- Katılım
- 19 Nis 2009
- Mesajlar
- 1,684
yağ eksiltme sorunu sen düzgün kullandıksan sonra yok ama sen altındaki motoru racing gibi kulanırsan var tabi :cat:
far sorunu ise mobylet gibi düşün düzgün vitetsle kulanırsan sorun yok yeterki kullanmasını bil sorun olmaz alışmassan sorun olabilir. zamanla alışabilsin tabi.
zenon takanlarda bu durum yok. aslında zenon takmasa bile bu tarz bir değişiklik bir anahtar yapılabilir. sadece aküden bir kablo ve o kabloya tesisatı eklemek hepsi bu



