Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
benim kalıbım zaten iri...belki ondandır diycem ama aerodinamik olarak hatalı kısa yapmışlar...dakka düşünmeyin...eski aynalarınızında tanesi serviste 45 lira habarınız olsun saklayın...çakma yan sanayi cbf 150 aynası ise 2 tanesi 50 lira...

bunlar daha şık emin olun...

Hayırlı olsun Mete abicim. :cat:
Bakalım kosodan görüş açısı olarak memnun kalmazsam zaten benimde alacağım ybr aynası.:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Selam kardeşler arada takip ediyorum ama herzaman yazamıyorum, şimdi sorun şundan ibaret yakın bi süre içinde motor alıyorum tekrar, ancak halen ne alabileceğime dair karar vermiş değilim metocan cbf alammı tekrar yoksa enjeksiyonlu innova için kapora yatırdım her an vazcayabilirim 2007 aldığımda cbf de ilk hafta gösterge ibre titremesi gösterge panelinde ampüllerin patlaması arka bagaj kilidi değişimi kontak değişimi operasyonu buna takiben 9000 civarında motorda silindirden yağ terletme yağ eksiltme 10000 de balanser mili arızası üst devirlere 1 inci vitete tırmanırken tırlama benzeri bir ses yaşadım 12500 km dede sattım ancak cbf in rahatlığı beni bukadar olumsuzluğa rağmen vazgeçiremedi halen, belki aldığım ilk partidendir dedim ancak bukadar sorun olmasıda canımı sıkmıştı o yüzden innovaya yönelmiştim ve tek bir arıza bile yaşamamıştım 14000 de onuda satmıştım şimdi 2010 model olarak ikisinden birini alıcam ancak içim rahat değil ne yapmamı önerirsiniz 2010 modellerde ufak değişiklikler var demiş arkadaşın biri arka stoplar içerde vs gibi ne yapayım ??birde siyah renkte boya solması vs gibi sorunlar yaşayan varmı baktığım cbf lerin ön farında bi kararma mevcut sebebi nedir..(meto biliyorum sıkıldın ama karar veremiyorum kank):rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
@mete_han
@m.şanveren
@ellvis_78
@htokac


Bujilerinizi gönderdim arkadaşlar. Özel mesajla kargo takip linklerinide attım.
Hayırlı olsun.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Metahan abi aynaların çok şugar olmuş..Bende değiştiricem ama şu önemli olan lastikti zincirdi onları bi ayarlıyım ondan sonra:)


Pony markası IRC ile aynı fabrikanın üretimi. Hatta modelleri bile aynıdır.
Orijinal durolardan herhalükarda iyidir.

Verdiğin boyutlar kitapçıkta geçen orijinal ebatlar zaten, sorun yok yani:cat:.
Ön lastiğe 80-100-18" veya 2,75-18" olarakta bilinir.
Arka zaten aynı 90-90-18"

Ön lastiği yavaş yavaş iyice gözünle incele ufak bir balon yapmış olabilir.

Abi motoru yıkadım..Dedim yıkamışken zincirim boldu..Burda tanıdığım sevdiğim bi abim var motorcu..
Ona gittim..
Hemen ön tekeri söyledim..İnceledi arka tekeri öne takmış eski sahibi ayriyetten 2 adet fitil varmış..Haliyle lastikte dengesizlik var onu değiştirmem şart oldu..
Ayriyetten motoru inceledi..Sol ön sinyalin olduğu grenaj değişmiş..
Arka kuyruk boyanmış gibi duruyo dedi..
Motor olarak iyi fakat az bişey subap sesi geliyo..
Arka zincirim seviyenin sonuna yakın onunda ileriki zamanlarda değişmesi lazım..

Yani aldığım herif beni biraz düdükledi gibi hissettim kendimi..
Serviste kazası yok demişti ufak olduğu yerde düşme..
Aracın biri geri geri gelirken ufaktan dokundurma dedi geçti..
Bi tuaf oldum anlıyıcağınız:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------

10000 de balanser mili arızası üst devirlere 1 inci vitete tırmanırken tırlama benzeri bir ses yaşadım

Bu 1. vites dediğin hani durmaya yakın vites küçültürken gıcırt diye bi ses qeliyo geçmiyo omu:silent:

Oysa arada bendede oluyo:cyclopsan
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Hemen ön tekeri söyledim..İnceledi arka tekeri öne takmış eski sahibi ayriyetten 2 adet fitil varmış..Haliyle lastikte dengesizlik var onu değiştirmem şart oldu..
Ayriyetten motoru inceledi..Sol ön sinyalin olduğu grenaj değişmiş..
Arka kuyruk boyanmış gibi duruyo dedi..
Motor olarak iyi fakat az bişey subap sesi geliyo..
Arka zincirim seviyenin sonuna yakın onunda ileriki zamanlarda değişmesi lazım..

Yani aldığım herif beni biraz düdükledi gibi hissettim kendimi..
Serviste kazası yok demişti ufak olduğu yerde düşme..
Aracın biri geri geri gelirken ufaktan dokundurma dedi geçti..
Bi tuaf oldum anlıyıcağınız:pale:

Bence yaşadıkların önemli sorunlar değil.
CBF'nin orijinal zinciri zaten çok dandik, yağmurlu havalarda biraz kullanımda ve bakımına çok dikkat edilmeyince, don lastiği gibi uzuyor :)
Oringli zincir takarak bu sorunu aşıyorsun.

Lastik olarak ta eğer önde 80-100-18, arkada da 90-90-18 varsa ebatlar normal, yani ön-arka değişim yapmış olamaz.

Fitil olayı gayet normal. Yollarımızın durumu malum, benim ön ve arka lastikte de 1'er tane fitil var.

Grenaj değişmesi durumunda ise eğer renk tonaj farkı yoksa göze batmıyorsa, plastik aksamdır önemli değil :cat:

Yeterki ilk sahibi motoru hayvani şartlar altında kullanmamış olsun. 5.vitesten küt diye 1e 2ye alıp arkayı kaydırmaya çalışmasın. Bu tip garip hareketler yapılmadıysa sorun yok.
Belli bir km. sonra zaten subap ayarıda gerekiyor.

Yani yaşanılanlar motordan soğumanı sağlamasın.

Sıfır makine almış olsan belli bir süre sonra yine bunlar yaşanacaktı. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:54 ----------

Selam kardeşler arada takip ediyorum ama herzaman yazamıyorum, şimdi sorun şundan ibaret yakın bi süre içinde motor alıyorum tekrar, ancak halen ne alabileceğime dair karar vermiş değilim metocan cbf alammı tekrar yoksa enjeksiyonlu innova için kapora yatırdım her an vazcayabilirim 2007 aldığımda cbf de ilk hafta gösterge ibre titremesi gösterge panelinde ampüllerin patlaması arka bagaj kilidi değişimi kontak değişimi operasyonu buna takiben 9000 civarında motorda silindirden yağ terletme yağ eksiltme 10000 de balanser mili arızası üst devirlere 1 inci vitete tırmanırken tırlama benzeri bir ses yaşadım 12500 km dede sattım ancak cbf in rahatlığı beni bukadar olumsuzluğa rağmen vazgeçiremedi halen, belki aldığım ilk partidendir dedim ancak bukadar sorun olmasıda canımı sıkmıştı o yüzden innovaya yönelmiştim ve tek bir arıza bile yaşamamıştım 14000 de onuda satmıştım şimdi 2010 model olarak ikisinden birini alıcam ancak içim rahat değil ne yapmamı önerirsiniz 2010 modellerde ufak değişiklikler var demiş arkadaşın biri arka stoplar içerde vs gibi ne yapayım ??birde siyah renkte boya solması vs gibi sorunlar yaşayan varmı baktığım cbf lerin ön farında bi kararma mevcut sebebi nedir..(meto biliyorum sıkıldın ama karar veremiyorum kank):rendeer:

Aykan kardeşim;
Senin ilk mavi cbf'ni aldığında yaşadığın sorunları hatırlıyorum, hem ilk parti ürünler olması hemde senin pek akıllı uslu kullanmaman :p (wheelie-stoppie ve hard cross denemelerin :cherry: ) sonucu, birde 20-50 yada tam hatırlayamadım şimdi ama yanlış yağ kullanmıştın sanırım.

İlk yaşadığın sorunları yeni alacağın bir cbf'de standart kullanımda yaşayacağını zannetmiyorum.

Ama ben yine tekteker denerim vs. gibi durumlar varsa o zaman iş ayrı.

Innova 125i gerçekten güzel alet, benimde ilk motorum cub motordu.
Enjeksiyonlu olması bakımından yakıtıda gayet makul olacaktır.
Innova cbf'yi tokatlar ayrı mevzu ama ben şahsen bacaklarının arasında depoyu sıkmadan motosiklete bindiğimi anlamıyorum. :cat:

Hangi makineyi alırsan al, umarım hakkında hayırlısı olur dostum :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan kardeşim;
Senin ilk mavi cbf'ni aldığında yaşadığın sorunları hatırlıyorum, hem ilk parti ürünler olması hemde senin pek akıllı uslu kullanmaman :p (wheelie-stoppie ve hard cross denemelerin :cherry: ) sonucu, birde 20-50 yada tam hatırlayamadım şimdi ama yanlış yağ kullanmıştın sanırım.

İlk yaşadığın sorunları yeni alacağın bir cbf'de standart kullanımda yaşayacağını zannetmiyorum.

Ama ben yine tekteker denerim vs. gibi durumlar varsa o zaman iş ayrı.

Innova 125i gerçekten güzel alet, benimde ilk motorum cub motordu.
Enjeksiyonlu olması bakımından yakıtıda gayet makul olacaktır.
Innova cbf'yi tokatlar ayrı mevzu ama ben şahsen bacaklarının arasında depoyu sıkmadan motosiklete bindiğimi anlamıyorum. :cat:

Hangi makineyi alırsan al, umarım hakkında hayırlısı olur dostum :rendeer:

Aydoğan kardeşim valla ben biraz asabi bir sürücüyüm tek teker hard cross olmadan olmaz:pkararsızım bakalım sonuçta alıcaz bitane aslında bu benim belki 10 uncu cup motorum olucak elimden bisürü c90 geçti halen wave var innova vardı vs .... bakıcaz hayırlısı sağolasın.:rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Emrah.ark arkadaşım,sen şimdi motorunu 1 değil 10 motor tamircisine göstersen,emin ol herbiri farklı şeyler söylicekler...

Senin yapman gereken,motoruna biniceksin ve yoluna bakıcaksın.Vites geçmeme konusunda ise,yağını kontrol ediceksin biraz kalın yağ kullanıcaksın,şayet olmazsa,debriyaj kolundaki plastik koruma kılıfını çekip çıkarıcaksın ve gördüğün somunla ayarını sert ise gevşeticeksin gevşekse sertleştiriceksin...sonuç alamssan tamir hanede ayarlatıp ,yoluna devam ediceksin....
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
118
Sayın arkadaşlarım canınız ve arkayı sağlıklı görmeniz için 1 DAKİKA bile düşünmeyin lütfen...alın taktırın yan sanayi falan nerden bulursanı zbulun...20-25 lira...Sirkecide her yerde vardır bunlardan...dakka düşünmeyin...3 yılımı zhaybeye geçmiş...şimdi sol ve sağ kolumu kesmem lazımki omuzdan arkayı öyle görebileyim ama şimdi %100 görüş inanın...ybr 125 yeni takım ayna diyceksiniz...çifti 25 gayme...eski takım değil YENİ TAKIM YBR 125 AYNASI

benim kalıbım zaten iri...belki ondandır diycem ama aerodinamik olarak hatalı kısa yapmışlar...dakka düşünmeyin...eski aynalarınızında tanesi serviste 45 lira habarınız olsun saklayın...çakma yan sanayi cbf 150 aynası ise 2 tanesi 50 lira...

bunlar daha şık emin olun...

Kulağıma küpe olsun. Haziran ayında cbf 150'yi alır almaz aynaları değiştireceğim lastiklerle birlikte.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
mimoza, zonguldağı duymadım denize girilecek yerini, burada herkesin bahsettiği inkumu, benim de gördüğüm ve beğendiğim yer orası. amasrada kamp alanı görmedim, ama inkumunda 2 adet camping mevcut. tabi yazın iğne atsan yere düşmez bir durum oluyor diyorlar inkumu amasra için onu bilemeyeceğim. geldiğinizde tabiki tanışalım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla arkadaşlar servise bir daha gittim...ondan cevaplar gecikti...Kütük dediğimiz aynanın oldu zımbırtı 1 liraymış...:queen: o dün ayna deneye deneye yalama olmuştu...şimdi kafam çok rahatladı...ve enetersandır debriyaj sanki sıfır makina debriyajı gibi gerildi...yani ayarı değilde duruş babında sıfır debriyaj sıkıyormuş gibi garip bir duygu...:cat:

abi senin o aldığın aynaların aynısı benim cupta var evet dışarıya çıkıntısı oluduğu için güzel bi görüş alanı sağlıyor ama camı küçük değilmi daha az yer görmüyomusun...

valla ben orjinal aynalardan çok memnunum ilk başlarda göremiyoduma ma sonra biraz aynayınca istediğim hali alıyor....

bizim aynalarda 2 sorun var;
1.çok içerde olduğu için ayarsız olunca vucudumun sol ve sağ kısmını görebiliyorum:)ama ayarlayınca çok az omuzum görünüyor:)

2.kör noktası ayna öküz gibi olmasına rağmen çok hemen arkamda araba var göremiyorum ya ilerde olucak yada çook geride bu sıkıntı oluyor...

bunları çözüyormu bu ybr aynası ve küçük geliyo sanki bana bunlar...

yok kanka görüş açısı harika ...birde siz gencsiniz zımba gibisiniz...ayna sizin için ideal ölçülerde...zaten Japon standratlarına göre yapıldığını düşünürsek bu gayet normal...ama iri kişiler için ideal değil...

aynada omzunu kolunu görmek istemeyn dğeiştirsin derim...

Mücahid arkayı yüzse yüz görüyorum birader...sadece gözlerimle yani...önce bi alaışamadım kafamı az eğerdim kırardım boynumu tedirgindim...şimdi mükemmel oldu...

hemen alıcam metehan, sirkecide aydın motor yamaha bayisi orada vardır sanırım yeni takım ybr 125 aynası

Kanka hiç düşünme ...oralarda orjinali en sağlamı vardır...orjianlde çin malıdır ama arka plastiği üzerinde Yamaha yazarsa süper olur tabi...

Hayırlı olsun Mete abicim. :cat:
Bakalım kosodan görüş açısı olarak memnun kalmazsam zaten benimde alacağım ybr aynası.:cat:

Abi kosolarına nazar değer benden söylemesi...melmeketin gözü kıskanc ya çalar ya nazer değirir...servset düşmanı serseriler cabası...illaki biri lan bu ne güzel ayna diye bi imza bırakır...:pale:

Selam kardeşler arada takip ediyorum ama herzaman yazamıyorum, şimdi sorun şundan ibaret yakın bi süre içinde motor alıyorum tekrar, ancak halen ne alabileceğime dair karar vermiş değilim metocan cbf alammı tekrar yoksa enjeksiyonlu innova için kapora yatırdım her an vazcayabilirim 2007 aldığımda cbf de ilk hafta gösterge ibre titremesi gösterge panelinde ampüllerin patlaması arka bagaj kilidi değişimi kontak değişimi operasyonu buna takiben 9000 civarında motorda silindirden yağ terletme yağ eksiltme 10000 de balanser mili arızası üst devirlere 1 inci vitete tırmanırken tırlama benzeri bir ses yaşadım 12500 km dede sattım ancak cbf in rahatlığı beni bukadar olumsuzluğa rağmen vazgeçiremedi halen, belki aldığım ilk partidendir dedim ancak bukadar sorun olmasıda canımı sıkmıştı o yüzden innovaya yönelmiştim ve tek bir arıza bile yaşamamıştım 14000 de onuda satmıştım şimdi 2010 model olarak ikisinden birini alıcam ancak içim rahat değil ne yapmamı önerirsiniz 2010 modellerde ufak değişiklikler var demiş arkadaşın biri arka stoplar içerde vs gibi ne yapayım ??birde siyah renkte boya solması vs gibi sorunlar yaşayan varmı baktığım cbf lerin ön farında bi kararma mevcut sebebi nedir..(meto biliyorum sıkıldın ama karar veremiyorum kank):rendeer:

kankam ebene selam iletmek isterim öncelikle...:queen:

la olm bi karar ver gari...ama İNNOVA defterini kapa kanki...innocada hareket moddifiye kullanım durumu belli...oynayamazsın...makina düz tahta gibi...bence al cbf keyfine bak...sonra iyiki dinlemişim dersin...vitesliden şaşma...yağı zartı zurtu düşünme...motoru oyuncak gibi kullanıyorum...enjeksiyonlu innovanın çok hızlanacağını sanmıyorum...enjeksiyonda değildir Allah bilir...yalandan püskürme sistemidir...

gel kankanı dinle ebeni daha fazla andırma bana innovayı unut...:rendeer::p

@mete_han
@m.şanveren
@ellvis_78
@htokac


Bujilerinizi gönderdim arkadaşlar. Özel mesajla kargo takip linklerinide attım.
Hayırlı olsun.

eyvallah kanka...

Metahan abi aynaların çok şugar olmuş..Bende değiştiricem ama şu önemli olan lastikti zincirdi onları bi ayarlıyım ondan sonra:)




Abi motoru yıkadım..Dedim yıkamışken zincirim boldu..Burda tanıdığım sevdiğim bi abim var motorcu..
Ona gittim..
Hemen ön tekeri söyledim..İnceledi arka tekeri öne takmış eski sahibi ayriyetten 2 adet fitil varmış..Haliyle lastikte dengesizlik var onu değiştirmem şart oldu..
Ayriyetten motoru inceledi..Sol ön sinyalin olduğu grenaj değişmiş..
Arka kuyruk boyanmış gibi duruyo dedi..
Motor olarak iyi fakat az bişey subap sesi geliyo..
Arka zincirim seviyenin sonuna yakın onunda ileriki zamanlarda değişmesi lazım..

Yani aldığım herif beni biraz düdükledi gibi hissettim kendimi..
Serviste kazası yok demişti ufak olduğu yerde düşme..
Aracın biri geri geri gelirken ufaktan dokundurma dedi geçti..
Bi tuaf oldum anlıyıcağınız:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:43 ----------



Bu 1. vites dediğin hani durmaya yakın vites küçültürken gıcırt diye bi ses qeliyo geçmiyo omu:silent:

Oysa arada bendede oluyo:cyclopsan

bencede düdüklenmiş gibisin...:queen:motor Allah bilir ne zulme uğradı...yahu bunları almadan öğreneydin ya...neyse artık aldın bitti gitti...makina için yeni bir dönem başlıyor...inşallah yağını benzinini ihmal etmezsin bakarsın düldüle...

Kulağıma küpe olsun. Haziran ayında cbf 150'yi alır almaz aynaları değiştireceğim lastiklerle birlikte.

inşallah biraderim...önce bi ayna performansını ölçersin baktın kol omuz görürsen hemen değiştir...:cat:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bence yaşadıkların önemli sorunlar değil.
CBF'nin orijinal zinciri zaten çok dandik, yağmurlu havalarda biraz kullanımda ve bakımına çok dikkat edilmeyince, don lastiği gibi uzuyor :)
Oringli zincir takarak bu sorunu aşıyorsun.

Lastik olarak ta eğer önde 80-100-18, arkada da 90-90-18 varsa ebatlar normal, yani ön-arka değişim yapmış olamaz.

Fitil olayı gayet normal. Yollarımızın durumu malum, benim ön ve arka lastikte de 1'er tane fitil var.

Grenaj değişmesi durumunda ise eğer renk tonaj farkı yoksa göze batmıyorsa, plastik aksamdır önemli değil :cat:

Yeterki ilk sahibi motoru hayvani şartlar altında kullanmamış olsun. 5.vitesten küt diye 1e 2ye alıp arkayı kaydırmaya çalışmasın. Bu tip garip hareketler yapılmadıysa sorun yok.
Belli bir km. sonra zaten subap ayarıda gerekiyor.

Yani yaşanılanlar motordan soğumanı sağlamasın.

Sıfır makine almış olsan belli bir süre sonra yine bunlar yaşanacaktı. :cat:



Azda olsa rahatlattın abi saolasın:)


Emrah.ark arkadaşım,sen şimdi motorunu 1 değil 10 motor tamircisine göstersen,emin ol herbiri farklı şeyler söylicekler...

Senin yapman gereken,motoruna biniceksin ve yoluna bakıcaksın.Vites geçmeme konusunda ise,yağını kontrol ediceksin biraz kalın yağ kullanıcaksın,şayet olmazsa,debriyaj kolundaki plastik koruma kılıfını çekip çıkarıcaksın ve gördüğün somunla ayarını sert ise gevşeticeksin gevşekse sertleştiriceksin...sonuç alamssan tamir hanede ayarlatıp ,yoluna devam ediceksin....

Artık yapçak bişey yok motoru sevdim zaten :p
Cbf cidden farklı bi motormuş..Basiyorum gitmem demiyo..Annem bile motoru sevmezdi bu motor güzelmiş diyo titremiyo araba gibi gidiyo:mrgreen:

Yok kanka ayrı mevzu o dediğin olay normal bi durum için rahat olsun ..

Sen beni sevindirdin Allah'ta seni sevindirsin:)
Cbf'e dön sende napçan innovayı :)

bencede düdüklenmiş gibisin...:queen:motor Allah bilir ne zulme uğradı...yahu bunları almadan öğreneydin ya...neyse artık aldın bitti gitti...makina için yeni bir dönem başlıyor...inşallah yağını benzinini ihmal etmezsin bakarsın düldüle...


Düdüklendik abi sorma :mrgreen:Ama Mutluyum Cbf'im var Ölüsünü bilem severim onun :p
Yağını değiştiricem yakın bi zamanda abi..Bodrumdaki servis varilden koydu beğenmedim:)Castrol 20-50 mi ne vardi ondan koycam:cherry:
İstediği benzin olsun abi..Daha Didimden benzin alamadım..
Bodrumdan çıkmadan depo bitikti 20 tl attim..200 km oldu hala geziyorum 2 tirnak gösteriyo yedeğe düşmek nasip olmadi :queen:

Bu arada Zincirimi temizledim..pislikten ne olduğu gözükmüyodu..Bi güzel gaz yağıyla temizledim..
Ön dişli kapağını açtım resmen balçık olmuş 1 saat temizlemeye uğraştım ama gıcır oldu:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
metehan kardeş hayırlı olsun aynalar güzel olmuş yakışmış motor balkonda gibi duruyor girişmi orası.lastik yarılması kolay olan bişey degil sansızlık allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arka lastik sallanmaya başladı 1 km sonra dere yolunda...hayatım boyunca başıma gelmeyen lastik yarılması 1 dk içinde gerçekleşti...ama şanslıyım ki tam lastikcinin önündeydim...ama lastikci sökmeden anlamaz...yamasını yapar fitil atar yollar...lastiği sökmeden jantdan ayırarak yarım saat uğraştı motoru kapının ağzına getirdik törpüleme yaptı vs...çok uğraştı....

Bu kısmı atlamışım. Geçmiş olsun.
Lastik yarılmasını ilk kez duydum yahu. Hadi patlasa anladık ama nasıl yarılır ki ?:silent:
Ortalama söylemek gerekirse ebatları kaç cm. civarındaydı bu yarığın? Acaba büyük bir cam parçasına falanmı bastı motor?

Birde yarık olan yere nasıl fitil attı usta? Normalde dediğin gibi tutmaz. :silent:

Tekrar geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Düdüklendik abi sorma :mrgreen:Ama Mutluyum Cbf'im var Ölüsünü bilem severim onun :p
Yağını değiştiricem yakın bi zamanda abi..Bodrumdaki servis varilden koydu beğenmedim:)Castrol 20-50 mi ne vardi ondan koycam:cherry:
İstediği benzin olsun abi..Daha Didimden benzin alamadım..
Bodrumdan çıkmadan depo bitikti 20 tl attim..200 km oldu hala geziyorum 2 tirnak gösteriyo yedeğe düşmek nasip olmadi :queen:

Bu arada Zincirim oring'miş..Arkadaşın pislikten ne olduğu gözükmüyodu..Bi güzel gaz yağıyla temizledim..
Ön dişli kapağını açtım resmen balçık olmuş 1 saat temizlemeye uğraştım ama gıcır oldu:)

Sende artık cbf tayfasına girdin...makinasındna memnun olanlar klubü...gözü yükseklerde olmayanlar klubü...mütevazı ayağım yerden kesilsin klubü bu...:p



metehan kardeş hayırlı olsun aynalar güzel olmuş yakışmış motor balkonda gibi duruyor girişmi orası.lastik yarılması kolay olan bişey degil sansızlık allah kaza bela vermesin.

valla usta bugün 2 kez gidiş 2 kez dönüş şeklinde 4 kez TEM Kavacık mevkisinden geçtim...Pazartesi buji elimizde olur sana gelirim...ama dönüş yolunda bir yağmur yedim...abovvv...donuma kadar ıslandım...dal .aşak bile ıslandı inan...:queen: orası aslında kapı önü...motor normalde pimapenli balkonda...apartmanın yan tarafını ev girişi olarak kullanıyorum belediyeden onaylı demirle kapattık...kendi bahçem var gibi düşün...beton attırdım girişe motor için pimapenle balkonu kapattım...toz toprak vardı ırgızı düşünmedim bile...bu makina bu günlere böyle geldi usta...üzerine çok titredim...:p


2501s86.jpg
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Sende artık cbf tayfasına girdin...makinasındna memnun olanlar klubü...gözü yükseklerde olmayanlar klubü...mütevazı ayağım yerden kesilsin klubü bu...:p


valla usta bugün 2 kez gidiş 2 kez dönüş şeklinde 4 kez TEM Kavacık mevkisinden geçtim...Pazartesi buji elimizde olur sana gelirim...ama dönüş yolunda bir yağmur yedim...abovvv...donuma kadar ıslandım...dal .aşak bile ıslandı inan...:queen: orası aslında kapı önü...motor normalde pimapenli balkonda...apartmanın yan tarafını ev girişi olarak kullanıyorum belediyeden onaylı demirle kapattık...kendi bahçem var gibi düşün...beton attırdım girişe motor için pimapenle balkonu kapattım...toz toprak vardı ırgızı düşünmedim bile...bu makina bu günlere böyle geldi usta...üzerine çok titredim...:p


2501s86.jpg

Abi cbf'i almadan önce cbr al diye ısrar eden arkadaşlarım çok oldu..Hatta bi sürü ilan attilar falan..Yakıt-yedek parça cbr olmaz dedim:p

Seviyorum Mötörümü:cherry:

Hey maşallah kim derki 53 binde:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen::queen:

İşte o yağmuru bende bujileri almaya ostime giderken yedim :pale:
Eve geldiğimde ayaklarımdan, paçalarımdan yağmur suları akıp yeri ıslatıyordu :)

Hacı valla evdeki eşofmanla servise gittim...:pneden debriyajın aynanın olduğu kütük yalama diye canım aynacım daha ilk günden yuvasında rahat etsin diye huylandım 55 km teptim...Evden Ümraniye Netaşın oraya servise 26 km...dönüşle 55 falan...dönüşte dua ediyorum yağmur çiselerken...sonra yağmurlu bölgeye bir girdim önümü dahi göremeden emniyetten basıyorum 80 le...trafik 60 la gidiyor...baktım arkada bir siren sesi...la devam et diye hareket yaptım elimle...emniyetden nereye gideyim şeklinde bende hareket yaptım...o kadar yağmur yağıyor ki nerden bilim arkamda Trafik Polisi varmış meğer...:queen: kesin bi ceza yazdı...bastı geçti boşlukta...ben pek tınlamam hacı emniyet falan...tek korkum Cenderme...:p

ama bu en sağlam 2.ıslanmam oldu...mynet hava durumu 5 gündür sağnak yağış diyor ama tık yoktu İstanbulda ben servise gittim pipirikliğim için sağanağın ebesini tersten gördüm valla...ne yağdı mübarek...:cherry:
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
36
bujilerle alakalı başta aydogan ve metehan kardeşe teşekkür ederim.garajın yoksa metehan kardeş işini görüyorsa en azından kapalı yerde iyi yapmişsın.En azından gözünün önünde.evet cok yagmur yagdı ben evdeydim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst