- Katılım
- 4 Ağu 2009
- Mesajlar
- 324
150 CC bir motor yokuş yukarı gayet normal şekilde hız ve devrini düşürür.
Bende Ankara'da cinnah caddesi yokuşuna 90 km/s ile girdikten sonra sert yokuşun ortalarına doğru 3.vites ve 60 km/s hızlara düşüyorum. Bu gayet doğal. Otomobillerin bile sert yokuşlarda hızları düşer ki bizim motor 150 cc. gayet normal.
Senin hız düşmesinden kastın 1.vitese kadar düşmekmi? Detaylandırabilir misin?
aga saol cevap yazmışın da ben anlatamadım benim problem yolda giderken mesela viraja giriyoz ne yaparsın gazı kesiyosun haliyle viraj bitti gaz veriyorum hemen almıyo 2 - 3 sn sonra gazliyo yani 60 la giyoum mesela gazı kestim tekrar verdim hemen gazı almıyo kesiyo bi 2 sn sonra felan gazı alıyo nasıl bi problemse anlamadım gitti
normal bır durumda aynı sekılde gaza tepkı vermesı gerekır ancak gazı cektıgınde tepkı vermıyorsa bı yerlerden kendını kesıyordur demektır kaptanın dedıgı gıbı hava fıltrene bujıne özellıkle bak