Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
şu yeni cbfler biraz yol yapsada yağ yakıyor mu kaliteli mi bi kullanıcılardan öğrensek sorunları var mı acaba
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Yağ olayına çok takmayın arkadaşlar modern her makina yağ yakar cbf de yakıyor ancak ilginç bi durumdur ben cbf nekadar sıkıştırsamda 1 gr yağ eksiltmemişti.....belki uzun yolda eksiltme olabilir ancak ciddi seviyelerde olmaz...1000 KM de belki 100-200 gr daha fazla olacağını sanmam...
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
benim motorun vitesleri biraz kemikli (sesli) geçiyor,fakat metehanın motoru olsun,diğer cbf ler olsun yumuşacık geçişi var:cat:

Cevapın için çok teşekkür ediyorum.Motoru aldığımda yolda daha rahat akması için borpower katkı ürününü almayı düşünüyordum ancak onlarda bizim debriyaj sisteminde problem çıkarıyormuş.Acaba böyle ürünler kullanılabilse gerçekten bizim motorlarda daha bi rahatlama veya yakıtta tasarruf sağlarmı merak ettim şimdi:)Durduk yere aklıma geldi:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------

Bu arada aykan ve cihan'ın eklediği fotoğraflar gerçekten çok güzel.Mavi rengi ayrı bi güzel bordo rengi ayrı bi güzel.Makina karizma gerçekten.Ve aykan arkadaşımın eklediği fotoğraftan sonra mavi cbf150 ilk defa gözüme bu kadar güzel gözüktü.Kartpostal gibi çıkmış fotoğraflar.Cbf 150'nin görüntüsü açısından sevmediğim bi açısı varsa o da arkadan bakıldığındaki o cılız yapısı.Honda ön kısmı çok güzel tasarlasa da arka tarafı çok cılız bırakmış.Neyseki arkaya da çanta takıldığı zaman o cılız görüntü kaybolup motorun görüntüsü küçük enduro motoru görüntüsüne bürünüyor:)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
Her rengi var sayfada bir siyah ta benden olsun:cherry:
91199967.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

yağ yakma olayı devir saatli göstergeyi taktıktan sonra gerçekten çok farketti, sakin kullanımda yani 6000 deviri geçmedikten sonra yağ eksiltme olayı olmadı benim motorda:cat:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
küçüğü büyütme isteği kadar . buyuktende küçüge kaymalar mı var yada 600 lüğün yanına 150 ll lık yakıstırma düşüncesi mi
bende söyle bır dusunce varki : 250+50 cc= 300 cc olsun bıraz hız bıraz tork hem sehır içi hen sehir dısı sıvı sogutmalı full enjeksıyon abs sı olan bıraz enduro bıraz naket karısımı cift silindir ( honda cb 300 de olabılır ,yenı model cıks dha ii olur ) getırselerde bınsek ne olur :silent:
150 ye kucuk diyorsak( baslangıc) -600 cc bizi asıyorsa 1000 lık aklımdan bıle gecmiyorsa 300 cc orta sınıf olmaz mı türkiye sartlarında ( her zaman dedigimiz gibi hız lımıtleri belli )
hındularda honda carizma - hunk falan derken bı seri stil var bızde makyajlısı
su an 2011 cıkmadan bız yaptık oldu - karbirator uyuyorsa onuda degıstırelım -ekzosada catalızor ilave işte sana 2012 :) honda yıne gerıde kalır yenılıkte bu arada gıcık yapıstırmalarıda hıc sevmedım
300 luk istiyirik . hahlıyık hakkımızı istiyik . soke soke olmasza 300 cc imal ederik (istiyenın bir yüzü vermiyenin her yeri kara :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
İstanbuldaki fuara katılmayı düşünüyorum da.Orada cbf 150 yi daha uygun fiyata veya daha cazip ödeme şekilleriyle veyahutta peşin fiyatına bi kaç tane aksesuar dahil ettirebilme imkanımız olurmu?Gidersem sırf cbf için ve onu orada daha iyi imkanlarla alabilmek için giderim.Sizce honda fuarda bu tarz güzellikler yapabilir mi?Yoksa ben çok şey mi istiyorum:)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
arkadaşlar yarın 2011 kırmızı renk siparişi vericem inş. ama fiyat 4250 peşin alıcam crux2006 arkadaşımızın dediği gibi daha uygun fiyata alabilirmiyim yada yanında bir kaç aksesuar ı bedavaya getire bilirmiyim birde plaka ruhsat sgorta işlemlerini siparişi vericeğim eskişehir honda özmert bayiisi halleder mi yoksa bu işlemleri benim kendim mi halletmem gerekiyo ?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Yağ olayına çok takmayın arkadaşlar modern her makina yağ yakar cbf de yakıyor ancak ilginç bi durumdur ben cbf nekadar sıkıştırsamda 1 gr yağ eksiltmemişti.....belki uzun yolda eksiltme olabilir ancak ciddi seviyelerde olmaz...1000 KM de belki 100-200 gr daha fazla olacağını sanmam...

yakıyor dediğimde zaten o kadar işte...

erdek'ten istanbul'a 280 km dip gaz gelince 200gr civarı yakmasıda normaldir yani.:cherry:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
arkadaşlar yarın 2011 kırmızı renk siparişi vericem inş. ama fiyat 4250 peşin alıcam crux2006 arkadaşımızın dediği gibi daha uygun fiyata alabilirmiyim yada yanında bir kaç aksesuar ı bedavaya getire bilirmiyim birde plaka ruhsat sgorta işlemlerini siparişi vericeğim eskişehir honda özmert bayiisi halleder mi yoksa bu işlemleri benim kendim mi halletmem gerekiyo ?

arkadaslar pesınde baya dusuyolar pazarlık yapın ben en son 3950ye dusurdum plaka masrafları bana dahıl olucak sekılde.bende nakıt ayarlamaya calısıyorum bu aralar ıkıncı el alıcagına 3500den asagı duzgun motor yok sıfır almak daha mantıklı aklında soru ısaretı olmaz.birde arkadas demıs fuarda ındırım oluyomu bu konu hakkında bılgısı olan varsa paylasırsa sevınırım.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar selam, malum Ankara'da havalar soğuk, o yüzden motorum mışıl mışıl yatıyor. Bu ara topiği boşladık biraz :)

Veee motorumuzun digital devir sayacı.
Hayırlı olsun Murat, acaba devir artarken bir videosunu falan koyabilirmisin?
Benim bu tip göstergelerde hoşuma gitmeyen tek özellik yenilenme hızının düşük olmasıydı. (Başka bir deyişle FPS :) )

Yani gaz verince birer birermi rakamlar yükseliyor?
Yoksa 1000-3000-5000 vs. gibi yüksek ve yuvarlak değerlerlemi yükseliyor?

Birer birer ve hızlıca rakamlar yükseliyorsa çok güzel olur.

Kimse demiyor ama bence en önemli eksiklik lastikler. O kayan durolarsa alanın vay haline.

Lastikler tıpkısının aynısı gibi gözüküyor fotoğraflarda, yani yine bildiğimiz sabun Duro'lar var. Bari lastik tarihleri taze olsa. :)

ya ismailim senin tabloya göre dingil açıklığı da mı azalmış?

Evet Evren, fakat çok küçük bir fark var, bu sürüşe etki edermi o konuda bir fikrim yok.


Fotoğraflar için teşekkürler. Fakat bence de gri renk pek olmamış.
Bilmiyorum, belkide yakından motoru görünce kararım değişebilir.

Ankara'da karlar eriyeceğine buza dönüştü. motoru düşünmemeye çalışıyorum.
:) Aynen, motora binmeyi unutacam yahu, havalar düzelsede motora binsek, bu sezon bende "tatlı su motorcusu" oldum :)

Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyordu:)Şaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş:)Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.

Evet devir kesicinin iptal edildiği söyleniyor. Bu uzun vadede bence motor için negatif bir özellik olacak.
Çünkü bu motoru kullanan kişilerin hepsi bilinçli kullanıcı değil.
(Sallıyorum belki bu oran %30-40'tır belki de daha azdır.)
Bu durumda bir çok kullanıcı bu motorları zorlayacaklar belki 130-140'ta görecekler. Ama daha sonra da "krank elimde kaldı, silindir, piston dağıldı. cbf150 şöyle kötü motor, cbf150 böyle kötü motor" diye .ok atmaya başlayacaklar.

Bu yüzden keşke devir kesici iptal edilmeseydi. Düşünmek istemiyorum ama Honda TR, bu küçük ayrıntıdan da kâr etmeye çalışmış olabilir mi? diye aklıma gelmiyor değil :)

ayrıca: geçen gün dizliklerim çalındı,zaten pek memnun değildim.cırtları sağlam değildi ve sürekli aşağı kayıyordu.. bana tavsiye edebileceğiniz uzun sağlam yapılı (sağlam cırtlı) depoyu çizmeyen bir dizlik tavsiye edebilirmisiniz? .fiyat olarakda uygun birşeyler arıyorum açıkcası. şimdiden teşekkür ederim. herkese iyi haftasonları,mutlu pazarlar dilerim.

Geçmiş olsun boudberg, dizliklerinin çalınmasına üzüldüm.
Motosiklet pantolonu kullandığım için dizlik tavsiyesinde bulunamayacağım.

o sorunu da şu kütüklükten temin ederek çözebilirim sanırım(nerede bulurum far aç/kapa kütüklüğü bilemiyorum ama...)

Şu ürün işine yarayabilir, ama bildiğim kadarıyla soketin içindeki kabloları bizim motora göre ayarlamak gerekiyor.
http://www.rialli.com/ara/6682__rialli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms6476/

yakında bu sahalara yine geleceğim merak etmeyin.
efsane geri dönecek:cat:
Aynen katılıyorum kuzene.

Çamurla,doğa ile vede ekonomi ile tekrardan tanışmak lazım.
:) Kuzenleri tekrar cbf150'ler ile ormanlardamı göreceğiz yoksa :)

arkadaşlar yarın 2011 kırmızı renk siparişi vericem inş. ama fiyat 4250 peşin alıcam crux2006 arkadaşımızın dediği gibi daha uygun fiyata alabilirmiyim yada yanında bir kaç aksesuar ı bedavaya getire bilirmiyim birde plaka ruhsat sgorta işlemlerini siparişi vericeğim eskişehir honda özmert bayiisi halleder mi yoksa bu işlemleri benim kendim mi halletmem gerekiyo ?

Bulunduğun şehirde durum nasıl bilmiyorum ama Ankara'da plakayı kendin halledersen 100-150 TL arası bir para cebinde kalır.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
ismailim nerelerdesin yahu sen olmayınca arkadaşları nasıl idare edeceğimi bilemedim. :mrgreen::mrgreen: Maşallah ortaya çıkıp hemen mesajları topluca halletmişsin. Denizli motor konusunda çok iyi dört mevsim motor, binmediğimiz gün evde mutlaka bir huzursuzluk oluyor, bir saatlik motor turu şifa niyetine iyi geliyor.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ismailim nerelerdesin yahu sen olmayınca arkadaşları nasıl idare edeceğimi bilemedim. :mrgreen::mrgreen: Maşallah ortaya çıkıp hemen mesajları topluca halletmişsin. Denizli motor konusunda çok iyi dört mevsim motor, binmediğimiz gün evde mutlaka bir huzursuzluk oluyor, bir saatlik motor turu şifa niyetine iyi geliyor.

Buralardayım GÜNTEKİN hocam :)
Şu havalar konusunda ege'nin kıymetini bilin, ne güzel 4 mevsim motor kullanılabiliyor, bizim burda bi taraflarımız donuyor :p
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
88
küçüğü büyütme isteği kadar . buyuktende küçüge kaymalar mı var yada 600 lüğün yanına 150 ll lık yakıstırma düşüncesi mi
bende söyle bır dusunce varki : 250+50 cc= 300 cc olsun bıraz hız bıraz tork hem sehır içi hen sehir dısı sıvı sogutmalı full enjeksıyon abs sı olan bıraz enduro bıraz naket karısımı cift silindir ( honda cb 300 de olabılır ,yenı model cıks dha ii olur ) getırselerde bınsek ne olur :silent:
150 ye kucuk diyorsak( baslangıc) -600 cc bizi asıyorsa 1000 lık aklımdan bıle gecmiyorsa 300 cc orta sınıf olmaz mı türkiye sartlarında ( her zaman dedigimiz gibi hız lımıtleri belli )
hındularda honda carizma - hunk falan derken bı seri stil var bızde makyajlısı
su an 2011 cıkmadan bız yaptık oldu - karbirator uyuyorsa onuda degıstırelım -ekzosada catalızor ilave işte sana 2012 :) honda yıne gerıde kalır yenılıkte bu arada gıcık yapıstırmalarıda hıc sevmedım
300 luk istiyirik . hahlıyık hakkımızı istiyik . soke soke olmasza 300 cc imal ederik (istiyenın bir yüzü vermiyenin her yeri kara :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/63064-2010-honda-twister-300r-ve-xre-300-enduro.html

buralara gelmiyor ah ah:salut:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Cevapın için çok teşekkür ediyorum.Motoru aldığımda yolda daha rahat akması için borpower katkı ürününü almayı düşünüyordum ancak onlarda bizim debriyaj sisteminde problem çıkarıyormuş.Acaba böyle ürünler kullanılabilse gerçekten bizim motorlarda daha bi rahatlama veya yakıtta tasarruf sağlarmı merak ettim şimdi:)Durduk yere aklıma geldi:p

Bor katkısı kullandım, yağ değişimine kadar motorun sesi azalıyor ama sonra eski tas eski hamam. Yani faydasını çok gördüm desem yalan olur.

Bende debriyaj kaçırması olmadı.

yağ yakma olayı devir saatli göstergeyi taktıktan sonra gerçekten çok farketti, sakin kullanımda yani 6000 deviri geçmedikten sonra yağ eksiltme olayı olmadı benim motorda:cat:

Demekki motoru zorlamamak lazım(mış.)

küçüğü büyütme isteği kadar . buyuktende küçüge kaymalar mı var yada 600 lüğün yanına 150 ll lık yakıstırma düşüncesi mi
bende söyle bır dusunce varki : 250+50 cc= 300 cc olsun bıraz hız bıraz tork hem sehır içi hen sehir dısı sıvı sogutmalı full enjeksıyon abs sı olan bıraz enduro bıraz naket karısımı cift silindir ( honda cb 300 de olabılır ,yenı model cıks dha ii olur ) getırselerde bınsek ne olur :silent:
150 ye kucuk diyorsak( baslangıc) -600 cc bizi asıyorsa 1000 lık aklımdan bıle gecmiyorsa 300 cc orta sınıf olmaz mı türkiye sartlarında ( her zaman dedigimiz gibi hız lımıtleri belli )
hındularda honda carizma - hunk falan derken bı seri stil var bızde makyajlısı
su an 2011 cıkmadan bız yaptık oldu - karbirator uyuyorsa onuda degıstırelım -ekzosada catalızor ilave işte sana 2012 :) honda yıne gerıde kalır yenılıkte bu arada gıcık yapıstırmalarıda hıc sevmedım
300 luk istiyirik . hahlıyık hakkımızı istiyik . soke soke olmasza 300 cc imal ederik (istiyenın bir yüzü vermiyenin her yeri kara :)

Aslında dediğin mantıklı ama honda-tr 250 lilik motoru(ducati çakması) dediği fiyata satamadı.
Çoğu kişi motora zevk için biniyor. Adamın düşüncesi o fiyata onu alacağıma 2. el 600 lük makina alırım oluyor.

Bence motosiklet üzerine bu kadar vergi dahi çok. (ötv+kdv ve yıllık vergiler)

Hele arabayla kıyaslamıyorlar mı?:pr:

yakında bu sahalara yine geleceğim merak etmeyin.
efsane geri dönecek:cat:

Herzaman bekleriz, uzun zamandan beri burasını boşladınız. Birol abiye de selamlar.

ilk çıkan modeller kadar olmasada yağ yakma sorunu dip gaz yolculuklarda oluyor maalesef..

fakat sakin kullanımda hissettirmiyor yaktığını:cat:

Bu sebeple 7000 deviri geçmiyoruz vede yanımızda yağ şişesi taşıyoruz.
Arada sırada(500 km en fazla) yağ seviyesini kontrol etmekte fayda var.

Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyordu:)Şaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş:)Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.

Eğer doğruysa bu motorlar hyosung gibi olur. Krank kırma vs. sorunları başgösterir.

Gri renk çok güzel ama aynalar çok kötü. yine aynı aynaları koymuşlar. güya kurye motoru diye getiriyor, daha digital bir saat bile koyamadılar şu motora. yazıklar olsun.

Bu saatten sonra honda tr bu kadar yapar gibime geliyor. Tam biz devir göstergesini hallettik adamlar devir göstergesi olan cbf150 getirmeye başladılar?

Yani bu motor hondanın en sefil motoru olarak devam edecek gibime geliyor.
Dayanıklılık olarak ise ybr125 herzaman önde olacak, eğerki honda devir kesiciyi de iptal etti ise.

griyi ben de çok beğendim. gözler değişiklik arıyor demek ki. Ankara'da karlar eriyeceğine buza dönüştü. motoru düşünmemeye çalışıyorum.

Aman hocam, azıcık daha sabır. Otomobiller bile kayıyor Ankara'da.

Hayırlı olsun Murat, acaba devir artarken bir videosunu falan koyabilirmisin?
Benim bu tip göstergelerde hoşuma gitmeyen tek özellik yenilenme hızının düşük olmasıydı. (Başka bir deyişle FPS :) )

Yani gaz verince birer birermi rakamlar yükseliyor?
Yoksa 1000-3000-5000 vs. gibi yüksek ve yuvarlak değerlerlemi yükseliyor?

Birer birer ve hızlıca rakamlar yükseliyorsa çok güzel olur.

Lastikler tıpkısının aynısı gibi gözüküyor fotoğraflarda, yani yine bildiğimiz sabun Duro'lar var. Bari lastik tarihleri taze olsa. :)

Bu tip göstergeler okuma kolaylığı olsun diye belli bir süre aynı değeri gösterirler.(Aradaki değişimleri yok sayarlar.)

Aynı hız takometreleri gibi. hani şu ticari araçlara takılanlar gibi.

Ama hassasiyeti yüksek diye biliyorum. En az 10 dev/dk. gösterebiliyormuş.

Yani benim motor sıcakken 1080, 1020 devir /dk rölantide çeviriyor. 900 aşagısında ise stop ediyor, tahminim 780-800 civarı.

Video işi şu etapta zor ama anlaşılmıştır diye umuyorum.

Analog devir göstergesine hasta olanlar bundan aynı zevki alamazlar.

Ben de devrimi görmek istediğim için bunu aldım. Ucuzluk olayı ise tamamen duygusal. :queen:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Beyler Metehan abiyi en sonunda gördüm.

Ybr125 topiğine sarmış, bu fuarda motoru değiştirmezse yine bizim topiğe uğrar.

Banı bitince ve motosikleti sıfırlayınca eski heyecanı kalmadı ya da bu motordan çok çektim diyerekten, eskisi kadar uğramıyor.

Ne diyelim sonuçta bir motor, çok da abartmamak lazım.(duygusal bağlanma vs. hakkında) Üzerindede HONDA yazıyor ama olsun, o kadar kusur kadı kızında da olur :)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
arkadaşlar bugün bayiye gittim ve 2011 gri renk honda cbf 150 aldım hayırlısıyla cuma günü teslim alıcam. inşallah bir sorun yaşamam teslim alırken ve aldıktan sonra yapmam gereken birşey varmı önerilerinizi bekliyorum?
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
o sorunu da şu kütüklükten temin ederek çözebilirim sanırım(nerede bulurum far aç/kapa kütüklüğü bilemiyorum ama...) fakat dediğim gibi elektrik bağlantısı hakkın da hiç bir şey bilmiyorum.hangi kabloları söküp neyi/nereye bağlayacağım... geniş bir bilgi lazım :)

http://img37.imageshack.us/img37/4015/grnt0328j.jpg

ayrıca farında açık olsun yolunda...diye bir laf vardı,ben buna hiç inanmıyorum. gündüzleri sürekli açık olan uzun farlarım görünürlük adına hiç işime yaramıyor.4 teker kullanıcıları sağ olsun bizi trafikte kabul etmemeye ısrarlı sanki.o yüzden gündüzleri kapalı tutacağım farları,direk akü bağlantılı far sistemiyle hem alternatöre hem de akü'ye yük bindirmemek adına katkım olmuş olur belki... diye düşünmekteyim :)

şu konuda aradığın olabilir:

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...018-cbf150-mercek-xenon-ve-angel-montaji.html
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyler Metehan abiyi en sonunda gördüm.

Ybr125 topiğine sarmış, bu fuarda motoru değiştirmezse yine bizim topiğe uğrar.

Banı bitince ve motosikleti sıfırlayınca eski heyecanı kalmadı ya da bu motordan çok çektim diyerekten, eskisi kadar uğramıyor.

Ne diyelim sonuçta bir motor, çok da abartmamak lazım.(duygusal bağlanma vs. hakkında) Üzerindede HONDA yazıyor ama olsun, o kadar kusur kadı kızında da olur :)

canım kardeşim mevzuyu çok derin olmasada anlatayım...ban yedikten sonra beni MT ye bağlayan sadece cbf 150 topacı oldu...bazı konuları sizlerle heyecanla paylaştım...ama aynı heyecanı kimse de göremeyince ister istemez bu topikten soğudum...kimseyi suçlamak veya küsmek kaygısı içinde olmadım ama bazen hissiyat böyle oluyor...cbf 150 topiğine girmeme kararı aldım...Allaha emanet olun...:wiinkk: sen ve Aydoğan gereğini hep yaptınız buralar size emanet...:rendeer:

ben zaten pmden burada yazmayı düşündüğüm şeyleri arkadaşlara iletiyorum...yapılan yorumlara cevap yazamayacağım şimdiden kusuruma bakmayın hoşgörün...sevgiler saygılar cbf ahalisine...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
arkadaşlar bugün bayiye gittim ve 2011 gri renk honda cbf 150 aldım hayırlısıyla cuma günü teslim alıcam. inşallah bir sorun yaşamam teslim alırken ve aldıktan sonra yapmam gereken birşey varmı önerilerinizi bekliyorum?

koparabildiğin kadar aksesuar koparmaya çalış çanta koruma demiri gibi..
yan sehpa için de sakın hediye kelimesine kanma kasasından kutusundan çıkan bir ürün. genelde hediye adı altında veriyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst