- Katılım
- 3 Ocak 2008
- Mesajlar
- 882
Terrorizer geçmiş olsunyep yeni güselim motorun grenajları çizilmiş, neyse nazarlık olsun :rendeer:
Sagol onları sprey boya ile hallettim. Bugun de bi ara ayarlayabilirsem servise gitcem.
Terrorizer geçmiş olsunyep yeni güselim motorun grenajları çizilmiş, neyse nazarlık olsun :rendeer:
Sagol onları sprey boya ile hallettim. Bugun de bi ara ayarlayabilirsem servise gitcem.
haco bizim servise gidiyodun ya Ziyan...
yarın beraber gidelim...ama Bağdat Caddesinede uğrayacaz he... H4 halojen alcam birinden..
Patlak patlak karşıya geçmeye üşendim be abi. Buralarda birşeyler arayışına geçtim
askerde galiba motoru da sahibinden com da idi.bizim bi Apacici EROL88 vardı...napıyor acaba...![]()
askerde galiba motoru da sahibinden com da idi.



hayırlı olsun valla üzüldümşimdi cbf ile hoplaya nzıplaya nbirisi göremiyecekmiyiz
profilden sil abi cbf yi
![]()
o cbf değilki ybr profildeki yav üzülmeyesiz cbf kalbimizde yaşayacakalan sahibi en son krank dişlisi bekliyodu serviste.....
Aykan,dostum innova almışsın hiç bahsetmedin ya...Neyse hayırlı olsun doğru tercih...:cat:
Fakat cbfyi satmana üzüldüm...Bende en iyisi 9500km'deki innovayı satıp 0km innova alayım...Yoksa tükenecek ya...Aykan valla yeme bizi kontagı açınca 140a vuruyor ibre...Fakat rodajdan sonra bir yokuş aşşağı sıkıştır 140km görebilirsin...veya 135..:cat:Sorması ayıp ne kadara maal oldu motor?
Hayırlı uğurlu olsun hocam sevindim.Aslında sana Kross falan lazımdı.Yani dağları tepeleri daha rahat gezerdin.Hem şehiriçinde rahatça ulaşımı sağlıyayım diyorsun ozaman scooter alıcaksın ama dağı tepeyide seviyorsun bilmiyorum işin zorUmarım bu motoruda dağlarda görmeyiz.:cherry:Bana görürüz gibi geliyor
not: İNOVA nerde üretiyor?odamı çinde? :silent:Hondanın sitesinde inova yok neden? Satışdanmı kaldırıldı birde cbf150yi ayrı bir katagoriye almışlar.commuter diye.Yani naked değil bizim makina öyle yanlız kalmış bir başına alet
http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/commuter/
vay aykanım helal olsun...yakışır sana...ama lastik gümleyebilir dikkat et her an...bunu bakalım ne zaman perte çıkarıcan...fakat sürüş keyfi vermeyebilir...elini gazdan çekince öne yığılma yapar...bunda sabit gaz rahatlığı yok işte...ilk zamanar seni sıkar sonra alışırsın...ilk defa kullanıyorsan yani uyuz edebilir...yanında lastik köpüğü yanında bulundur...helal slun ben bile düşünüyordum yani cbf doldurunca garantisini...ama piyasadan satışı kalkınca vazgeçtim...
hala bu motorun topıgını canlı tutmaya calısıyonuzya guluyorum yahuu satın da kurtulun alın bı hyo rahat edın
hala bu motorun topıgını canlı tutmaya calısıyonuzya guluyorum yahuu satın da kurtulun alın bı hyo rahat edın