Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
yağ eksiltme sorunu sen düzgün kullandıksan sonra yok ama sen altındaki motoru racing gibi kulanırsan var tabi :cat:

far sorunu ise mobylet gibi düşün düzgün vitetsle kulanırsan sorun yok yeterki kullanmasını bil sorun olmaz alışmassan sorun olabilir. zamanla alışabilsin tabi.

zenon takanlarda bu durum yok. aslında zenon takmasa bile bu tarz bir değişiklik bir anahtar yapılabilir. sadece aküden bir kablo ve o kabloya tesisatı eklemek hepsi bu :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Yeni yılınız kutlu olsun dostlar...

Yasin, senin ev anayoldan ışıklardan İznik yoluna çıkınca sol köşeye kalan ev mi, senin motoru bi kaç kere orada gördüm. Hatta bi kere gazete dağıtmak için içeri girdiğini sandım, arkana park ettim biraz bekledim, çıkmayınca anladım ki ikamet orası sanırım. Bu arada plakanın bi tarafı çıkmıştı. Düşmesin dikkat et. Db ye bakıma gidersek güzel bi plakalık çakarlar zaten.

Düm Es konutla benim şimdiki ev arasında 35 km gidip gelmişim. Ki bilir kaç sefer attım. Acayip eşya taşıdım ama. Nalburdan aldığım kornişler, 37 ekran televizyon, resever, elektrik süpürgesi, merdiven, aspratör, bir sürü torba, vileda temizlik seti, kocalar :) Bide arkaya ufak bi römork gibi bi şey olsaydı mükemmel olurdu.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Herkese Yılın ilk günündeki mesajımda hayırlı sağlıklı seneler dilerim...

Dün sabah Anes Motora gittim...Sağolsun Ömer Bey...Erdal Bey ve Hakan Bey alakadar oldu...Yeni eldivenimi seçtim...tabiki HELD oldu tercihim...bu fiyata alınabilecek en kaliteli üründür...





 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Herkese Yılın ilk günündeki mesajımda hayırlı sağlıklı seneler dilerim...

Dün sabah Anes Motora gittim...Sağolsun Ömer Bey...Erdal Bey ve Hakan Bey alakadar oldu...Yeni eldivenimi seçtim...tabiki HELD oldu tercihim...bu fiyata alınabilecek en kaliteli üründür...






kaç lira fiyat sayın abim bu arada iyi yıllar
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet akıllıca güle güle kullan inş

sağol dostum...yahu akıllı adamlar valla...bak nereye plastik sileceği sıkıştırıvermişler...inşallah zamanla aşınıp oradan delinmez...zaten kışlık..az kullanırız herhal...bu senede kış mış göremedik o da ayrı mevzu...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
sağol dostum...yahu akıllı adamlar valla...bak nereye plastik sileceği sıkıştırıvermişler...inşallah zamanla aşınıp oradan delinmez...zaten kışlık..az kullanırız herhal...bu senede kış mış göremedik o da ayrı mevzu...

gerçekten bu yıl kış gelmedi gitti zaten ist dan bir fasıl kar geçiyor gelişi gidişi 1 hafta en fazla o da nazlanıp duruyor
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
öyle deme benim gibi kışın binmeyen çoktur sanıyorum..! kışın pek keyfi olmuyor,,
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr125 almasaydım kesin bu motoru alacaktım,hala gözüm var vallla,yeni motor alacak arkadaşlarıma şiddetle tavsiye ediyorum,alın alın alın,,,hayırlı seneler cbf kullanacıları
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
kışın tad vermiyor hacı...heleki yağmurda rezillik...yağmurlu günlerde arabalara imrenirim...ha o da var çok şükür ama illaki motorum ve hızlı ulaşım...:cat:

ist içinde motordan hiç keyif alamadım henuz uzun uzun kıvrılan yollar ve olmayan trafik makuldur abi bana göre ama sen pratiklik açısından arabada giderken de motor özlemi çekiyorsun he
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Beyler yarın evi taşıyoruz, şimdiden iş gözümde büyüyor diyebilirim. Napcaz bilmiyom, yardıma gelin. Bi ısuzu kamyon iki de adam tuttum. Bi seferde atanıyıcaz, bi kaç kez gidip gelicez. Yarın çok action olacak benim için :) Bide bi kaç gün uzak kalıcam herhalde forum ortamından, telefonu öbür tarafa nakil vs derken yani bi kaç gün geçicek sanıyorum.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
Yeni yılınız kutlu olsun dostlar...

Yasin, senin ev anayoldan ışıklardan İznik yoluna çıkınca sol köşeye kalan ev mi, senin motoru bi kaç kere orada gördüm. Hatta bi kere gazete dağıtmak için içeri girdiğini sandım, arkana park ettim biraz bekledim, çıkmayınca anladım ki ikamet orası sanırım. Bu arada plakanın bi tarafı çıkmıştı. Düşmesin dikkat et. Db ye bakıma gidersek güzel bi plakalık çakarlar zaten.

Düm Es konutla benim şimdiki ev arasında 35 km gidip gelmişim. Ki bilir kaç sefer attım. Acayip eşya taşıdım ama. Nalburdan aldığım kornişler, 37 ekran televizyon, resever, elektrik süpürgesi, merdiven, aspratör, bir sürü torba, vileda temizlik seti, kocalar :) Bide arkaya ufak bi römork gibi bi şey olsaydı mükemmel olurdu.

hadi ya evet dogru adres abi giriym bi kahvaltı yapıyım dedim:) bende seni gördüm korna çaldım çaldım dumadn anayoldan gidiodun sen ben bi üst yoldaydm sizin ewn az geride gazete weriodm pimapencinin orda,sora baktm evin önüne koymusun bakndım baya ama çıkmadn sonra ereğliden dönerken baktm yoktu:) çagırsana abi bizde tasrz bişeyler ya ıvır zıvır,bide sizin ewe çamursuz yoldanda girebilirsn gerçi kesfetmisindir git gel =)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Beyler yarın evi taşıyoruz, şimdiden iş gözümde büyüyor diyebilirim. Napcaz bilmiyom, yardıma gelin. Bi ısuzu kamyon iki de adam tuttum. Bi seferde atanıyıcaz, bi kaç kez gidip gelicez. Yarın çok action olacak benim için :) Bide bi kaç gün uzak kalıcam herhalde forum ortamından, telefonu öbür tarafa nakil vs derken yani bi kaç gün geçicek sanıyorum.

benim biradere söylim Ethem abi. Gazanfer Bilge yurdunda kalıyor. pazartesi finalleri başlıyormuş ama eğer boşsa gelir. yurttanda 5-10 arkadaşını toplar 10 dakikada atar.

ben olsam hemen gelirdim. ama bir sorayım kardeşime müsaitse hemen taşır. ev nerde yurt yakınlarında mı
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
benim biradere söylim Ethem abi. Gazanfer Bilge yurdunda kalıyor. pazartesi finalleri başlıyormuş ama eğer boşsa gelir. yurttanda 5-10 arkadaşını toplar 10 dakikada atar.

ben olsam hemen gelirdim. ama bir sorayım kardeşime müsaitse hemen taşır. ev nerde yurt yakınlarında mı

yakın ya yurttan bi mnbüs 10 dk sora orda.o kadar söledm gitmiş adam tutmus walla sen iyi düsünmüsün benmde arkadaslarm war toplardm aslında
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyler yarın evi taşıyoruz, şimdiden iş gözümde büyüyor diyebilirim. Napcaz bilmiyom, yardıma gelin. Bi ısuzu kamyon iki de adam tuttum. Bi seferde atanıyıcaz, bi kaç kez gidip gelicez. Yarın çok action olacak benim için :) Bide bi kaç gün uzak kalıcam herhalde forum ortamından, telefonu öbür tarafa nakil vs derken yani bi kaç gün geçicek sanıyorum.

kanka hayırlı uğurlu olsun şimdiden yeni evin...bende yarın bir arkadaşımla Çınarcığa doğru akacaktım hava güzel olursa...transit geçeyim madem...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst