müco kardeşim bak yarışma benle

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------
mücahit çbs yerli çok iyi ciladır. benim piyasada rastladıklarım pastalıydı aman dikkat pastalı olmasın.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------
metehan abi şu şekilde konuşuyorduk:
20de 2ye
40ta 3e
60ta 4e
şimdi bu limitlerde makinenin sesini dinlersen 80de değil 70te aynı devirde oluyorsun. bu farkettiğim bir detay. 80e kadar beklersen diğer viteslere göre çok bağırır.
asıl konu da her tür araçta olabildiğince çabuk 5e atarsan en az yakarsın. neden? çünkü motor mesela 4 bin devirde gideceğine 2 bin devirde aynı hızda gidiyor. bu da daha az yakıt demek. tüketim takıntım vardır. denenmiştir. tavsiye ederim ben bu limitlere gelmeden vites atarım 60tan itibaren de 5e atarım. 86 kiloyum. devirli kullanmak yaktırır. çekiyorsa at 5e gitsin.
bu tıslama sesi sende de geldi mi yoksa abi?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------
abi ben silerim gerisine karışmam. bizim ustamız ismail.