Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Aydoğan kılavuzdan buraya alıntı yaptığın her zaman kılavuza öylesine bakmak geliyor içimden ne alakaysa...öylesine bakmak yani...:)

CBF150'yi ilk aldığım zaman özenle, didik didik, her sayfasını okumuştum kılavuzun.
Şimdi forumda kılavuzdaki bir konu geçince de hemen "ulen bu vardı kılavuzda" diyebiliyorum :)

Nasıl olsa biliyoruz diyip geçiştiriyoruz çoğu zaman ama bence yeni alan yada alacak arkadaşlarda kılavuzu okusunlar faydalı bilgiler var:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

biraderim yanlış anlamada feybukta çok abidik gubidik yamuk yumuk tipler var...bir özelimiz olsun..burada bizbize daha güzel olduğumuzu düşünüyorum...tanımadığım tipler davet yollıcak ekle diye böyle bir arzum yok olmadı...ve hayatım cbf 150 den ibaret değil inan...burada güzel bir muhabbet dönüyor...sizlerle keyifli cbf 150...sizde olmasanız ne gezilerin anlamı olacak ne motosikletin...ben farklı veritabanlarında olmak istemiyorum aslında...mt cbf 150 topacı bana fazlasıyla yetiyor...:cat:

Genelde +1 demek pek tarzım değildir ama facebook konusunda bu yoruma katılıyorum::plus1::
 
Katılım
18 Nis 2010
Mesajlar
26
sorun değil abi:cat: haklısın aslında hani benimki öneriydi.. neyse yakında 12000 bakım var bakalım ne olacak ozaman görüşürüz:wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
sorun değil abi:cat: haklısın aslında hani benimki öneriydi.. neyse yakında 12000 bakım var bakalım ne olacak ozaman görüşürüz:wiinkk:

Atak kardeşim, servise gittiğin zaman şu bahsettiğin devir saatli göstergenin resmini çekip buraya eklersen çok sevinirim. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
CBF150'yi ilk aldığım zaman özenle, didik didik, her sayfasını okumuştum kılavuzun.
Şimdi forumda kılavuzdaki bir konu geçince de hemen "ulen bu vardı kılavuzda" diyebiliyorum :)

Nasıl olsa biliyoruz diyip geçiştiriyoruz çoğu zaman ama bence yeni alan yada alacak arkadaşlarda kılavuzu okusunlar faydalı bilgiler var:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------



Genelde +1 demek pek tarzım değildir ama facebook konusunda bu yoruma katılıyorum::plus1::


Kılavuz çok siyasi ve düz yazıyor...gerçeklerden uzak gibi...farkındasın değil mi...



sorun değil abi:cat: haklısın aslında hani benimki öneriydi.. neyse yakında 12000 bakım var bakalım ne olacak ozaman görüşürüz:wiinkk:


Hacı inan msnde bile buradaki çoğu arkadaşla yazışmıyorum veya açmıyorum veya çevrimdışıyım...yani çok muhabbetde tez ayrılık getirir...mesafeyi koruyup geçinip gidiyoruz...ha gezdiğim arkadaşlara pandik bile atıcam yolda neredeyse...Erdiye sor barnağımı yeicek yakında...:p


valla dostum geldiyse eğer hemen taktırıcam eğer sizin oralarda yoksa buradan irtibata geçer kargoyla göndeririz:cat:

dünya gözüyle Türkiyede bi devirli kadran görmezsem gözüm açık gider...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar ilk fırsatta aynalarımı değiştiriyorum artık...dah ageniş bişey alıcam...bu ralli tarzı sitelerde aynalar için bir ölçü var...milim ölçüsü bizim ayna ölçüsü nedir acaba bilen varmı...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Kılavuz çok siyasi ve düz yazıyor...gerçeklerden uzak gibi...farkındasın değil mi...
Farkındayım ama yinede genel anlamda düzgün bilgiler var.

Arkadaşlar ilk fırsatta aynalarımı değiştiriyorum artık...dah ageniş bişey alıcam...bu ralli tarzı sitelerde aynalar için bir ölçü var...milim ölçüsü bizim ayna ölçüsü nedir acaba bilen varmı...

Bende değiştirmek istiyorum arayış içindeyim. YBR'lerin iki taraftan oynayan siyah aynaları var. Onlar gayet güzel iş görüyormuş.
Ölçüsünü tam bilmiyorum ama önemli olan bir konu var. Bizim aynalardan birisi ters dişli.

ha gezdiğim arkadaşlara pandik bile atıcam yolda neredeyse...Erdiye sor barnağımı yeicek yakında...:p

Demekki senle çok samimi olmamak gerek :mrgreen::mrgreen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
aferin lan yavrukurt...atılgan adamsın vesselam...bi atıldın makinayı kaptın...şimdiden hayırlı uğurlu olsun...:cat: bi bujide sana verelim...:p malum oralar sıcak...2.partiye gir sende...:wiinkk:

Saolasın varolasın abi..Desteğin yeter:p

Motoru bi alamda abi alırım bujisini,zincirini :queen:

Yarın haber veririm abi buji olayını:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Farkındayım ama yinede genel anlamda düzgün bilgiler var.



Bende değiştirmek istiyorum arayış içindeyim. YBR'lerin iki taraftan oynayan siyah aynaları var. Onlar gayet güzel iş görüyormuş.
Ölçüsünü tam bilmiyorum ama önemli olan bir konu var. Bizim aynalardan birisi ters dişli.



Demekki senle çok samimi olmamak gerek :mrgreen::mrgreen::p

e napcaz dostum ters dişli ambiansında...ters olan sağdaki mi...

Valla Erdiyle geziye çık 1 ay relaks ol rahatla...:p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Şu faceboku bende hiç hazetmiyorum.Arkadaşın biri dur sanada alalım bir ''book'' dedi iyi al dedik.Ulen sen misin alan,arkadaş ilk okulundan tutta askerdekine kadar alayı teklif gönderiyo,kendi kendime ben uğraşamıcam bunla...Hemen kendimi bir kaç arkadaşın facesinden şikayet ettim..birde baktımki benim hesabı iptaal etmişler...

Şimdi kafam rahat işte
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Merhabalar.

Bu aynalar benimde canımı sıkıyor. YBR aynaları düşünüyordum ancak nikenajlı birşey olsun da diyorum (regalden alıştık nikelaja :)) . Olursa bujiden sonra bizden birde ayna operasyonu çıkar diye düşünüyorum.

Bizim cbflere kendi aramızda bir standart oluşturacağız gibi görünüyor :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla abicim hangisinin ters diş olduğunu tam olarak hatırlamıyorum şu anda. Bence aynaları aldığın yerde bir dene, ya da "olmazsa iade ederim" diyerek satın al.

bu mm olayı nedir...çin parçaları var ya riallide falan...orada ucuzlardan alıcam ama kaç mm ayna...bilin mi hacı...

Merhabalar.

Bu aynalar benimde canımı sıkıyor. YBR aynaları düşünüyordum ancak nikenajlı birşey olsun da diyorum (regalden alıştık nikelaja :)) . Olursa bujiden sonra bizden birde ayna operasyonu çıkar diye düşünüyorum.

Bizim cbflere kendi aramızda bir standart oluşturacağız gibi görünüyor :)

ben zaten aynanın %40 ıyla görmeye alıştım...ama nereye kadar...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
Arkadaşlar ilk fırsatta aynalarımı değiştiriyorum artık...dah ageniş bişey alıcam...bu ralli tarzı sitelerde aynalar için bir ölçü var...milim ölçüsü bizim ayna ölçüsü nedir acaba bilen varmı...

ybr ye uygulanan iki çesit ayna var bırısı düz_ kısa görüş açısı dar orjınal aynalardan farkı yok
diğeri sekıl olarak ve goruntu olarak daha iyi 3-4 cm daha genişlik ile geniş bir görüş acısı sunuyor ve takılmasıda prayık her hangı bır uygunsuzluguda yok ben taktım gözlerim dörtlendı sankım:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Mete abi, ''mm'' milimetrenin kısaltılmışı:p yani ''yiv ve setin'' oluşumu vidayı,burguyu oluşturur..Aynadaki ölçü ise iki setin arasındaki 'yiv vidadaki oyuntu,set ise tepe noktaları ''

Setlerin arasınıda 'kılavuz veya dijital kumpasla ölçe bilirsin'':)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
baksanıza ibrahim de 440 yapmış. ben 2 kişi 414 deyince herkes şaşırmıştı :) demek ki siz fazla abanıyorsunuz.

metehan hocam 8 top (halk dilinde amarıkan :mrgreen:) bilardodan çakarsan gelince oynamak isterim. biz profesyonel olarak haftada 10 saat antreman yapıyoruz yalnız :) ona göre
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst