Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Teknolojik motorun hali başka canım, bizde olsa jikleyi aç yavaş yavaş gazı ver filan.:p

Bu ara arkadaşlar benim motor 2-3 gün yatınca jiklesiz kesinlikle çalışmıyor, ama jikle açık olsun bir marşda alıyor. Böyle olan başka arkadaş var mı diye sorayım dedim.

murat hocam sen bu sıcak havada hala jigle mi çekiyorsun:queen: benimki tek marşta jiglesiz alıyor bir iki dakika kendi kendine çalışıyor ondan sonra binip gidiyorum:cat: şu senin göstergelerin resimlerini çekip koysaydın gece nasıl görünüyor net görseydik
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
murat hocam sen bu sıcak havada hala jigle mi çekiyorsun:queen: benimki tek marşta jiglesiz alıyor bir iki dakika kendi kendine çalışıyor ondan sonra binip gidiyorum:cat:

Çalışınca kapatıyorum, çalışmıyor diye aküyü mü bitireyim?:)

Bide sıvı cila olarak ne öneriyordunuz ahali? Arama tuşu ile bir türlü bulamadım. hepsiburada.com da bir cila önermiştiniz ama?:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 ----------

http://www.hepsiburada.com/Liste/ca...px?categoryid=26001&productid=otmbrkbr0850201

Ben bunu beğendim ama ne dersiniz?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

Fotoları telden bilgisayara, oradan flash belleğe, oradan işyerine getirip yüklemem lazım.
Yapacağım inş.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Çalışınca kapatıyorum, çalışmıyor diye aküyü mü bitireyim?:)

Bide sıvı cila olarak ne öneriyordunuz ahali? Arama tuşu ile bir türlü bulamadım. hepsiburada.com da bir cila önermiştiniz ama?:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 ----------

http://www.hepsiburada.com/Liste/ca...px?categoryid=26001&productid=otmbrkbr0850201

Ben bunu beğendim ama ne dersiniz?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

Fotoları telden bilgisayara, oradan flash belleğe, oradan işyerine getirip yüklemem lazım.
Yapacağım inş.

ben bi arkadaşımdan dubleup diye bir cila aldım içinde az birşey vardı ama harika bir ürün,araştırdım şuan piayasada üründen bulamadım ama aklıma geldi kutunun üzerinde numara olması lazım.
ürünü uyguladım öyle bir parladıki motorum asıl rengi çıktı ortaya simsiyah ve uzun süre motorda kalıyor..
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
bilgiler için çok sağolun arkadaşlar. demekki dogrusunu yapıyormuşum ben de. rölanti ayarına geçen hafta serviste rodaj bakımı için gittiğimde baktırmıştım. ayarlandı sorun yok. şu an işe gidip geliyorum ve inanılmaz keyifli. keşke daha önce alsaymışım diyorum kendi kendime sürekli. bu arada benim motorum 2010 haziran çıkışlı trafiğe. bu topik te yazılan yazılardan sonra yolda en küçük ıslaklık görünce lastiklerden çok tırsıyorum. tahmin ettiğiniz gibi duro lar hala üstünde. kışın da pek motoru çıkartmayı düşünmüyor olsamda yine arada bir turlarım diye düşünüyorum. sizce kesin gidip buzmotor da değiştireyim mi michelin lerle?? biliyorum bu konu çok tartışıldı ama yine de değişikliği yapmış olan arkadaşların tavsiyeleri lazım.selamlar. dogan
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
bilgiler için çok sağolun arkadaşlar. demekki dogrusunu yapıyormuşum ben de. rölanti ayarına geçen hafta serviste rodaj bakımı için gittiğimde baktırmıştım. ayarlandı sorun yok. şu an işe gidip geliyorum ve inanılmaz keyifli. keşke daha önce alsaymışım diyorum kendi kendime sürekli. bu arada benim motorum 2010 haziran çıkışlı trafiğe. bu topik te yazılan yazılardan sonra yolda en küçük ıslaklık görünce lastiklerden çok tırsıyorum. tahmin ettiğiniz gibi duro lar hala üstünde. kışın da pek motoru çıkartmayı düşünmüyor olsamda yine arada bir turlarım diye düşünüyorum. sizce kesin gidip buzmotor da değiştireyim mi michelin lerle?? biliyorum bu konu çok tartışıldı ama yine de değişikliği yapmış olan arkadaşların tavsiyeleri lazım.selamlar. dogan

Michelin al pişman olmazsın ama üretim tarihine ve lastik hava basınçlarına dikkat et.

Bu ara ne dersin o cilayı alayım mı?:p
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bilgiler için çok sağolun arkadaşlar. demekki dogrusunu yapıyormuşum ben de. rölanti ayarına geçen hafta serviste rodaj bakımı için gittiğimde baktırmıştım. ayarlandı sorun yok. şu an işe gidip geliyorum ve inanılmaz keyifli. keşke daha önce alsaymışım diyorum kendi kendime sürekli. bu arada benim motorum 2010 haziran çıkışlı trafiğe. bu topik te yazılan yazılardan sonra yolda en küçük ıslaklık görünce lastiklerden çok tırsıyorum. tahmin ettiğiniz gibi duro lar hala üstünde. kışın da pek motoru çıkartmayı düşünmüyor olsamda yine arada bir turlarım diye düşünüyorum. sizce kesin gidip buzmotor da değiştireyim mi michelin lerle?? biliyorum bu konu çok tartışıldı ama yine de değişikliği yapmış olan arkadaşların tavsiyeleri lazım.selamlar. dogan

Bende Duroları kullanıyorum ama yolda nem görsem tırsıyorum madi durumu toparlarsam hemen değişicem bakalım ne zaman olcak herhalde ilk yagmurlar yapmaya başlamadan olmiycak galiba.
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
valla korkum da o.biz düşeriz ondan sonra değiştiririz. düştükten sonra da o lastik masrafının üstüne birsürü daha masraf daha çıkar. buz motor 185 tl ye michelin takıyor (balans vs dahilmiş) ve 6 ya bölüyorlarmış. değiştiren arkadaşlar öyle diyor. ama dediğim gibi hala kararsızım..fakan görünen o ki bir şekilde değiştirmek lazım..başka çare yok gibi.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
valla korkum da o.biz düşeriz ondan sonra değiştiririz. düştükten sonra da o lastik masrafının üstüne birsürü daha masraf daha çıkar. buz motor 185 tl ye michelin takıyor (balans vs dahilmiş) ve 6 ya bölüyorlarmış. değiştiren arkadaşlar öyle diyor. ama dediğim gibi hala kararsızım..fakan görünen o ki bir şekilde değiştirmek lazım..başka çare yok gibi.

İlla michelin alman lazım değil ama onun konforuna çabuk alışırsın benden söylemesi. :) Yoksa başka lastikler de var.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Michelin al pişman olmazsın ama üretim tarihine ve lastik hava basınçlarına dikkat et.

Bu ara ne dersin o cilayı alayım mı?:p

murat hocam o cıla da olabilir.sadece uygulamayı çok ıyı yapmak lazım aslında senın motora bastırarak hafıf bi pasta atmaklazım peşina cila yapmak gerekiyor :cat:
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
slm arkadaşlar uzun zamandır araştırıyordum temiz 2, el cbf ve sonunda aradığımı bursada buldum kendim manisalıyım diş dişe bir pazarlıktan sonra 3300 tl ye aldım 2010 model 6800 km de satış işlemlerini bitirir bitirmez hemen çıktım yola bursa manisa 290 km hiç durmaksızın sürekli 90 100 km civarı hızla 3 saat 15 dk da memlekete vardım ve kesinlikle yorulmadım motorun performansındada herhangibir düşüş olmadı gerçekten cbf 150 yolda çok zevkli ve konforlu niyeti olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail abi olmasa topic in ortalaması büyük ölçüde düşer.

Teşekkür ederim İbrahim, ama abartıyorsun bence :). Bildiklerimi paylaşıyorum hepsi bu.
Bilgili bir çok arkadaş var bu konuda. Hepsi çok değerli. Ayrım yapmamak lazım. :wiinkk:

İyi akşamlar. Yarın Cbf 150 motosikletimi teslim alacağım. Aklıma geldl modeli 2010 mu 2011 mi olacak. Daha önce cbf 150 hiç kullanmadım. Tavsiyeleriniz var mıdır?

1 Temmuz'dan sonra alınacak her motorlu taşıt 2011 model olarak ruhsata işlenir.

ben bi arkadaşımdan dubleup diye bir cila aldım içinde az birşey vardı ama harika bir ürün,araştırdım şuan piayasada üründen bulamadım ama aklıma geldi kutunun üzerinde numara olması lazım.
ürünü uyguladım öyle bir parladıki motorum asıl rengi çıktı ortaya simsiyah ve uzun süre motorda kalıyor..

Ferhat o dediğin şey double up motor koruyucumu neydi, o olmasın :)
Ben mi ismini karıştırdım yoksa?

www.doubleup.com.tr

slm arkadaşlar uzun zamandır araştırıyordum temiz 2, el cbf ve sonunda aradığımı bursada buldum kendim manisalıyım diş dişe bir pazarlıktan sonra 3300 tl ye aldım 2010 model 6800 km de satış işlemlerini bitirir bitirmez hemen çıktım yola bursa manisa 290 km hiç durmaksızın sürekli 90 100 km civarı hızla 3 saat 15 dk da memlekete vardım ve kesinlikle yorulmadım motorun performansındada herhangibir düşüş olmadı gerçekten cbf 150 yolda çok zevkli ve konforlu niyeti olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim

Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun. Allah kaza bela vermesin. :rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
AydoganX cevap için teşekkür ederim. Az önce motoru teslim aldım. 6 yıldır Cruser kullanan biri için cbf 150 çok değişik geliyor. Pantalon paçaları pedlere falan dolaşıyor, oturma pozisyonu bir tuhaf geliyor. Motordan ses çıkmadığı için devir saati olmadığından vites yükseltmelerini tam ayarlayamadım. Zamanla alışırız herhalde. Sonuç; makineyi tipsiz bulsamda kalite olarak 10 numara.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
AydoganX cevap için teşekkür ederim. Az önce motoru teslim aldım. 6 yıldır Cruser kullanan biri için cbf 150 çok değişik geliyor. Pantalon paçaları pedlere falan dolaşıyor, oturma pozisyonu bir tuhaf geliyor. Motordan ses çıkmadığı için devir saati olmadığından vites yükseltmelerini tam ayarlayamadım. Zamanla alışırız herhalde. Sonuç; makineyi tipsiz bulsamda kalite olarak 10 numara.

Aydınlatma ile ilgili bir şey dikkatimi çekti. Motor rölantide iken farlar ve gösterge paneli iyice kararıyor. Gazı verince kendini topluyor. Akü daha tam şarj olmadığındanmı yapar acaba.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
HELD 9010 branda kullananız var mı? Almayı düşünüyorum ama motorda taşıma dert olacak gibi geldi bana.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Aydınlatma ile ilgili bir şey dikkatimi çekti. Motor rölantide iken farlar ve gösterge paneli iyice kararıyor. Gazı verince kendini topluyor. Akü daha tam şarj olmadığındanmı yapar acaba.

Aküye bağlı değil bizim farlar malesef böyle bi sıkıntı var gaz verdikçe yanıyor aküyle ilgili değil yani. Eğer çok kafana takılırsa xenon takarak çözebilirsin.
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Onu bilmiyorum işte.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

HELD 9010 branda kullananız var mı? Almayı düşünüyorum ama motorda taşıma dert olacak gibi geldi bana.

Motorda taşıyanını hiç görmedim zaten ben sen gittiğin her yerde üzerini mi örtmek istiyosun ? zaten held değilde başka bi branda da olsa motorda taşınması aynı zorlukta olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst