Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Fotograf makinesi yanımda yok...telefon kamerasız...:p

Laptop var yanımda fakat onunda kamerası yok...:)

Cep telefonum suya düştü patlatacağım dönüşte bir D880 çare yok...

yav makinasız yola çıkılırmı izzet kızdırıyon beni yavv:p la d880 alma o parayı çift hat b...na verme o makinaya onun yerine iyi bi fotograf makinası bide telefon alınabilir 600 kağat olm yazık yavv :pr:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav makinasız yola çıkılırmı izzet kızdırıyon beni yavv:p la d880 alma o parayı çift hat b...na verme o makinaya onun yerine iyi bi fotograf makinası bide telefon alınabilir 600 kağat olm yazık yavv :pr:
Aslında 1 ay önce bir telefon almıştım...:)

Adı Planatium...Dokunmatik ekran cart,curt zamazingoları fazla...Ben gelemem öyle telefonlara....İade ettim...Yola çıkınca telefonsuz kalmamak için 40ytl'ye bir 1110i aldım...Şarjı 8gün idare ediyor...:mrgreen:

Fotograf makinem var...7,2mp sony...Hiç aklıma gelmedi yanımda getirmek...:cat:

Samsunglar'ı çok severim karışık değil...Mecburen alıcam bir d880...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aslında 1 ay önce bir telefon almıştım...:)

Adı Planatium...Dokunmatik ekran cart,curt zamazingoları fazla...Ben gelemem öyle telefonlara....İade ettim...Yola çıkınca telefonsuz kalmamak için 40ytl'ye bir 1110i aldım...Şarjı 8gün idare ediyor...:mrgreen:

Fotograf makinem var...7,2mp sony...Hiç aklıma gelmedi yanımda getirmek...:cat:

Samsunglar'ı çok severim karışık değil...Mecburen alıcam bir d880...:cat:

ben ne yaptım biliyonmu d880 aldım 1 kullanmadan sattım şarjı dayanmıyor meretin kalında biraz iyi cihaz ama verdim sonra lg kg770 aldım çok güzel makina 260 kağat kaln parayada pi panasonic lumix 320 ytl mis gibi oldu tavsiyemdir:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kullananlar senin gibi demiyor Aykan'cım.....:)

Alemin en kral telefonu aslında D900 ince...Çok zarif....:cherry:

D900'ün çift hatlısı çıksa hemen alırım...:cat:

Neyse biz bu telefon muhabbetini bırakalım...Yoksa Prometheus kilitler topici mazallah...!
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kullananlar senin gibi demiyor Aykan'cım.....:)

Alemin en kral telefonu aslında D900 ince...Çok zarif....:cherry:

D900'ün çift hatlısı çıksa hemen alırım...:cat:

Neyse biz bu telefon muhabbetini bırakalım...Yoksa Prometheus kilitler topici mazallah...!

hadi lenn:pşarjı bigün gidiyor onuda kullandık motor üzerinde şarjı fazla giden alet lazım :cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şarjı fazla giden telefon arıyorsan bunu al :p
Nokia-3310.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
izzet benle iddalaşma sana bi açarım bu cihazlar hakkındaki şikayetleri uçuklarsın sonra :p olm kullandım diyom anlamıyonmu bu topik bugün kitlenmesse ben neolayım...:p(aslında tartıştığımız konular gündelik geçerli konular yolda motor bozuldu neolacak aaa bide bakmışım d900 ün şarjı bitmiş olabilir etrafta tlf yok bi gezidesin...:cyclopsan bence sen 1110 u kullanmya devam et feneride var:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
32
ya aykan konuyu nerden nereye getirden kardeş ya :wiinkk:
bilseydim vallahi mondializzet100 iskenderun dan geçerken bekler bir fotoğrafını çekerdim sonrada eklerdim forumu ya :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ya aykan konuyu nerden nereye getirden kardeş ya :wiinkk:
bilseydim vallahi mondializzet100 iskenderun dan geçerken bekler bir fotoğrafını çekerdim sonrada eklerdim forumu ya :rendeer:

burada kapıyorum bu bahsi:)ama ders olsun hanginiz yola çıkarsa çıksın resim koymayan gözükmesin gözüme:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ÇOK ÖNEMLİ.....

]


Arkada çantası olmayanlar ve arka yolcu ayaklığını açık tutmazsanız makinanız granajdan hasar alır...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu küçücük arka yolcu ayagı nelere mal oluyor...:cat:

Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim mete_han abi...:)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Lem Metehan abi yine reklam malzemesi yaptın beni :p

Evet arkadaşlar arka ayaklığınız da farınız da yolunuz da daima açık olsun :cat:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
koruma demiri işe yaramıyormu?

bir de hatırlatma..hoş falcon ıcın solenmıstı ama genellıkle ayaklıklar grenajdan pahalı olabılıyormus..
buna da dıkkat:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şu küçücük arka yolcu ayagı nelere mal oluyor...:cat:

Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim mete_han abi...:)

cok sagolasin mete abi 24 saat açik artçi ayakligi:rendeer::rendeer:

aman dikkat...aha mal kıymeti bilmeyenin hali nice oluyor...:p

Lem Metehan abi yine reklam malzemesi yaptın beni :p

Evet arkadaşlar arka ayaklığınız da farınız da yolunuz da daima açık olsun :cat:

ben adını vermedim sen niye atladınki...:p

koruma demiri işe yaramıyormu?

bir de hatırlatma..hoş falcon ıcın solenmıstı ama genellıkle ayaklıklar grenajdan pahalı olabılıyormus..
buna da dıkkat:)

sanmıyorum ama sorayım fiyatını merak ettim...koruma demiri ön bölgeyi kollar..arkada çanta yoksa birde ayaklıklar kapalıysa direkt temas ilk noktada granajda olur...yani inan ayaklık açık olsaydı bu olmazdı...ama olduğu yerde devrilmeyi kastediyorum...kaza esnası hareketli sürtme olursa otomatikman kapanır içe doğru bilirsiniz sizde...
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
32
teşekkürler bilgilendirdiğiniz için buğün bir şey daha öğrenmiş oldum ve de öğreneceğim daha çok şey var sizlerden:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aslında o ayaklık kapanmasda daha iyi olur şimdi anlaşıldı kaza yapanların neden grenajlarının dağaldığı....
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Terrorizer geçmiş olsun :p yep yeni güselim motorun grenajları çizilmiş, neyse nazarlık olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst