Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
erdo2002 değiştirirsen iyi olur değiştirmezsen bişey olmaz...
2000kmde falan yağ kirleniyo baya ama özelliğini yitirmiyor, motoruna zararı olmaz belki vites geçişlerin sertleşir çok az o kadar...ben 6binde değiştirmedim şahsen...12binde bakım yaptırdım 14bine geldim yine değiştirmedim 10bindede değiştirmedim...kısacası 2000lerde yağ değiştirmiyorum...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
erdo2002 değiştirirsen iyi olur değiştirmezsen bişey olmaz...
2000kmde falan yağ kirleniyo baya ama özelliğini yitirmiyor, motoruna zararı olmaz belki vites geçişlerin sertleşir çok az o kadar...ben 6binde değiştirmedim şahsen...12binde bakım yaptırdım 14bine geldim yine değiştirmedim 10bindede değiştirmedim...kısacası 2000lerde yağ değiştirmiyorum...

8000km de değiştirdinizmi peki? :silent: Bir bakımı atladınızmı yoksa? :silent::)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
bir kuryeci söyedi 5000 de bir değişiyomuş yağını .2000-3000 de değişsem 15 günde bir servise gitmem gerekir diyo.peki garantiden çıkmıyomu dedim , km halatını çekiyorum dedi gülerek.:mrgreen:
yani bi sorun olmaz mış.kuryeci diyo abi nebiliim.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
vay aykan hayırlı olsun yeni makinan...
cbf'i satmana üzüldüm doğrusu :( ama güzel makina almışsın :cat:

eyvallah dostum sağol hayırlısı..:)

Aykan kardeş yeni motorun hayırlı olsun yolun ve farın hep acık olsun... eeeeeeeeee şimdi ne olacak Halen cbf topige yazmaya devam edecekmisin yoksa yeni bir innove topimi açacan :):):)

istemiyonuzmu beni aranızda yazıcam tabi:p

Arkadaşlar 6000km de yağ değişimi oluyor öyle deniyor servisde.Benim merak ettiğim bu değişimi yapmasak olmazmı?Niye bu düşünceye kapıldığımı sorarsanız servisde usta kaliteli bir yağ 3000-4000km rahat götürür.Bende o lafına istinaden castrol 15-40 power 1 yağ koydurdum.Şimdi 6000kmdeyim değiştirmeme luzum varmı çünkü 2000km sonra gene yağ değişimi olucak bukadar sık yağ değişimine luzum varmı? Bir yağ değişimi 30milyona patlıyor.Yağcıda 20-40 yağ markalı bir yağ 10milyon(1lt) yani biraz fazla değilmi alınan fiyat.Gerçi benim motora koyulan yağ sentetik sanırım o yüzden daha uzun ömürlü diye düşünüyorum.Kısaca değişmesek olurmu :p:cherry:

erdo bence sık sık değiştir yağı kaliteli yağ koysan bile 2000 km yi geçme kimseyi dinleme:p:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
aykan yeni motorun hayırlı olsun.bi belgeselde izlemiştim discovory canell di galiba senin motordandı motora olmaz eziyeti yaptılar,yüksekten attılar,yağını boşalttılar , açık ve yağsız motora su tuttular genede çalıştı en iyi en sağlam motor seçtilerdi.
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
4
guzel motor ınnova cbf 150 deguzel motor alan arkadaslara hayırlı olsun ınnova 140 basıyomu ya helal valla ona
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan yeni motorun hayırlı olsun.bi belgeselde izlemiştim discovory canell di galiba senin motordandı motora olmaz eziyeti yaptılar,yüksekten attılar,yağını boşalttılar , açık ve yağsız motora su tuttular genede çalıştı en iyi en sağlam motor seçtilerdi.

dostum bu motor değil o ama o motorada sahibim o gördüğün 92 kasa c90 ama innovada onların devamı niteliğinde başka motor alsam bile bu kalıcı :cat:

guzel motor ınnova cbf 150 deguzel motor alan arkadaslara hayırlı olsun ınnova 140 basıyomu ya helal valla ona

140 basmaz dostum o:p sadece ilk kontağı açtığında chek yapıyor göstergeler o arada çekildi yanlış anlaşılmasın şakaydı o şaka ama 125 130 yokuş aşşağı basar:cat:


:silent:meto nerdesin yasmı ilan ettin yavvv:pbugün bayiye gittim bizim satıştan hüseyin abi bende yedek anahtar vardı git algel dedi tamam dedim motorum hala duruyor orda satılmış ama sahibi teslim almamaş daha atladım cbf e eve gittim abi insan acıyo ya çocugu gibi oluyo motoru nekadar sorunlu olursa olsun son defa bindim bugün valla goldwing gibi geldi innovadan sonra cbf hakkında sölenebilecek tek söz çok konforlu alet innovada şehir içinde gayet iyi ama yakıtına inanamadım 100 km gittim daha depo yarıda nası iş ya????kokluyo yakıtı....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
dostum bu motor değil o ama o motorada sahibim o gördüğün 92 kasa c90 ama innovada onların devamı niteliğinde başka motor alsam bile bu kalıcı :cat:



140 basmaz dostum o:p sadece ilk kontağı açtığında chek yapıyor göstergeler o arada çekildi yanlış anlaşılmasın şakaydı o şaka ama 125 130 yokuş aşşağı basar:cat:

moruk 3 sene önce filan seyretmiştim a zamanlar bu kadar motor bilgim yoktu honda ve cup modeliydi senin yeni aldığın dan zanettim. neyse bak o motordanda varmış sende:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
moruk 3 sene önce filan seyretmiştim a zamanlar bu kadar motor bilgim yoktu honda ve cup modeliydi senin yeni aldığın dan zanettim. neyse bak o motordanda varmış sende:mrgreen:

bak o senin gördüğün alet benimkinin aynısı şu:cat:





buda innova ikiside bende var şu an :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan bi yorgunumki valla bişey yazamıyorum...yarın kaynatırız dedikodu yaparız...:p

anlamıştım zaten metehanın çekişten düştüğünü :queen: yoksa dururmuydu yazmadan dinlen hadi enerjini topla yoksa kim uğraşacak benlen:rendeer:bitmeden al bitane sende valla demedi deme sonra satmam motoru sana:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
anlamıştım zaten metehanın çekişten düştüğünü :queen: yoksa dururmuydu yazmadan dinlen hadi enerjini topla yoksa kim uğraşacak benlen:rendeer:bitmeden al bitane sende valla demedi deme sonra satmam motoru sana:p

haco çalışıyorum ama işim rahat çok şükür...18 de mesaim bitiyor...gün içi bilgisayarda işyerinde takılabiliyorum artık kafam rahat huzurluyum.....:cat:

@metehan
abi ne zmn gidiyos senn servise ;)


abi seni unuttuk be.. şimdi aradım cumaya hazır olacakmış...oda bizden telefon bekliyomuş iyimi..:pcumarteside gider taktırırsın...ok..:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
haco çalışıyorum ama işim rahat çok şükür...18 de mesaim bitiyor...gün içi bilgisayarda işyerinde takılabiliyorum artık kafam rahat huzurluyum.....:cat:




abi seni unuttuk be.. şimdi aradım cumaya hazır olacakmış...oda bizden telefon bekliyomuş iyimi..:pcumarteside gider taktırırsın...ok..:cat:

abi çok iyi yaz geliyor turizm sezonu açtı burada ben tekne işiyle uğraşıyom şu an biliyon valla mesaimiz belli değil neolacak bende bilmiyorum..seninkepap:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
140 basmaz dostum o:p sadece ilk kontağı açtığında chek yapıyor göstergeler o arada çekildi yanlış anlaşılmasın şakaydı o şaka ama 125 130 yokuş aşşağı basar:cat:


:silent:meto nerdesin yasmı ilan ettin yavvv:pbugün bayiye gittim bizim satıştan hüseyin abi bende yedek anahtar vardı git algel dedi tamam dedim motorum hala duruyor orda satılmış ama sahibi teslim almamaş daha atladım cbf e eve gittim abi insan acıyo ya çocugu gibi oluyo motoru nekadar sorunlu olursa olsun son defa bindim bugün valla goldwing gibi geldi innovadan sonra cbf hakkında sölenebilecek tek söz çok konforlu alet innovada şehir içinde gayet iyi ama yakıtına inanamadım 100 km gittim daha depo yarıda nası iş ya????kokluyo yakıtı....:cat:
Aykan'cım şakamı yapıyorsun...125-130 innova için çok kolay bir hız...Hemde düz yolda...Ben düz yolda innova ile 125kmh gördüm...Hemde çok rahat titreme zorlanma yok..Yokuş asagı ise 135 belki 140...Duruma göre değişir..tabi...:cat:

Bu arada arkadaşlar cbf150'ye ybr125 aynası taktım çok yakıştı....:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aykan'cım şakamı yapıyorsun...125-130 innova için çok kolay bir hız...Hemde düz yolda...Ben düz yolda innova ile 125kmh gördüm...Hemde çok rahat titreme zorlanma yok..Yokuş asagı ise 135 belki 140...Duruma göre değişir..tabi...:cat:

Bu arada arkadaşlar cbf150'ye ybr125 aynası taktım çok yakıştı....:)

ben bu motorun o sürate ulaşıcağını düşünüyorum dördüncü vites baya bi uzun ama çok zorlamıyorum en fazla 80 130 km yol yaptım daha

cbf 150 evrim geçirmiş abii :queen:


By VaScO1925

bunedir dostum:silent:kafam karıştı innova yurt dışı versiyonu ama burda ne işi var önceki tarihlerdenmi bu?:silent:


haaaa şimdi gördüm hondanın fiyatlar bölümüne yanlış resim koymuşlar innova ama yurt dışı versiyonu:mrgreen:

beyler benim emektardan bikaç fotograf daha özlemişim şimdiden yavv:salut:





 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst