Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
150 CC bir motor yokuş yukarı gayet normal şekilde hız ve devrini düşürür.
Bende Ankara'da cinnah caddesi yokuşuna 90 km/s ile girdikten sonra sert yokuşun ortalarına doğru 3.vites ve 60 km/s hızlara düşüyorum. Bu gayet doğal. Otomobillerin bile sert yokuşlarda hızları düşer ki bizim motor 150 cc. gayet normal.

Senin hız düşmesinden kastın 1.vitese kadar düşmekmi? Detaylandırabilir misin?


aga saol cevap yazmışın da ben anlatamadım benim problem yolda giderken mesela viraja giriyoz ne yaparsın gazı kesiyosun haliyle viraj bitti gaz veriyorum hemen almıyo 2 - 3 sn sonra gazliyo yani 60 la giyoum mesela gazı kestim tekrar verdim hemen gazı almıyo kesiyo bi 2 sn sonra felan gazı alıyo nasıl bi problemse anlamadım gitti

normal bır durumda aynı sekılde gaza tepkı vermesı gerekır ancak gazı cektıgınde tepkı vermıyorsa bı yerlerden kendını kesıyordur demektır kaptanın dedıgı gıbı hava fıltrene bujıne özellıkle bak
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
hiç geyiksizde olmazki yahu bu kadar teknik bilgi insanı yorar :D

usta sen gel geyiğe ve kulelere bak ismailde geliyo ikiz kulelere :queen::queen::):queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

:mrgreen::mrgreen: "muratgun" ve "metanecho"; bir ara kulelerden iyi başlamıştınız ama devamı gelmedi :) :p

ismail hacı senide kattık o zaman kulelerın inşaatına :queen::queen::):p:rendeer::cherry:
ama neyse ben kaçtım şimdilik biraz dısarı cıkayım turluyayım gece gelirim bi ara :p:wiinkk::queen: malum cbf le son günlerim satıyorum nede olsa
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail hacı senide kattık o zaman kulelerın inşaatına :queen::queen::):p:rendeer::cherry:

:) Yok aga ben almayım, inşaat işinden pek anlamam da :p:cherry::mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:40 ----------

Bu arada bugün sabah hızım yaklaşık 5-10 km/s, motor hafif sağa yatık vaziyette ve viraj alıyorum. Gazı ani çevirmemle birlikte sanki altımda büyük motor varmış gibi iki teker birden kayıverdi, ayağımı yere koyarak dengeyi sağlayabildim.

Benim emektar IRC'ler ömürlerini doldurdu. Michelin Pilot Sporty almayı planlıyorum. Ön arka İstanbul Buz motorda 165 TL.
Kargo ücretide 10-20 lira arası tutsa 180 civarı bir ücrete malolacak.

Yalnız aklımdaki soru michelinin soğuk kış aylarındaki performansı nasıl?

Mesela geçmi ısınır, erkenmi ısınır michelinler?

Malum ben kışında sürekli motosikletimi iş-ev arası kullanacağım için soğuk havalarda da iyi performans gösteren bir lastik almam gerekiyor.

Şu önceki sayfadaki pirelli mandrakaru'nun tubeless olanını bulsam ondan alacağım ama yok piyasada :pr:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
Ne çektım bursadakı lanet olasi servisten ::156:: ve dün gene bursadakı servise motor frenı yaparken debriyaji braktıgımda ses geliyo diye biraktım motoru akşam aldıgımda alakasız bı parçayi değiştirmişti ve ses kesilmedigini fark ettm bugun oglen tekrar servise gittigimde bu ses normal dediler Ben de o sinirle bastım istanbula D&B motora gittim saolsunlar çok yardımcı oldular debryaj balatasını deiştirip daha yumuşak bı balata taktıklarını soylediler tabi garantıden ve ses kesildi.Motosıkletım bıdaha bursada yolda bile kalsa istanbula kadar iterim :mrgreen: Kimseye de bursadakı servisi onermiyorum ben hep mecbur kaldıgımda gitmiştim gitmez olaydım Bu arada havalar iyice sogmuş kısa kolluyla çıkmamanızı oneririm dönerken dondum ah diyorum çabuk gideyım diye eve ugramayp montu almamanın sonucunu yarın kötü çekeceğim ::igne::
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Ne çektım bursadakı lanet olasi servisten ::156:: ve dün gene bursadakı servise motor frenı yaparken debriyaji braktıgımda ses geliyo diye biraktım motoru akşam aldıgımda alakasız bı parçayi değiştirmişti ve ses kesilmedigini fark ettm bugun oglen tekrar servise gittigimde bu ses normal dediler Ben de o sinirle bastım istanbula D&B motora gittim saolsunlar çok yardımcı oldular debryaj balatasını deiştirip daha yumuşak bı balata taktıklarını soylediler tabi garantıden ve ses kesildi.Motosıkletım bıdaha bursada yolda bile kalsa istanbula kadar iterim :mrgreen: Kimseye de bursadakı servisi onermiyorum ben hep mecbur kaldıgımda gitmiştim gitmez olaydım Bu arada havalar iyice sogmuş kısa kolluyla çıkmamanızı oneririm dönerken dondum ah diyorum çabuk gideyım diye eve ugramayp montu almamanın sonucunu yarın kötü çekeceğim ::igne::

vay arkadaş bu DB motorun ne şanı varmış.Ben de G.antep'ten motora atlayıp bi 18.000 bakımı mı yaptırsam? İstanbul-G.antep 1100 km zaten :cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Bugün balgattan migrosa gideyim dedim 1:30 saat sürdü :D , trafik bir kilitlendiki offff, şirkettende zor izin almıştım :cherry:... Yanımda ybr ,cbf geçiyor ama nasıl, sanki nispet yapar gibi hepsinin yüzü gülüyor... Bugün dedim kendime, bu ay sonuna kadar bu iş çözülecek, maaşımı aldığım an, motoru istiyorum uleeeyynnnn :queen:
---

Şimdi cbf150 kırmızı arıyorum ankarada, kırmızı olmasa siyahta olabilir. Eğer olmazsa Suzuki AN125 alabilirim veya başka birşey, ama bu ay sonu son bulsun istiyorum, çok fena kafaya taktım. Eğer ikinci el uygun bir cbf bulamazsam, ismail abi yakandayım :cherry: gidip sıfır alırız :cat: ama sıfır alırsam uzun süre satmam ( yalan, 1 yıl binerim :cherry: satarım )
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Şimdi cbf150 kırmızı arıyorum ankarada, kırmızı olmasa siyahta olabilir. Eğer olmazsa Suzuki AN125 alabilirim veya başka birşey, ama bu ay sonu son bulsun istiyorum, çok fena kafaya taktım. Eğer ikinci el uygun bir cbf bulamazsam, ismail abi yakandayım :cherry: gidip sıfır alırız :cat: ama sıfır alırsam uzun süre satmam ( yalan, 1 yıl binerim :cherry: satarım )

Bakalım,araştıralım İbrahim, inşallah 2.el uygun, temiz bir motor denk gelir.
Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım :cat:
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar merhaba. malum kış geliyor yağmur soğuk v.s. benim iyi bir takım yağmurluğa ve su geçirmeyen kışlık bir eldivene ihtiyacım var.Acaba bu ürünler nasıldır veya daha uygun birşeyler öneren olurmu ?
yağmurlukta revitten şaşma diyorlar ama 190 tl biraz uçuk geldi bana :)
üst: http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44136
alt: http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44115
eldiven: http://www.motomaxonlineshop.com/main/difi_drizzle_ax_eldiven-655-0-81.html

kullananların fikir ve önerilerini bekliyorum.teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:07 ----------

Ne çektım bursadakı lanet olasi servisten ::156:: ve dün gene bursadakı servise motor frenı yaparken debriyaji braktıgımda ses geliyo diye biraktım motoru akşam aldıgımda alakasız bı parçayi değiştirmişti ve ses kesilmedigini fark ettm bugun oglen tekrar servise gittigimde bu ses normal dediler Ben de o sinirle bastım istanbula D&B motora gittim saolsunlar çok yardımcı oldular debryaj balatasını deiştirip daha yumuşak bı balata taktıklarını soylediler tabi garantıden ve ses kesildi.Motosıkletım bıdaha bursada yolda bile kalsa istanbula kadar iterim :mrgreen: Kimseye de bursadakı servisi onermiyorum ben hep mecbur kaldıgımda gitmiştim gitmez olaydım Bu arada havalar iyice sogmuş kısa kolluyla çıkmamanızı oneririm dönerken dondum ah diyorum çabuk gideyım diye eve ugramayp montu almamanın sonucunu yarın kötü çekeceğim ::igne::

geçmiş olsun umarım bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız.D&B motor sağolsunlar çok iyi bir servis ekibi. arı gibiler.her türlü çözüm üretirler.o servisten kötü ayrılan ben hiç görmedim. bu arada kaç saatte bursadan ist geldiniz? bende haftaya bursaya gideceğim ilk defa.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
arkadaşlar merhaba. malum kış geliyor yağmur soğuk v.s. benim iyi bir takım yağmurluğa ve su geçirmeyen kışlık bir eldivene ihtiyacım var.Acaba bu ürünler nasıldır veya daha uygun birşeyler öneren olurmu ?
yağmurlukta revitten şaşma diyorlar ama 190 tl biraz uçuk geldi bana :)
üst: http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44136
alt: http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44115
eldiven: http://www.motomaxonlineshop.com/main/difi_drizzle_ax_eldiven-655-0-81.html

kullananların fikir ve önerilerini bekliyorum.teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:07 ----------



geçmiş olsun umarım bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız.D&B motor sağolsunlar çok iyi bir servis ekibi. arı gibiler.her türlü çözüm üretirler.o servisten kötü ayrılan ben hiç görmedim. bu arada kaç saatte bursadan ist geldiniz? bende haftaya bursaya gideceğim ilk defa.

Ben osmangaziden yarım saatte, feribot ile yenikapıya 1:30 saatte(ve 40tl), ve yenikapıdan da yarım saatte ulaşacağınız yerde olursunuz. :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:35 ----------

Bu arada ben de istanbuldan gittim, bayramda balıkesir bursa oylat gezdim çok da zevkliydi, taa ki pazar günü istanbula döndüğümde sağnak yağışta Beylikdüzüne gelene kadar :) ,donuma kadar ıslanmak hafif kalır, üstte hiçbirşey yok ama eve geldiğimde pantolonun o kadar su aldığına inanamadım :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
geçmiş olsun umarım bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız.D&B motor sağolsunlar çok iyi bir servis ekibi. arı gibiler.her türlü çözüm üretirler.o servisten kötü ayrılan ben hiç görmedim. bu arada kaç saatte bursadan ist geldiniz? bende haftaya bursaya gideceğim ilk defa.

Teşekkurler.2 saat 45 dakkada ümraniyede oldum servis kapanmasın diye yalovadan pendıge(18tl) hızlı ferıbotla geçtım donerken ise eskihisar topcular hattını kullandım (8tl) üsküdardan bizim eve toplam 3 saatte döndüm.::coool::
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar sıfır motor alanlar kimlerdir öğrenebilirmiyim :) ? Tavsiye edermisiniz ? Kredi kartı buldum , eğer kartta sorun olmazsa alacağım inş.
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Arkadaşlar motorda birşey dikkatimi çekiyor.Sabit bi hızla giderken gazı bırakıp tekrar gaz verdiğimde motorda bir boğulma oluyor.Yani gazı ilk başta yemiyor sonradan normale dönüyor.Servis benzindendir vs. diyor ama benzin aldığım yeri değiştirip tekrar denedim sorun çözülmedi (95 oktan kullanıyorum) Yarın servise gidip göstermeyi düşünüyorum.Bi tavsiyesi olan var mı ?
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
6
Arkadaşlar motorda birşey dikkatimi çekiyor.Sabit bi hızla giderken gazı bırakıp tekrar gaz verdiğimde motorda bir boğulma oluyor.Yani gazı ilk başta yemiyor sonradan normale dönüyor.Servis benzindendir vs. diyor ama benzin aldığım yeri değiştirip tekrar denedim sorun çözülmedi (95 oktan kullanıyorum) Yarın servise gidip göstermeyi düşünüyorum.Bi tavsiyesi olan var mı ?

işte bu arkadaşdada bendeki sorunun aynısı var ağalar cok saolun cevaplar icin ben hava filtresini değiştirdim bujiyide değiştirdim ve bujiyi kurum bağladıgında tel fırca ile bi güzel temizliyorum insan anasına babasına bakmaz benım motora baktğım kadar ama bu sorunu bi türlü aşamadım bu boluda HONDA servisite yok valla satmaya karar verdim. kanuni 150 seyhan alacam ne ediyim yada biraz para biriktirip kawasaki zxr 250 veya er-6 n
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar motorda birşey dikkatimi çekiyor.Sabit bi hızla giderken gazı bırakıp tekrar gaz verdiğimde motorda bir boğulma oluyor.Yani gazı ilk başta yemiyor sonradan normale dönüyor.Servis benzindendir vs. diyor ama benzin aldığım yeri değiştirip tekrar denedim sorun çözülmedi (95 oktan kullanıyorum) Yarın servise gidip göstermeyi düşünüyorum.Bi tavsiyesi olan var mı ?

işte bu arkadaşdada bendeki sorunun aynısı var ağalar cok saolun cevaplar icin ben hava filtresini değiştirdim bujiyide değiştirdim ve bujiyi kurum bağladıgında tel fırca ile bi güzel temizliyorum insan anasına babasına bakmaz benım motora baktğım kadar ama bu sorunu bi türlü aşamadım bu boluda HONDA servisite yok valla satmaya karar verdim. kanuni 150 seyhan alacam ne ediyim yada biraz para biriktirip kawasaki zxr 250 veya er-6 n

Benzin filtresini kontrol ettinizmi? Yakıt yolundaki pisliklerden dolayı olabilir.
Karbüratördeki bir ayarsızlıktan dolayı olabilir.
Pis yakıttan olabilir, aklıma şimdilik bunlar geldi.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
jikleyi çekip gaz koluna dokunmadan motorun çalışmasını sağlayan varmı:silent:

gaz vermezsen stop ediyor.... o jikleyi ne halt yemeye koymuşlar anlamadım:)
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
97096151501886107035.jpg
[/URL][/IMG]

bu motor çok hoşuma gitti forumu fazla okumaya fırsatım olmadı ama ismail kesin okumuştur.Bizim bi arkadaş efsaneye göre (hurafede olabilir)bmw 650 ile aynı motor diyor.FİKRİ OLAN VARMI
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst