Bu 2007 muhabbeti metehan abiden geliyor olabilir. Onda 2007 ilk çıkan cbf150 liden var ve deli yağ yakıyor
Bende de 2008 var, bugun ustaya gittim yağ eksiltmiş diye, 1100 km de 50 gr dedi. Bende oh çektim![]()
Tamam, şimdi anladım. Teşekkürler.
Benim koyduğum Motul ester 15w50 yarı sentetik bir yağ. İlk kilometrelerde tam sentetik yağlar önerilmiyor. Motul 15w50 yarı sentetik olduğu için sıkıntı olacağını zannetmiyorum.
Servisin hangi yağı koyduğu "servisten servise" farklılık gösteriyor. Ankara'daki servis motor yağının kitapçıkta söylenilen değerine uymayıp SG standardında castrol 15w40 koyuyordu.
Servise gittiğin zaman motor yağının "motosiklet için özel üretilmiş" olduğuna dikkat et. Yağın kutusunun arkasında API SJ veya API SL özelliklerinde olmasına dikkat et. Eğer bu şartları karşılamıyorsa itiraz et ve servisi uyar, gerekiyorsa kendin yağını al ve servise değiştirt.
3,35 lt uzun yolda bence yüksek bir değer. Motora nefes aldırmadan sürekli redline dipgaz gitmişsen bir ihtimal yakabilir. 80-100 arası gezinsen eminim 3 litrenin altına rahat düşerdi yakıt.
Diskten gelen ses tozdan dolayıdır. Balata temizleme spreyi al 5-6 liraya, sık biraz sesi kesecektir.
Bilmeyen insanı yönlendirmek kolay oluyor bu nedenle ben her denileni dikkate alıyorum ama direk olarak kabul etmiyorum. Şimdi 2007 model bir cbf alıyorum inşallah arkadaşlar. Bu ilandaki motoru düşünüyorum.
Kardeşim alırsan şimdiden hayırlı olsun,burdan göründüğü kadarıyla 10 Numara gibi duruyor,ama mutlaka bir servise gösterip öyle kesin kararını ver.Pazarlık yapmayı da unutma 2750 ye indirebilirsen ne ala.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------
Allah rizasi için birisi Touring camlı kırmızı renk bi CBF150'nin resimlerini eklesin.
Veya bi link versin ben oradan bakayim..
Şu fotoğraflar yardımcı olabilir:
Hay Allah razi olsun.
Her iki renk arasinda bi kıyaslama yapiyorumda.
Hangisi gözüme daha hoş gelirse onda yogunlasacagim![]()
Hay Allah razi olsun.
Her iki renk arasinda bi kıyaslama yapiyorumda.
Hangisi gözüme daha hoş gelirse onda yogunlasacagim![]()
Rica ederim. Ben uzun camı pek yakıştıramıyorum motora.
Tabiiki kişisel zevke kalmış bir durum ama sağlayacağı fayda su götürmez bir gerçek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------
Aşağıdaki seçenekler görüntü itibariyle bence daha güzel duruyor.
Hatırlarsanız "aSubayaH" nickli üyenin 6500 TL'ye satılık ilanı verdiği cbf150'de bu tip bir rüzgarlık vardı. Resmini aradım ama bulamadım.
Temsili olarak şöyleydi:
![]()
![]()
Rica ederim. Ben uzun camı pek yakıştıramıyorum motora.
Tabiiki kişisel zevke kalmış bir durum ama sağlayacağı fayda su götürmez bir gerçek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------
Aşağıdaki seçenekler görüntü itibariyle bence daha güzel duruyor.
Hatırlarsanız "aSubayaH" nickli üyenin 6500 TL'ye satılık ilanı verdiği cbf150'de bu tip bir rüzgarlık vardı. Resmini aradım ama bulamadım.
Temsili olarak şöyleydi:
![]()
![]()
evet işte ben de böyle bir şey arıyorum be üstat. Yazmıştım daha önceden
Bu arada arkadaşlar jant temizliği için (özellikle arka janttaki yağ ve kir tortusu) ne kullanıyorsunuz-kullanabilirim?
Buda güzelmiş. Teşekkür ederim aydoğan zahmetlerin için.
Gece gece uğraştırdık senide![]()
Resmi bilgisayara kayıt ediyorum.
Evet ciddiye alınacak bir fikir değil,
Ama maalesef hitap ettiği arkadaş hemen bir sonraki mesajında "2008 ve üstü'ne"bakacağını söylüyor...
Rica ederim. Ben uzun camı pek yakıştıramıyorum motora.
Tabiiki kişisel zevke kalmış bir durum ama sağlayacağı fayda su götürmez bir gerçek.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------
Aşağıdaki seçenekler görüntü itibariyle bence daha güzel duruyor.
Hatırlarsanız "aSubayaH" nickli üyenin 6500 TL'ye satılık ilanı verdiği cbf150'de bu tip bir rüzgarlık vardı. Resmini aradım ama bulamadım.
Temsili olarak şöyleydi:
![]()
![]()
sıfır alacaksan üstat zaten motor koruma ve orta sehpa hariç bir hediye vermiyorlar. oto sever'e gitmedim hiç, anes motor'u hiç sevmiyorum, müşteriye davranış sıfır. Ben Beşiktaş'tayım, karşıda değilim ama D&B Motor'u tek geçerim, ben de oradan almıştım.
günaydın arkadaşlar bazı sorunlardan her zaman giremiyorum jr ve metehan abimizin yokluğu çok belli oluyor.zincirimi geçen gaz yağı ile yıkadım sanknki özelliğini kaybetti hergün yağlıyorum sprey sıkıyorum ama belli bir yerden sonra aşağıda bi fışırtı gidiyor sinir oluyorum.bu ara allahdan bişe olmazsa cuma günü servise gidiyorum ismailcim senin emenetlerdi geç oldu ama inşallah cuma akşamı veya cumartesi yolluyorum.birde ufak bi sorunum var benim farın üzerindeki pilastik rüzgarlık geçen düştüğümde nasıl olduysa derin bir şekilde çizilmiş çatlak veya kırılma yok ama yenisi 68 tl tinerli boya plastiği eritir diyorlar tabelacıya mat siyağ kaplattım ama iyi yapamadı bi fikri olan varmı ne yapabilirm.