Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç fotoğraf yokmu geziden...arada buraya atarsın...
Benim gezim keyfe değer bir gezi değil abi..Fotogtaf için en az 30dk. gider...:)

Fakat ben gidiştede dönüştede hızlı geliyorum...Belli bir zamanda yetişmem lazım...:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Benim gezim keyfe değer bir gezi değil abi..Fotogtaf için en az 30dk. gider...:)

Fakat ben gidiştede dönüştede hızlı geliyorum...Belli bir zamanda yetişmem lazım...:)

la izzet sen buraya fotograf koyma forum yönetiminden sana ceza vermesini isticem :p:polmaz fotosuz asıl bakayım deklanjöre olmaz....:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Evet arkadaşlar dün ilk defa ölçüm yapabileceğim benzinimi aldım
ve yaptığım hesapta 0.95 kuruş yakmışım kmde.

Motorun rodajda oluşuğu , benim devirli kullanmam ve son olarak heryerimden tecrübe fışkırmayışı olarak kabul ediyorum bunun sebebini he bir de çok sık artcı aldım onu da katmak lazım...

Bunların hepsien rağmen memnunum...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
akşama devam ederiz...



şimdi bana müsade abi...bir MT üyesini daha cbf 150 sahabı yapmaya gidiyoruz:wiinkk:akşam görüşürüz...

yap yap iyidir hele sıfır alındığında ilk kokusu müthiş oluyo aletlerin hani ilk marşa basarsınya....:pbende topiğe adam transfer etmeye çalışıyorum :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yap yap iyidir hele sıfır alındığında ilk kokusu müthiş oluyo aletlerin hani ilk marşa basarsınya....:pbende topiğe adam transfer etmeye çalışıyorum :)

evet arkadaşlar...yeni cbf 150 ci arkadaşımıza hayırlı uğurlu olsun diyelim...

şu ara ehliyeti yok...siyah renkde bulamadık...Pazartesi netleşir...ya siyah ya bordo...makinayı aldığında topik patlatırız...şimdilik adı bende saklı...:p
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
32
kim alacaksa şimdiden hayırlı uğurlu olsun. benimki de hafta içi netleşecek . birde metehan senin motorun rengi nedir . ben siyah düşünüyorum ama galiba burdaki hondada( iskenderun ) siyah renk yoktu, acaba istesek getirebilirler mi ?
:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kim alacaksa şimdiden hayırlı uğurlu olsun. benimki de hafta içi netleşecek . birde metehan senin motorun rengi nedir . ben siyah düşünüyorum ama galiba burdaki hondada( iskenderun ) siyah renk yoktu, acaba istesek getirebilirler mi ?
:cat:

kanka siyah fabrikadada yok inan...bazı bayilerde kaldı sadece...biz bile bordoya dönebiliriz...yok abi piyasada...Pazartesi netleşecek ama siyahtan yana ümidi kes bu ara...büyük parti bekleniyor...mal gelcek...

benimki siyah...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
aha tiyoyu verdi metehan, honda yeni motorlar getiriyomuş vasgo bekle sen yeni cbf ye binersin.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Nası yani:mrgreen: :queen:

ulan dünya umrunda değil be...ben ömrümü size adamışım...sen makaronidesin..:p

aha tiyoyu verdi metehan, honda yeni motorlar getiriyomuş vasgo bekle sen yeni cbf ye binersin.

kanka bir zam geliyo aklın durur...:wiinkk:hep böyle olur...bayilerde mal biter....siyah yok denir yeni parti maldan önce bayilere faks geçilir...sonra sitede şu açıklama yazar...

00.00.0000 itibariyle girdiler çıktılar maliyetler...kur farkı nedeniyle ürünlerimizde % ebesinin şeysi oranında zam yapılması vuku bulmuştur...yaplan bu zammı metanetle karşılayacağınızı umar anamıza sövmemenizi rica ederiz...:queen:

abi sezon açıldı daha zam yok...4000 olur bence...yada 3990 yetale...:queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Ankara Efe Honda'da hep siyah var. Bikaç tane de kırmızı var. Mavi hiç yok.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ulan dünya umrunda değil be...ben ömrümü size adamışım...sen makaronidesin..:p



kanka bir zam geliyo aklın durur...:wiinkk:hep böyle olur...bayilerde mal biter....siyah yok denir yeni parti maldan önce bayilere faks geçilir...sonra sitede şu açıklama yazar...

00.00.0000 itibariyle girdiler çıktılar maliyetler...kur farkı nedeniyle ürünlerimizde % ebesinin şeysi oranında zam yapılması vuku bulmuştur...yaplan bu zammı metanetle karşılayacağınızı umar anamıza sövmemenizi rica ederiz...:queen:

abi sezon açıldı daha zam yok...4000 olur bence...yada 3990 yetale...:queen:

yav sen ne biçim adamsın yarıldım gülmekten çok yaşa emi meto:queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka aynı makina 2990 dı bir zamanlar...500 tane alıyorlar...stok yapılıyor...bunu her bayi yapamaz ama...rakamlarıda atıyorum...sonra bi zam...oh kelepir kar...bu işler böle kuzen...hadi ben yatıyorum...iyigeceler olsun...yarın gezi var...:wiinkk:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la izzet sen buraya fotograf koyma forum yönetiminden sana ceza vermesini isticem olmaz fotosuz asıl bakayım deklanjöre olmaz....
Fotograf makinesi yanımda yok...telefon kamerasız...:p

Laptop var yanımda fakat onunda kamerası yok...:)

Cep telefonum suya düştü patlatacağım dönüşte bir D880 çare yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst