Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya patron nabım yaw hepsını katıvermısın yesıllık olsun hem:queen: ögrencilik hayatım ankarada gectı ardından gene burdayım haa ankaralı arkadaslarım dostlarım yanlıs anlamasınlar hepsı ıyı ınsanlar sevıyorum onları ama ankarayı degıl ama be helekı egeden manısadan cıkan bırı nasıl sevsınkı buraları denızde yasayan ızmırı goren adam buralarda zorlanıyor ankaraya gelırken her zaman olur bu olay ne zaman afyonu gecsem dumduz yol bozkır bos tarlalar canım sıkılır moralım bozlur depresyona gırerım yahu bı tane agaç olmazmı ortalarda yaaaa:farao: bu yuzden ekmelcım bı egelı olarak su andada ankarada yasayan bı delı45 tarzan olarak:):p senı cok ıyı anlıyorum forever manısa,samsun,antep ve karabük diyorum ben ve emınım son kararım:wiinkk::rendeer:




Aydoğan JR nerden bilir garipler Kordonboyunu...Angaranın gara gaderine mahkumlar...:p

Nerden bilirler Karşıyakayı...

nerden bilirler vapuru...

nerden bilsinler Egeyi...off off hacııı İzmir deme bana...

Motor Karşıyakalı Bankacı bir abime ait...Mekan ise Kordonboyu London Bar...:cat:

Mayıs 2006...
cimg2616small8vt.jpg

cimg2619small5al.jpg

cimg2621small0qg.jpg

cimg2622small1gb.jpg

cimg2628small1xv.jpg

cimg2629small1ay.jpg

cimg2635small5pu.jpg

cimg2633small1qs.jpg

cimg2632small2eo.jpg

cimg2638small1xb.jpg

cimg2643small7op.jpg

cimg2642small4qr.jpg

cimg2649small6ql.jpg


Hadi beni Spile çıkar Muratım...:queen: hadi bebeğim kırbaclayaım zirvede birbirimizi...:p

Ortamların yıllardır içindeyim aga her türlü...bakma köşemize çekildik...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
murat her hayırda bi şer, he şerde bi hayır olduğu muhakkak, ama sen motora muayenesiz binersen şerri hazırlıyor gibisin :D birde sanki meydan bize kaldı kulelerden bahsetsekmi :D

valla metehan olay maddiyat peşinde koşmamak olmalı, yani benim felsefem sallıyorum 20 yıl sıkıp sonraki 10 yıl 5000cc -yuh- motorla gezebilme imkanı varsa, ben kendime ayırdığım vakitten çok fedakarlık yapmadan 30 yıl 150cc ile gezmeyi yeğliyorum. maksatım tavsiye vermek değil kendi görüşümdür ama emekli bir insana 1000 lira küçük bir şehirde hayli hayli yeter ve kendine vakti olur yani çalışmayı değil zevk aldığı işleri yapmasına da yeter. hobisi çalışmak olan insanlar varki onlara eyvallah. ama mecburiyet girince işin içine değişiyor. dediğim gibi tavsiye veya başka birşey değil yanlış anlaşılmasın kendi düşüncem. istanbulda bir arkadaşımın babası emekli ve istda kalmakta direniyorlar memleketlerinde evleri olmasına rağmen istanbulda kirada ve öle rahat da değiller. arkadaşta bende kaç defa anlattık gidin burda çektiğiniz çileye değermi diye ama istanbulun karmaşasına alıştıkları için küçük yerde napacağız düşüncesi var. bende onu çok düşündüm ilk başlarda zorlandım da ama sonra farkına vardımki istanbulun koşturmacasında öldürdüğüm birsürü vakit yanıma kar kalıp yapmak isteyip yapamadığım birçok şeye fırsat doğuruyor. hiçbirşey yapmasan trafiği yok kalabalığı yok sakin. dediğin gibi hayırlısı bakalım.

bwsturk'un projesi birçoğumuza cevap verir nitelikte olacak. tarık, murat'ın verdiği bilgiler eşliğinde işe koyulma zamanı.

Ankarada büyüyen lisede ayrılan bir arkadaşım var, istda ben her zaman ankaranın kocaman bir köy olduğunu, bizim köye 1milyon adam koysan ankaradan hiçbir farkı olmayacağını, mantığın olayların aynı olduğunu söylerken karşı çıkardı, göreve başladı ve eğitim süreci için ankaraya gitti :D yaklaşık 7 ay oldu ve geçen gün sen haklıymışın, ankaranın kocaman bir köyden farkı yok dedi :D metehan doğru bir tesbit bu arkadaş lisede ayrılana kadar ankaradan lalahanda idi :D
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Aydoğan JR nerden bilir garipler Kordonboyunu...Angaranın gara gaderine mahkumlar...:p

Nerden bilirler Karşıyakayı...

nerden bilirler vapuru...

nerden bilsinler Egeyi...off off hacııı İzmir deme bana...

Motor Karşıyakalı Bankacı bir abime ait...Mekan ise Kordonboyu London Bar...:cat:

Mayıs 2006...
cimg2616small8vt.jpg

cimg2619small5al.jpg

cimg2621small0qg.jpg

cimg2622small1gb.jpg

cimg2628small1xv.jpg

cimg2629small1ay.jpg

cimg2635small5pu.jpg

cimg2633small1qs.jpg

cimg2632small2eo.jpg

cimg2638small1xb.jpg

cimg2643small7op.jpg

cimg2642small4qr.jpg

cimg2649small6ql.jpg


Hadi beni Spile çıkar Muratım...:queen: hadi bebeğim kırbaclayaım zirvede birbirimizi...:p

Ortamların yıllardır içindeyim aga her türlü...bakma köşemize çekildik...

ahhh ahhh usta dur ya ozledım zatı bızım oraları dur yapma bu saatte bak burda ınsan gıbı yagmur yagmıyo masallah 2 saatten berı ıntıaar etcem motorda yok yagmurda cıkıp turluyayım dıyemıyorum zaten :queen::queen::)
ankarada bılebılcegımız yerler hep yokun ını cıkıs baska bısıy yok usta ya inşallah ustad yaza ınsallah manısadayım gelıp mısafırım olursan cok onurlanırım o zaman senı daga kaldırırım(pardon cıkarırım :queen::queen::p:):rendeer:)spile izmir korfezını gorup yabani atlarla takılırık desene artık hovardalık bıttı yas 70 iş bitmiş dıyosun depresyona sokuyosun valla benı:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Biraderim benim kişisel kanaatim şudur ki babam ve diğer İstanbulda bu çileyi dolduran emekliler kendileriyle başbaşa kalmaktan korkuyorlar...yani acı gerçek kendi yalnızlığıyla yapayalnız kalmaktan koruyor...emeklilik deme zaten ölüm demek...hayat şartlarını bahane ederek daha nasıl gider ki bu düzen...yaşın olmuş 61...daha neyin muhasebesini yapıyorsun..al anamıda git işte memlekete...Salihli çok modern ve keyifli bir ilçedir...orada yaşayabilirler...yok illa evladlarının başlarında olacaklar...2 torunda cabası...benim ve abiminde kızı var 6 ve 7 yaşlarında ikiside...


yani hacım böyleyken böyle...bizde kaptırmış gidiyoruz bir yaşam döngüsü içersinde...nerede son bulucak bizim hikayeler bilinmez...birde bu deprem korkusu sarıyor...kahrolası ayarı veriyor doğa bize...olacak diyorlar..nolacak bilinmiyor...öleceklerin içindemiyiz değilmiyiz bilinmez...ha ölmesek ne olacak yıkık bir kentin durumunu tahmin edebilirsin yaraların sarılması vs...

Sonumuz Allah kerim hacı...
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
bu arada imajda fena hani ha özellıklede yogurt kasesi ile :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:27 ----------

murat her hayırda bi şer, he şerde bi hayır olduğu muhakkak, ama sen motora muayenesiz binersen şerri hazırlıyor gibisin :D birde sanki meydan bize kaldı kulelerden bahsetsekmi :D

valla metehan olay maddiyat peşinde koşmamak olmalı, yani benim felsefem sallıyorum 20 yıl sıkıp sonraki 10 yıl 5000cc -yuh- motorla gezebilme imkanı varsa, ben kendime ayırdığım vakitten çok fedakarlık yapmadan 30 yıl 150cc ile gezmeyi yeğliyorum. maksatım tavsiye vermek değil kendi görüşümdür ama emekli bir insana 1000 lira küçük bir şehirde hayli hayli yeter ve kendine vakti olur yani çalışmayı değil zevk aldığı işleri yapmasına da yeter. hobisi çalışmak olan insanlar varki onlara eyvallah. ama mecburiyet girince işin içine değişiyor. dediğim gibi tavsiye veya başka birşey değil yanlış anlaşılmasın kendi düşüncem. istanbulda bir arkadaşımın babası emekli ve istda kalmakta direniyorlar memleketlerinde evleri olmasına rağmen istanbulda kirada ve öle rahat da değiller. arkadaşta bende kaç defa anlattık gidin burda çektiğiniz çileye değermi diye ama istanbulun karmaşasına alıştıkları için küçük yerde napacağız düşüncesi var. bende onu çok düşündüm ilk başlarda zorlandım da ama sonra farkına vardımki istanbulun koşturmacasında öldürdüğüm birsürü vakit yanıma kar kalıp yapmak isteyip yapamadığım birçok şeye fırsat doğuruyor. hiçbirşey yapmasan trafiği yok kalabalığı yok sakin. dediğin gibi hayırlısı bakalım.

bwsturk'un projesi birçoğumuza cevap verir nitelikte olacak. tarık, murat'ın verdiği bilgiler eşliğinde işe koyulma zamanı.

Ankarada büyüyen lisede ayrılan bir arkadaşım var, istda ben her zaman ankaranın kocaman bir köy olduğunu, bizim köye 1milyon adam koysan ankaradan hiçbir farkı olmayacağını, mantığın olayların aynı olduğunu söylerken karşı çıkardı, göreve başladı ve eğitim süreci için ankaraya gitti :D yaklaşık 7 ay oldu ve geçen gün sen haklıymışın, ankaranın kocaman bir köyden farkı yok dedi :D metehan doğru bir tesbit bu arkadaş lisede ayrılana kadar ankaradan lalahanda idi :D

evet aga sorma su muayene meselesınde allah top etsın benı nıye yaptırmadıysam :queen::queen::) evet tırmalanalım kulelere biz metoda varkene:):queen::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:29 ----------

Biraderim benim kişisel kanaatim şudur ki babam ve diğer İstanbulda bu çileyi dolduran emekliler kendileriyle başbaşa kalmaktan korkuyorlar...yani acı gerçek kendi yalnızlığıyla yapayalnız kalmaktan koruyor...emeklilik deme zaten ölüm demek...hayat şartlarını bahane ederek daha nasıl gider ki bu düzen...yaşın olmuş 61...daha neyin muhasebesini yapıyorsun..al anamıda git işte memlekete...Salihli çok modern ve keyifli bir ilçedir...orada yaşayabilirler...yok illa evladlarının başlarında olacaklar...2 torunda cabası...benim ve abiminde kızı var 6 ve 7 yaşlarında ikiside...


yani hacım böyleyken böyle...bizde kaptırmış gidiyoruz bir yaşam döngüsü içersinde...nerede son bulucak bizim hikayeler bilinmez...birde bu deprem korkusu sarıyor...kahrolası ayarı veriyor doğa bize...olacak diyorlar..nolacak bilinmiyor...öleceklerin içindemiyiz değilmiyiz bilinmez...ha ölmesek ne olacak yıkık bir kentin durumunu tahmin edebilirsin yaraların sarılması vs...

Sonumuz Allah kerim hacı...

ahh salihli ahhh küfteler ahhhhh crptonlar modenaslar c90 lar ve farklı çift makinalar:):wiinkk:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
o yoğurt kasesi dediğin cruiserın olmazsa olmazıdır murat, birgün cruiser alırsam yoğurt kasemide alırım :D

"yani acı gerçek kendi yalnızlığıyla yapayalnız kalmaktan koruyor" özetle budur.

ee kule işi nolacak murat :D ya o değilde transatlantik diye sapıkça bir düşünceye girmiş millet yüzyıldır :D

CBF150 gündüz yayını: cbf150 hakkında her türlü paylaşımın yapıldığı kuşak sabah 08'den gece 01e kadar sürer.
CBF150 gece kuşağı: gece 01'de başlayıp uykular gelene kadar süren yayında cbf150 mekaniği vs haricinde her türlü konu bizlerle buluşur :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ahhh ahhh usta dur ya ozledım zatı bızım oraları dur yapma bu saatte bak burda ınsan gıbı yagmur yagmıyo masallah 2 saatten berı ıntıaar etcem motorda yok yagmurda cıkıp turluyayım dıyemıyorum zaten :queen::queen::)
ankarada bılebılcegımız yerler hep yokun ını cıkıs baska bısıy yok usta ya inşallah ustad yaza ınsallah manısadayım gelıp mısafırım olursan cok onurlanırım o zaman senı daga kaldırırım(pardon cıkarırım :queen::queen::p:):rendeer:)spile izmir korfezını gorup yabani atlarla takılırık desene artık hovardalık bıttı yas 70 iş bitmiş dıyosun depresyona sokuyosun valla benı:queen::queen:

Kanka anlatırım benim Manisada bir derin mevzu vardı fi tarihte kız organize sanayide çalışıyordu...ne hatundu be...ben ta buralardan oralara akar oldum ayda bir...doyamadım Manisaya İzmire Muğlaya Bodruma..kankam bir Urla vardır bilirmisin orada bir yazlık ortamımız oldu Urlada...20 yıl önce ilk defa gittiğimizde aşık oldum oralara...

Ben İzmire 20 yıl önce aşık oldum...bir aşk bu kadar uzun sürmez ki...ve dikkat et İzmiri bozamazsın...insansını bozamazsın kolay kolay...İzmirin cahalı kırosu bile bi güzeldir bi sıcaktır benim insanım...Uşak pek bilinmez ama memleketimde pek keyiflidir...Salihli zaten anamın melmeketi...ne Uşak ne Salihli arasında ayrı gayrı yapmayız biz...Ege egedir...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
top falan etmesin şimdi niye öle durup duruken dua ediyorsun :D

bir felsefecinin lafı vardı çok etkilemişti beni, ağzınıdan çıkanlara dikkat edin gerçekleşebilir.

yoksa bilmediğimiz birşeylermi var :D ocaklardan ırak.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
devir saati termometre ve dijital saat kısımının devreleri hali haırda var sadece işleme dökeceğim sadace kmh ve vites göstergesi ni halletmem lazım sıvı seviye devreleriylede benzin miktarını ölçebilirim bunların hepsini birleştireceğim artık ona göre hesap yapıp motosikletlere monte edebilirim devir saati 9990 rpm termometre -30 ile +125 derece arası ölçüm yapıyor %0.5 hassasiyet ile sıvı seviyede hali hazırda gibi onunda çözümü var vites göstergesini de ufak bir yazılımla yapmaya çalışacağım ancak kilometre o zor olacak :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu arada imajda fena hani ha özellıklede yogurt kasesi ile :p



ahh salihli ahhh küfteler ahhhhh crptonlar modenaslar c90 lar ve farklı çift makinalar:):wiinkk:




Seni ssci kekoro ne anlarsın sen çapırdan çopurdan...:p


garajın karşısında bir köfteci var...abovvvv....la bu yaz karşılaşırsak ikimiz gidelimmi takalarla...:cherry: Körfez dersanesi var ya onun arkasında sobacılar var ya Belediyenin kaerşı hizasında orda garaj mevkisinde oraya gidelim...hemi...

o yoğurt kasesi dediğin cruiserın olmazsa olmazıdır murat, birgün cruiser alırsam yoğurt kasemide alırım :D

"yani acı gerçek kendi yalnızlığıyla yapayalnız kalmaktan koruyor" özetle budur.

ee kule işi nolacak murat :D ya o değilde transatlantik diye sapıkça bir düşünceye girmiş millet yüzyıldır :D

CBF150 gündüz yayını: cbf150 hakkında her türlü paylaşımın yapıldığı kuşak sabah 08'den gece 01e kadar sürer.
CBF150 gece kuşağı: gece 01'de başlayıp uykular gelene kadar süren yayında cbf150 mekaniği vs haricinde her türlü konu bizlerle buluşur :D

Hacı bu adam ssci çakmaz yogırt kasesi der çapır makinalarada traktör der geçer...kendi ss makinasında poposunu havaya diker ondan keyif alır...bir nevi davet gibi bişey...bilincaltı bir davet olsa gerek...buyrun benim yoğurt kaseme bakın daş gibi dercesine tehlikeli hareketler bunlar...:queen:

Kule dedinmi Petronası bilirim agalar...Malezya pipıl hayranıyım...
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
doğru murat ss ciydi, her babayiğidin gönlünde bi cruiser yatar :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:49 ----------

neyse ben kaçar meydan sizlere :D

şimdi öğrendiğim kendi adıma üzüldüğüm bir haberi paylaşarak giderim:

"1995'ten bu yana Pentagram'ın vokalistliğini üstlenen Murat İlkan, sağlık sorunlarından dolayı gruptan ayrılıyor. Pentagram'ın Anatolia, Popçular Dışarı, Unspoken, Bir ve 1987 albümlerinde yer alan Murat İlkan'ın veda konseri 25 Haziran 2010'da Sonisphere Festivali'nde gerçekleşecek."
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bende kaçar adamım...ben anlamam Anadolu rock ambianslarından..üniversite ortamının aşıladığı yüksek dozda gereksiz müzik geliyor bana...

Murat feyste esir aldı beni...gerdekteki gelin gibi sanki sarıldı bana...:queen:eek:lm muro bırak beni yatıcam...Angaranınnn taşınaa bak netinee bak...şu peral harbourda(kanaltürk) saldırı anını izliyim öyle yatcam daha doğrusu...:cherry: papaii...:rendeer:

Garabükün altlı üstlü lisans eğitim kişisi bilim pıtırcığı metaneko iyigeceler olsun sanada ...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
o yoğurt kasesi dediğin cruiserın olmazsa olmazıdır murat, birgün cruiser alırsam yoğurt kasemide alırım :D

"yani acı gerçek kendi yalnızlığıyla yapayalnız kalmaktan koruyor" özetle budur.

ee kule işi nolacak murat :D ya o değilde transatlantik diye sapıkça bir düşünceye girmiş millet yüzyıldır :D

CBF150 gündüz yayını: cbf150 hakkında her türlü paylaşımın yapıldığı kuşak sabah 08'den gece 01e kadar sürer.
CBF150 gece kuşağı: gece 01'de başlayıp uykular gelene kadar süren yayında cbf150 mekaniği vs haricinde her türlü konu bizlerle buluşur :D

ben çakmam ekmel cruisermıs capırmıs sevmem nıkelajı belkıde ondandır
aga kule ısı yas ıs fena yagmur var ankarada kuleye cıkamıyom :queen::queen::p
private ve parlament film kusagı gıbın bu saatlerde:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:02 ----------

Kanka anlatırım benim Manisada bir derin mevzu vardı fi tarihte kız organize sanayide çalışıyordu...ne hatundu be...ben ta buralardan oralara akar oldum ayda bir...doyamadım Manisaya İzmire Muğlaya Bodruma..kankam bir Urla vardır bilirmisin orada bir yazlık ortamımız oldu Urlada...20 yıl önce ilk defa gittiğimizde aşık oldum oralara...

Ben İzmire 20 yıl önce aşık oldum...bir aşk bu kadar uzun sürmez ki...ve dikkat et İzmiri bozamazsın...insansını bozamazsın kolay kolay...İzmirin cahalı kırosu bile bi güzeldir bi sıcaktır benim insanım...Uşak pek bilinmez ama memleketimde pek keyiflidir...Salihli zaten anamın melmeketi...ne Uşak ne Salihli arasında ayrı gayrı yapmayız biz...Ege egedir...

ahhhh gençlik ahhh dıyon demı :queen::queen::):p urlayı bılmem mı bı yakın dostumun yazlıgı vardır bazen gıderız manısalılar sıtesı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:04 ----------

top falan etmesin şimdi niye öle durup duruken dua ediyorsun :D

bir felsefecinin lafı vardı çok etkilemişti beni, ağzınıdan çıkanlara dikkat edin gerçekleşebilir.

yoksa bilmediğimiz birşeylermi var :D ocaklardan ırak.

yok yok valla etsınde yuvarlanıp durayım ortalarda:):queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:07 ----------

devir saati termometre ve dijital saat kısımının devreleri hali haırda var sadece işleme dökeceğim sadace kmh ve vites göstergesi ni halletmem lazım sıvı seviye devreleriylede benzin miktarını ölçebilirim bunların hepsini birleştireceğim artık ona göre hesap yapıp motosikletlere monte edebilirim devir saati 9990 rpm termometre -30 ile +125 derece arası ölçüm yapıyor %0.5 hassasiyet ile sıvı seviyede hali hazırda gibi onunda çözümü var vites göstergesini de ufak bir yazılımla yapmaya çalışacağım ancak kilometre o zor olacak :)

evet güzel proje ancak bence sadece devir gostergesı olması daha hos olur kanatındeyım ama tabıkı sızın kendı begenınız hos olucagına emınım :):rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:20 ----------

Seni ssci kekoro ne anlarsın sen çapırdan çopurdan...:p


garajın karşısında bir köfteci var...abovvvv....la bu yaz karşılaşırsak ikimiz gidelimmi takalarla...:cherry: Körfez dersanesi var ya onun arkasında sobacılar var ya Belediyenin kaerşı hizasında orda garaj mevkisinde oraya gidelim...hemi...



Hacı bu adam ssci çakmaz yogırt kasesi der çapır makinalarada traktör der geçer...kendi ss makinasında poposunu havaya diker ondan keyif alır...bir nevi davet gibi bişey...bilincaltı bir davet olsa gerek...buyrun benim yoğurt kaseme bakın daş gibi dercesine tehlikeli hareketler bunlar...:queen:

Kule dedinmi Petronası bilirim agalar...Malezya pipıl hayranıyım...

ben anlamam I am çakmaz çapurdan çupurdan :queen:
garajın karsısında bıde sanayı gırısınde vardı ama turgutluda kasabadamıydı hatırlayamadım sımdı bu saatte tabı usta valla gıdek 10 numara olur artık ssçi degılım allahıma bın şükür:rendeer::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:24 ----------

doğru murat ss ciydi, her babayiğidin gönlünde bi cruiser yatar :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:49 ----------

neyse ben kaçar meydan sizlere :D

şimdi öğrendiğim kendi adıma üzüldüğüm bir haberi paylaşarak giderim:

"1995'ten bu yana Pentagram'ın vokalistliğini üstlenen Murat İlkan, sağlık sorunlarından dolayı gruptan ayrılıyor. Pentagram'ın Anatolia, Popçular Dışarı, Unspoken, Bir ve 1987 albümlerinde yer alan Murat İlkan'ın veda konseri 25 Haziran 2010'da Sonisphere Festivali'nde gerçekleşecek."

emeklı olunca inşallah yatıcak bi çapır hacı ama daha var :cherry:
eyv hacu:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:27 ----------

Bende kaçar adamım...ben anlamam Anadolu rock ambianslarından..üniversite ortamının aşıladığı yüksek dozda gereksiz müzik geliyor bana...

Murat feyste esir aldı beni...gerdekteki gelin gibi sanki sarıldı bana...:queen:eek:lm muro bırak beni yatıcam...Angaranınnn taşınaa bak netinee bak...şu peral harbourda(kanaltürk) saldırı anını izliyim öyle yatcam daha doğrusu...:cherry: papaii...:rendeer:

Garabükün altlı üstlü lisans eğitim kişisi bilim pıtırcığı metaneko iyigeceler olsun sanada ...:rendeer:

ayıp la ayıp la gelın buraya :queen::queen::p:salut:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
aydoğan ayna takma işi herbabayiğidin harcı değildir :D geçen sene sarozda danişment kampında gece ben uyurken gevşek zeminden ayaklığın gömülüp motorun yan yatması sonucu gevşeyen ve ayarı bozulan aynamı ayarlamak için 1 saat uğraştım ama ya içerde ya dışarda sıkışıyordu beceremedim, o iki somunu layıkıyla sıkmayı başaramamıştım, ne yapsam diye düşünürken etraftaki çimenler aklıma su borularında kullanılan sıkı tutsun diye araya koyulan saçaklı şu anda ismini hatırlayamadığım ama heralde teflon denilen şeyi getirdi :D ve evet çimenleri aynanın dişlisine sararak istediğimi elde ettim :D amma çanakkaleye vardığımda yeniden gevşeyen aynaya kesin çözüm bulmalıydım sökerek alta biraz kağıt parçası koydum :D ve o şekilde 1 yıl boyunca kullandım :D hatta öyle birşey yaptığımı dahi unutmuştum taki aynaları değiştirirken sökünce içinden ot ve kağıt parçası çıkınca hatırladım :D:D derya baykal gibi adamım :D

metehan,
yurtortamını hiç sevmedim hayatımda lisede 1,5 sene nefret etmeme yetti bi daha yurtlara uğramadım :D ikincisi öyle bir durumum yok evliyim :D

karabük sahilde değil, hatta buraya gelen birçok insan dahi sahil kafasıyla geliyor, gelmeden bi haritaya bakın yahu :D en yakın sahil 100 km civarında amasra, inkumu, zonguldak. buralar 100 km buraya. nasıl bir yer sorusuna cevaben, güzel bir yer değil :D merkezi düşünürsek. aslında merkez diye birşey de yok tepelik olduğu için tepelerde yerleşim ve olduka dağınık bir yerleşke var. çarşı denilen bölüm ise çukurda kalmış fabrikanın hemen yanında havası oldukça kirli 4-5yüz metre bir caddeden oluşan bir bölüm. safranbolu ile karabük çarşısının arası 10 km. üniversite tam ortasında ikisinin. bizim ev de tam ortada. bir alternatif olabiliyor en azından safranbolu eli ayağı daha düzgün bir yer. ama sonuçta 30bin nüfusluk küçük bir ilçe, evler var diyenler olabilir, hiçbir insan yapısını doğaya tercih etmeyeceim için ilgimi çekmiyor. şahaeserler ilgimi çeker elbet ama doğa tercihimdir. burada karabük çok iyi bir yer oluyor işte, 5-10 km civarında kuzeye herhangi bir yoldan, hangisi olduğu farketmez, kendinizi ormanın içinde offroada elverişli bir bölgede bulabilirsiniz. tabi altınıda ki motor buna elverişliyse, cbf150 çok üzmüyor eğer inatlaşmaz isek aşırı doğayla :D tabi bir keresinde sağanak yağmurun altında çamura saran ön tekerin çamurluğunu söküp temizleyip takıp kendimi eve atmamı saymazsak. o günden sonra bir daha girmedim orman içi vs bilmediğim yerlere. ikinci bir ikiteker doğa düşkünü arıyorum :D aa karabükte o kafada motor sevdalısı pek yok. garip şekilde belki 10a yakın ss çi var. tek tük büyük cc varedero gibi makinaları olan ayda yılda bir tura çıkanlar var. - motorları burada herkesin gittiği serviste görmesem ondan da haberim olmayacak.- geriye kalanlarda motoru ulaşım amaçlı kullanan çin malı binicileri. tam anlamıyla da apaçiler. kışın yine iyidi havalar ısınınca kask mont falan çıktı, her ne kadar kask 10 liralık kasklardan da olsa kafalar ıslanmasın diye birşey vardı :D hal böyle olunca cbf150 dikkat çekiyor göze batıyor, araba alırım ben ona diyor herkes. cbf150 ve ybr aslında her çarşıya çıktğımda 5-6 tane görüyorum, zonguldak ya da samsun plakalı. kurye ve ilaç şirketlerinin motorları. hal böyle olunca bir yere gittiğimde kuryemisin sorusuna maruz kalıyorsun.

30 km kadar ilerde zonguldak yolunda yenice diye bir ilçe varki ormanları dünya koruma listesinde yer alıyor ve övgüyle bahsediliyor. bir kere gitmiştim yağmurlu bir günde, 10 km kadar ierleyip geri dönmüştüm, güzel bir havada erkenden gelip kefederim düşüncesi ile fakat bşr daha fırsat bulamadım. ilk gelindiğinde istanbuldan amasra için bile 100 km neki her haftasonu giderim düşüncesi ile kış günlerinde devamlı gezerken, zamanla o yavaş yavaş akan tempoya alışıyorsunuz ve 5 km olan çarşı bile uzaklaşmaya başlıyor insanın gözünde, alışmış kudurmuştan beterdir. başlarda günde 10 kere çarşıya gitmek normal gelirken şimdi işleri biriktiip gitme taraftarı oluyor insan, çünkü bünye sakin yaşantıya uyum sağlamış durumda. istanbulda libadiyeden göztepeye motorla gideceğimiz zamanlarda dahi en az 20-30 dk erken çıkmamız gereken sabah trafiklerinden sonra burada 5 dk bile sürmeyen bir yolculuk yol mesafelerini kafada doğal oalrak değiştiriyor. tabi uzun yola çıkınca tam tersi etken yapıyor. istanbulda şehirden çıkana kadar harcanan efor ve psikolojik zulüm olmadığı için o yorgunluğa ulaşana kadar belkide istanuldan çıkmak için gidilen yolun 4-5 katı yol almayı sağlıyor.

şehir kirli, düzensiz ve belki sosyal yaşam adına bir getirisi yok ama insanlığın hala yaşadığına şahit oldum. anadolu şehirlerinde öyle değil buradaki durum, 6-7 aydır ne bir hırsızlık, ne öldürme ne serserilik duydum gördüm. karabüksporun şampiyon olup birinci lige yükselmesinde dahi havaya sıkılan bir silah sesi duymadım. belki de bunu kemikleşmiş nüfusuna borçludur, kardemir den emeklilerin oluşturduğu bir şehir. ve memurlar, askerler. yeni oalrakda üniversite personeli ve öğrencileri.üniverstenin getireceği hızlı büyümenin sonucunda bu nezih yapısı bozulurmu bilmiyorum ama sanki evet.

şu anda memnunum ben hayatımdan penceremden-3.kat- bakınca bina yerine karşı tepe yamacı yeşillikleri ve ağaçları görmek; motoruma binmeden ve indikten sonra yukarıya çıkmadan üstündeki erik ağacından 1-2 eriği mideye indirmek, ayda 4-5 depo benzin harcarken istanbulda şehiriçinde ayda 1 depo bile çoğu zaman şehiriçi ulaşımda bitirmemek, dolayısı ile şehirdışı turlarıma daha fazla bütçe ayırabilmek, 50 lira su faturası ödediğim istanbula nazaran 10 lira su faturası ödemek, 700 lira kira yerine 200 lira kira ödemek, amasraya, ilk defa gördüğüm inkumu'na-akdenizi aratmayacak güzellikte kumu ve denizi.- 100 km gibi bir yakınlıkta olmak, istediğim zaman ormanın içine doğaya gidebilecek olmanın dayanılmaz hafifiliğine sahip olmak.... diğer eksilerine rağmen tercih edilesi bir sebep. istanbuldan gelmeden doktorayı bitirince bir şekilde istanbula kapağı atmak vardı kafamda ama şimdi ne işim var diyorum, aradaki harcama farkını biriktirsen bile 1 senede çok güzel motoru alırsın, ve canın isteyince istanbula çilesini çekmeye değil gezmeye gidersin. tek problemi ege ve akdenize uzak olması, manavgata gitme planı vardı bir yattı daha sonra, o bozkırı geçmeyi hiç istemedi canım o kadar km.

sonuç olarak karabük iyidir. zamanında bi şarkıcının dediği gibi istanbuldan gitmek lazımmış hakketen :D



---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:00 ----------

[/COLOR]metanecho yazdıklarını okudum önümüzdeki ay iki arkadaş kız arkadaşlarımız alıp zonguldak bartın amarsa da 5 veya 6 gün galip kalmayı düşünüyoruz aslında niyetimizde cadır getirip beğendiğimiz yerde hemen kurup kalmayı düşünmek vardı ama uygun pansiyon olursa pansiyonda kalırız zonguldak ve amasranın denizi çok iyi diye duydum sende amasrayı övmüşsün.bilirsin belki diye sorayım dedim yazın bartın amarsa tarafında cadır kuran insnlar vardır güvenlik açısından ve rahat edebileceğimiz yerler önemli bu konuda bana bildiğin yer olursa sevinirim hatta seninlede tanışmak isterim...
ismail sende geçmeyi düşünüyorum yazmışsın belki denk gelir pişti oluruz amasra da ya haziranın sonu ya da temmuzun başı gibi geçmeyi düşünüyorum seninlede tanışmış olurum.gerçi yakında zamanda ankara yageleceğim :) bartın samsundan bana 500 km uzakda ama yoları çok kötüymüş belki düzelmiştir özellikle amasrayı merak ediyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 06:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 06:11 ----------

arkadaşlar dün akşam dikkatimi çekti vites kolu varya hani onlarda biraz boşluk oluşuyor yukaru aşağı birde sağa sola tam o kolun dib tarafı oraya hiç plastik pul veya normal pul koyup boşluğu alan varmı.. birde bizim motorlarda debriyaj telinin motor üstünde ayar yeri varya iki somunu yan yana koymuşlar ben onu yanlış yapmışlar zannettin çin motorlarında biri başta diğeri öbür başta bende öyle yaptım ayırdım iki somunu sonra bi baktım bizim arkadaşın yeni aldığı cbf e onda da yan yana tüh dedim yanlış yaptık sizce bir sıkıntı doğururmu tekrar yan yana koyayım mı kos koca honda böyle yaptıysa bir bildiği vardır elbet...azdaha unutoyrdum bizim arkadaşın yeni hondasına bindim ön freni çok güzel tutuyordu bir yumuşaklık esneme vardı acaba benim amortisor mü sert veya fren disk hidrolikde mi bir sıkıntı var.birde hala bulamadığım bir problem hala ön freni kısınca tık diye sanki boşluk sesi gibi ses ama sinirimi bozan bir ses ilerde bu ses küt küt olmaz dimi :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın arkadaşlar.
Gece yine kaynatmışsınız :cherry:

Aydocum alıntı yaptığın 2 foto arasındaki farkı söylermisin....:)

İki resim arasında ön siperliğin aradaki birinde var diğerinde yok.
Temizlik olayına girişmişsin heralde :)


devir saati termometre ve dijital saat kısımının devreleri hali haırda var sadece işleme dökeceğim sadace kmh ve vites göstergesi ni halletmem lazım sıvı seviye devreleriylede benzin miktarını ölçebilirim bunların hepsini birleştireceğim artık ona göre hesap yapıp motosikletlere monte edebilirim devir saati 9990 rpm termometre -30 ile +125 derece arası ölçüm yapıyor %0.5 hassasiyet ile sıvı seviyede hali hazırda gibi onunda çözümü var vites göstergesini de ufak bir yazılımla yapmaya çalışacağım ancak kilometre o zor olacak :)

CBF 150 LER İÇİM KMH RPM TERMOMETRE vites göstergesi ve saat i aynı göstergede yapmayı planlıyorum cbf150 lerın teknık ozellıklerınde 7000 devir gibi bir devir gördüm acaba max devir sayısını bileniniz varmı ona göre yazılım kısmını ayarlamam gerek?

Şimdiden kolay gelsin BWSTÜRK. Emek harcayacaksın. :rendeer:
CBF'nin maksimum devir sayısı 11.000

1104.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Günaydın arkadaşlar, cbf ile güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle :)

Sabah babam uyandırdı beni, bende moralim bozuk baba dedim. Hayırdır evlat birşeymi oldu dedi, tabi benim gözler daha açılmadı ama okadar işlediki motor aşkı; baba motorum olsaydı mutlu olurdum dedim :) oda olacak eşşek : ) diye takıldı.

Yani aile izin veriyor ama maaş motoru almaya yetmiyor :pr:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail sende geçmeyi düşünüyorum yazmışsın belki denk gelir pişti oluruz amasra da ya haziranın sonu ya da temmuzun başı gibi geçmeyi düşünüyorum seninlede tanışmış olurum.gerçi yakında zamanda ankara yageleceğim :) bartın samsundan bana 500 km uzakda ama yoları çok kötüymüş belki düzelmiştir özellikle amasrayı merak ediyoruz

@mimoza_cbf_
Ferhat, benim tam tarihim belli değil, belli olmaz bir anda eser giderim, belkide hiç gidemem :) Ama eğer planlarımı netleştirebilirsem, telefonun var bende, haberleşiriz. :cat:

arkadaşlar dün akşam dikkatimi çekti vites kolu varya hani onlarda biraz boşluk oluşuyor yukaru aşağı birde sağa sola tam o kolun dib tarafı oraya hiç plastik pul veya normal pul koyup boşluğu alan varmı..

birde bizim motorlarda debriyaj telinin motor üstünde ayar yeri varya iki somunu yan yana koymuşlar ben onu yanlış yapmışlar zannettin çin motorlarında biri başta diğeri öbür başta bende öyle yaptım ayırdım iki somunu sonra bi baktım bizim arkadaşın yeni aldığı cbf e onda da yan yana tüh dedim yanlış yaptık sizce bir sıkıntı doğururmu tekrar yan yana koyayım mı kos koca honda böyle yaptıysa bir bildiği vardır elbet...

azdaha unutoyrdum bizim arkadaşın yeni hondasına bindim ön freni çok güzel tutuyordu bir yumuşaklık esneme vardı acaba benim amortisor mü sert veya fren disk hidrolikde mi bir sıkıntı var.birde hala bulamadığım bir problem hala ön freni kısınca tık diye sanki boşluk sesi gibi ses ama sinirimi bozan bir ses ilerde bu ses küt küt olmaz dimi :)

Vitesi değiştirdiğimiz ayak kısmındaki boşluğu almak bir ara aklıma gelmişti fakat düşününce biraz boşluk kalması normal bence o pedalda. Yoksa boşa alırken zorlanabiliriz.

Motor bloğunun oradaki debriyaj telinin ayarı hassas bir ayar. Bahsettiğin yöntemi daha önce hiç yapmadım ve yapanada rastlamadım :) Sonuç ne olur bilmiyorum yani.

Eğer şu anda vites geçişlerinde sıkıntı varsa (orijinalinden sert ve kemikliyse) orijinal haline geri getir.
Ama vites geçişlerin sert değilsede bir zararı olacağını düşünmüyorum.
Sonuçta amaç teli geriye çekmek.

Ön fren konusunda ise muhtemelen balataların bitmeye yaklaşmış olabilir.
Motor düz bir zeminde ve sehpada değilken üzerine otur. (gidonda tam düz olacak ileri bakacak) Sağ ön fren manetinin oradaki fren hidrolik seviyesine bak. Normalde yarımdan biraz daha yüksekte olması lazım. Eğer seviye aşağılardaysa muhtemelen balataların ömrünü tamamlıyor.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
@mimoza_cbf_
Ferhat, benim tam tarihim belli değil, belli olmaz bir anda eser giderim, belkide hiç gidemem :) Ama eğer planlarımı netleştirebilirsem, telefonun var bende, haberleşiriz. :cat:



Vitesi değiştirdiğimiz ayak kısmındaki boşluğu almak bir ara aklıma gelmişti fakat düşününce biraz boşluk kalması normal bence o pedalda. Yoksa boşa alırken zorlanabiliriz.

Motor bloğunun oradaki debriyaj telinin ayarı hassas bir ayar. Bahsettiğin yöntemi daha önce hiç yapmadım ve yapanada rastlamadım :) Sonuç ne olur bilmiyorum yani.

Eğer şu anda vites geçişlerinde sıkıntı varsa (orijinalinden sert ve kemikliyse) orijinal haline geri getir.
Ama vites geçişlerin sert değilsede bir zararı olacağını düşünmüyorum.
Sonuçta amaç teli geriye çekmek.

Ön fren konusunda ise muhtemelen balataların bitmeye yaklaşmış olabilir.
Motor düz bir zeminde ve sehpada değilken üzerine otur. (gidonda tam düz olacak ileri bakacak) Sağ ön fren manetinin oradaki fren hidrolik seviyesine bak. Normalde yarımdan biraz daha yüksekte olması lazım. Eğer seviye aşağılardaysa muhtemelen balataların ömrünü tamamlıyor.

tamm dır bu hafta sonu buralar hep yağmurlu motoru evin karşısında petrol var oraya bırakıyorum o yuzden salı günü yapacagım dediklerini teşekkür ediyorum bilgi için
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
Günaydın arkadaşlar.
Gece yine kaynatmışsınız :cherry:



İki resim arasında ön siperliğin aradaki birinde var diğerinde yok.
Temizlik olayına girişmişsin heralde :)






Şimdiden kolay gelsin BWSTÜRK. Emek harcayacaksın. :rendeer:
CBF'nin maksimum devir sayısı 11.000

1104.jpg

bu göstergeden türkiyede varmı. ben honda ile görüştüm yurt dışında var ama bizim cbf ler ile uyumlu olmaz diyorlar garantidende düşer diyorlar.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bu göstergeden türkiyede varmı. ben honda ile görüştüm yurt dışında var ama bizim cbf ler ile uyumlu olmaz diyorlar garantidende düşer diyorlar.

Peyami hocam, ne yazıkki bildiğimiz kadarıyla Türkiye'de bu panel yok.
Antalyadan bir arkadaş yetkili servisin yurtdışından getirdiğini söylemişti.

Servise gidince detaylı verecektir bizlere.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst