Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Patlak patlak karşıya geçmeye üşendim be abi. Buralarda birşeyler arayışına geçtim

Bu Kıronun işide tamam...sıradakiii...:queen:

ehliyetide tamam...evet saflarımızı birini daha kattık...

bizim bi Apacici EROL88 vardı...napıyor acaba...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
16500 km deyim.16000 bakımında subab ayarları falan yapıldı.Depoyu fulledim.367 km de 8,22 lt ile tekrar doldu.Yani 100 km de 2,24 lt benzin yakmışım.Fakat 80 km hızı geçmedim şehiriçi karışık kullanım.Ben bu motorla uzun yolda 2 lt/100 km yaparım.Normal de 90-95 km hızla kullanıyorum 100 km de 2,8 lt ye yakın birşey yakıyor.100 km de 3 lt yakanlar bence 100 km üstü kullanıyolar.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
sevgili arkadaşlar bugün itibariyle cbf 150 den kurtulmuş bulunmaktayım kerata beni 12000 götürdü gene
yeni motorum innova 125 bitmeden alayım dedim çünki çok değerli bi motor tabiki asıl kullanacagım ve alamk istediğim motor değildi ama genede iyi bi alet alana kadar beni idare etsin istedim....sonrası gündelik kullanım için mükemmel bir tercih...







meto bak bu 140 yapıyo:pinnovayı aldınmı bikere satmassın sen daha iyi bilirsin..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun valla üzüldüm :( şimdi cbf ile hoplaya nzıplaya nbirisi göremiyecekmiyiz :( profilden sil abi cbf yi :p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aykan,dostum innova almışsın hiç bahsetmedin ya...Neyse hayırlı olsun doğru tercih...:cat:

Fakat cbfyi satmana üzüldüm...Bende en iyisi 9500km'deki innovayı satıp 0km innova alayım...Yoksa tükenecek ya...Aykan valla yeme bizi kontagı açınca 140a vuruyor ibre...Fakat rodajdan sonra bir yokuş aşşağı sıkıştır 140km görebilirsin...veya 135..:cat:Sorması ayıp ne kadara maal oldu motor?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
o cbf değilki ybr profildeki yav üzülmeyesiz cbf kalbimizde yaşayacak :p:p alan sahibi en son krank dişlisi bekliyodu serviste.....

Hayırlı uğurlu olsun hocam sevindim.Aslında sana Kross falan lazımdı.Yani dağları tepeleri daha rahat gezerdin.Hem şehiriçinde rahatça ulaşımı sağlıyayım diyorsun ozaman scooter alıcaksın ama dağı tepeyide seviyorsun bilmiyorum işin zor :) Umarım bu motoruda dağlarda görmeyiz.:cherry:Bana görürüz gibi geliyor :p

not: İNOVA nerde üretiyor?odamı çinde? :silent:Hondanın sitesinde inova yok neden? Satışdanmı kaldırıldı birde cbf150yi ayrı bir katagoriye almışlar.commuter diye.Yani naked değil bizim makina öyle yanlız kalmış bir başına alet :p
http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/commuter/
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdo2002

Dostum Tayland'da üretiliyor İnnova'lar fakat bütün parçaları %100 Japon Malı...:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay aykanım helal olsun...yakışır sana...ama lastik gümleyebilir dikkat et her an...bunu bakalım ne zaman perte çıkarıcan...fakat sürüş keyfi vermeyebilir...elini gazdan çekince öne yığılma yapar...bunda sabit gaz rahatlığı yok işte...ilk zamanar seni sıkar sonra alışırsın...ilk defa kullanıyorsan yani uyuz edebilir...yanında lastik köpüğü yanında bulundur...helal slun ben bile düşünüyordum yani cbf doldurunca garantisini...ama piyasadan satışı kalkınca vazgeçtim...
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
hala bu motorun topıgını canlı tutmaya calısıyonuzya guluyorum yahuu satın da kurtulun alın bı hyo rahat edın
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan,dostum innova almışsın hiç bahsetmedin ya...Neyse hayırlı olsun doğru tercih...:cat:

Fakat cbfyi satmana üzüldüm...Bende en iyisi 9500km'deki innovayı satıp 0km innova alayım...Yoksa tükenecek ya...Aykan valla yeme bizi kontagı açınca 140a vuruyor ibre...Fakat rodajdan sonra bir yokuş aşşağı sıkıştır 140km görebilirsin...veya 135..:cat:Sorması ayıp ne kadara maal oldu motor?

izzet sağol kardeşim ama gerçekten innova bana lazım şehir içi vs vs....çok rahat kullanımı var biliyosun cbf de çok sorun yaşadım ancak bu motoru ben yedek aldım 2200 e verdim cbfi gerisi 550+550 2 ay taksit deydi be....ha kontagı açınca chek yapıyor zaten şaka yapmıştım:mrgreen:sen anlamamışın...:p

Hayırlı uğurlu olsun hocam sevindim.Aslında sana Kross falan lazımdı.Yani dağları tepeleri daha rahat gezerdin.Hem şehiriçinde rahatça ulaşımı sağlıyayım diyorsun ozaman scooter alıcaksın ama dağı tepeyide seviyorsun bilmiyorum işin zor :) Umarım bu motoruda dağlarda görmeyiz.:cherry:Bana görürüz gibi geliyor :p

not: İNOVA nerde üretiyor?odamı çinde? :silent:Hondanın sitesinde inova yok neden? Satışdanmı kaldırıldı birde cbf150yi ayrı bir katagoriye almışlar.commuter diye.Yani naked değil bizim makina öyle yanlız kalmış bir başına alet :p
http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/commuter/

erdo zaten bunu şehir için aldım bu motorla o işler olmaz:pbaşka bi motorda alıcam ama innova kalıcı asla satmam valla ne malı bilmiyorumda tam parçalar kalite:cat:üstündeki iyi dileklerin için sağolasın:)

vay aykanım helal olsun...yakışır sana...ama lastik gümleyebilir dikkat et her an...bunu bakalım ne zaman perte çıkarıcan...fakat sürüş keyfi vermeyebilir...elini gazdan çekince öne yığılma yapar...bunda sabit gaz rahatlığı yok işte...ilk zamanar seni sıkar sonra alışırsın...ilk defa kullanıyorsan yani uyuz edebilir...yanında lastik köpüğü yanında bulundur...helal slun ben bile düşünüyordum yani cbf doldurunca garantisini...ama piyasadan satışı kalkınca vazgeçtim...

abi teşekkür ederim ama motoru alış sebebim hangi makinayı alırsam alayım bir innova bulundurma isteği biliyorsun biz makinadan anlarız vardır bi bildiğimiz
zaten emektar c90 nımla aynı sistem vites sistemi yarı otomatik alışkınım zaten 100 wave modelinide kullanmıştım daha önce işte tek dezavantaj lastikler tel jant ama seviyorum bu motoru dikkat ettimde ön fren pistonlarında nissin yazıyo cbf 500 600 lerdeki pistonlarla aynı marka hoşuma gitti kalite al sende bitmeden kurtul ciddiyim bak üretimi duran bi aracın yedek parçası en az 3 ortalama 10 yıl sağlayıcı servis tarafından bulundurulmak zorundadır:cat:

hala bu motorun topıgını canlı tutmaya calısıyonuzya guluyorum yahuu satın da kurtulun alın bı hyo rahat edın

ula olup olmadık zamanda çıkıyon çıldırtıyon milleti helal sana:farao:

hala bu motorun topıgını canlı tutmaya calısıyonuzya guluyorum yahuu satın da kurtulun alın bı hyo rahat edın

ula olup olmadık zamanda çıkıyon çıldırtıyon milleti helal sana:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
vay aykan hayırlı olsun yeni makinan...
cbf'i satmana üzüldüm doğrusu :( ama güzel makina almışsın :cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Aykan kardeş yeni motorun hayırlı olsun yolun ve farın hep acık olsun... eeeeeeeeee şimdi ne olacak Halen cbf topige yazmaya devam edecekmisin yoksa yeni bir innove topimi açacan :):):)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar biraz önce Aksaray'dan döndüm...:)

Sabah 9'da çıktım 14,30'da burda oldum...

Tekrar 450km'yi 1 depoyla aldım...Yokuş asagı 135km/h gördüm...:cat:

Fakat Pozantı bu sefer soğuktu...:):p:farao:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Arkadaşlar 6000km de yağ değişimi oluyor öyle deniyor servisde.Benim merak ettiğim bu değişimi yapmasak olmazmı?Niye bu düşünceye kapıldığımı sorarsanız servisde usta kaliteli bir yağ 3000-4000km rahat götürür.Bende o lafına istinaden castrol 15-40 power 1 yağ koydurdum.Şimdi 6000kmdeyim değiştirmeme luzum varmı çünkü 2000km sonra gene yağ değişimi olucak bukadar sık yağ değişimine luzum varmı? Bir yağ değişimi 30milyona patlıyor.Yağcıda 20-40 yağ markalı bir yağ 10milyon(1lt) yani biraz fazla değilmi alınan fiyat.Gerçi benim motora koyulan yağ sentetik sanırım o yüzden daha uzun ömürlü diye düşünüyorum.Kısaca değişmesek olurmu :p:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst