- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 2,760
- Motosikleti
- cb 125 f- nc 750x dct
motorumdan gelen ses için cumartesi günü servise uğradım. test sürüşü sonucunda motorda bi problem olmadığını söylediler. balans dişlisiyle alakalı sorunu sorduğumda onun bozulması halinde daha farklı kendini belli ettiğini söylediler. şimdilik bi sorunum yok, zaten olsada bir seneden fazla garantisi devam ediyor ve garantisi bitmeden elden çıkarırım işallah. (er-5 beni bekler
)