Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
208
Ayrıca CBF 150 den daha pahalı ve aynı güçte.Daha düşük devirde CBF 150 ninki kadar tork üretiyor.Kesinlikle Türkiyeye gelmeli.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326

Buda motorların İlahı,sıkı durun 6728 cc 710 BG sadece,3,5 metre uzunluğunda ve 650 kg ağırlığında...bugünlük bu kadar iyi geceler...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar herkese selamlar... :rendeer:

http://www.sahibinden.com/satilik_temiz_motor-30WQQaXQQ15636887WQQpXQQdisplayitem


bu şekildeki bir cbf 150 problem çıkarırmı..? yani 2007 model 25 bin km durumu iyi mi sizce..?:silent: yarın arayıp bakmaya gidicem hava güzel olursa..
motorunun durumunun iyi olduğunu nasıl anlarız..?:silent:
herkese hayırlı geceler....

kardeş bu motora bende baktım ve birkaçtane daha var bende cbf alıcam en çok 2400 verebilirim ama bu paraya da güzel birşey bulunurmu yarın gidiğ baktıktan sonra görüşlerini ne yaptığını yazarsan bilgilenmiş oluruz.bende senin gibi tereddüt içerisindeyim.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, o paraya "iyi" bir CBF150 bulabilmeniz için satıcının cidden çok acil paraya ihtiyacı olması gerekli. Yani zaruri bir durum olacakki 2300-2400 civarı paralara herşeyiyle "iyi" bir makine alabilesiniz.

CBF150 için 25.000km hiçbirşey değil ama yinede her zaman düşük kilometredeki araçları almak mantıklıdır. Otomobillerde de bu böyle, motosikletlerde de..

Birde piyasada kilometresi düşürülmüş çok CBF150 dolaşıyor, aman diyeyim.. :wiinkk:
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
119
Takaslı cbf 250

CBF 150 ci arkadaşlar herkese selamlar..
2007 model,22500 km.deki,bütün ağır 20 bin bakımları yapılmış.. siyah renkli honda cbf 250 mi nakit ihtiyacımdan ötürü,
2008/2009 model çok yol yapmamış yıpranmamış, cbf 150 yada ybr 125 ile takas düşünüyorum.ilgilenenler için numaram 0546 541 87 39 kemal..
detayları burdan görüşebiliriz..
kendini ıspatlamış 250 cc. üste nakit alabileceğim scooterlarlada takas olabilir..
satış fiyatı olarakta nakit 5500 istiyorum..detaylar için mail adresim..
[email protected][/B]
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
mesela benim makina 2007 14bin km de metehan ın makina 46binde ki benim motor 3 ay daha yaşlı. tamamen kullanıcı ile alakalı. araba ile de yolculuklarım var. birde işe gidip gelmek toplam günlük 10 km :)
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
Motorumun 6000 DE YAG DEGISIMI GELDI.
6000 DE BAKIMA GIRECEK DEMİŞLERDİ debrıjay balatası, vs.. bu doğrumu..
YARIN SERVISE GIDECEM sizlere bi sorayım dedim

SİZ 6000 BAKIMINDA NE YAPTINIZ. SADECE YAĞMI DEĞİŞTIRTTINIZ..??
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Motorumun 6000 DE YAG DEGISIMI GELDI.
6000 DE BAKIMA GIRECEK DEMİŞLERDİ debrıjay balatası, vs.. bu doğrumu..
YARIN SERVISE GIDECEM sizlere bi sorayım dedim

SİZ 6000 BAKIMINDA NE YAPTINIZ. SADECE YAĞMI DEĞİŞTIRTTINIZ..??

6bin'de debriyaj balatası vs. değişmez.
Standart yağ değişimi ve hava filtresi temizliği yapılır.
Motorun sağı solu genel bi kontrol edilir, zincir ayarı, fren ayarı vs. gibi

8bin bakımında ekstra olarak buji değişimi var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 ----------

merhaba arkadaslar.....

Merhaba AnGara'lı dostum. :)
Hangi ilçedesin?
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
6bin'de debriyaj balatası vs. değişmez.
Standart yağ değişimi ve hava filtresi temizliği yapılır.
Motorun sağı solu genel bi kontrol edilir, zincir ayarı, fren ayarı vs. gibi

8bin bakımında ekstra olarak buji değişimi var.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 ----------



Merhaba AnGara'lı dostum. :)
Hangi ilçedesin?

Debriyaj balatası kullanım durumuna gore 50-60 bin km gider. Bu tamamen kullanıma baglı...
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
yaparız bişeyler :)
aslında rahat batıyor bana yaw.bir motoru bir müddet kullandıktan sonra satma isteği doğuyo içime:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
282
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi aksamlar arkadaslar.malum bizim bu ankara çok soğudu.bu önümüzdeki 2 3 ay motora çok sınırlı sayıda binmeyi düşünüyorum.acaba kılavuzda yazan depolama tekniklerini mi uygulasam yoksa sizin tavsiye edebileceğiniz şeyleri mi uygulasam.şimdi aküyü söksek arada binmek istesem dert olacak.bu arada motoru kapalı bi mekanda saklayamıyorum.üzerinde sadece çadırı var.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaparız bişeyler :)
aslında rahat batıyor bana yaw.bir motoru bir müddet kullandıktan sonra satma isteği doğuyo içime:silent:

Hacı abi bak daha iyisini alamayacaksan satma...ben sabret derim...bi yazı gör en azından...satam edem nereye kadar...250 cc alsan ne farkedecek...kaç km fazla gidecen...paran varsa düşünme tabi...

iyi aksamlar arkadaslar.malum bizim bu ankara çok soğudu.bu önümüzdeki 2 3 ay motora çok sınırlı sayıda binmeyi düşünüyorum.acaba kılavuzda yazan depolama tekniklerini mi uygulasam yoksa sizin tavsiye edebileceğiniz şeyleri mi uygulasam.şimdi aküyü söksek arada binmek istesem dert olacak.bu arada motoru kapalı bi mekanda saklayamıyorum.üzerinde sadece çadırı var.


Angarada buzlanma fazla olur...aman dikkat usta...zaten lastiklerimiz nanay...

Angara attetion please...:cherry:
 
Katılım
16 Eki 2009
Mesajlar
28
Bugün 6000 bakımına gıttım. Honda Servisine..
Hava Fıltresi Değişmiş 7 tl
10/40 CASTROL POWER 17,50 TL
Periyodik Bakım İşçiliği 0,92SA 27,50 TL

TOPLAM 52 LİRAYA MALL OLDU.
8000 de sadece yağı değişecek dedi yetkılı kişi..

Periyodik Bakım İşçiliği 0,92SA Bunun anlamı ne sizce?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bujininde değişmesi gerekiyordu aslında....Honda saatlik işçiliği 30 lira civarında...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Bugün 6000 bakımına gıttım. Honda Servisine..
Hava Fıltresi Değişmiş 7 tl
10/40 CASTROL POWER 17,50 TL
Periyodik Bakım İşçiliği 0,92SA 27,50 TL

TOPLAM 52 LİRAYA MALL OLDU.
8000 de sadece yağı değişecek dedi yetkılı kişi..

Periyodik Bakım İşçiliği 0,92SA Bunun anlamı ne sizce?

saatlik ücret alıyorlar seninki 0,92 saat tutmuş 0.92*60=55 dakika sürmş onun parasını almışlar 27 lira

bir de 1 saat 100 dolar diyenler var ona göre honda insaflı duruyor:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst