Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Murat; şu efe'deki beyaz jantlı cbf satılıkmıydı? Ne kadar istiyorlardı sordun mu?
Ben sevemedim şahsen, beyaz jant ve sele sırıtmış sanki.

Bi de çektiğin resimlerde, benim gözler öcü gibi çıkmış :mrgreen:

ismail hacı bılıyon benım muhabbetım bıraz ters oldu efeyle o yuzden hıc nasıl yaptınız modelı ne kac para gıbısınden sormadım sadece dıkkatımı cektı km sıne baktım 1200 muydu 1400 muydu neydı ama benımde sahsı dusuncem canlı olarak tarçın rengı hos durmus ancak beyaz sele ve jant kombınasyonunu bende begenemedım valla ne yalan soylıyım :queen::p:silent:
aga gece ve telefon cekımı bu kadar olabılmıs gece ya ondandır gozler yorgunlugun ızlerı galıbam ama masallah benzınlık tabelası gıbın parlıyon :queen::):)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar siz siz olun motorunuzu cilasız bırakmayın:)

geçen motora öyle bi cila atmışım ki gölgede bile depoya bakıp gökyüzünü seyredebiliyorum...:)

 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
200
haydi hayırlısı bizde cbf lendik 6.11.2008 trafik çıkışlı 8200 km de 3100 tl.allah isteyene versin.ınnovadan sonra motor çok büyük geldi bana heybetli yani dikiliden altınoluk,a hiç yorulmadan geldim yaylana yaylana mersedes gibi allah caponlardan razı olsun hay koniçiva:cat:ayrıca kullanma klavuzu arıyorum ücreti neyse öderim.:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ya mücahit senin işin gücün yok mu sile sile eritecen sen motoru ben gecen cantı silim dedim b,r karış sildim bıraktım ne işkence bu be :) Birde sen cila bez olarak ne kullanıyorsan?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın arkadaşlar;

ismail hacı bılıyon benım muhabbetım bıraz ters oldu efeyle o yuzden hıc nasıl yaptınız modelı ne kac para gıbısınden sormadım sadece dıkkatımı cektı km sıne baktım 1200 muydu 1400 muydu neydı ama benımde sahsı dusuncem canlı olarak tarçın rengı hos durmus ancak beyaz sele ve jant kombınasyonunu bende begenemedım valla ne yalan soylıyım :queen::p:silent:
aga gece ve telefon cekımı bu kadar olabılmıs gece ya ondandır gozler yorgunlugun ızlerı galıbam ama masallah benzınlık tabelası gıbın parlıyon :queen::):)
Benzete benzete benzinlik tabelasınamı benzettin murat :mrgreen:
Kardeş dün akşam aramışsın eve geldiğimde motor montunu attım kenara, telefonda onun cebinde kalmış gece farkettim kusura bakma.

haydi hayırlısı bizde cbf lendik 6.11.2008 trafik çıkışlı 8200 km de 3100 tl.allah isteyene versin.ınnovadan sonra motor çok büyük geldi bana heybetli yani dikiliden altınoluk,a hiç yorulmadan geldim yaylana yaylana mersedes gibi allah caponlardan razı olsun hay koniçiva:cat:ayrıca kullanma klavuzu arıyorum ücreti neyse öderim.:cat:
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. :rendeer:
Kullanma kılavuzu şurada (sağ tıkla farklı kaydet) : CBF 150 KULLANMA KILAVUZU

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:33 ----------

arkadaşlar siz siz olun motorunuzu cilasız bırakmayın:)

geçen motora öyle bi cila atmışım ki gölgede bile depoya bakıp gökyüzünü seyredebiliyorum...:)

@Mücahid
Valla helal olsun iyi uğraşıyorsunuz. Jr'ın motorda cillop gibi, motoru ne zaman görsem zannedersin bayiden daha 5-10 dakika önce çıkmış. Aman nazar değmesin.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yukardaki fotolardaki beyaz cantlı cbf in zincirinin zamanla canta atacağı ve yapışacak olan kirli tozlu yağ, çok kötü bir görüntü oluşmasına sebep olacaktır. Bu düşünülmemiş sanırım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:11 ----------

haydi hayırlısı bizde cbf lendik 6.11.2008 trafik çıkışlı 8200 km de 3100 tl.allah isteyene versin.ınnovadan sonra motor çok büyük geldi bana heybetli yani dikiliden altınoluk,a hiç yorulmadan geldim yaylana yaylana mersedes gibi allah caponlardan razı olsun hay koniçiva:cat:ayrıca kullanma klavuzu arıyorum ücreti neyse öderim.:cat:

Kullanma klavuzu için bi ücret ödemen gerekmiyicek sanıyorum, nice nice modellerin kullanma klavuzları internet ortamında var. Cbf 150 ninki de hayli hayli vardır. Bilen bi arkadaş mutlaka yardımcı olacaktır.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Ya mücahit senin işin gücün yok mu sile sile eritecen sen motoru ben gecen cantı silim dedim b,r karış sildim bıraktım ne işkence bu be :) Birde sen cila bez olarak ne kullanıyorsan?

abi valla evde elime gecen en yumuşak narin bezlerle siliyorum:)bu sefer bimden ucuz diye bu fiber bezmi ne onlardan aldım ilk önce süngerle bi cila attım sonra onla iyice yedirdim ne kadar çok uğraşırasn o kadar çok parlıyo ama uğraştırıyo adamı valla:)sonra trafikte havada uçan en ufak bi tozdan bem kapıyorum:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:43 ----------

haydi hayırlısı bizde cbf lendik 6.11.2008 trafik çıkışlı 8200 km de 3100 tl.allah isteyene versin.ınnovadan sonra motor çok büyük geldi bana heybetli yani dikiliden altınoluk,a hiç yorulmadan geldim yaylana yaylana mersedes gibi allah caponlardan razı olsun hay koniçiva:cat:ayrıca kullanma klavuzu arıyorum ücreti neyse öderim.:cat:

hadi hayırlı olsun fiyatta normalmiş...kazasız belasız binersiniz artık mercedesinize:mrgreen:evet cup motorların oturuş tarzı çok tuhaf bende benim cuptan sonra evde oturuyomuş gibi yol alıyorum:cat:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
haydi hayırlısı bizde cbf lendik 6.11.2008 trafik çıkışlı 8200 km de 3100 tl.allah isteyene versin.ınnovadan sonra motor çok büyük geldi bana heybetli yani dikiliden altınoluk,a hiç yorulmadan geldim yaylana yaylana mersedes gibi allah caponlardan razı olsun hay koniçiva:cat:ayrıca kullanma klavuzu arıyorum ücreti neyse öderim.:cat:


Bende çok aradım,ama malesef hiç bir yerde bulamadım. En sonunda int.ortamından ''pdf'' dosyası olarak buldum,onuda yazıcıdan çıkarttım,tam olarak 125 sf. tuttu...

Aslında ''pdf''olmasa üzerinde oynama yapabilirdim ama çok uğraşmam gerekicekti,uygun prog. bul yükle çalışmadı,yok budeğil,uğraşmak istemedim.

Dediğimgibi direk yazıcıdan çıktı aldım... 15.00tl. masrafım oldu,birde birsürü kağıt israfı yapıldı ona üzüldüm...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 ----------

Müco ben cbf'mi yıkarım durularım,kurularım.Cila hiç kullanmazdım,burda birinin tavsiyeleri üzerine denemek istedim,hakketten güzel oluyormuş...

Ben cilayı ''içimdeki (atleti) çıkarıp'' cilamı atletle atıyorum...şaka yapmıyorum ''atlet''le mükemmel oluyor,gerçi hatunla papaz oluyoruz biraz ama...

(Mehmeettt,yaa genemi atletini parçaladın?!....Yaaa karıcığım,dert etme sen atletin dışıyla yaptım içi temiz sıkıntı yok ''Karışşşma ben de:queen:'' allah allah
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Bende çok aradım,ama malesef hiç bir yerde bulamadım. En sonunda int.ortamından ''pdf'' dosyası olarak buldum,onuda yazıcıdan çıkarttım,tam olarak 125 sf. tuttu...

Aslında ''pdf''olmasa üzerinde oynama yapabilirdim ama çok uğraşmam gerekicekti,uygun prog. bul yükle çalışmadı,yok budeğil,uğraşmak istemedim.

Dediğimgibi direk yazıcıdan çıktı aldım... 15.00tl. masrafım oldu,birde birsürü kağıt israfı yapıldı ona üzüldüm...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 ----------

Müco ben cbf'mi yıkarım durularım,kurularım.Cila hiç kullanmazdım,burda birinin tavsiyeleri üzerine denemek istedim,hakketten güzel oluyormuş...

Ben cilayı ''içimdeki (atleti) çıkarıp'' cilamı atletle atıyorum...şaka yapmıyorum ''atlet''le mükemmel oluyor,gerçi hatunla papaz oluyoruz biraz ama...

(Mehmeettt,yaa genemi atletini parçaladın?!....Yaaa karıcığım,dert etme sen atletin dışıyla yaptım içi temiz sıkıntı yok ''Karışşşma ben de:queen:'' allah allah

:mrgreen::mrgreen:

evet abi bende o tarz bezler de kullanıyorum genelde...

sen öle dedin ya dedemi hatırladım dedemin 12 yaşında tempra arabası var araba sıfır gibi koy galeriye sat bide doblo var 2006 dan bu yana oda nokta hatasız ama aynı senin gibi atlet penye ne bulursa arabasını temizliyo:queen:sonra babanemle papaz oluyolar senın gibi:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Hatta geçenlerde kayinçonun montuyla nemizledim içinin astarı çok güzel pamuksu bir dokuydu,aga bunla bir cila attım,öff öfff öffff,ne parladı varya...

Kayinço geldi,enişte npıyon???cilala parlat yapıyoz...Yaaa enişte ben onu MAVİ'den hele bilmem kaç paraya almıştım....Lann kayinço 2 senedir giyosun,miyadı dolmuş olum bunun,bak hiç değilse bir işe yarıyoo:cherry:

Kayın pederin ''güderi'' gibi bir montu var,tam krom parçalar için ideal..Önu kolluyorum bu sıralar:queen:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
:mrgreen::mrgreen:

evet abi bende o tarz bezler de kullanıyorum genelde...

sen öle dedin ya dedemi hatırladım dedemin 12 yaşında tempra arabası var araba sıfır gibi koy galeriye sat bide doblo var 2006 dan bu yana oda nokta hatasız ama aynı senin gibi atlet penye ne bulursa arabasını temizliyo:queen:sonra babanemle papaz oluyolar senın gibi:queen:

Çok güzel olmuş cbf in mücahit abi nazar değmesin. Hangi marka bi cila bizde bulabilirmiyiz :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Hatta geçenlerde kayinçonun montuyla nemizledim içinin astarı çok güzel pamuksu bir dokuydu,aga bunla bir cila attım,öff öfff öffff,ne parladı varya...

Kayinço geldi,enişte npıyon???cilala parlat yapıyoz...Yaaa enişte ben onu MAVİ'den hele bilmem kaç paraya almıştım....Lann kayinço 2 senedir giyosun,miyadı dolmuş olum bunun,bak hiç değilse bir işe yarıyoo:cherry:

Kayın pederin ''güderi'' gibi bir montu var,tam krom parçalar için ideal..Önu kolluyorum bu sıralar:queen:

Kıztarafının ocağına incir ağcımı dikcen :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben bu sabah yedeğe düştüm yedek 2,5 lirte alıyor değil mi? yani 100 km daha giderim en yukarı aşağı?

evet 2.6 litre yedek...100 kmye tekabül ediyor...(tekabül ne demekse artık Osmanlıca mı Farsca mı bilemem..):pyaş ilerleyince bu kelimeler kullanıyor nedense yaşlılık hali...:p

metehan abi 4 değil 5. vites 70le 4. vites çok yakar. bu değerler genelde 2 kişi kullanım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:01 ----------

çok dik ve hızlı bir rampada 5. viteste gazı bıraktınız. 80 km hızda motor gazsız kompresyon halinde iniyor. bir anda TSS! diye bir valften ya da eksozdan biryerden bir ses geliyor. başına gelen var mı? aynı yerden her geçişte deniyorum. yuksek hızlarda sağlam rampada kompresyona girerse biyerden otobüs gibi TSS! sesi geliyor?

nedir şimdi bu?

kankam eğer yanlışım yoksa 60-80 arası 4 te olmalısın uygun devir budur...80 ve sonrası 5 vites...yanlışım varsa düzeltin...devir zaten kafa karıştırıyor...80 de makina vites ister bağırmaya başlar...

eğer 5.viteste 70 le gidip bu tasarruf oranını yakalıyorsan mucizedir...:cat:


benim kanaatim o ses egsoz çıkışlarından geliyor...kompresyondan en çok etkilenen egsoz subapları ve manifold bölgesine uygulanan yoğun sıkışma ile alakalı...ama egsoz bağlantı noktasını kastediyorum...:cat:

bir ihtimal diyelim...:rendeer:

veyahut da kedidir kediii....:queen:

alper abi gelince mutlaka haber ver bir akşam görüşelim :)


abine 1 sana 2...:p Gelsinde herüf bi ziyaretine gidelim mi len...:rendeer:

[/COLOR]Arkadaşlar kullanma kılavuzu sayfa 67' deki işlemin amacı nedir?
Aşağıya bu sayfayı ekliyorum.
Siz bu bakımı yapıyormusunuz?

Sebep sonuç ilişkisini açıklayabilecek bir arkadaşımız varmı?

103.jpg


Hacı oradan bir kaç damla yağ akmıştı bir kaç devrilme sonrası...ama kapalı olduğunu şimdi sen deyince farkettim...hatta şimdi makinayla fotosunu çekeceğim...merak işte...fazla merak iyi değilmiş ama...:cherry:

Orda bir delük var altta...o delük bizim delüğümüzdür...3 yıl 3 aydır farketmesemde...:queen:

ben hıç açmadım ama. yağmurda toplam 1,000km kadar gezmışliğim var. yarın bi açar bakarım ne çıkacak içinden :D

ulan Barış sende o deliği kurcalamdıysan var ya biz bu motorculuğu bırakalım...:p

bu hortum benim cok pis kompresyona maruz kalan motorun fısladığı yer olabilr mi? (yoksa ben paranoyak mıyım :mrgreen:) evet evet kesin orası. emniyet valfi mi var nedir? soracağım ilk servise gidince.

Evvet beyler...

Soruyorum::)

Viteslerimle ilgili ufakbir sorunum var,artık sorunmudur değilmidir bilemicem.Şimdi sabah motoru ilk çalıştırdığımda,viteslerim çok güzel geçiyor,yanlız biraz ilerledikten sonra ''1 veya 2 km''kadar,viteslerde geçiş sorunu yaşıyorum,hepsi için geçerli değil sadece (1 ve 2.) viteste sorun yaşıyorum,geçişler sanki takılıyormuş veya debriyaj ayırmıyormuş gibi oluyor.

Dediğim gibi sadece 1. ve 2. viteste oluyor,özellikle vitesi yükseltirken oluyor...

Hacı kankam kedidir kediii....:queen:

Hacı yağdan o...10/40 ı tez elden terkediceksin...10/45 en ideal yağdır...zaten mevsimsel bağlamda tavsiye edilir...yaz gelmiş makina çok ısınacak...az kalın yağ kullanmakta bir zarar yok herhalde...:cat:

arkadaşlar her keze merhaba bugun istanbuldan ermoto dan prelli lastik sipariş vermiştim geldi yarın bakım yapılacak ama honda servisi bana çok uzak mecbur eski bir usta var ona yaptıracağım yapılacak olanlar dbc oringli zincir 15/40 castrol motor yağı orjinal kalpin lastiği ön arka prelli lastik buji temizlenip takılacak. hava ayarını nasıl yapacağiz makine yok birde bu işlemlre yapılırken dikkat etmem gereken bir nokta varmı.. ustada dan çok sizin yazdıklarınız tatmin edip rahatlatıyorr..

kaça aldın lastikleri biraderim...benim arka pırelli ve yanak kısmından inanılmaz kaymakta...bu ara deli yatmaya başladı virajlara 1-2 kez zor toparladım arka spine bağladı...dedim aha yerdeyim...son anda toparladım şansa...başkası olsa panikle frene basıp düşmeyi garanti altına alır...Allahtan hemen düzlüyorum düşsem sağımda arac var...

buji ve ahav filtresini 8000 km de bir dğeiştir derler aba benim kanaatim hava filtresi 5000 den sonra tıkanmaya başlar...çıkarıp basıncla açabilirsin veya 3-5 kuruşa yenisini takabilirsin...buji desende buralarda 10 lira...oraları bilmem...:cat:

selam arkadaşlar bu ayın üçünde parasını nakit verdiğim halde hala motorum gelmedi hondayı aradım inceleyip bana geri döneceklerini söylediler (incelemede bir 10 gün sürmezse) anlayacağınız paramızla rezil olduk lanet olsun inanın hiç hevesim falan kalmadı ve hondaya bu durumu yakıştıramadım 10 günde gebzeden konyaya bir tane cbf 150 getiremediler ya hem helal olsun hemde yazıklar olsun diyorum artık sabah erkenden gidip paramı geri almayı düşünüyorum.

son durum nedir kardeşim...yapabileceğim bir şey var mı...Söylemesi ayıptır Honda Türkiye Genel Müdürü Enver Dodanlının öz yeğeni kankamdır...her türlü ayarı veriririm itinayla...:rendeer:

arkadaşlar siz siz olun motorunuzu cilasız bırakmayın:)

geçen motora öyle bi cila atmışım ki gölgede bile depoya bakıp gökyüzünü seyredebiliyorum...:)

]

galiba mübareği birde son işlem olarak yalıyon...:queen: ayna mı olm bu motör...:cherry:

haydi hayırlısı bizde cbf lendik 6.11.2008 trafik çıkışlı 8200 km de 3100 tl.allah isteyene versin.ınnovadan sonra motor çok büyük geldi bana heybetli yani dikiliden altınoluk,a hiç yorulmadan geldim yaylana yaylana mersedes gibi allah caponlardan razı olsun hay koniçiva:cat:ayrıca kullanma klavuzu arıyorum ücreti neyse öderim.:cat:

hayırlı olsun...Gerçekten commuterin mercedesi...:cat:

Ya mücahit senin işin gücün yok mu sile sile eritecen sen motoru ben gecen cantı silim dedim b,r karış sildim bıraktım ne işkence bu be :) Birde sen cila bez olarak ne kullanıyorsan?

işi gücü motör...birde kıymet biliyor...cup tan sonra Abdurrahman Çelebi...:cherry:

Ben cilayı ''içimdeki (atleti) çıkarıp'' cilamı atletle atıyorum...şaka yapmıyorum ''atlet''le mükemmel oluyor,gerçi hatunla papaz oluyoruz biraz ama...

(Mehmeettt,yaa genemi atletini parçaladın?!....Yaaa karıcığım,dert etme sen atletin dışıyla yaptım içi temiz sıkıntı yok ''Karışşşma ben de:queen:'' allah allah


Hacı iyi en azından atletle cilalıyon...donunla falan yapsan o işi makina parlardı ama kokardı...:queen::p (iğrenc espri farkındayım):p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------

sağolasın kardeş cilayı büyük marketlerde bulabilirsin internetten de bulabilirsin kokusuda parlatmasıda güneşten korumasıda güzel:)

buda linki
http://www.hepsiburada.com/cbs-auto...ils.aspx?productId=otm095601&categoryId=26001

birader burada ürün reklamı yapma...yönetimm istifağ...bi cila atarsan benim düldüle ses etmem...:p
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
@Mücahid
Valla helal olsun iyi uğraşıyorsunuz. Jr'ın motorda cillop gibi, motoru ne zaman görsem zannedersin bayiden daha 5-10 dakika önce çıkmış. Aman nazar değmesin.[/QUOTE]




şu motorları verin bana bi haftasonu da bi enduro yapayım onlarla bakalım 2 gün sonra tanıyabilecekmisiniz tozdan kirden :queen:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Peki Mete abi,15/40 yağmı iyi yoksa 10/45 yağmı iyi...Bide bu mesela: 15/40...bu 15 neyi/45 neyi ifade ediyor?

Bunla ilgili bir bilgi varmı?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
@Mücahid
Valla helal olsun iyi uğraşıyorsunuz. Jr'ın motorda cillop gibi, motoru ne zaman görsem zannedersin bayiden daha 5-10 dakika önce çıkmış. Aman nazar değmesin.


:[/QUOTE]

yok kankü bunlar sütoğlan...cilalı motörcükleri Uçmak dere yoluna giremez...belkide Mücahid depoya benzin niyetine pastorize süt koyuyor...:p

mahalle motörcüsü bu elemanlar...:cherry: (ver coşkuyu ara gazı)


Peki Mete abi,15/40 yağmı iyi yoksa 10/45 yağmı iyi...Bide bu mesela: 15/40...bu 15 neyi/45 neyi ifade ediyor?

Bunla ilgili bir bilgi varmı?

kankam 10/45 nerden çıktı diye baktım ben yazmışım meğer :queen:

15/40 diyecektim pardon...

10-40 daki 10 soguk havada yagın aldığı akışkanlık derecesini gösterir.15-40 daki 15 soğuk havada digerinden biraz daha kalın...

biraz kafan karışacak ama tablo bu...

256ct9x.jpg
[/QUOTE]


Bu arada Aydoğanımın dikkat çektiği yerin fotosuna baktım foseptik çukuru gibi...ve ucu kapalı beyaz olan yer tel kısmı galiba...onu biaçam rahatlasın matur...


SANY1326-1.jpg


SANY1325-1.jpg



Temizlik imandan gelirse benim iman sizlere ömür...makinamın alt kısmı...:queen:

SANY1328-1.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst