ya kardeşler.. bilenler, eskiler.. ben 4000 km deyim.. 300-400 km önce 42 arka dişliyi 40 yaptım.. ama maksimum hızda bi değişiklik olmadı, 5-10 km/h artış oldu ama hafif bayır istiyor ve karşıdan rüzgar esmemeli. 4. viteste 105-110 arasına çıkıyor maksimum. 5. viteste hızlanmıyor. ben orjinal dişli ile 5. viteste düzde bu hızlara zaten çıkabiliyordum. Ayrıca çok dik ve virajlı bayırlarda 1 e düşmem gerekiyor yolcu varken ve dur kalk olayları bu bayır işlerinde yolculu iken zorlaştı. Geçenlerde orjinal dişli ile iki kişi.. ben benim 40dişli ile (tek kişi)45-50 km bir yolculuk yaptık. O motor da 2500 km de. kalkışı ivmelenmesi aşağı yuakarı iki kişi oldukjları halde çok seriydi ve kalkışta benimle kapışabilecek kadar ataktı. Eski cbf kullanıcılarından dişli modifi yapmış arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum. ilerki km lerde motor daha iyi açılınca mı performanslı olmaya başlıyacak ? veya neden böyle oldu sizce ? İstanbul' a yolum düşerse 41 arka diş arıyıcam. Bulamazsam orjinal 42 yi takıcam.. 38 lik takıpta kullananlar nasıl verim alıyorlar. Bayır vs yolculu nasıl çıkıyorlar ? Yorumlarınızı bekliyorum.. Ne yapmalıyım. Bekliyim motor açılırmı ? Veya daha farklı veya dişliyi büyültiyim mi ? İyi bayramlar tekrar tüm arkadaşlara...