Ben hız testinde;izzet sagol kardeş 3200km redeyim 4000 bakımını yaptırıyım tekrar bidaha denicem arkadaşlar her fiteste kaçı gördugunuzu yazarmısınız ve bu motor açılımını kaç km tamamlar
Bu motorun yakıt tüketimi ortalama... 2,4/2,9lt./100km'dir...:bounce:Honda cbf 150 sahipleri size bi sorum olacak tam 10 puan değerinde
Bu motor un 100 km de lt olarak yakı tüketimi nedir ?
öteki forumalrda çok sallamışlar yalan yanlış ölçümler vardı.... kimisi 2 demiş kimisi 3.5 yaktım demiş kafam karıştı bunun ortası ve gerçeği nedir ?
Ben hız testinde;
1. Vites:35km.h
2.Vites :65km.h
3.Vites :90km.h
4.vites :110km.h
5.Vites :120km.h
Bu veriler düz yolda yapılmıştır.![]()
Honda cbf 150 sahipleri size bi sorum olacak tam 10 puan değerinde
Bu motor un 100 km de lt olarak yakı tüketimi nedir ?
öteki forumalrda çok sallamışlar yalan yanlış ölçümler vardı.... kimisi 2 demiş kimisi 3.5 yaktım demiş kafam karıştı bunun ortası ve gerçeği nedir ?
Ben hız testinde;
1. Vites:35km.h
2.Vites :65km.h
3.Vites :90km.h
4.vites :110km.h
5.Vites :120km.h
Bu veriler düz yolda yapılmıştır.
5000km'den sonra 125-130 bayır aşşağı rahat görür.
Bu motorun yakıt tüketimi ortalama... 2,4/2,9lt./100km'dir...:bounce:
yav arkadaşlar bişey sorucam , benzin musluğunu sürekli yedekte tutsak olmazmı zaten gösterge var bittiğini anlıyoruz .
önce yukarı al bitince aşağı çevir ne gerek var yav uğraşıp duruyoruz???
yav arkadaşlar bişey sorucam , benzin musluğunu sürekli yedekte tutsak olmazmı zaten gösterge var bittiğini anlıyoruz .
önce yukarı al bitince aşağı çevir ne gerek var yav uğraşıp duruyoruz???
sen bizim foruma uğramamışsın anlaşılan
uğrasaydın bilgisayar destekli ölçümü bile var
eski topiclerde buraya da yazmıştım onu...
38 liraya doluyor...km sine göre 330 ile 370 km arası gidiyor...ben 360 kadar gittim...sonrası bitmedi ama yolda kalmayım dedim aldım...
cok yakmiyomu mete abi bende ybr var amadedigin gibi 38 ytl ye doluyo ben devirli devirsiz karişik kullaniyom 450 km yaptim zorlasam bi 20 km daha giderdi