Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Peyami hocam, ne yazıkki bildiğimiz kadarıyla Türkiye'de bu panel yok.
Antalyadan bir arkadaş yetkili servisin yurtdışından getirdiğini söylemişti.

Servise gidince detaylı verecektir bizlere.

bence harika görünüyor aynı zamanda daha çok bilgi içeriyor, neden türkiyede yok anlam veremiyorum. anes motorda hakan bey ile görüştüm olsa bende kendi cbf 150 me alırım diyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ayıp la ayıp la gelın buraya :queen::queen::p:salut:

yahu ayıptır CBF teknik topacında bu kadar geyik yapılmaz ki...:pr::p akşam oldumu meydan size kalıyor valla...:cherry::p

Günaydın arkadaşlar.
Gece yine kaynatmışsınız :cherry:



İki resim arasında ön siperliğin aradaki birinde var diğerinde yok.
Temizlik olayına girişmişsin heralde :)





]

kaynattık Aydoğanım seni çekiştirdik...:p

o bez parçası siperlikten gelen sesi kesmek için...napim hacı öyle çözüm buldum...bilirsin estetiğe pek önem vermem...:wiinkk:



Günaydın arkadaşlar, cbf ile güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle :)

Sabah babam uyandırdı beni, bende moralim bozuk baba dedim. Hayırdır evlat birşeymi oldu dedi, tabi benim gözler daha açılmadı ama okadar işlediki motor aşkı; baba motorum olsaydı mutlu olurdum dedim :) oda olacak eşşek : ) diye takıldı.

Yani aile izin veriyor ama maaş motoru almaya yetmiyor :pr:

vay üçkaatcı ...bunalım depresyon ayakları...:payar vermeye devam et ...:cherry: hep mutsuz kalabilirsin aslında hep bir surat trip...ama içten mutsuz ol...hayattan keyif almıyorum ayakları...

bence harika görünüyor aynı zamanda daha çok bilgi içeriyor, neden türkiyede yok anlam veremiyorum. anes motorda hakan bey ile görüştüm olsa bende kendi cbf 150 me alırım diyor.

Hakan Bey bize bu zenon Sabit kardeşimizin yağ mevzusu hakkında servis adına bilgi verecekti dönüş yapacaktı...ama unuttu...Hacı olmazsa olmaz değil görünsede motorun içinde kopan tatavayı görmek isterdim...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hakan Bey bize bu zenon Sabit kardeşimizin yağ mevzusu hakkında servis adına bilgi verecekti dönüş yapacaktı...ama unuttu...Hacı olmazsa olmaz değil görünsede motorun içinde kopan tatavayı görmek isterdim...

Mete Han Abi Hakan Beyin verceği bilgi Benim resmini koydugum bilgidir. Ayrı bir birgi bekleme bence...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah;
Aslında biraz kalıp meselesi Metehan ve benim ebatlarımdaki arkadaşlarda bu problem biraz daha can sıkıcı olabiliyor.
Çünkü arkaya bakınca aynanın %50-60'ında omzunu yada kolunu görüyorsun. Durum bundan ibaret.

Öncelikle bielirli bir süre kullan, orijinal aynaları sorunsuz kullanan arkadaşlarda var.
Eğer ilerde yetersiz geliyor arkayı göremiyorum dersen değiştirirsin :cat:

Abi benim boy kısa olduğunda şuan sorun yok hatta eski motorlarıma göre beğendimde..İlerde belki siyah olanlarda değiştirebilirim.Oda görüntüden yani:)

Hayırlı uğurlu olsun motorun,kazasız belasız sürüşler dileğiyle...



Saolasın t.ederim:)

ahhh ahhh usta dur ya ozledım zatı bızım oraları dur yapma bu saatte bak burda ınsan gıbı yagmur yagmıyo masallah 2 saatten berı ıntıaar etcem motorda yok yagmurda cıkıp turluyayım dıyemıyorum zaten :queen::queen::)
ankarada bılebılcegımız yerler hep yokun ını cıkıs baska bısıy yok usta ya inşallah ustad yaza ınsallah manısadayım gelıp mısafırım olursan cok onurlanırım o zaman senı daga kaldırırım(pardon cıkarırım :queen::queen::p:):rendeer:)spile izmir korfezını gorup yabani atlarla takılırık desene artık hovardalık bıttı yas 70 iş bitmiş dıyosun depresyona sokuyosun valla benı:queen::queen:

İzmire doğru gelirseniz ne güzel olurdu vallahi:)
Burdan 2 saat İzmir hemen yanınızdaydım..Kamp kurardık ateş yakardık..
Geyik avlardın ahh ahh:mrgreen:


Tünaydin Cbf Topacı..Bol Muhabbetler:p


Benim sorularım bitmicek herhalde:p
Şimdi sabah dedim jikleyi açıyım öyle çalıştırıyım ilk deneyimim jikle konusunda:cherry:
Neyse açtım jikleyi çalıştırdım yok..Bastım yok..:pale:
Jikleyi kapattim çalıştırdım aha tıkır tıkır ama boğuldu sanki biraz:p
Şimdi bu jikleyi normal basıyoruz çalışmassa soğuk havalarda açıyoruz demi sadece cahallığıma verin:mrgreen:

Birde benim mötör bodrum'da kaldığından uzun süre güneşten ön camurluk turuncuya dönmüş onu boyattirsam mı:silent:
Ucuzsa yenisinimi alıyım..Metehan abinin paylaştiği sürat motorda ucuzduda.Boyattırmak daha uygunsa öyle yaparim:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
o bez parçası siperlikten gelen sesi kesmek için...napim hacı öyle çözüm buldum...bilirsin estetiğe pek önem vermem...:wiinkk:

Benim siperlikten ses soluk gelmiyor.

Senin motorda neden geliyor bu ses?
Normalde gösterge paneli ile ön cam arasında kalın bir muşamba tarzında contamsı bişey var.
O zamanla deforme olmuş olabilir. Servise gittiğinde bence bir kontrol etmende yarar var.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Benim siperlikten ses soluk gelmiyor.

Senin motorda neden geliyor bu ses?
Normalde gösterge paneli ile ön cam arasında kalın bir muşamba tarzında contamsı bişey var.
O zamanla deforme olmuş olabilir. Servise gittiğinde bence bir kontrol etmende yarar var.

Benim siperliktende ses gelmiyo abi 3 lira fazla olsun kırmızı olsun sexy olsun :p

Düşük hızlarda sağa sola dönerken ön direksyon sallanması normal mi:)

Her yoruma bi soru adeti çıkarcam yakında:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete Han Abi Hakan Beyin verceği bilgi Benim resmini koydugum bilgidir. Ayrı bir birgi bekleme bence...

dostum sen yazdın ama Hakan Beyle görüşmede dönüş yapmasını özellikle rica etmiştim...önemli detaylar benim için...sen yağı değiştirmicen dimi...bence 13 lira kaybet yenile yağı ne dersin...

[
İzmire doğru gelirseniz ne güzel olurdu vallahi:)
Burdan 2 saat İzmir hemen yanınızdaydım..Kamp kurardık ateş yakardık..
Geyik avlardın ahh ahh:mrgreen:


Tünaydin Cbf Topacı..Bol Muhabbetler:p


Benim sorularım bitmicek herhalde:p
Şimdi sabah dedim jikleyi açıyım öyle çalıştırıyım ilk deneyimim jikle konusunda:cherry:
Neyse açtım jikleyi çalıştırdım yok..Bastım yok..:pale:
Jikleyi kapattim çalıştırdım aha tıkır tıkır ama boğuldu sanki biraz:p
Şimdi bu jikleyi normal basıyoruz çalışmassa soğuk havalarda açıyoruz demi sadece cahallığıma verin:mrgreen:

Birde benim mötör bodrum'da kaldığından uzun süre güneşten ön camurluk turuncuya dönmüş onu boyattirsam mı:silent:
Ucuzsa yenisinimi alıyım..Metehan abinin paylaştiği sürat motorda ucuzduda.Boyattırmak daha uygunsa öyle yaparim:)

ön çamurluğu değiştirt dediğim gibi paraya kıy görüntüyü iyileştir...cüzi rakamlar...

çalışma konusunda bu dediğin şeyleri hiç yaşamadım...

Benim siperlikten ses soluk gelmiyor.

Senin motorda neden geliyor bu ses?
Normalde gösterge paneli ile ön cam arasında kalın bir muşamba tarzında contamsı bişey var.
O zamanla deforme olmuş olabilir. Servise gittiğinde bence bir kontrol etmende yarar var.

usta servisim o kadar yoğun oluyor ki bu tarz şeyleri söylemiyorum bile...kendimde uyduruk bir çözüm bulup idare ediyorum...

Ben bi telekoma gidim 45 lira ödim adsl...birde aveaya gidim 77 lirada oraya bayılayım...tel kesildi valla unutmuşum...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
ön çamurluğu değiştirt dediğim gibi paraya kıy görüntüyü iyileştir...cüzi rakamlar...

çalışma konusunda bu dediğin şeyleri hiç yaşamadım...

Abi çalışması normal doğal..
Jikleyi açmadan çalışıyo..
Ben bugün sabah jikleyi açıyım dedim bakim noluyo çalışmadı boğuldu motor:mrgreen:
Aslında oda haklı zaten hava sıcak motor durduqu yerde bile ateş gibi oluyo:queen:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
vay üçkaatcı ...bunalım depresyon ayakları...:payar vermeye devam et ...:cherry: hep mutsuz kalabilirsin aslında hep bir surat trip...ama içten mutsuz ol...hayattan keyif almıyorum ayakları...

Evde her espiriye motor ekliyorum :) artık bıktılar benden. Para biriktirip alacağım ama diyorum ki 500 TL aylık taksitli alamazmıyım herhangi bir yerden :pale:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Evde her espiriye motor ekliyorum :) artık bıktılar benden. Para biriktirip alacağım ama diyorum ki 500 TL aylık taksitli alamazmıyım herhangi bir yerden :pale:

Metehan abiye katılıyorum..Bende ilk motoruma öyle sahip olmuştum ama rol değildi:)

Her konuyu motosiklete bağla..
Nette hep motosiklet resimleri..
Evin duvarları öyle..
Suratım asık mutsuz..
pencereden bakarken veya aile'mle bi yere giderken motosiklet geçtim off ya falan filan:)

Unutma azmin elinden hiç bişey kurtulamaz:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Benim sorularım bitmicek herhalde:p
Şimdi sabah dedim jikleyi açıyım öyle çalıştırıyım ilk deneyimim jikle konusunda:cherry:
Neyse açtım jikleyi çalıştırdım yok..Bastım yok..:pale:
Jikleyi kapattim çalıştırdım aha tıkır tıkır ama boğuldu sanki biraz:p
Şimdi bu jikleyi normal basıyoruz çalışmassa soğuk havalarda açıyoruz demi sadece cahallığıma verin:mrgreen:

Bu havalarda jikleyi çekmeden sadece marşa basıp hafif gaz vererek benim motor sorunsuz çalışıyor.

CBF'deki jikle mantığını muhtemelen daha önceden okumuşsundur. Ama okumadıysan hatırlatıyım.

CBF150'deki jikle otomatik değil, yani jikleyi açınca otomatik olarak gaz devri yükselmiyor. Doğal olarak gaz vermezsende motor boğulup stop ediyor. :cat:

Düşük hızlarda sağa sola dönerken ön direksyon sallanması normal mi:)

Nasıl bir sallantı? Titreme şeklindemi?
Öncelikle lastik basınçlarını kontrol et.
Ön:25 , arka ise 29 psi olacak.

Çok yüksek yada alçak basınç titremeye sebep verebilir.

Bunlarda sıkıntı yoksa bir ihtimal ön tekerlek rulmanları mefta olmuş olabilir.
Bunuda motor orta sehpada iken arkasına birisini oturt yada arka topcase demirinden birisi destek versin. Bu durumda ön tekerleğin yerle ilişiği kesilir ve 1-2cm havaya kalkar. Bu şekildeyken gidonu en sağ yada sola getirip, amortisör borularından bir elinle tut ve tekerleği sağ sol yapmaya çalış.

Eğer rulmanlar gitmişse ufak bir boşluk hissedersin. Olması gereken amortisörü elinle tuttuğunda tekerleğin hiçbir şekilde sağa sola hareket etmemesi.
Umarım anlatabilmişimdir.


Evde her espiriye motor ekliyorum :) artık bıktılar benden. Para biriktirip alacağım ama diyorum ki 500 TL aylık taksitli alamazmıyım herhangi bir yerden :pale:

@worldwideweb
İbrahim, sıfırını Ankarada bildiğin gibi efe'den başka satan yok.
İkinci elde de taksitle satan mutlaka vardır ama bu tanıdık vs. gibi durumlara bağlı birazda. Yani seni tanıyan bilen birisi sana güvenecekki kendi motorunu sana taksitle satacak.
Bunun olma ihtimalide ne yazık ki bence çok düşük. Sen yinede sahibindeni sürekli kolaçan et. Bazen oradan denk gelebiliyor.
Bizimde aklımızda olsun tanıdıklardan satan olursa mutlaka haber veririm. :cat:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Metehan abiye katılıyorum..Bende ilk motoruma öyle sahip olmuştum ama rol değildi:)

Her konuyu motosiklete bağla..
Nette hep motosiklet resimleri..
Evin duvarları öyle..
Suratım asık mutsuz..
pencereden bakarken veya aile'mle bi yere giderken motosiklet geçtim off ya falan filan:)

Unutma azmin elinden hiç bişey kurtulamaz:cat:

azim şart yoksa olmuyor :) bakalım inş. kısa sürede ulaşırım motora.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:38 ----------

@worldwideweb
İbrahim, sıfırını Ankarada bildiğin gibi efe'den başka satan yok.
İkinci elde de taksitle satan mutlaka vardır ama bu tanıdık vs. gibi durumlara bağlı birazda. Yani seni tanıyan bilen birisi sana güvenecekki kendi motorunu sana taksitle satacak.
Bunun olma ihtimalide ne yazık ki bence çok düşük. Sen yinede sahibindeni sürekli kolaçan et. Bazen oradan denk gelebiliyor.
Bizimde aklımızda olsun tanıdıklardan satan olursa mutlaka haber veririm. :cat:

Evet haklısın, tanıdık olması önemli bu durumlarda, ama benim motorcu tanıdığım yok, koca bir cbf topiği haricinde :) sahibinden.com 'da sürekli ilanları geziyorum fakat fiyatların yüksek olduğunu düşünüyorum veya satan kişi motorunun kendisi için değeri neyse fiyatıda o seviye yüksekte tutuyor.

Hakkımızda hayırlısı olur inşallah.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu havalarda jikleyi çekmeden sadece marşa basıp hafif gaz vererek benim motor sorunsuz çalışıyor.

CBF'deki jikle mantığını muhtemelen daha önceden okumuşsundur. Ama okumadıysan hatırlatıyım.

CBF150'deki jikle otomatik değil, yani jikleyi açınca otomatik olarak gaz devri yükselmiyor. Doğal olarak gaz vermezsende motor boğulup stop ediyor. :cat:



Nasıl bir sallantı? Titreme şeklindemi?
Öncelikle lastik basınçlarını kontrol et.
Ön:25 , arka ise 29 psi olacak.

Çok yüksek yada alçak basınç titremeye sebep verebilir.

Bunlarda sıkıntı yoksa bir ihtimal ön tekerlek rulmanları mefta olmuş olabilir.
Bunuda motor orta sehpada iken arkasına birisini oturt yada arka topcase demirinden birisi destek versin. Bu durumda ön tekerleğin yerle ilişiği kesilir ve 1-2cm havaya kalkar. Bu şekildeyken gidonu en sağ yada sola getirip, amortisör borularından bir elinle tut ve tekerleği sağ sol yapmaya çalış.

Eğer rulmanlar gitmişse ufak bir boşluk hissedersin. Olması gereken amortisörü elinle tuttuğunda tekerleğin hiçbir şekilde sağa sola hareket etmemesi.
Umarım anlatabilmişimdir.

Jikle konusunu anladım saolasın..
Ön tekerle ilgilide dediğini bi yapıyım bakıyım abi..
Bahsettiğim sallantı şu şeklilde oluyo..
Şimdi motora biniyorum örnek sağa sönücem direksyonu sağa çeviriyorum hafif gaz veriyorum..Tekerde balon varmış gibi bi sallantı oluyo..
Sadece ilk harekette hissediyorum..Yüksek hızlarda olmuyo..

Abi bide önceki sahibi ön lastik orjinal duro..Arkayı değiştirmiş pony diye üstünde made in Turkey yaziyo..lastiklerin boyutuda birbiriyle alakasız:pale:
Ön 80-100-18 Duro üstünde 32 psi yaziyo..
Arka 90-90-18 Pony üstünde bişey yazmıyo..



azim şart yoksa olmuyor :) bakalım inş. kısa sürede ulaşırım motora.

Azimle s... dağları delermiş sözünü çok severim ben:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi çalışması normal doğal..
Jikleyi açmadan çalışıyo..
Ben bugün sabah jikleyi açıyım dedim bakim noluyo çalışmadı boğuldu motor:mrgreen:
Aslında oda haklı zaten hava sıcak motor durduqu yerde bile ateş gibi oluyo:queen:

Hayatım boyunca motor bağmadım biraderim nası beceriyorsunuz yav...

Evde her espiriye motor ekliyorum :) artık bıktılar benden. Para biriktirip alacağım ama diyorum ki 500 TL aylık taksitli alamazmıyım herhangi bir yerden :pale:

psikolojik harekata devam...


Beyler nihayet aynayı değiştirdim Gültepede bir usta buldum parçada varmış şansımıza...25 gaymeye taktı sağolsun ...ne yapın yapın değiştirin adeta yeniden doğdum gibi...napın yapın taktırın...bu arada benim o kütük yalama oldu sol ayna tam sıkılamadı...serviste 3-4 lira onu değiştirmek mesele değil...

SANY0081-1.jpg


SANY0082-1.jpg



SANY0083-1.jpg


Aydoğan Hacı koso moso hiç uğraşma hacı bunu tak sorun kalmaz...3 yıldır beklemek aptalcaymış...



artık arkayı adam gibi görüyorum kafam rahat ve huzurlu...tam buna seviniyordum...arka lastik sallanmaya başladı 1 km sonra dere yolunda...hayatım boyunca başıma gelmeyen lastik yarılması 1 dk içinde gerçekleşti...ama şanslıyım ki tam lastikcinin önündeydim...ama lastikci sökmeden anlamaz...yamasını yapar fitil atar yollar...lastiği sökmeden jantdan ayırarak yarım saat uğraştı motoru kapının ağzına getirdik törpüleme yaptı vs...çok uğraştı...bu arada yarık ağzı küçük olduğundan yamayla idare ettik...normalde yamada tutmaz yarığa bilirsiniz...15 lira bayıldım...

derken bu arada benim arka lastiğ 3 günde bir 23-24 bara indiren minik iğnede bulundu...


elvıs78 kardeşimde sağolsun onda görünce aklıma yattı bu iş iyiki üşenmeden paraya kıymış taktırmışım...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Hayatım boyunca motor bağmadım biraderim nası beceriyorsunuz yav...



psikolojik harekata devam...


Beyler nihayet aynayı değiştirdim Gültepede bir usta buldum parçada varmış şansımıza...25 gaymeye taktı sağolsun ...ne yapın yapın değiştirin adeta yeniden doğdum gibi...napın yapın taktırın...bu arada benim o kütük yalama oldu sol ayna tam sıkılamadı...serviste 3-4 lira onu değiştirmek mesele değil...

SANY0081-1.jpg


SANY0082-1.jpg



SANY0083-1.jpg


Aydoğan Hacı koso moso hiç uğraşma hacı bunu tak sorun kalmaz...3 yıldır beklemek aptalcaymış...



artık arkayı adam gibi görüyorum kafam rahat ve huzurlu...tam buna seviniyordum...arka lastik sallanmaya başladı 1 km sonra dere yolunda...hayatım boyunca başıma gelmeyen lastik yarılması 1 dk içinde gerçekleşti...ama şanslıyım ki tam lastikcinin önündeydim...ama lastikci sökmeden anlamaz...yamasını yapar fitil atar yollar...lastiği sökmeden jantdan ayırarak yarım saat uğraştı motoru kapının ağzına getirdik törpüleme yaptı vs...çok uğraştı...bu arada yarık ağzı küçük olduğundan yamayla idare ettik...normalde yamada tutmaz yarığa bilirsiniz...15 lira bayıldım...

derken bu arada benim arka lastiğ 3 günde bir 23-24 bara indiren minik iğnede bulundu...


elvıs78 kardeşimde sağolsun onda görünce aklıma yattı bu iş iyiki üşenmeden paraya kıymış taktırmışım...

hayırlı olsun metehan arkadaşım, bu aynalar ybr 125 aynası mı acaba bizim cbf lerden daha mı kullanışlı,
 
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
118
Aynalar güzel olmuş, hayırlı olsun. Hem görüş açın düzelmiş hem de nikelaj aynaların kötü görüntüsünden kurtulmuşsun.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun metehan arkadaşım, bu aynalar ybr 125 aynası mı acaba bizim cbf lerden daha mı kullanışlı,

Aynalar güzel olmuş, hayırlı olsun. Hem görüş açın düzelmiş hem de nikelaj aynaların kötü görüntüsünden kurtulmuşsun.

Sayın arkadaşlarım canınız ve arkayı sağlıklı görmeniz için 1 DAKİKA bile düşünmeyin lütfen...alın taktırın yan sanayi falan nerden bulursanı zbulun...20-25 lira...Sirkecide her yerde vardır bunlardan...dakka düşünmeyin...3 yılımı zhaybeye geçmiş...şimdi sol ve sağ kolumu kesmem lazımki omuzdan arkayı öyle görebileyim ama şimdi %100 görüş inanın...ybr 125 yeni takım ayna diyceksiniz...çifti 25 gayme...eski takım değil YENİ TAKIM YBR 125 AYNASI

benim kalıbım zaten iri...belki ondandır diycem ama aerodinamik olarak hatalı kısa yapmışlar...dakka düşünmeyin...eski aynalarınızında tanesi serviste 45 lira habarınız olsun saklayın...çakma yan sanayi cbf 150 aynası ise 2 tanesi 50 lira...

bunlar daha şık emin olun...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Jikle konusunu anladım saolasın..
Ön tekerle ilgilide dediğini bi yapıyım bakıyım abi..
Bahsettiğim sallantı şu şeklilde oluyo..
Şimdi motora biniyorum örnek sağa sönücem direksyonu sağa çeviriyorum hafif gaz veriyorum..Tekerde balon varmış gibi bi sallantı oluyo..
Sadece ilk harekette hissediyorum..Yüksek hızlarda olmuyo..

Abi bide önceki sahibi ön lastik orjinal duro..Arkayı değiştirmiş pony diye üstünde made in Turkey yaziyo..lastiklerin boyutuda birbiriyle alakasız:pale:
Ön 80-100-18 Duro üstünde 32 psi yaziyo..
Arka 90-90-18 Pony üstünde bişey yazmıyo..



Pony markası IRC ile aynı fabrikanın üretimi. Hatta modelleri bile aynıdır.
Orijinal durolardan herhalükarda iyidir.

Verdiğin boyutlar kitapçıkta geçen orijinal ebatlar zaten, sorun yok yani:cat:.
Ön lastiğe 80-100-18" veya 2,75-18" olarakta bilinir.
Arka zaten aynı 90-90-18"

Ön lastiği yavaş yavaş iyice gözünle incele ufak bir balon yapmış olabilir.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Sayın arkadaşlarım canınız ve arkayı sağlıklı görmeniz için 1 DAKİKA bile düşünmeyin lütfen...alın taktırın yan sanayi falan nerden bulursanı zbulun...20-25 lira...Sirkecide her yerde vardır bunlardan...dakka düşünmeyin...3 yılımı zhaybeye geçmiş...şimdi sol ve sağ kolumu kesmem lazımki omuzdan arkayı öyle görebileyim ama şimdi %100 görüş inanın...ybr 125 yeni takım ayna diyceksiniz...çifti 25 gayme...eski takım değil YENİ TAKIM YBR 125 AYNASI

benim kalıbım zaten iri...belki ondandır diycem ama aerodinamik olarak hatalı kısa yapmışlar...dakka düşünmeyin...eski aynalarınızında tanesi serviste 45 lira habarınız olsun saklayın...çakma yan sanayi cbf 150 aynası ise 2 tanesi 50 lira...

bunlar daha şık emin olun...

abi senin o aldığın aynaların aynısı benim cupta var evet dışarıya çıkıntısı oluduğu için güzel bi görüş alanı sağlıyor ama camı küçük değilmi daha az yer görmüyomusun...

valla ben orjinal aynalardan çok memnunum ilk başlarda göremiyoduma ma sonra biraz aynayınca istediğim hali alıyor....

bizim aynalarda 2 sorun var;
1.çok içerde olduğu için ayarsız olunca vucudumun sol ve sağ kısmını görebiliyorum:)ama ayarlayınca çok az omuzum görünüyor:)

2.kör noktası ayna öküz gibi olmasına rağmen çok hemen arkamda araba var göremiyorum ya ilerde olucak yada çook geride bu sıkıntı oluyor...

bunları çözüyormu bu ybr aynası ve küçük geliyo sanki bana bunlar...
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Sayın arkadaşlarım canınız ve arkayı sağlıklı görmeniz için 1 DAKİKA bile düşünmeyin lütfen...alın taktırın yan sanayi falan nerden bulursanı zbulun...20-25 lira...Sirkecide her yerde vardır bunlardan...dakka düşünmeyin...3 yılımı zhaybeye geçmiş...şimdi sol ve sağ kolumu kesmem lazımki omuzdan arkayı öyle görebileyim ama şimdi %100 görüş inanın...ybr 125 yeni takım ayna diyceksiniz...çifti 25 gayme...eski takım değil YENİ TAKIM YBR 125 AYNASI

benim kalıbım zaten iri...belki ondandır diycem ama aerodinamik olarak hatalı kısa yapmışlar...dakka düşünmeyin...eski aynalarınızında tanesi serviste 45 lira habarınız olsun saklayın...çakma yan sanayi cbf 150 aynası ise 2 tanesi 50 lira...

bunlar daha şık emin olun...
hemen alıcam metehan, sirkecide aydın motor yamaha bayisi orada vardır sanırım yeni takım ybr 125 aynası
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst