Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benım km 10,000 e yaklastı ama km ılerledıkçe yağ eksıltmesı azalmaya basladı.

vascoo hayırlı olsun yenı motorun.

ölçüm durumu nedir...yani azaldı derken kaçtı kaç oldu...


vaskocum hayırlı uğurlu olsun...topici son 50 sayfanı okumanı tavsiye ederim...yeniden cbf tarihi yazdırma bize....yazılmış tarihi okuyuver sana zahmet...:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ya altı üstü 1 buji 1 sekman yaaaa :D bozulduğu yerde dursun ne okucam :p bozuldugu zaman yazarım :D sanmam ama bozulcagını km yapmadan :D aha yazıom buraya 10,000 km de seneye kac km dıye sorun bana =))) saol abi hayırlı olsun dıleklerın ıcın
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Erhancım hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle güle bin, cıbıf seni üzmez uzun yolada gider dağada :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
17
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cümleten iyi akşamlar. Arkadaşlar cbf 150'ye haziran-temmuz aylarında zam gelir mi? Gelse ne kadar gelir bir fikriniz var mı ?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hayırlı olsun vasco

ya 3500 bu kmde makineye pahalı değil mi? garantisi bitmiş mi? moralini bozmak için söylemiyorum. benim motoru satsam ancak 3 bin eder diye düşünüyordum o yüzden.

ben motorumu 2009 mayısta aldım. garantisi gurantisi devam ediyor 3700 kmde ben bile satsam 3 bin eder mi diyordum. yani ben bunu kaça satarım şimdi satsam arkadaşlar?
 
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
motoru aldım, yakın zamanda yıkar resim çeker koyarım
hayırlı uğurlu olsun.. o heyecanı bilirim, havanın yağışlı olmaması için dua edersin, işten koşa koşa gelirsin, kendini kaptırırsın motora... bir de bakmışsın saat kaç olmuş.. off az daha gezsem:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
satacağımı düşünmeyin kimseye satmam :). bu sefer ölücüler avucunu yalar..pırıl pırıl makinemin sefasını başkasına sürdürme enayiliği bir kere olur :mrgreen: merak ettim sadece kaç para eder diye
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu arada güvercinlik gibi bi plan var bu yaz'a, gelirsem eğer paslasırız merkeze ininde görüşürüz :cat:

herzaman kardeş:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------

Cümleten iyi akşamlar. Arkadaşlar cbf 150'ye haziran-temmuz aylarında zam gelir mi? Gelse ne kadar gelir bir fikriniz var mı ?

ybr 5800 e satarsa bunda zam kaçınılmaz olur kardeş...:pr:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ybryi çok seviyorsan bu motor daha bir tatmin eder insanı. paşalar gibi gezersin iki kişi bile. Allah kaza göstermesin. Pırıl pırıl maşallah.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
hayırlı olsun vasco

ya 3500 bu kmde makineye pahalı değil mi? garantisi bitmiş mi? moralini bozmak için söylemiyorum. benim motoru satsam ancak 3 bin eder diye düşünüyordum o yüzden.

ben motorumu 2009 mayısta aldım. garantisi gurantisi devam ediyor 3700 kmde ben bile satsam 3 bin eder mi diyordum. yani ben bunu kaça satarım şimdi satsam arkadaşlar?

usta,
erhan yanında bisürü ıvır zıvır saydı aksesuar, bence normal 1000 tl ye yakın parada cebinde kaldı alet çok temiz bence eder.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun vasco

ya 3500 bu kmde makineye pahalı değil mi? garantisi bitmiş mi? moralini bozmak için söylemiyorum. benim motoru satsam ancak 3 bin eder diye düşünüyordum o yüzden.

ben motorumu 2009 mayısta aldım. garantisi gurantisi devam ediyor 3700 kmde ben bile satsam 3 bin eder mi diyordum. yani ben bunu kaça satarım şimdi satsam arkadaşlar?

buda mayıs cıkıslı, 2. sahibinden aldım, sıfır mt 65 prelli lastik var 10 bin bakımı yapılmıs faturası var 3,250 ye aldım. mont ve revit eldivende aldım, shad 33 litre canta falan fılan. makına cok temız hakketten.
izmirde oldugum için. 2. el alınacak motor yok denecek kadar az bakarsan sahibinden.com a görürsün motor yok.

ben 100 200 arayan deilim içime sinen makınayı alırım. içime sindi sorun yok :)

bi gece dısarı cıksam 100 tl hemen gidiyo simdi daha fazla 100 200 ün lafını yapmak ıstemedım adama :)

içime sindi açıkcası, malını iyi pazarlarsan temızlıgınde guvenıyorsan satarsın sende o fıyata amaa istanbuldaysan zor, piyasa cok hareketlli orda, izmirde cbf 150 alansatmıyor diyebilirim :)

he bide 1 yıl daha garantisi var 15 mayıs 2011 e kadar yani. vizede 15 mayıs 2012 :)

hayırlı uğurlu olsun.. o heyecanı bilirim, havanın yağışlı olmaması için dua edersin, işten koşa koşa gelirsin, kendini kaptırırsın motora... bir de bakmışsın saat kaç olmuş.. off az daha gezsem:)

heyecan yok ya , yeni mtoorcu değiliz :) günde 15 saat 7 gün calısan insanım ben :) kendi işim, ayak yerden kessin diye aldım alısıgım motora dukkanın onunde durmalı mutlak :) saolasın

usta,
erhan yanında bisürü ıvır zıvır saydı aksesuar, bence normal 1000 tl ye yakın parada cebinde kaldı alet çok temiz bence eder.

2006 model 20 binde ybr verip, 400 tl daha verdim, 2009 model 10 bin km de cbf 150 aldım. kısa hesap bu :) ybryi ucuza aldım iyi fiyata sattım ordan kaar var :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:24 ----------

bu arada 36 tl sigorta yaptırdım bilgilendirme maksatlı, alım satım 36 tl tuttu. ruhsatta sanırım 47 falan tutacak pazartesi alıcam üstüme
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ßeßeeeeeeeeK

yıkadım, zinciri gaz yağı ile temizledim, hayatımda böle pis bişi görmedim resmen ön dişlinin orda avuç kadar birikmiş pislik çıktı ama şimdi fenaa

27095_111920438825036_100000212418939_260859_3081005_n.jpg


27095_111920445491702_100000212418939_260860_7355029_n.jpg


27095_111920448825035_100000212418939_260861_398141_n.jpg


27095_111920452158368_100000212418939_260862_6963216_n.jpg


27095_111920455491701_100000212418939_260863_8141222_n.jpg


27095_111920458825034_100000212418939_260864_842513_n.jpg


27095_111920462158367_100000212418939_260865_1515308_n.jpg


27095_111920465491700_100000212418939_260866_6669238_n.jpg
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
ybr 5800 oldu diye duydum doğrumudur arkadaşlar ben almadan cbf ye zam gelirse halim nice olur:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst