Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
elindeki motorun degerini bil oynama ya gerek yok alınacak iyi bir seçenek göremiyorum. şu an için
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
teşekkür kardeşim. başka motorlarla sürüş yapabilsem deeştirmiycem de aar kalıyo. 2500e geldim daha açılır mı bilemiyorum. hos acılsa da rampada 70 gostercek diyl ya.

başka fikri olan war mı? bak konudan saptık ama fikir alıp terkediyom burayı söz =)
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
biz alana kadar 4.500 de yapar bunlar.. o kadar parada bu motora verilir mi tartışılır... 4.500 e ikinci el daha üst sınıf bişiler bulunur diye düşünüyorum... şimdiki fiyat 3,900 şöyle düşününce makul gibi

900 Peşin 375 x 8 ay taksit.. 1 sezon sıkacan dişini... ama bu iş bu kadarla kalmıyor eğer sıfırdan alınıyor ise

3900 motor
yaklaşık 750 korumalar kask (kaliteli cinsten)
ehliyet yok ise bide ehliyet 325 (b yoksa 600)

toplamda 4975 (b ehliyet varsa) yoksa 5275
bide TOPCASE ıvır zıvır felan derken 5500 YTL gider...

bide motor işine ucuz der bazı antimotorcular... :queen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Yorumlarını bekliyeceğim lastikler hakkında ama sende motoru kullanmıyosunki:p

Burdan takip ettiğime göre benden birkaç hafta önce aldın motoru ama ben cuma günü 4.000 bakımına soktum bile:)


Staj , okul , dersane , hava koşulları + babam :queen: eklenince pek kullanamıyorum haliyle. Siz beni yazın görün :cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Ark.. lar 2. el bakın.. çok temiz aksesuarlı motorlar var piyasada.. 3000-5000 km de bakımları yapılmış vs. 2009 model 4000 km de.. bakımları yapılmış, üzerinde 400 ytl aksesuar var. kappa canta, tur camı, motor kortuma ve far koruma demiri, depo kılıfı, held marka branda. Sattıcı değilim ama şu anda ben satsam 3300 tl ye falan satardım. Bu tarz, makul, albenisi olan çok ilan var sahibinden.com da. Böyle bi motor size anahtar teslim 3450 tl ye falan ful aksesuarlı bi şekilde gelebilir. Belki daha ucuza bile düşürebilirsiniz. Ben bile şimdiki aklım olsa ikinci el bakabilirdim. 4000 km de 5000 km de cbf halen yeni ve bakımlı görünebiliyor. Sıfırdan hiç bir farkı yok. 0 motora o kadar para vermeyin derim. Peşini olanlar 2. el baksın bence..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ark.. lar 2. el bakın.. çok temiz aksesuarlı motorlar var piyasada.. 3000-5000 km de bakımları yapılmış vs. 2009 model 4000 km de.. bakımları yapılmış, üzerinde 400 ytl aksesuar var. kappa canta, tur camı, motor kortuma ve far koruma demiri, depo kılıfı, held marka branda. Sattıcı değilim ama şu anda ben satsam 3300 tl ye falan satardım. Bu tarz, makul, albenisi olan çok ilan var sahibinden.com da. Böyle bi motor size anahtar teslim 3450 tl ye falan ful aksesuarlı bi şekilde gelebilir. Belki daha ucuza bile düşürebilirsiniz. Ben bile şimdiki aklım olsa ikinci el bakabilirdim. 4000 km de 5000 km de cbf halen yeni ve bakımlı görünebiliyor. Sıfırdan hiç bir farkı yok. 0 motora o kadar para vermeyin derim. Peşini olanlar 2. el baksın bence..

:cat::cat::cat::cat::cat:
+10000 Benim de şşimdiki aklıkm olsa 2. el bakardım.
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
ya arkadaşlar ocak ayındayız.Bu motorlu taşıt vergisinin zamanı geldimi?

E sorduğuna göre biliyorsun!Geldi tabi ama 1. taksidi ödenecek.

Ben de 2.el 6000km de cbf ile değiştim motoru ancak çok memnunum şimdi!

O'a 4000tl vermeye değmez,yeter ki iyi kullanılmış olsun!
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ben annamam motorun temizinden kirnisinden tanıdık usta falan da yok kazıknar gonderir walla beni. daha 6 aylık sukutırcıyız. yoksa ben de bayılmıyom dostlar 4 bin yetele wermeye =)
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
72
Arkadaşlar;Ben aylardır ikinci el temiz bişey arıyorum.Asıl olması gereken fiyat Hondanın sahibinden.coma verdiği fiyat yüzünden yükseliyor.Sıfırı olmuş 3.790 birde masrafları 4.000 TL.İkinci el de maalesef buna bakarak yükseliyor.
Bu motor evet güzel,sağlam,kaliteli filan ama 4000 TL de etmez artık.
Hani kriz vardı noooldu.Fiyatlar düşeceğine yükseliyor.Demekki bu kriz falan uydurma.Kriz herzaman bizim alım gücümüzde.
Bu arada hala arıyorum temiz CBF.
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
112
@ eraysarac

biraz daha bekle ben seneye satıcam motorumu inşallah büyütebilmek için :p tabi okul bitip düzgün bir işe girebilirsem :)

@ jumper

4000 tl etmez demek biraz iddialı bir söz olmuş bu kişiden kişiye göre değişir. ben motorumu sıfır aldım 3800'e ve verdiğim her kuruşu hakediyor.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Arkadaşlar;Ben aylardır ikinci el temiz bişey arıyorum.Asıl olması gereken fiyat Hondanın sahibinden.coma verdiği fiyat yüzünden yükseliyor.Sıfırı olmuş 3.790 birde masrafları 4.000 TL.İkinci el de maalesef buna bakarak yükseliyor.
Bu motor evet güzel,sağlam,kaliteli filan ama 4000 TL de etmez artık.
Hani kriz vardı noooldu.Fiyatlar düşeceğine yükseliyor.Demekki bu kriz falan uydurma.Kriz herzaman bizim alım gücümüzde.
Bu arada hala arıyorum temiz CBF.

Allah kolaylık versin insallah en kısa zamanda istedigin gibi bir motor bulursun...
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
4000tl etmez demedim,vermeye gerek yok dedim!

Eğer güzel bir alet denk gelirse 4000tl çok gereksiz kalır,illa O alacağım diye tutturmanın gereği yok diyorum.

Ben de ilk 2 motorumu sorunsuz olsun diye O aldım,ancak ilkinden memnun olsam da ikincisinden malesef memnun kalmamıştım.

Şimdi 2.el ile takas yaptım ve memnunum şükür!
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Ya arkadaşlar motosiklet HİÇ mi sorun çıkarmıyor düzgün rodaj yapılırsa ?? isviçere malı saat gibi yani ?? :silent::p
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
walla ben 150 sahife okudum daha bişiy bulamadım. bu motor çok mantıklı. fiyatı habire yukseliyo ama. 2 ayda 150 kaat
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Gene karar değiştirmişin bak sımdıde keeway :):):) Bende merak ettim bakdım googleden :):):)

abi çok büyük ihtimal cbf olacak. Arkadaşlarım ve yakın çevrem "Honda'dan şaşma üzülürsün bak benden söylemesi" dediler. Herhalde CBF ile başlayıp maddiyat ta el verince Suzuki İntruder (250 c.c. chopper) almayı düşünüyorum.
Sizce 2. el mi alayım 0 km. mi?:silent:
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
abi çok büyük ihtimal cbf olacak. Arkadaşlarım ve yakın çevrem "Honda'dan şaşma üzülürsün bak benden söylemesi" dediler. Herhalde CBF ile başlayıp maddiyat ta el verince Suzuki İntruder (250 c.c. chopper) almayı düşünüyorum.
Sizce 2. el mi alayım 0 km. mi?:silent:



Bence 0 al çünkü düşürüyolar kaza yapıolar falan motorun 0 olsun için rahat olsun :):)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Arkadaşlar SuperShadow topic ini okurken dikkatimi çekti birisi motoruna ANALOG devir saati takmış ve İST dan satın almış. BİLGİLERİNİZE.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Su arabalara takılanlardanmıkı kucuk oluyorya modıfıyelı arabalara takıorlar...

Bunu takacak yer olsa guzel olur redlineda var


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst