Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Bu 2007 muhabbeti metehan abiden geliyor olabilir. Onda 2007 ilk çıkan cbf150 liden var ve deli yağ yakıyor:p

Bende de 2008 var, bugun ustaya gittim yağ eksiltmiş diye, 1100 km de 50 gr dedi. Bende oh çektim:)
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Bu 2007 muhabbeti metehan abiden geliyor olabilir. Onda 2007 ilk çıkan cbf150 liden var ve deli yağ yakıyor:p

Bende de 2008 var, bugun ustaya gittim yağ eksiltmiş diye, 1100 km de 50 gr dedi. Bende oh çektim:)

Benm motor 2009 model diye geçio 2008 de almıştım neyse ben de ince yağla yaz günü 130 basınca benm ki de eksiltti..Bunun model yılıyla ne alakası var ki.Yağı mevsimlik kullanınca sorun kalmıyo. Ki bu motosiklete 130 km/h hız çok gelir..
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Tamam, şimdi anladım. Teşekkürler.



Benim koyduğum Motul ester 15w50 yarı sentetik bir yağ. İlk kilometrelerde tam sentetik yağlar önerilmiyor. Motul 15w50 yarı sentetik olduğu için sıkıntı olacağını zannetmiyorum.

Servisin hangi yağı koyduğu "servisten servise" farklılık gösteriyor. Ankara'daki servis motor yağının kitapçıkta söylenilen değerine uymayıp SG standardında castrol 15w40 koyuyordu.

Servise gittiğin zaman motor yağının "motosiklet için özel üretilmiş" olduğuna dikkat et. Yağın kutusunun arkasında API SJ veya API SL özelliklerinde olmasına dikkat et. Eğer bu şartları karşılamıyorsa itiraz et ve servisi uyar, gerekiyorsa kendin yağını al ve servise değiştirt.


Tamam teşkkürler gidince sorup öğreniyim uygun değilse kendim yağ alıp gidicem burayada yazarım hangi servis ve hangi yağ olduğunu.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
3,35 lt uzun yolda bence yüksek bir değer. Motora nefes aldırmadan sürekli redline dipgaz gitmişsen bir ihtimal yakabilir. 80-100 arası gezinsen eminim 3 litrenin altına rahat düşerdi yakıt.
Diskten gelen ses tozdan dolayıdır. Balata temizleme spreyi al 5-6 liraya, sık biraz sesi kesecektir.

Evet sürekli dip gaz gittim sonuna kadar zorladım :queen: sınırlarını merak ettim cok fazla zorladım cok yukluydu yani 3,5 lt yakması imkansız bu motorun onu anladım. Bundan daha cok zorlanamazdı herhalde. Ama 80 le yollar bitmez uzun yolda gercekten cok yoruyor bizim makinler koltuk popona geciyor resmen hele düz yollar iyice işkence oluyor mp3 falan sart oluyor.

Balatalar içinde önerin için teşekürler uyguluycam.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------

Bilmeyen insanı yönlendirmek kolay oluyor bu nedenle ben her denileni dikkate alıyorum ama direk olarak kabul etmiyorum. Şimdi 2007 model bir cbf alıyorum inşallah arkadaşlar. Bu ilandaki motoru düşünüyorum.

Kardeşim alırsan şimdiden hayırlı olsun,burdan göründüğü kadarıyla 10 Numara gibi duruyor,ama mutlaka bir servise gösterip öyle kesin kararını ver.Pazarlık yapmayı da unutma 2750 ye indirebilirsen ne ala.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rizasi için birisi Touring camlı kırmızı renk bi CBF150'nin resimlerini eklesin.
Veya bi link versin ben oradan bakayim..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Allah rizasi için birisi Touring camlı kırmızı renk bi CBF150'nin resimlerini eklesin.
Veya bi link versin ben oradan bakayim..

Şu fotoğraflar yardımcı olabilir:

bcbf.jpg


DSC02188Small.jpg


3980.jpg
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hay Allah razi olsun.
Her iki renk arasinda bi kıyaslama yapiyorumda.
Hangisi gözüme daha hoş gelirse onda yogunlasacagim :)

Rica ederim. Ben uzun camı pek yakıştıramıyorum motora.
Tabiiki kişisel zevke kalmış bir durum ama sağlayacağı fayda su götürmez bir gerçek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------

Aşağıdaki seçenekler görüntü itibariyle bence daha güzel duruyor.
Hatırlarsanız "aSubayaH" nickli üyenin 6500 TL'ye satılık ilanı verdiği cbf150'de bu tip bir rüzgarlık vardı. Resmini aradım ama bulamadım.
Temsili olarak şöyleydi:
3209_buyuk.jpg


MRA_VTOURING.jpg
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Rica ederim. Ben uzun camı pek yakıştıramıyorum motora.
Tabiiki kişisel zevke kalmış bir durum ama sağlayacağı fayda su götürmez bir gerçek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------

Aşağıdaki seçenekler görüntü itibariyle bence daha güzel duruyor.
Hatırlarsanız "aSubayaH" nickli üyenin 6500 TL'ye satılık ilanı verdiği cbf150'de bu tip bir rüzgarlık vardı. Resmini aradım ama bulamadım.
Temsili olarak şöyleydi:
3209_buyuk.jpg


MRA_VTOURING.jpg

evet işte ben de böyle bir şey arıyorum be üstat. Yazmıştım daha önceden

Bu arada arkadaşlar jant temizliği için (özellikle arka janttaki yağ ve kir tortusu) ne kullanıyorsunuz-kullanabilirim?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rica ederim. Ben uzun camı pek yakıştıramıyorum motora.
Tabiiki kişisel zevke kalmış bir durum ama sağlayacağı fayda su götürmez bir gerçek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------

Aşağıdaki seçenekler görüntü itibariyle bence daha güzel duruyor.
Hatırlarsanız "aSubayaH" nickli üyenin 6500 TL'ye satılık ilanı verdiği cbf150'de bu tip bir rüzgarlık vardı. Resmini aradım ama bulamadım.
Temsili olarak şöyleydi:
3209_buyuk.jpg


MRA_VTOURING.jpg

Buda güzelmiş. Teşekkür ederim aydoğan zahmetlerin için.
Gece gece uğraştırdık senide :)
Resmi bilgisayara kayıt ediyorum.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
evet işte ben de böyle bir şey arıyorum be üstat. Yazmıştım daha önceden

Bu arada arkadaşlar jant temizliği için (özellikle arka janttaki yağ ve kir tortusu) ne kullanıyorsunuz-kullanabilirim?

Erdi;
gazyağı her derde deva, ufak bir beze biraz gazyağı döktükten sonra silersen eskisinden parlak olur jantlar :)


Buda güzelmiş. Teşekkür ederim aydoğan zahmetlerin için.
Gece gece uğraştırdık senide :)
Resmi bilgisayara kayıt ediyorum.

Est. Rica ederim.
 
Katılım
11 Ocak 2005
Mesajlar
107
Arkadaşlar haftasonu şöyle bi toplanıp ufaktan gezi-konvoy vs. bi organizasyon yapsak nasıl olur ? Hem tanışır hemde CBF'lerle toplu foto çekimi yaparız. :bounce: Gezi için fikri olan veya ben gelirim diyenler bi öne çıksın bakalım :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Evet ciddiye alınacak bir fikir değil,
Ama maalesef hitap ettiği arkadaş hemen bir sonraki mesajında "2008 ve üstü'ne"bakacağını söylüyor...

arkadaşım sen herkesin söylediği fikri hemen uyguluyormusun buraya fikirlerimizide mi yazamıcaz evet yanlış bilgi vermekte doğru olmaz ama benim burda dediğim cbfte yağ yakma sorunu var ve bunu sonraki modellerde bi nebze olsun giderildi diye konusu vardı banada mantıklı geldi çünkü bişey üretirken gittikce hataları düzeltmek daha akla yatkın bi olay,aynı paralara 2008-2009 almak varken 2007 model almam dedim ve almamda zaten...

yani bişey söylüyoruz yardımcı olsun diye sanki hakaret etmiş gibi büyük harflerle yazıyosun tamam senin fikrin farklıysa onu yaz ama bu şekilde yazmanın amacını anlıyamadım ben doğrusu...:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------

Rica ederim. Ben uzun camı pek yakıştıramıyorum motora.
Tabiiki kişisel zevke kalmış bir durum ama sağlayacağı fayda su götürmez bir gerçek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:53 ----------

Aşağıdaki seçenekler görüntü itibariyle bence daha güzel duruyor.
Hatırlarsanız "aSubayaH" nickli üyenin 6500 TL'ye satılık ilanı verdiği cbf150'de bu tip bir rüzgarlık vardı. Resmini aradım ama bulamadım.
Temsili olarak şöyleydi:
3209_buyuk.jpg


MRA_VTOURING.jpg

bende cbfe bu ek camı yapmak istiyordum ama nasip olmadı..."asubayah"a sormuştum ben bu camı nasıl yaptınız diye cbfin orjinal camını ekstradan alıp nomal camın üzerine el becerisiyle monte ettiğinde bu şekil b görüntü çıkıyomuş bence bunu yapmak daha mantıklı uzun cam kötü duruyor,yada uzun camı biyerde daha güzel boyutlarda kestirincede güzel durur...araştırmalara başladım yeni bi cbf alıcaz heralde:)ama bu sefer kırmızı düşünüyorum cantlarıda siyah yapıcam bakalım hayırlısı:)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar maksimum 3.000 TL olarak cbf arıyorum, üstüne çıkamıyorum :pale: varmı çevrenizde satan ? veya gördüğünüz ve önerebileceğiniz ilan.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
geçtiğimiz haftasonu ben ve arkdaşım irfan la yaptıklarımız,

irfanın cbf 150 sine (far koruma olmayan ) philips h4 uzun kısa motosiklet xenon montajı ve sis farları led uygulaması

motosikletlerin bakımı
yıkanması
cila

ve tekirdağ'a yolculuk çay köfte :)

17072010205.jpg


17072010206.jpg


17072010207.jpg


17072010208.jpg


17072010209.jpg


17072010210m.jpg


17072010211.jpg


17072010212.jpg


17072010213.jpg


17072010214.jpg


17072010215.jpg


17072010216.jpg


17072010217.jpg


17072010218.jpg


17072010219.jpg


17072010220.jpg


17072010221.jpg


17072010222.jpg


17072010223.jpg


18072010224.jpg


18072010225.jpg


18072010226.jpg


18072010227.jpg


18072010228.jpg


18072010229.jpg


18072010230.jpg


18072010231.jpg


18072010232.jpg


18072010233.jpg


18072010235.jpg


18072010236.jpg


18072010238.jpg


18072010239.jpg


18072010240.jpg


18072010241.jpg


18072010242.jpg


18072010243.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
günaydın arkadaşlar bazı sorunlardan her zaman giremiyorum jr ve metehan abimizin yokluğu çok belli oluyor.zincirimi geçen gaz yağı ile yıkadım sanknki özelliğini kaybetti hergün yağlıyorum sprey sıkıyorum ama belli bir yerden sonra aşağıda bi fışırtı gidiyor sinir oluyorum.bu ara allahdan bişe olmazsa cuma günü servise gidiyorum ismailcim senin emenetlerdi geç oldu ama inşallah cuma akşamı veya cumartesi yolluyorum.birde ufak bi sorunum var benim farın üzerindeki pilastik rüzgarlık geçen düştüğümde nasıl olduysa derin bir şekilde çizilmiş çatlak veya kırılma yok ama yenisi 68 tl tinerli boya plastiği eritir diyorlar tabelacıya mat siyağ kaplattım ama iyi yapamadı bi fikri olan varmı ne yapabilirm.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
sıfır alacaksan üstat zaten motor koruma ve orta sehpa hariç bir hediye vermiyorlar. oto sever'e gitmedim hiç, anes motor'u hiç sevmiyorum, müşteriye davranış sıfır. Ben Beşiktaş'tayım, karşıda değilim ama D&B Motor'u tek geçerim, ben de oradan almıştım.

eyvallah hocam sağolasın. mete_han usta sağolsun yardımcı oluyor. muhtemelen senin de söylediğin D&B Motor dan alacağız. inşaallah.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
günaydın arkadaşlar bazı sorunlardan her zaman giremiyorum jr ve metehan abimizin yokluğu çok belli oluyor.zincirimi geçen gaz yağı ile yıkadım sanknki özelliğini kaybetti hergün yağlıyorum sprey sıkıyorum ama belli bir yerden sonra aşağıda bi fışırtı gidiyor sinir oluyorum.bu ara allahdan bişe olmazsa cuma günü servise gidiyorum ismailcim senin emenetlerdi geç oldu ama inşallah cuma akşamı veya cumartesi yolluyorum.birde ufak bi sorunum var benim farın üzerindeki pilastik rüzgarlık geçen düştüğümde nasıl olduysa derin bir şekilde çizilmiş çatlak veya kırılma yok ama yenisi 68 tl tinerli boya plastiği eritir diyorlar tabelacıya mat siyağ kaplattım ama iyi yapamadı bi fikri olan varmı ne yapabilirm.

Boyatsan siyaha nasıl olur? Bence güzel olur, ama beğenmezsen karışmam:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst