- Katılım
- 12 Mar 2010
- Mesajlar
- 311
ilerleyen zamanlarda param ve fikrim zaman aşımınına uğramazsa böyle bir motor almak ıstıyorum.tabii yıllar sonra
ale:
Arkadaşlar sıfır motor alanlar kimlerdir öğrenebilirmiyim? Tavsiye edermisiniz ? Kredi kartı buldum , eğer kartta sorun olmazsa alacağım inş.
Benzin filtresini kontrol ettinizmi? Yakıt yolundaki pisliklerden dolayı olabilir.
Karbüratördeki bir ayarsızlıktan dolayı olabilir.
Pis yakıttan olabilir, aklıma şimdilik bunlar geldi.
aydoğan usta valla onlara bakmadım benzin filtresi nerde bilmiyom bile karbürator ayarlarındanda anlamam bu boluda zaten motor ustasıda yok adam bisikletcilikten motor tamirine gecmişler. o dediklerine bilen birine bi baktırıyım cok saol aga
işte bu arkadaşdada bendeki sorunun aynısı var ağalar cok saolun cevaplar icin ben hava filtresini değiştirdim bujiyide değiştirdim ve bujiyi kurum bağladıgında tel fırca ile bi güzel temizliyorum insan anasına babasına bakmaz benım motora baktğım kadar ama bu sorunu bi türlü aşamadım bu boluda HONDA servisite yok valla satmaya karar verdim. kanuni 150 seyhan alacam ne ediyim yada biraz para biriktirip kawasaki zxr 250 veya er-6 n
[/URL][/IMG]![]()
bu motor çok hoşuma gitti forumu fazla okumaya fırsatım olmadı ama ismail kesin okumuştur.Bizim bi arkadaş efsaneye göre (hurafede olabilir)bmw 650 ile aynı motor diyor.FİKRİ OLAN VARMI
ARKADAŞLAR;
KASK BUGÜN ELİME ULAŞTI.KASKI ALIRKEN KAFAMI ÖLÇTÜM.57 CM. KAFAMA UYGUN M BEDEN İDİ. M BEDEN 58 CM E KADAR DİYE BELİRTİLİYORDU. GİYDİM HAKİKATEN YANAKLARDA ACAİP SIKIYOR.KULAKLARIM KASKI GİYERKEN KATLANIYOR.PARMAĞIMLA DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM. YANAKLARDAN ACAİP SIKIYOR.ZAMAN İÇİNDE YANAK PEDLERİ GEVŞER Mİ? ACAİP MORALİM BOZULDU DA. ÇÜNKÜ KASKI MOTOMAX TAN ALDIM . İADESİ ZOR .r:
Hiç aklında kalmasın, ölçünün bu şekilde sıkı olması asıl ideal olandır.
Bir çok kişi kaskın kafasına rahat olmasını düşünür ama yanlıştır.
İleriki zamanlarda biraz bollaşacaktır ve ideal olan ölçüye ulaşacaktır.
Moralini bozma. Bende ilk aldığımda kaskı zor giyip çıkartıyordum.
Dediğin gibi kulaklarım kıvrılıyordu. Fakat şu anda gayet ideal ölçüde.
Eğer mümkün olsa ben daha küçük bedenini alacaktım, 'Nasıl olsa ileride bollaşıyor' diye ama kaskın bir küçük bedenine kafamı sokamadım bile
Hergün kullanıyorsan 1-2 haftaya kalmaz ideal ölçüye kendiliğinden gelir zaten.
Ufak bir hatırlatma : Forumlarda tamamı büyük harf kullanmak, bağırmak anlamına gelir. Bu yüzden "Caps Lock" tuşuna dikkat ederseniz, yanlış anlamaların önüne geçilir. Aksi takdirde yönetimden uyarı alabilirsiniz.
jikleyi çekip gaz koluna dokunmadan motorun çalışmasını sağlayan varmı:silent:
gaz vermezsen stop ediyor.... o jikleyi ne halt yemeye koymuşlar anlamadım![]()
bu motor çok hoşuma gitti forumu fazla okumaya fırsatım olmadı ama ismail kesin okumuştur.Bizim bi arkadaş efsaneye göre (hurafede olabilir)bmw 650 ile aynı motor diyor.FİKRİ OLAN VARMI
benzin deposunun kapağınada bak bence. hava almıyorsa gaz kesebilir.
ARKADAŞLAR;
KASK BUGÜN ELİME ULAŞTI.KASKI ALIRKEN KAFAMI ÖLÇTÜM.57 CM. KAFAMA UYGUN M BEDEN İDİ. M BEDEN 58 CM E KADAR DİYE BELİRTİLİYORDU. GİYDİM HAKİKATEN YANAKLARDA ACAİP SIKIYOR.KULAKLARIM KASKI GİYERKEN KATLANIYOR.PARMAĞIMLA DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM. YANAKLARDAN ACAİP SIKIYOR.ZAMAN İÇİNDE YANAK PEDLERİ GEVŞER Mİ? ACAİP MORALİM BOZULDU DA. ÇÜNKÜ KASKI MOTOMAX TAN ALDIM . İADESİ ZOR .r:
jikleyi çekip gaz koluna dokunmadan motorun çalışmasını sağlayan varmı:silent:
gaz vermezsen stop ediyor.... o jikleyi ne halt yemeye koymuşlar anlamadım![]()
ARKADAŞLAR;
KASK BUGÜN ELİME ULAŞTI.KASKI ALIRKEN KAFAMI ÖLÇTÜM.57 CM. KAFAMA UYGUN M BEDEN İDİ. M BEDEN 58 CM E KADAR DİYE BELİRTİLİYORDU. GİYDİM HAKİKATEN YANAKLARDA ACAİP SIKIYOR.KULAKLARIM KASKI GİYERKEN KATLANIYOR.PARMAĞIMLA DÜZELTMEK ZORUNDA KALIYORUM. YANAKLARDAN ACAİP SIKIYOR.ZAMAN İÇİNDE YANAK PEDLERİ GEVŞER Mİ? ACAİP MORALİM BOZULDU DA. ÇÜNKÜ KASKI MOTOMAX TAN ALDIM . İADESİ ZOR .r:
Not:İade olmayabilir ama değiştirme olabilmeli aslında bir telefon işi halleder...
Garajj ürünleri, fiyat avantajı sağlayabilmek için seri sonu ve avantajlı ürünlerden oluşmaktadır. Bu ürünlerden arızalı çıkanlar dışında iade ve değişim yapılamamaktadır. Garajj ürünleri sadece internetten satılmaktadır, mağazalarda bu ürünler bulunmaz.
Motomax'ın "Garajj" kısmındaki not aşağıda:
Bu Garajj işinden haberim yoktu,Sorry...ben genel manada...ve ahvalde şeytmiştim...
Benzin filtresini kontrol ettinizmi? Yakıt yolundaki pisliklerden dolayı olabilir.
Karbüratördeki bir ayarsızlıktan dolayı olabilir.
Pis yakıttan olabilir, aklıma şimdilik bunlar geldi.