- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 2,759
- Motosikleti
- cb 125 f- nc 750x dct
motordaki ses sanırım uzun zamandır var fakat ben fazla dikkat etmiyordum. malum kask takılı ve bu km lerde böyle bi sorun oluşabileceğinede ihtimal vermiyodum. gelen sesleride zincire bağlıyodum. geçenlerde iş yerimdeki ustaya biyere gitmesi için verdim motoru. döndüğünde o farketmişti sesi. kendi akrabası olan motorda tamir eden bi kişiye sormuştu sesi. sorduğu kişinin dediğine göre cbf lerin krank milleri rulmanlıymış ve rulmanın sabit kalması gereken yatağı yuvasında boşluk yapıp oynuyormuş. bugünde daha dikkat ettim sese çok bariz şekilde çıkmaya başladı. cumartesi günü servise gidicem, bakalım ne çıkacak. motorun henüz 7,000 km olmasına 100 km falan kaldı ve garantisi 13 ay daha devam ediyo.