilgin ve tavsiyelerin için :)çok teşekkür ederim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
jikleyi çekip gaz koluna dokunmadan motorun çalışmasını sağlayan varmı:silent:

gaz vermezsen stop ediyor.... o jikleyi ne halt yemeye koymuşlar anlamadım:)

CBF150'de otomatik jigle olmadığı için bahsettiğin şekilde bu motorun çalışması imkansıza yakın.

Peki bu otomatik olmayan jigle ne işe yarıyor?

Karbüratöre giden hava ayarını kısıyor, doğal olarak karbüratörde benzin oranı fazlalaştığı için zengin karışım oluyor.
Bu da soğuk havalarda veya motor soğukken daha rahat ilk marş demek oluyor. :cat:

Otomatik olduğu zaman ise; aynı oranda gaz verdiği için zengin karışımda stop etmesini engelliyor.

bu motor çok hoşuma gitti forumu fazla okumaya fırsatım olmadı ama ismail kesin okumuştur.Bizim bi arkadaş efsaneye göre (hurafede olabilir)bmw 650 ile aynı motor diyor.FİKRİ OLAN VARMI

Bu konuda fikrim yok ne yazıkki Ferhat :)

benzin deposunun kapağınada bak bence. hava almıyorsa gaz kesebilir.

Evet, bu da çok önemli bir hatırlatma.
Eğer depo kapağını açınca görülen kenardaki delik pislikten veya başka bir şeyden tıkanmışsa karbüratöre gerekli benzini gönderemeyebilir.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
ARKADAŞLAR;
KASK BUGÜN ELİME ULAŞTI.KASKI ALIRKEN KAFAMI ÖLÇTÜM.57 CM. KAFAMA UYGUN M BEDEN İDİ. M BEDEN 58 CM E KADAR DİYE BELİRTİLİYORDU. GİYDİM HAKİKATEN YANAKLARDA ACAİP SIKIYOR.KULAKLARIM KASKI GİYERKEN KATLANIYOR.PARMAĞIMLA DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM. YANAKLARDAN ACAİP SIKIYOR.ZAMAN İÇİNDE YANAK PEDLERİ GEVŞER Mİ? ACAİP MORALİM BOZULDU DA. ÇÜNKÜ KASKI MOTOMAX TAN ALDIM . İADESİ ZOR .:pr:

Merhabalar,kaskınız hayırlı olsun bende aynı problemi yaşamıştım,hatta ilk giydiğimde sol kulağım koptu samdım okadar canımı yaktıki anlatamam.benim kask LS2 fakat şimdi ideal ölçüye ulaştı.Şayet değiştiremezseniz yanak pedlerini çıkarıp ılık suyla yıkayın hafif sabunlayarak eskisinden daha iyi olacaktır...
Not:İade olmayabilir ama değiştirme olabilmeli aslında bir telefon işi halleder...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
jikleyi çekip gaz koluna dokunmadan motorun çalışmasını sağlayan varmı:silent:

gaz vermezsen stop ediyor.... o jikleyi ne halt yemeye koymuşlar anlamadım:)

Benim uzaktan kumandadan marş basıyor ve jikleyi hiç kullanmıyorum, bir kerede alıyor ve hiç gaz vermiyorum :silent: normali bu değilmidir, çok soğuklar hariç hiç stop etmez ilk seferde, kışın bile jikleyi yarım cm açıp marşa basıyorum en fazla yarım dakika gaz verdikten sonra stop etmiyor, rölanti ayarındanmıdır başka bişeyden mi, benden önceki sahibi ayarlamış sağolsun :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

ARKADAŞLAR;
KASK BUGÜN ELİME ULAŞTI.KASKI ALIRKEN KAFAMI ÖLÇTÜM.57 CM. KAFAMA UYGUN M BEDEN İDİ. M BEDEN 58 CM E KADAR DİYE BELİRTİLİYORDU. GİYDİM HAKİKATEN YANAKLARDA ACAİP SIKIYOR.KULAKLARIM KASKI GİYERKEN KATLANIYOR.PARMAĞIMLA DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM. YANAKLARDAN ACAİP SIKIYOR.ZAMAN İÇİNDE YANAK PEDLERİ GEVŞER Mİ? ACAİP MORALİM BOZULDU DA. ÇÜNKÜ KASKI MOTOMAX TAN ALDIM . İADESİ ZOR .:pr:

Hayırlı olsun öncelikle, şöyle bir örnek verebilirim benim ls2 de "L" beden Dmz de "L" , ls2 ye kafası sığmayan bir arkadaşımız exo400 e biraz zorlanarak da olsa girmişti :) ,pad ler çok kalın ve ilk başta sert o yüzden zorlanıyorsunuz. Ama sadece siz kullanıyorsanız kafanızın şeklini alıyor, Aydoğanx in de dediği gibi doğrusu bu, aerodinamik ve ağırlık olarak fiyatına göre çok memnunum ben, artçı için almama rağmen güneş yoksa scorpionu kullanıyorum :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

Kargo ücretini siz ödediğiniz takdirde değiştiriyorlar, ben de beden olmaz ise diye korkup kargoyu iptal edip kendim giderek denemiştim. ( Bu arada mesajlar parça parça oldu kusura bakmayın :cyclopsan )
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Not:İade olmayabilir ama değiştirme olabilmeli aslında bir telefon işi halleder...

Motomax'ın "Garajj" kısmındaki not aşağıda:
Garajj ürünleri, fiyat avantajı sağlayabilmek için seri sonu ve avantajlı ürünlerden oluşmaktadır. Bu ürünlerden arızalı çıkanlar dışında iade ve değişim yapılamamaktadır. Garajj ürünleri sadece internetten satılmaktadır, mağazalarda bu ürünler bulunmaz.

Aslında bu bildiğim kadarıyla yasal değil, gerçi önceki mesajda belirttiğim gibi zaten değiştirmen gerekmiyor.
 
Katılım
4 Eyl 2010
Mesajlar
23
kask

Böyle bir sitenin üyesi olduğum için çok mutluyum.Tüm arkadaşlara teşekkür ederim.:)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Rabbim sen bana kırmızı cbf nasip et... Kırmızı yoksa siyahta olur... Amin.
Duamı ederim yatarım, iyi geceler :cherry:
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Benzin filtresini kontrol ettinizmi? Yakıt yolundaki pisliklerden dolayı olabilir.
Karbüratördeki bir ayarsızlıktan dolayı olabilir.
Pis yakıttan olabilir, aklıma şimdilik bunlar geldi.

Teşekkürler hocam. :cat: Bunları kontrol etmemiştim.Ama aklıma gelen farklı birşey var.Karbüratör temizleyici katkı koyup bi denemek istiyorum.Katkıdan sonra değişme olacakmı diye. Serviste büyük ihtimal yakıttandır vs. dedi. Şimdi servise gidince sağına soluna bakıp "bi sorun yok, yakıttandır" falan derlerse daha çok moralim bozulacak.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar kabataş buzmotorda bugün michalen lastik taktırıcam.. fiyat hakkında bilgisi olan varmıdır ? en son 160tl+20tl işcilik & montaj diye duyurmuştu metehan abimiz 4 ay önce.. acaba zam gelmişmidir??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst