- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim gezim keyfe değer bir gezi değil abi..Fotogtaf için en az 30dk. gider...hiç fotoğraf yokmu geziden...arada buraya atarsın...
Fakat ben gidiştede dönüştede hızlı geliyorum...Belli bir zamanda yetişmem lazım...