Ben bu sabah yedeğe düştüm yedek 2,5 lirte alıyor değil mi? yani 100 km daha giderim en yukarı aşağı?
evet 2.6 litre yedek...100 kmye tekabül ediyor...(tekabül ne demekse artık Osmanlıca mı Farsca mı bilemem..)

yaş ilerleyince bu kelimeler kullanıyor nedense yaşlılık hali...
metehan abi 4 değil 5. vites 70le 4. vites çok yakar. bu değerler genelde 2 kişi kullanım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:01 ----------
çok dik ve hızlı bir rampada 5. viteste gazı bıraktınız. 80 km hızda motor gazsız kompresyon halinde iniyor. bir anda TSS! diye bir valften ya da eksozdan biryerden bir ses geliyor. başına gelen var mı? aynı yerden her geçişte deniyorum. yuksek hızlarda sağlam rampada kompresyona girerse biyerden otobüs gibi TSS! sesi geliyor?
nedir şimdi bu?
kankam eğer yanlışım yoksa 60-80 arası 4 te olmalısın uygun devir budur...80 ve sonrası 5 vites...yanlışım varsa düzeltin...devir zaten kafa karıştırıyor...80 de makina vites ister bağırmaya başlar...
eğer 5.viteste 70 le gidip bu tasarruf oranını yakalıyorsan mucizedir...:cat:
benim kanaatim o ses egsoz çıkışlarından geliyor...kompresyondan en çok etkilenen egsoz subapları ve manifold bölgesine uygulanan yoğun sıkışma ile alakalı...ama egsoz bağlantı noktasını kastediyorum...:cat:
bir ihtimal diyelim...:rendeer:
veyahut da kedidir kediii....:queen:
alper abi gelince mutlaka haber ver bir akşam görüşelim
abine 1 sana 2...

Gelsinde herüf bi ziyaretine gidelim mi len...:rendeer:
[/COLOR]Arkadaşlar kullanma kılavuzu sayfa 67' deki işlemin amacı nedir?
Aşağıya bu sayfayı ekliyorum.
Siz bu bakımı yapıyormusunuz?
Sebep sonuç ilişkisini açıklayabilecek bir arkadaşımız varmı?
Hacı oradan bir kaç damla yağ akmıştı bir kaç devrilme sonrası...ama kapalı olduğunu şimdi sen deyince farkettim...hatta şimdi makinayla fotosunu çekeceğim...merak işte...fazla merak iyi değilmiş ama...:cherry:
Orda bir delük var altta...o delük bizim delüğümüzdür...3 yıl 3 aydır farketmesemde...:queen:
ben hıç açmadım ama. yağmurda toplam 1,000km kadar gezmışliğim var. yarın bi açar bakarım ne çıkacak içinden
ulan Barış sende o deliği kurcalamdıysan var ya biz bu motorculuğu bırakalım...
bu hortum benim cok pis kompresyona maruz kalan motorun fısladığı yer olabilr mi? (yoksa ben paranoyak mıyım :mrgreen

evet evet kesin orası. emniyet valfi mi var nedir? soracağım ilk servise gidince.
Evvet beyler...
Soruyorum:
Viteslerimle ilgili ufakbir sorunum var,artık sorunmudur değilmidir bilemicem.Şimdi sabah motoru ilk çalıştırdığımda,viteslerim çok güzel geçiyor,yanlız biraz ilerledikten sonra ''1 veya 2 km''kadar,viteslerde geçiş sorunu yaşıyorum,hepsi için geçerli değil sadece (1 ve 2.) viteste sorun yaşıyorum,geçişler sanki takılıyormuş veya debriyaj ayırmıyormuş gibi oluyor.
Dediğim gibi sadece 1. ve 2. viteste oluyor,özellikle vitesi yükseltirken oluyor...
Hacı kankam kedidir kediii....:queen:
Hacı yağdan o...10/40 ı tez elden terkediceksin...10/45 en ideal yağdır...zaten mevsimsel bağlamda tavsiye edilir...yaz gelmiş makina çok ısınacak...az kalın yağ kullanmakta bir zarar yok herhalde...:cat:
arkadaşlar her keze merhaba bugun istanbuldan ermoto dan prelli lastik sipariş vermiştim geldi yarın bakım yapılacak ama honda servisi bana çok uzak mecbur eski bir usta var ona yaptıracağım yapılacak olanlar dbc oringli zincir 15/40 castrol motor yağı orjinal kalpin lastiği ön arka prelli lastik buji temizlenip takılacak. hava ayarını nasıl yapacağiz makine yok birde bu işlemlre yapılırken dikkat etmem gereken bir nokta varmı.. ustada dan çok sizin yazdıklarınız tatmin edip rahatlatıyorr..
kaça aldın lastikleri biraderim...benim arka pırelli ve yanak kısmından inanılmaz kaymakta...bu ara deli yatmaya başladı virajlara 1-2 kez zor toparladım arka spine bağladı...dedim aha yerdeyim...son anda toparladım şansa...başkası olsa panikle frene basıp düşmeyi garanti altına alır...Allahtan hemen düzlüyorum düşsem sağımda arac var...
buji ve ahav filtresini 8000 km de bir dğeiştir derler aba benim kanaatim hava filtresi 5000 den sonra tıkanmaya başlar...çıkarıp basıncla açabilirsin veya 3-5 kuruşa yenisini takabilirsin...buji desende buralarda 10 lira...oraları bilmem...:cat:
selam arkadaşlar bu ayın üçünde parasını nakit verdiğim halde hala motorum gelmedi hondayı aradım inceleyip bana geri döneceklerini söylediler (incelemede bir 10 gün sürmezse) anlayacağınız paramızla rezil olduk lanet olsun inanın hiç hevesim falan kalmadı ve hondaya bu durumu yakıştıramadım 10 günde gebzeden konyaya bir tane cbf 150 getiremediler ya hem helal olsun hemde yazıklar olsun diyorum artık sabah erkenden gidip paramı geri almayı düşünüyorum.
son durum nedir kardeşim...yapabileceğim bir şey var mı...Söylemesi ayıptır Honda Türkiye Genel Müdürü Enver Dodanlının öz yeğeni kankamdır...her türlü ayarı veriririm itinayla...:rendeer:
arkadaşlar siz siz olun motorunuzu cilasız bırakmayın
geçen motora öyle bi cila atmışım ki gölgede bile depoya bakıp gökyüzünü seyredebiliyorum...
]
galiba mübareği birde son işlem olarak yalıyon...:queen: ayna mı olm bu motör...:cherry:
haydi hayırlısı bizde cbf lendik 6.11.2008 trafik çıkışlı 8200 km de 3100 tl.allah isteyene versin.ınnovadan sonra motor çok büyük geldi bana heybetli yani dikiliden altınoluk,a hiç yorulmadan geldim yaylana yaylana mersedes gibi allah caponlardan razı olsun hay koniçiva:cat:ayrıca kullanma klavuzu arıyorum ücreti neyse öderim.:cat:
hayırlı olsun...Gerçekten commuterin mercedesi...:cat:
Ya mücahit senin işin gücün yok mu sile sile eritecen sen motoru ben gecen cantı silim dedim b,r karış sildim bıraktım ne işkence bu be

Birde sen cila bez olarak ne kullanıyorsan?
işi gücü motör...birde kıymet biliyor...cup tan sonra Abdurrahman Çelebi...:cherry:
Ben cilayı ''içimdeki (atleti) çıkarıp'' cilamı atletle atıyorum...şaka yapmıyorum ''atlet''le mükemmel oluyor,gerçi hatunla papaz oluyoruz biraz ama...
(Mehmeettt,yaa genemi atletini parçaladın?!....Yaaa karıcığım,dert etme sen atletin dışıyla yaptım içi temiz sıkıntı yok ''Karışşşma ben de:queen:'' allah allah
Hacı iyi en azından atletle cilalıyon...donunla falan yapsan o işi makina parlardı ama kokardı...:queen:

(iğrenc espri farkındayım)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------
sağolasın kardeş cilayı büyük marketlerde bulabilirsin internetten de bulabilirsin kokusuda parlatmasıda güneşten korumasıda güzel
buda linki
http://www.hepsiburada.com/cbs-auto...ils.aspx?productId=otm095601&categoryId=26001
birader burada ürün reklamı yapma...yönetimm istifağ...bi cila atarsan benim düldüle ses etmem...
