- Katılım
- 16 Haz 2010
- Mesajlar
- 591
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 700
Ben kipa Bodrum dan bir örtü aldım, kırmızı siyah gri renk 10 tl de fiyatı vardı çantası falan da var, gayet güzel tavsiye ederim.
slm arkadaşlar uzun zamandır araştırıyordum temiz 2, el cbf ve sonunda aradığımı bursada buldum kendim manisalıyım diş dişe bir pazarlıktan sonra 3300 tl ye aldım 2010 model 6800 km de satış işlemlerini bitirir bitirmez hemen çıktım yola bursa manisa 290 km hiç durmaksızın sürekli 90 100 km civarı hızla 3 saat 15 dk da memlekete vardım ve kesinlikle yorulmadım motorun performansındada herhangibir düşüş olmadı gerçekten cbf 150 yolda çok zevkli ve konforlu niyeti olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim
Servis xenon un garantiyi bozduğunu söyledi.
Aydınlatma ile ilgili bir şey dikkatimi çekti. Motor rölantide iken farlar ve gösterge paneli iyice kararıyor. Gazı verince kendini topluyor. Akü daha tam şarj olmadığındanmı yapar acaba.
O zaman ben bir ara pastacila atayım. Cilayı da hemen akabinde mi atmak lazım?[/QUOT
murat abi yukarıda mesaja yazdım dün yazacaktım unuttum kusura bakma cila budur:cat:
HELD 9010 branda kullananız var mı? Almayı düşünüyorum ama motorda taşıma dert olacak gibi geldi bana.
Motorda taşıyanını hiç görmedim zaten ben sen gittiğin her yerde üzerini mi örtmek istiyosun ? zaten held değilde başka bi branda da olsa motorda taşınması aynı zorlukta olur.
Arkadaşlar bir kaç sorum olacak..
Yağ tapasında Bulunan tapayı her yağ değişiminde değiştirmek gerekiyor mu?
Geçenlerde 2 yağ değişimi yaptım tapayı değiştirmemiştim tapadan ufak ufak yağ kaçırmıştı...
Zira o ufacık pula 2 lira vermek biraz zoruma gidiyo...:cyclopsan
Tapayı değil ama alüminyum olan pulu her yağ değişiminde yenilersen güzel olur.
Gerçi ben şu ana kadar hep aynı pulu kullanıyorum bir sıkıntı olmadı. Önemli olan o pulun görevini tam yapabilmesi.
Sen yağ tapasını çok fazla sıkarsan o pulda git gide incelecek ve görevini yapamayacaktır. Sonuçta her tapayı sıktığında milimetrikte olsa az az inceliyor o pul.
Bu yüzden eğer yağ kaçağı varsa pulu yenilemelisin.
Yeri gelmişken belirtelim, yağ tapasını çok fazla sıkmamalıyız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:44 ----------
Birde tam emin değilim ama illaki vardır.
Nalburlardan daha uygun fiyat ile bu tip uygun ebatlarda alüminyum pullardan alabilirsin. Tabi alüminyum olması ve sıcaklığa dayanıklı olması lazım.
Tapayı değil ama alüminyum olan pulu her yağ değişiminde yenilersen güzel olur.
Gerçi ben şu ana kadar hep aynı pulu kullanıyorum bir sıkıntı olmadı. Önemli olan o pulun görevini tam yapabilmesi.
Sen yağ tapasını çok fazla sıkarsan o pulda git gide incelecek ve görevini yapamayacaktır. Sonuçta her tapayı sıktığında milimetrikte olsa az az inceliyor o pul.
Bu yüzden eğer yağ kaçağı varsa pulu yenilemelisin.
Yeri gelmişken belirtelim, yağ tapasını çok fazla sıkmamalıyız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:44 ----------
Birde tam emin değilim ama illaki vardır.
Nalburlardan daha uygun fiyat ile bu tip uygun ebatlarda alüminyum pullardan alabilirsin. Tabi alüminyum olması ve sıcaklığa dayanıklı olması lazım.
Niye çok sıkmamalıyız? Çünki tapanın girdiği yer döküm, bir diş atarsa ya da yalama olursa ayvayı yedik demektir. Böyle bir durumun başımıza gelmesini istemeyiz ama olduki geldi. O zaman ilk yapmamız gereken sanayide yeni diş açtırmak olacaktır. Bu sebeple tapamızı yağ kaçırmasın diye çok sıkmamalıyız. Pulunu ise her değişimde olmasa bile ara ara değiştirmeliyiz.
Arkadaşlar merhaba,
Benim motosikletimde dün yağ kontrolü yapayım dedim. O yağ kontrol cubuğunun ucundaki tırtıklı kısım yoktu, içeri de düşmüş olabilir. Cocuklar da kırıp çaktırmadan yerine koymuş olabilirler. Sorum eğer o bir cm lik plastik parçası içeride kaldıysa motosikletin motoruna zarar verir mi, :silent: gerçi o günden sonra toplasanız 2 km anca yapmışımdır.ale:
Arkadaşlar merhaba,
Benim motosikletimde dün yağ kontrolü yapayım dedim. O yağ kontrol cubuğunun ucundaki tırtıklı kısım yoktu, içeri de düşmüş olabilir. Cocuklar da kırıp çaktırmadan yerine koymuş olabilirler. Sorum eğer o bir cm lik plastik parçası içeride kaldıysa motosikletin motoruna zarar verir mi, :silent: gerçi o günden sonra toplasanız 2 km anca yapmışımdır.ale:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 ----------
![]()
Tam olarak bu parça
Bu arada 2000 km de yağı değiştirdim tam 1 litre yağ boşaldı..Kullandığım yağ castrol 10/50 ..Yani hiç yağ yakmadı..2009 model benim motor..
PERFORMANS SEVİYELERİ
* API SJ * JASO MA
Çocuklara bir sor istersen,eğerki onlar kırmamışsa,:cyclopsan parça içerde kırıldıysa illaki kötü sonuçlar doğura bilir,doğurmayada bilir...
Sonuç olarak riskli bir iş...yani 2 ucu pis bir sopa gibi olmuşr:
Parça içerdeyse onu ordan çıkartman gerekicek
Şu anda benim motorda da motul yarı sentetik 5100 15w50 var.
Bu yağ değişiminden sonra kontrol edeceğim motulda eksiltme varsa birde Castrol 10/50 deneyeceğim.
Castrol 10w50 bizim motorun standartlarını karşılıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 ----------
Bence o çubuk durduk yere içerde kırılmaz, illa ki birileri oynamış o çubukla.
O çocuklara bencede bir sor;
"Tamam yavrum dövmeyeceğim söyle bakayım senmi kırdın" :mrgreen:
diyerek ağızlarından laf almaya çalış.
@m.şanveren
"iki ucu pis sopa" tabiride çok kibar olmuş yahu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
onun aslı "iki ucu ***lu deynek" diye değilmiydi![]()
Aman İsmail dur,küfürlü mesaj yazmanktan 3 gün diskoya atılınca ve 10 ceza alınca odediğin...iki ucu***lu deynek... ''iki ucu pis sopa olu veriyor'':mrgreen:
AydoganX cevap için teşekkür ederim. Az önce motoru teslim aldım. 6 yıldır Cruser kullanan biri için cbf 150 çok değişik geliyor. Pantalon paçaları pedlere falan dolaşıyor, oturma pozisyonu bir tuhaf geliyor. Motordan ses çıkmadığı için devir saati olmadığından vites yükseltmelerini tam ayarlayamadım. Zamanla alışırız herhalde. Sonuç; makineyi tipsiz bulsamda kalite olarak 10 numara.
Tapayı değil ama alüminyum olan pulu her yağ değişiminde yenilersen güzel olur.
Gerçi ben şu ana kadar hep aynı pulu kullanıyorum bir sıkıntı olmadı. Önemli olan o pulun görevini tam yapabilmesi.
Sen yağ tapasını çok fazla sıkarsan o pulda git gide incelecek ve görevini yapamayacaktır. Sonuçta her tapayı sıktığında milimetrikte olsa az az inceliyor o pul.
Bu yüzden eğer yağ kaçağı varsa pulu yenilemelisin.
Yeri gelmişken belirtelim, yağ tapasını çok fazla sıkmamalıyız.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:44 ----------
Birde tam emin değilim ama illaki vardır.
Nalburlardan daha uygun fiyat ile bu tip uygun ebatlarda alüminyum pullardan alabilirsin. Tabi alüminyum olması ve sıcaklığa dayanıklı olması lazım.
Cevaplar için teşekkürler @Aydoğanx , @m.şanveren Çocuklara sorsam da kimse ben yaptım demez. Hatta yapan kimse sinmiş nezaman soracaklar acaba diye bekliyodur :mrgreen: ,o 2 kmde herhangi farklı birşey hissetmedim. Motor sesi yada sarsılma gibi bir şey olmadı.ale:
Bakalım ne olacak. Bir süre daha kullanayımale:
Cevaplar için teşekkürler @Aydoğanx , @m.şanveren Çocuklara sorsam da kimse ben yaptım demez. Hatta yapan kimse sinmiş nezaman soracaklar acaba diye bekliyodur :mrgreen: ,o 2 kmde herhangi farklı birşey hissetmedim. Motor sesi yada sarsılma gibi bir şey olmadı.ale:
Bakalım ne olacak. Bir süre daha kullanayımale:[/QUOT
çubuğun içinde olup olmadığı belli değil belkide içinde değildir öyle bir ihtimal de vardeğilmi, ama eğer ki öyle ise ikinci bir olumsuz vaka için önlem al bak bu sefer gider çivi taş toprak atar mazallah al başına sıkıntıyı