- Katılım
- 15 Kas 2009
- Mesajlar
- 208
Ayrıca CBF 150 den daha pahalı ve aynı güçte.Daha düşük devirde CBF 150 ninki kadar tork üretiyor.Kesinlikle Türkiyeye gelmeli.
arkadaşlar herkese selamlar... :rendeer:
http://www.sahibinden.com/satilik_temiz_motor-30WQQaXQQ15636887WQQpXQQdisplayitem
bu şekildeki bir cbf 150 problem çıkarırmı..? yani 2007 model 25 bin km durumu iyi mi sizce..?:silent: yarın arayıp bakmaya gidicem hava güzel olursa..
motorunun durumunun iyi olduğunu nasıl anlarız..?:silent:
herkese hayırlı geceler....
Motorumun 6000 DE YAG DEGISIMI GELDI.
6000 DE BAKIMA GIRECEK DEMİŞLERDİ debrıjay balatası, vs.. bu doğrumu..
YARIN SERVISE GIDECEM sizlere bi sorayım dedim
SİZ 6000 BAKIMINDA NE YAPTINIZ. SADECE YAĞMI DEĞİŞTIRTTINIZ..??
merhaba arkadaslar.....
6bin'de debriyaj balatası vs. değişmez.
Standart yağ değişimi ve hava filtresi temizliği yapılır.
Motorun sağı solu genel bi kontrol edilir, zincir ayarı, fren ayarı vs. gibi
8bin bakımında ekstra olarak buji değişimi var.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 ----------
Merhaba AnGara'lı dostum.
Hangi ilçedesin?
arkadaşlar herkese selamlar... :rendeer:
http://www.sahibinden.com/satilik_temiz_motor-30WQQaXQQ15636887WQQpXQQdisplayitem
bu şekildeki bir cbf 150 problem çıkarırmı..? yani 2007 model 25 bin km durumu iyi mi sizce..?:silent: yarın arayıp bakmaya gidicem hava güzel olursa..
motorunun durumunun iyi olduğunu nasıl anlarız..?:silent:
herkese hayırlı geceler....
gel sana benımkını satayım. 2009 model 8,000km de![]()
yaparız bişeyler![]()
aslında rahat batıyor bana yaw.bir motoru bir müddet kullandıktan sonra satma isteği doğuyo içime:silent:
iyi aksamlar arkadaslar.malum bizim bu ankara çok soğudu.bu önümüzdeki 2 3 ay motora çok sınırlı sayıda binmeyi düşünüyorum.acaba kılavuzda yazan depolama tekniklerini mi uygulasam yoksa sizin tavsiye edebileceğiniz şeyleri mi uygulasam.şimdi aküyü söksek arada binmek istesem dert olacak.bu arada motoru kapalı bi mekanda saklayamıyorum.üzerinde sadece çadırı var.
Bugün 6000 bakımına gıttım. Honda Servisine..
Hava Fıltresi Değişmiş 7 tl
10/40 CASTROL POWER 17,50 TL
Periyodik Bakım İşçiliği 0,92SA 27,50 TL
TOPLAM 52 LİRAYA MALL OLDU.
8000 de sadece yağı değişecek dedi yetkılı kişi..
Periyodik Bakım İşçiliği 0,92SA Bunun anlamı ne sizce?