Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Ozgurakman haklısın cok kalıtelı duruyor yurtdısındakıler attıgın fotoyu duzelttım buyrun super duruyor bence panel :)


 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Gerçekden bende hıc hoşnut değilim bundan yurtdısındakı modellerıne bakın bıde hondanın :farao::farao::farao::farao::farao:

aslında yapılacak tek şey var. çevir marşı bas yunanistana yap modifiyeni dön geri...:queen::queen::queen:

sizce ybr mi yoksa cbf mi? ne dersiniz? tek bir cevap+1 cümle
le nedeni ama :D sayfalarca sürmesin :D
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
aslında yapılacak tek şey var. çevir marşı bas yunanistana yap modifiyeni dön geri...:queen::queen::queen:

sizce ybr mi yoksa cbf mi? ne dersiniz? tek bir cevap+1 cümle
le nedeni ama :D sayfalarca sürmesin :D

Bence cbf ybr hem eskıye dondu hem fıyatı cok pahalı oldu bide 25 cc var aralarında :):):):)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Hakikaten bu paneli gördükten sonra bizim şimdiki paneller çok yavan durmaya başladı gözümde.yani böyle küçük hesaplar peşinde,küçük bir miktar para için türkiye'deki kıllanıcılara reva görülen bu ticaret anlayışını kınıyorum.
Honda Türkiye ye SELAMLAR...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler bu devir göstergesini pek takmayın yaklaşık 15000 km kullandım bu motoru 1 gün bile ihtiyacım olmadı....
bunlar maliyet düşürelim diye böyle yapıyorlar....
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
beyler bu devir göstergesini pek takmayın yaklaşık 15000 km kullandım bu motoru 1 gün bile ihtiyacım olmadı....
bunlar maliyet düşürelim diye böyle yapıyorlar....

Bu konuda haklısın. Banada şahsen lazım olmuyor. 2000km oldu şu ana kadar ama hiç yadırgamadım vitesleri. Ama insanoğlu azla yetinmiyor işte :) devir saatide olsaydı diye düşünüyor. Yoksa insanın kulağı elbette alışıyor ne zaman vites değiştireceğine ama bu panel olsa kimse "kötü oldu" demezdi sanırım :)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
İşte budur.Adam gibi ön panel:Honda'ya yakışan da budur.İnşallah opsiyon olarak olsa bile getirirler.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Ya honda şu cbf'in , araçların full+ full modellerinde olduğu gibi şu şekilde getirtse , gidon şahane ya :(
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ben cbr ile cbf arasında kaldım. cbf full olsa hiç düşünmeden alırım. ancak şu var bu gelince CBR150R da gelir ve o zaman da o ikisinin arasında kalırım... bu böyle gider :) taa ki anahtar teslim veya 2. el fiyatlar belirler modeli.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Gösterge panelleri bu sekiilde gercekten cok güzel olmuş. CBF 150 nin önümüzdeki yıllarda cok daha güzel modellerinin cıkacagı nın bir göstergesi...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Arkadaşlar bu arada söyleyeyim. Michelin Lastik alıyorum ön ve arkaya , buz motor'dan . 180 ytl ikisi.

Gelince yorumlarımı ve resimleri eklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar bu arada söyleyeyim. Michelin Lastik alıyorum ön ve arkaya , buz motor'dan . 180 ytl ikisi.

Gelince yorumlarımı ve resimleri eklerim.


Bu arada devir saati ile ilgili konuştuğum kişi ortaya çıkmadı o günden sonra. Kimse kendi kendine atıp tutuyor bu demesin bana

Hayırlı olsun Muratcan. Lastikleri sipariş edip kendinmi takacaksın?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst