Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Motörün motor bloğunun orta sehpanın felan altındaki yağları akıtmak için motoru nasıl bi yere koysak altına ulaşırız bu konuda çözümlerinizi bekliyorum. Altına girmesi çok zor bunaltıcı oluo nasıl bişeye koyupta yükseltsek diyorum :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Motörün motor bloğunun orta sehpanın felan altındaki yağları akıtmak için motoru nasıl bi yere koysak altına ulaşırız bu konuda çözümlerinizi bekliyorum. Altına girmesi çok zor bunaltıcı oluo nasıl bişeye koyupta yükseltsek diyorum :)

bel hizasında bir yükseklik varsa orada duru sende zemin hizasına geçersin...:cat:

ben cevap verıyım mı :queen::queen::p

ohooo sen cevaplayana kadar...:cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar, para biriktirme işini beceremiyorum :pr: , taksitli almak istiyorum. Sizce nasıl olur ? Bir an önce almak istiyorum artık, çok bunaldım çoookk :farao:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar, para biriktirme işini beceremiyorum :pr: , taksitli almak istiyorum. Sizce nasıl olur ? Bir an önce almak istiyorum artık, çok bunaldım çoookk :farao:

Honda Efe, yanılmıyorsam en son Axess karta 12 taksit yapıyordu. İstersen bir ara sor hangi kartlara ne kadar taksit yaptıklarını.
Yüksek limitli kredi kartı temin edebilirsen bu şekilde olur.
Yoksa banka kredisi kullanman gerekir ki bu pek iyi olmaz. Daha yüksek faiz ödersin.

Umarım en kısa sürede durumları düzeltirsin. Zor bir durum.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Honda Efe, yanılmıyorsam en son Axess karta 12 taksit yapıyordu. İstersen bir ara sor hangi kartlara ne kadar taksit yaptıklarını.
Yüksek limitli kredi kartı temin edebilirsen bu şekilde olur.
Yoksa banka kredisi kullanman gerekir ki bu pek iyi olmaz. Daha yüksek faiz ödersin.

Umarım en kısa sürede durumları düzeltirsin. Zor bir durum.

500TL veya 600TL olarak taksitli almak istiyorum ama bilmiyorum, birtürlü çıkamadım işin içinden :pale: . Kredi kartını sevmiyorum hatta nefret ediyorum.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
metehan abi ben de geliyorum cbf çi olarak. :rendeer:

1.mücahid 89 (mücahid)
2.erdi_arıkan (erdi)
3.mete_han (Mete Handro)
4.Reşit
5.???
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
arkadaşlar siz siz olun motorunuzu cilasız bırakmayın:)

geçen motora öyle bi cila atmışım ki gölgede bile depoya bakıp gökyüzünü seyredebiliyorum...:)


müco kardeşim bak yarışma benle :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

sağolasın kardeş cilayı büyük marketlerde bulabilirsin internetten de bulabilirsin kokusuda parlatmasıda güneşten korumasıda güzel:)

buda linki
http://www.hepsiburada.com/cbs-auto...ils.aspx?productId=otm095601&categoryId=26001

mücahit çbs yerli çok iyi ciladır. benim piyasada rastladıklarım pastalıydı aman dikkat pastalı olmasın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

metehan abi şu şekilde konuşuyorduk:
20de 2ye
40ta 3e
60ta 4e

şimdi bu limitlerde makinenin sesini dinlersen 80de değil 70te aynı devirde oluyorsun. bu farkettiğim bir detay. 80e kadar beklersen diğer viteslere göre çok bağırır.

asıl konu da her tür araçta olabildiğince çabuk 5e atarsan en az yakarsın. neden? çünkü motor mesela 4 bin devirde gideceğine 2 bin devirde aynı hızda gidiyor. bu da daha az yakıt demek. tüketim takıntım vardır. denenmiştir. tavsiye ederim ben bu limitlere gelmeden vites atarım 60tan itibaren de 5e atarım. 86 kiloyum. devirli kullanmak yaktırır. çekiyorsa at 5e gitsin.

bu tıslama sesi sende de geldi mi yoksa abi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------

Bu soruya cevabı ya JR verir ya da Aydoğan...:p

abi ben silerim gerisine karışmam. bizim ustamız ismail.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
500TL veya 600TL olarak taksitli almak istiyorum ama bilmiyorum, birtürlü çıkamadım işin içinden :pale: . Kredi kartını sevmiyorum hatta nefret ediyorum.

bak san abir tavsiye...muhtemelen Honda Efede Anadolu Cetelem Kredisi vardır...yani motora özel kredi çıkarttır...bi danış en azındna...ne kartlauğraşırsın ne başka bir şeyle...telefonla kimlik nonu verip 10 dakka içinde onaylanabilen bir kredi...onlar hallediyor...

metehan abi ben de geliyorum cbf çi olarak. :rendeer:

1.mücahid 89 (mücahid)
2.erdi_arıkan (erdi)
3.mete_han (Mete Handro)
4.Reşit
5.???

Harika biraderim buraya bir kişi daha ekleyim...

DB Honda Motordan Kasım PS 150 siyle katılacak...

müco kardeşim bak yarışma benle :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------



mücahit çbs yerli çok iyi ciladır. benim piyasada rastladıklarım pastalıydı aman dikkat pastalı olmasın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

metehan abi şu şekilde konuşuyorduk:
20de 2ye
40ta 3e
60ta 4e

şimdi bu limitlerde makinenin sesini dinlersen 80de değil 70te aynı devirde oluyorsun. bu farkettiğim bir detay. 80e kadar beklersen diğer viteslere göre çok bağırır.

asıl konu da her tür araçta olabildiğince çabuk 5e atarsan en az yakarsın. neden? çünkü motor mesela 4 bin devirde gideceğine 2 bin devirde aynı hızda gidiyor. bu da daha az yakıt demek. tüketim takıntım vardır. denenmiştir. tavsiye ederim ben bu limitlere gelmeden vites atarım 60tan itibaren de 5e atarım. 86 kiloyum. devirli kullanmak yaktırır. çekiyorsa at 5e gitsin.

bu tıslama sesi sende de geldi mi yoksa abi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------



abi ben silerim gerisine karışmam. bizim ustamız ismail.

Pastalı cila sürersek ne oluyor aklımda olsunda dostum...

Bu arada 60 da 5 e atmak ne derece sağlıklıdır dostum...bilindik devir kullanım tarzına aykırı hareket etmenin motora zarar verebileceğini düşünmekteyim...servisime danışıcam bu mevzuyu...:cat:


bu arada ben 60 la 4.viteste gitmeye bayılıyorum...sol elimide gidondan bırakıp sağa sola bakmak rüzgarı hissetmek çok keyifli...

tıslama ve buna benzer sesleri pek kafama takmadığım için umursamıyorum...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
jr.cilastar:)

valla bu işte çok çalışan kazanır ne kadar çok uğraşırsan okadar parlıyo valla:mrgreen:

yok bunda pasta yok sadece cila...mete abi pasta olunca boya zamanla aşınıyor sakat bi durum yani:)

bu arada d&b den kasım abidemi gelcek onda ps 150 mi var?koskoca serviste:)

bugun otobanda bi tane ss bitanede kross abi makinalar deli adamlar daha deli sıkışık trafik mecidiyeköyde kenardan gidiyorum arkamdan sanki 30-40 tane doberman:mrgreen:adamlar bir gidiyolar valla kanım boşaldı hem tehlikeli hem zevkli ha vurdu ha vurcak gidiyolar valla eleman süper sürüyodu motoru 5 metrekare içinde yatırıp yatırıp kaldırıyodu:mrgreen:


evet abi 4. vites 60 la seyrede seyrede süper zevkl oluyo:)ama bügün elemanları görünce 3. viteste 160-180 gidesim geldi:queen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
çok bağırıyor ya yardırıyor 80e kadar 4 ben kıyamıyorum kesin redline. neden dersen bak 100de ibre kırmızıya geçiyor motordan gelen sesi dinle redline limitinin devri o. bir de 80de 4te çıkan sese bak daha devirli. yağ yakar yazıktır.

ben motor sağırlığına inanmam. çok karşı çıkan olacaktır ama isteyen usta iddia etsin. ben tecrübe ettiğimi bilirim. arabada da 60ta 5e atarım. hiç bir arabam sağır olmadı. basarsam uzar gider. bir motor dakikada 2bin patlama da yapsa 6 bin patlama da yapsa hiçbirşey değişmez. silindirin içinde kıyamet kopuyor. ha 2 bin defa ha 5 bin defa farketmez.

2 binde kullanırsam 5 binde kullanmama göre motor aynı kmye gelince 2/5 oranında daha az yıpranmıştır. yağ da eksiltmiyorum.

ama rampada 3. viteste 65 falan bağırttığım oluyor ihtiyaç olursa. mantık şu: en yüksek hangi viteste çekiyorsa, motoru boğmamak şartıyla giderim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

metehan abi pasta 2 bin nolu zımparadan bile ince bi zımpara gibidir..çizik gidermeye yarar. elle uygulamak gerçek bir sabır ve kondisyon gerektirir. pasta uygulanan bölgeyi matlaştırır. verniği inceltir vernik gitmişse direk boyayı yer. ama çizik derin değilse kurtulunur, matlaşmış bölgeye en az 2 kat cila vurulur. 2. katı 1.den hemen sonra değil, bir gün sonra 1.nin ardından vurulması iyi olur. ardarda vurunca kusma yapabilir. ilave iş çıkar benek benek atar cila. bezle dolaştırır adamı biraz.

ilave:

pastayı makineyle uygulamak da gerçek bir tecrübe ve cesaret gerektirir. dikkatli olunmazsa derin hasar verir veya alakasız yerlere kayabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
CBF ciler Yuvacık gezisinden haberdarsınız muhtemelen...kaç kişi geliyor bu geziye...

mücahid 89 erdi arıkan ben giidyoruz...

Peyami...Kontalba...Zenon ve İstanbuldaki cbfcilerden katılım bekliyoruz...grup gezinden sonra orada yemekleri yeriz sonrası sizi cennete götürücem bu benim güzergahımı kims ebilmez...sır yani...farklı bir yere gidicez yemek sonrasıormanlık 2000 rakımlı bir dağa çıkıcaz yol balkaymak asfalt...

Yuvacık Gezisine katılan CBF ciler...

1.mücahid 89 (mücahid)
2.erdi_arıkan (erdi)
3 mete_han (Mete Handro)

hadi elleri görelim...varmı gelen...gezi topiğini illaki takip ediyorsunuz...yuvacıkt gideceğimiz mekan Yuvacık Belediye Başkanının tesisleri...mükemmel bir gezi olacak...tesislerde kiremitte kaşarlı alabalık vardır tikatinizi çekerim...ha ben kiremitt köfte yicem o ayrı...:p



Bu Yuvacık gezisi hangisi ki?
Kim düzenliyor?
Zaman ne zaman?
Nerede ne şekilde buluşuluyor? :silent:
benim saf zamanıma mı geldi anlamadım. Link yada bilgi verirseniz kredi kartımın hesap durumuna göre beni de yazın diycem :queen:
Birde kac km bu gezi? Benim motor 1900 km de 2000 bakımına sokarken sorun olur mu?
Aksam akşam ama soru sordum be :p

istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
bel hizasında bir yükseklik varsa orada duru sende zemin hizasına geçersin...:cat:



ohooo sen cevaplayana kadar...:cherry:

ben kacırdım mevzuyu tam cevaplayacaktım o ara iş cıktı yazamadım ısmaıl bıraderımde yazmıs zaten o arada hemen çakal :queen::queen::p:rendeer::wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 ----------

angaralı cbfcıler yokmudur ankarada bozkırımda bır organızasyon yaw :):rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
jr.cilastar:)

valla bu işte çok çalışan kazanır ne kadar çok uğraşırsan okadar parlıyo valla:mrgreen:

yok bunda pasta yok sadece cila...mete abi pasta olunca boya zamanla aşınıyor sakat bi durum yani:)

bu arada d&b den kasım abidemi gelcek onda ps 150 mi var?koskoca serviste:)

bugun otobanda bi tane ss bitanede kross abi makinalar deli adamlar daha deli sıkışık trafik mecidiyeköyde kenardan gidiyorum arkamdan sanki 30-40 tane doberman:mrgreen:adamlar bir gidiyolar valla kanım boşaldı hem tehlikeli hem zevkli ha vurdu ha vurcak gidiyolar valla eleman süper sürüyodu motoru 5 metrekare içinde yatırıp yatırıp kaldırıyodu:mrgreen:


evet abi 4. vites 60 la seyrede seyrede süper zevkl oluyo:)ama bügün elemanları görünce 3. viteste 160-180 gidesim geldi:queen:

Kanka servisteki motorlar onun değil...:pkendi motoru ps 150...:cat: napsın 1000 RR lamı geleydi...o da bizim gibi maaşlı gariban...:cherry:

şimdi konuştum gelecek kısmet olursa ok...:cat:

Bu Yuvacık gezisi hangisi ki?
Kim düzenliyor?
Zaman ne zaman?
Nerede ne şekilde buluşuluyor? :silent:
benim saf zamanıma mı geldi anlamadım. Link yada bilgi verirseniz kredi kartımın hesap durumuna göre beni de yazın diycem :queen:
Birde kac km bu gezi? Benim motor 1900 km de 2000 bakımına sokarken sorun olur mu?
Aksam akşam ama soru sordum be :p

istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. :rendeer:


bu linkten takip edebilirsin dostum öncelikli grup gezisi olacak sonrası biz yemekten sonra ayrılıcaz...sizi attaya götürcem...:p


son katılım sayısı şuydu...

1-alper_tim
2-dalyan
3-babaçi+5
4-deli mavili
5-alketas
6-fthinky
7-mcyassin(+1)
8-kelleci
9-mhrrmkpnr
10-erdincpolat+1
11-denizcimuzaffer+2
12-cerrahı
13-sedat
14-gkn
15-ninjet
16-arjantinli69 +1( TVS RTR 150 cc)
17-marv +1
18-sadık1453
19-pıni
20-zafersancak1(yakup)
21-tanımsız20-
22-< ilk@yy >
23-megadeth
24-skullhunter, damlayı da bekliyoruz
25-ragnosan
26-teror
27-davids
28-mahonyy
29-berkboyar+2
30-ercankarakus+1
31-aargh (tamer)
32-b-a-n-u
33-e-m-r-u
34-ugur92
35-terzi34
36-orc91(orçun serter)
37-mlheren
38-kkorhan
39-tekteker_ramço
40-mahony
41-mete_han
42-starter
43-dıstortedman (+3kişi)
44-71hakan71
45-finalcut (+1)
46-funny salih
47-jelauraus
48-arslanfb
49-thaii_vtec +1 ( v-tech ) =)
50- yalnız_kurt + ikitekerim.com ailesi
51-eryılmaz
52-P34C3
53-Energy+1
54-lycantrophic
56-altıncı+3
57-pre_lude
58-hazar_1
59-
60-



ben kacırdım mevzuyu tam cevaplayacaktım o ara iş cıktı yazamadım ısmaıl bıraderımde yazmıs zaten o arada hemen çakal :queen::queen::p:rendeer::wiinkk:

İsmaili ne biçim çekmişin lan öcü gibi hortlak gibin...:queen: devıl ismeyıl...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çok bağırıyor ya yardırıyor 80e kadar 4 ben kıyamıyorum kesin redline. neden dersen bak 100de ibre kırmızıya geçiyor motordan gelen sesi dinle redline limitinin devri o. bir de 80de 4te çıkan sese bak daha devirli. yağ yakar yazıktır.

ben motor sağırlığına inanmam. çok karşı çıkan olacaktır ama isteyen usta iddia etsin. ben tecrübe ettiğimi bilirim. arabada da 60ta 5e atarım. hiç bir arabam sağır olmadı. basarsam uzar gider. bir motor dakikada 2bin patlama da yapsa 6 bin patlama da yapsa hiçbirşey değişmez. silindirin içinde kıyamet kopuyor. ha 2 bin defa ha 5 bin defa farketmez.

2 binde kullanırsam 5 binde kullanmama göre motor aynı kmye gelince 2/5 oranında daha az yıpranmıştır. yağ da eksiltmiyorum.

ama rampada 3. viteste 65 falan bağırttığım oluyor ihtiyaç olursa. mantık şu: en yüksek hangi viteste çekiyorsa, motoru boğmamak şartıyla giderim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

metehan abi pasta 2 bin nolu zımparadan bile ince bi zımpara gibidir..çizik gidermeye yarar. elle uygulamak gerçek bir sabır ve kondisyon gerektirir. pasta uygulanan bölgeyi matlaştırır. verniği inceltir vernik gitmişse direk boyayı yer. ama çizik derin değilse kurtulunur, matlaşmış bölgeye en az 2 kat cila vurulur. 2. katı 1.den hemen sonra değil, bir gün sonra 1.nin ardından vurulması iyi olur. ardarda vurunca kusma yapabilir. ilave iş çıkar benek benek atar cila. bezle dolaştırır adamı biraz.

ilave:

pastayı makineyle uygulamak da gerçek bir tecrübe ve cesaret gerektirir. dikkatli olunmazsa derin hasar verir veya alakasız yerlere kayabilir.


anladım ben cila mevzusunu tamamdır hacılar...sizler cila profusunuz valla...e döt kadar depoyu parlatmak zevk işi olsa gerek...

devir işide dediğim gibi 80 de o kadarda bağırmıyor...vites isterim bağırması yani dip gaz kökleme bağırması gibi değil...

servise sormakta fayda var diyorum...Veya Aydoğan ne der bu hususta...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selam arkadaşlar farın sürekli yanmasını engellemek için düğme koydum sebebide araba teyibi bağladım motora akü daha şarzlı olsun diye fakat kafama takıldı bu adamlar aküden değil de direk altarnatörden çıkış verdilerse ve sürekli yanıyorsa bi sebebi olmalı acaba altarnatör akü için fazla enerjimi üretiyor 1 aydır kullanıyorum bi sıkıntı olmadı.

Biraderim elektrikden çakmadığım için cevap veremedim kusura bakma...burada grup mrup ayağı olmaz...herkesin birbirine saygısı sevgisi vardır...

Blue Whıte nikli arkadaş teknisyendir anlarsa o anlar bu işten...benim zenonları on numara bağladı motoruma...o bilir bence okursa cevaplar...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Selam arkadaşlar farın sürekli yanmasını engellemek için düğme koydum sebebide araba teyibi bağladım motora akü daha şarzlı olsun diye fakat kafama takıldı bu adamlar aküden değil de direk altarnatörden çıkış verdilerse ve sürekli yanıyorsa bi sebebi olmalı acaba altarnatör akü için fazla enerjimi üretiyor 1 aydır kullanıyorum bi sıkıntı olmadı.


Buldum sorduğun soruyu...

Bildiğim kadarıyla:

Avrupada farlar kesinlikle sönmez,fabrika çıkışı olarak alternatör bağlantılıdır''dinamo''.Yani marşa bas ışıklar yanar,kesinlikle kapatılamaz(ara düğme koymadıkça veya bağlantıyı değiştirmedikçe...

Sebebi sadece bu,başka bir nedeni yok bildiğim kadarıyla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst