ybr ye uygulanan iki çesit ayna var bırısı düz_ kısa görüş açısı dar orjınal aynalardan farkı yok
diğeri sekıl olarak ve goruntu olarak daha iyi 3-4 cm daha genişlik ile geniş bir görüş acısı sunuyor ve takılmasıda prayık her hangı bır uygunsuzluguda yok ben taktım gözlerim dörtlendı sankım:queen:
Mete abi, ''mm'' milimetrenin kısaltılmışıyani ''yiv ve setin'' oluşumu vidayı,burguyu oluşturur..Aynadaki ölçü ise iki setin arasındaki 'yiv vidadaki oyuntu,set ise tepe noktaları ''
Setlerin arasınıda 'kılavuz veya dijital kumpasla ölçe bilirsin''![]()
aynalar resmen iğrenç. ne zamandır değiştiricem hep unutuyorum. nikelajı pek sevmem.
baksanıza ibrahim de 440 yapmış. ben 2 kişi 414 deyince herkes şaşırmıştıdemek ki siz fazla abanıyorsunuz.
metehan hocam 8 top (halk dilinde amarıkan :mrgreenbilardodan çakarsan gelince oynamak isterim. biz profesyonel olarak haftada 10 saat antreman yapıyoruz yalnız
ona göre
Bak cbf ye ne güzel yakışmış![]()
bu mm olayı nedir...çin parçaları var ya riallide falan...orada ucuzlardan alıcam ama kaç mm ayna...bilin mi hacı...
Yok abicim o mm olayını tam bilmiyorum, birşey söylersem sallamış olurum.
http://www.rialli.com/urunler/motor...472__rialli-ayna-ybr-model-takim-10mm-ms6421/
Yukarıdaki linkteki ayna Elvisin aynalarıyla aynı gibi görünüyor. Riallinin sitesinde buna benzer başka bir aynada olmadığına göre muhtemelen bu ayna olur
1-2 haftaya kadar bir yerden ayna bekliyorum. Bakalım eğer denk gelirse güzel olacak.
Aynalarım gelip motorun üstünde görmeden size önermek istemem. Vakti olan arkadaşlar biraz daha beklesin derim.![]()
aynalar resmen iğrenç. ne zamandır değiştiricem hep unutuyorum. nikelajı pek sevmem.
bizim aynaların soldakisi saat yönüne sıkılır
sağdakisi de saat yönünün tersine sıkılır.
jr. da bu aynalardan yol boyu omuz görmekten feci halde sıkılır.
tez bir ayna buluna!..ismail toptan ala (delikanlıdan da alabilir) hepimize dağıta! :mrgreen:
Evet çok site var buna benzer...bak daha ucuzmuş..kanka ne kaybedicez...biri denemeli ama...aslında var ya birimiz aynasını söksede bir ölçse milimini...10 milimse olay tamamdır...kaybedeceğimiz 12 lira en fazla...bu kahramanlığı sadece Aydoğan yapar...sen bi öncülük yapsana agam...![]()
Topiğin toptan malzemecisi oldum yahu :mrgreen:
Ver gazı, ver gazı :cherry:
(Sabah işe gideceğim, saat gecenin 12si olmuş. Ben motorun aynalarının kaç milimetre olduğunu ölçüyorum. Delimiyim? :mrgreen
Bekleyin ulen geliyorum birazdan :cherry::cherry:
san aslansın sen kaplansın sen yaparsın...![]()
Yavaş ver gazı karbüratör boğuldu
Ölçtüm aynanın dişlerini, 10 milimetre yani 1 cm. :cat:
En az 1 hafta sürer.kaç güne gelir siparişin...
İsmail abi sen yakında motor bloğu şanzıman falanda getirmeye başlarsın toplarız beraber
Yarın kısmetse vakıfın atm'sinden gönderiyorum kartsız işlem ile. Teyitleşiriz abi daha sonra ..
Size doyum olmaz beyler iyi gecelerYarın aynalara bir ayar çekeyim sakin kafayla...
ismail sen toptan cbf getirt de burdan gene satarız :mrgreen:
bak senin bana gösterdiğin ayna gelince memnun kalırsak o zaman sipariş patlamasını gör sen. parçacı açalım senle (benim olayım neyse burada :mrgreen::mrgreen
kısa bunlar da yav görüşten pek ümidim yok ama şeklimiz süper olur. bir de birisi bana koldaki mafsalın ne işe yaradığını anlatsın. bu aynanın arkasında da bizimki gibi mafsal var. koldaki fazla değil mi?
ybr aynasının da kolu uzun değil ki. bizim aynalar gidonu biraz geçiyor. görüşü artırması için daha açıkta olması gerekir. resimden gördüğüm kadarıyla bizimki kadar var yok dışa deplasmanı.