Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Eski cbf'imde çok güzel ayarlamıştım aynaları. Ancak yeni aldığıma binmeye pek fırsat bulamadığımdan aynalarla oynayamadım henüz. Ki ben aynaları çok sık kullanan birisiyimdir. Göremeyince arkayı huzursuz oluyorum. Bu ayarıyla arkayı görmek ne mümkün...Birde arkaya biri oturunca aynadan ancak onun kolu bacağı görünüyor iyice rezillik :)

Yarın güzelce bir ayarlamaya çalışacağım. Olmadı ybr aynaları ellerimizden öper :p

YBR aynası takanlar ne dersiniz eskiye göre görüş mesafesi artıyor mu ?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bizim aynaların soldakisi saat yönüne sıkılır

sağdakisi de saat yönünün tersine sıkılır.

jr. da bu aynalardan yol boyu omuz görmekten feci halde sıkılır.

tez bir ayna buluna!..ismail toptan ala (delikanlıdan da alabilir :p) hepimize dağıta! :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ybr ye uygulanan iki çesit ayna var bırısı düz_ kısa görüş açısı dar orjınal aynalardan farkı yok
diğeri sekıl olarak ve goruntu olarak daha iyi 3-4 cm daha genişlik ile geniş bir görüş acısı sunuyor ve takılmasıda prayık her hangı bır uygunsuzluguda yok ben taktım gözlerim dörtlendı sankım:queen:

ybr aynası oluyorsa yan sanayiside geniş...ama yüksek hızlarda titreşim yapmasından korkuyorum...

Mete abi, ''mm'' milimetrenin kısaltılmışı:p yani ''yiv ve setin'' oluşumu vidayı,burguyu oluşturur..Aynadaki ölçü ise iki setin arasındaki 'yiv vidadaki oyuntu,set ise tepe noktaları ''

Setlerin arasınıda 'kılavuz veya dijital kumpasla ölçe bilirsin'':)

kankam sağol yav...:) la hacı 1 sayfa önce kaç milim diye zaten sormuştum Aydoğan cevabı unutunca mm olayı nedir diye tekrar yazmak zorunda kaldım...bu kadar salak olabilirmiyim sence lise maaazunu biri olaraktan...:p

aynalar resmen iğrenç. ne zamandır değiştiricem hep unutuyorum. nikelajı pek sevmem.

Hacı ybr aynası ile değiştirelim olsun bitsin...ben yana sanayi ybr aynasının çiftini 20 liraya satan bir site görmüştüm durun tekrar bakayım...



baksanıza ibrahim de 440 yapmış. ben 2 kişi 414 deyince herkes şaşırmıştı :) demek ki siz fazla abanıyorsunuz.

metehan hocam 8 top (halk dilinde amarıkan :mrgreen:) bilardodan çakarsan gelince oynamak isterim. biz profesyonel olarak haftada 10 saat antreman yapıyoruz yalnız :) ona göre


Hacı nette daha keyifli...mouse kontrolüm çok iyidir ..lazersiz oynuyoruz 1000 puanlılara kaydırıyorum...benim puanım 160 larda düşün yani...puanlama ratinge göre veriliyor...bu zamanda bilardo salonu kaldımı haco...burada demode oldu inan...:cat:

Bak cbf ye ne güzel yakışmış :)

bencede çok yakışmış...:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bu mm olayı nedir...çin parçaları var ya riallide falan...orada ucuzlardan alıcam ama kaç mm ayna...bilin mi hacı...

Yok abicim o mm olayını tam bilmiyorum, birşey söylersem sallamış olurum :).

http://www.rialli.com/urunler/motor...472__rialli-ayna-ybr-model-takim-10mm-ms6421/

Yukarıdaki linkteki ayna Elvisin aynalarıyla aynı gibi görünüyor. Riallinin sitesinde buna benzer başka bir aynada olmadığına göre muhtemelen bu ayna olur :)

1-2 haftaya kadar bir yerden ayna bekliyorum. Bakalım eğer denk gelirse güzel olacak.

Aynalarım gelip motorun üstünde görmeden size önermek istemem. Vakti olan arkadaşlar biraz daha beklesin derim. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:03 ----------

Ekleme: Yukarıdaki mesajda mm olayı derken "bizim aynaların kaç mm. olduğunu bilmiyorum" babında kullanılmıştır. :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ybr aynasının da kolu uzun değil ki. bizim aynalar gidonu biraz geçiyor. görüşü artırması için daha açıkta olması gerekir. resimden gördüğüm kadarıyla bizimki kadar var yok dışa deplasmanı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yok abicim o mm olayını tam bilmiyorum, birşey söylersem sallamış olurum :).

http://www.rialli.com/urunler/motor...472__rialli-ayna-ybr-model-takim-10mm-ms6421/

Yukarıdaki linkteki ayna Elvisin aynalarıyla aynı gibi görünüyor. Riallinin sitesinde buna benzer başka bir aynada olmadığına göre muhtemelen bu ayna olur :)

1-2 haftaya kadar bir yerden ayna bekliyorum. Bakalım eğer denk gelirse güzel olacak.

Aynalarım gelip motorun üstünde görmeden size önermek istemem. Vakti olan arkadaşlar biraz daha beklesin derim. :)

Evet çok site var buna benzer...bak daha ucuzmuş..kanka ne kaybedicez...biri denemeli ama...aslında var ya birimiz aynasını söksede bir ölçse milimini...10 milimse olay tamamdır...kaybedeceğimiz 12 lira en fazla...bu kahramanlığı sadece Aydoğan yapar...sen bi öncülük yapsana agam...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:07 ----------

aynalar resmen iğrenç. ne zamandır değiştiricem hep unutuyorum. nikelajı pek sevmem.

Barışım sende hassas ölçer malzeme vs vardır...bi ölçsene şu mereti kaç mm...hadi aşkitom...:p:rendeer: makina sana yakın bildiğim...üşenme len bi..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
bizim aynaların soldakisi saat yönüne sıkılır

sağdakisi de saat yönünün tersine sıkılır.

jr. da bu aynalardan yol boyu omuz görmekten feci halde sıkılır.

tez bir ayna buluna!..ismail toptan ala (delikanlıdan da alabilir :p) hepimize dağıta! :mrgreen:

Topiğin toptan malzemecisi oldum yahu :mrgreen:


Evet çok site var buna benzer...bak daha ucuzmuş..kanka ne kaybedicez...biri denemeli ama...aslında var ya birimiz aynasını söksede bir ölçse milimini...10 milimse olay tamamdır...kaybedeceğimiz 12 lira en fazla...bu kahramanlığı sadece Aydoğan yapar...sen bi öncülük yapsana agam...:p

Ver gazı, ver gazı :cherry:

(Sabah işe gideceğim, saat gecenin 12si olmuş. Ben motorun aynalarının kaç milimetre olduğunu ölçüyorum. Delimiyim? :mrgreen:)

Bekleyin ulen geliyorum birazdan :cherry::cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Topiğin toptan malzemecisi oldum yahu :mrgreen:




Ver gazı, ver gazı :cherry:

(Sabah işe gideceğim, saat gecenin 12si olmuş. Ben motorun aynalarının kaç milimetre olduğunu ölçüyorum. Delimiyim? :mrgreen:)

Bekleyin ulen geliyorum birazdan :cherry::cherry:

san aslansın sen kaplansın sen yaparsın...:p
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
İsmail abi sen yakında motor bloğu şanzıman falanda getirmeye başlarsın toplarız beraber :)
Yarın kısmetse vakıfın atm'sinden gönderiyorum kartsız işlem ile. Teyitleşiriz abi daha sonra ..

Size doyum olmaz beyler iyi geceler :) Yarın aynalara bir ayar çekeyim sakin kafayla...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Fakat biraz yukarıdaki mesajımı heralde es geçti millet.
Bence biraz bekleyin, bir yerden ayna siparişim var değişik afilli bir şey,
gelince memnun kalırsam size tavsiye ederim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yavaş ver gazı karbüratör boğuldu :)

Ölçtüm aynanın dişlerini, 10 milimetre yani 1 cm. :cat:

tamam kankacım olay tamamdır...:cat: şimdi elvıs dostumuz bu aynayla (varsa tabi) cbf aynısını uygun zamanda bir ölçüversin...


motor onun dimi...aradaki farkı bulmak lazım...


kaç güne gelir siparişin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------

işte ybr aynası

dostum makina senin dimi...cbf aynasıyla ile bir ölçebilirmisin...farkı anlatırmısın...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
kaç güne gelir siparişin...
En az 1 hafta sürer.
Gelecek ürün şu aynalara benziyor:
5866.jpg

5864.jpg
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ismail sen toptan cbf getirt de burdan gene satarız :mrgreen:

bak senin bana gösterdiğin ayna gelince memnun kalırsak o zaman sipariş patlamasını gör sen. parçacı açalım senle (benim olayım neyse burada :mrgreen::mrgreen:)

kısa bunlar da yav görüşten pek ümidim yok ama şeklimiz süper olur. bir de birisi bana koldaki mafsalın ne işe yaradığını anlatsın. bu aynanın arkasında da bizimki gibi mafsal var. koldaki fazla değil mi?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail abi sen yakında motor bloğu şanzıman falanda getirmeye başlarsın toplarız beraber :)
Yarın kısmetse vakıfın atm'sinden gönderiyorum kartsız işlem ile. Teyitleşiriz abi daha sonra ..

Size doyum olmaz beyler iyi geceler :) Yarın aynalara bir ayar çekeyim sakin kafayla...

Eyvallah Muratcan. Elimden gelse hepsini yapmak isterim çok ciddiyim.
Senin kanuni serviste işe başlaman güzel olmuş, takıldığımız bir nokta olursa danışır öğreniriz senden. Bu vesileylede yeni işin hayırlara vesile olur inşallah :rendeer:
İyi geceler...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismail sen toptan cbf getirt de burdan gene satarız :mrgreen:

bak senin bana gösterdiğin ayna gelince memnun kalırsak o zaman sipariş patlamasını gör sen. parçacı açalım senle (benim olayım neyse burada :mrgreen::mrgreen:)

kısa bunlar da yav görüşten pek ümidim yok ama şeklimiz süper olur. bir de birisi bana koldaki mafsalın ne işe yaradığını anlatsın. bu aynanın arkasında da bizimki gibi mafsal var. koldaki fazla değil mi?

Motora takıp canlı görmeden ne desek boş Evren. Kendimi feda ettim ve "tester" olarak bunları satın aldım. :mrgreen:
Aynalar gelince detaylıca bakarız artık ne işe yaradığına :)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
ybr aynasının da kolu uzun değil ki. bizim aynalar gidonu biraz geçiyor. görüşü artırması için daha açıkta olması gerekir. resimden gördüğüm kadarıyla bizimki kadar var yok dışa deplasmanı.

jr kardeşim ben yaptım oldu ,dedikya gözlerimiz dört oldu ayrıcada 3-4 cm dısarıya dogru , arkadan gelen aracı sagdan soldan aynı anda gorebılıyorsun , arkadan gelen aracın farlarıda gozlerıne vuruyor kı buda gece fark etmemen imkansız , ben test ettim ,yakıştıda , nıkelajlı aynadan hoslandıgımıda soyleyemem ,sport oldu ,
almasanda bı bak demısler , yan sanayı parcacıda bi dakikada denemene izin veriler herhalde , musterı memnuniyeti açısından :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst