- Katılım
- 12 Mar 2010
- Mesajlar
- 311
Teknolojik motorun hali başka canım, bizde olsa jikleyi aç yavaş yavaş gazı ver filan.
Bu ara arkadaşlar benim motor 2-3 gün yatınca jiklesiz kesinlikle çalışmıyor, ama jikle açık olsun bir marşda alıyor. Böyle olan başka arkadaş var mı diye sorayım dedim.
murat hocam sen bu sıcak havada hala jigle mi çekiyorsun:queen: benimki tek marşta jiglesiz alıyor bir iki dakika kendi kendine çalışıyor ondan sonra binip gidiyorum:cat: şu senin göstergelerin resimlerini çekip koysaydın gece nasıl görünüyor net görseydik