şu yeni cbfler biraz yol yapsada yağ yakıyor mu kaliteli mi bi kullanıcılardan öğrensek sorunları var mı acaba
benim motorun vitesleri biraz kemikli (sesli) geçiyor,fakat metehanın motoru olsun,diğer cbf ler olsun yumuşacık geçişi var:cat:
Yağ olayına çok takmayın arkadaşlar modern her makina yağ yakar cbf de yakıyor ancak ilginç bi durumdur ben cbf nekadar sıkıştırsamda 1 gr yağ eksiltmemişti.....belki uzun yolda eksiltme olabilir ancak ciddi seviyelerde olmaz...1000 KM de belki 100-200 gr daha fazla olacağını sanmam...
arkadaşlar yarın 2011 kırmızı renk siparişi vericem inş. ama fiyat 4250 peşin alıcam crux2006 arkadaşımızın dediği gibi daha uygun fiyata alabilirmiyim yada yanında bir kaç aksesuar ı bedavaya getire bilirmiyim birde plaka ruhsat sgorta işlemlerini siparişi vericeğim eskişehir honda özmert bayiisi halleder mi yoksa bu işlemleri benim kendim mi halletmem gerekiyo ?
Hayırlı olsun Murat, acaba devir artarken bir videosunu falan koyabilirmisin?Veee motorumuzun digital devir sayacı.
Kimse demiyor ama bence en önemli eksiklik lastikler. O kayan durolarsa alanın vay haline.
ya ismailim senin tabloya göre dingil açıklığı da mı azalmış?
Fotoğrafları direk göstertemedimİşimde var uğraşamadım
http://img225.imageshack.us/i/18022011615.jpg
http://img809.imageshack.us/i/18022011614.jpg/
Ankara'da karlar eriyeceğine buza dönüştü. motoru düşünmemeye çalışıyorum.
Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyorduŞaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş
Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.
ayrıca: geçen gün dizliklerim çalındı,zaten pek memnun değildim.cırtları sağlam değildi ve sürekli aşağı kayıyordu.. bana tavsiye edebileceğiniz uzun sağlam yapılı (sağlam cırtlı) depoyu çizmeyen bir dizlik tavsiye edebilirmisiniz? .fiyat olarakda uygun birşeyler arıyorum açıkcası. şimdiden teşekkür ederim. herkese iyi haftasonları,mutlu pazarlar dilerim.
o sorunu da şu kütüklükten temin ederek çözebilirim sanırım(nerede bulurum far aç/kapa kütüklüğü bilemiyorum ama...)
yakında bu sahalara yine geleceğim merak etmeyin.
efsane geri dönecek:cat:
Aynen katılıyorum kuzene.
Çamurla,doğa ile vede ekonomi ile tekrardan tanışmak lazım.
arkadaşlar yarın 2011 kırmızı renk siparişi vericem inş. ama fiyat 4250 peşin alıcam crux2006 arkadaşımızın dediği gibi daha uygun fiyata alabilirmiyim yada yanında bir kaç aksesuar ı bedavaya getire bilirmiyim birde plaka ruhsat sgorta işlemlerini siparişi vericeğim eskişehir honda özmert bayiisi halleder mi yoksa bu işlemleri benim kendim mi halletmem gerekiyo ?
ismailim nerelerdesin yahu sen olmayınca arkadaşları nasıl idare edeceğimi bilemedim. :mrgreen::mrgreen: Maşallah ortaya çıkıp hemen mesajları topluca halletmişsin. Denizli motor konusunda çok iyi dört mevsim motor, binmediğimiz gün evde mutlaka bir huzursuzluk oluyor, bir saatlik motor turu şifa niyetine iyi geliyor.
küçüğü büyütme isteği kadar . buyuktende küçüge kaymalar mı var yada 600 lüğün yanına 150 ll lık yakıstırma düşüncesi mi
bende söyle bır dusunce varki : 250+50 cc= 300 cc olsun bıraz hız bıraz tork hem sehır içi hen sehir dısı sıvı sogutmalı full enjeksıyon abs sı olan bıraz enduro bıraz naket karısımı cift silindir ( honda cb 300 de olabılır ,yenı model cıks dha ii olur ) getırselerde bınsek ne olur :silent:
150 ye kucuk diyorsak( baslangıc) -600 cc bizi asıyorsa 1000 lık aklımdan bıle gecmiyorsa 300 cc orta sınıf olmaz mı türkiye sartlarında ( her zaman dedigimiz gibi hız lımıtleri belli )
hındularda honda carizma - hunk falan derken bı seri stil var bızde makyajlısı
su an 2011 cıkmadan bız yaptık oldu - karbirator uyuyorsa onuda degıstırelım -ekzosada catalızor ilave işte sana 2012honda yıne gerıde kalır yenılıkte bu arada gıcık yapıstırmalarıda hıc sevmedım
300 luk istiyirik . hahlıyık hakkımızı istiyik . soke soke olmasza 300 cc imal ederik (istiyenın bir yüzü vermiyenin her yeri kara![]()
Cevapın için çok teşekkür ediyorum.Motoru aldığımda yolda daha rahat akması için borpower katkı ürününü almayı düşünüyordum ancak onlarda bizim debriyaj sisteminde problem çıkarıyormuş.Acaba böyle ürünler kullanılabilse gerçekten bizim motorlarda daha bi rahatlama veya yakıtta tasarruf sağlarmı merak ettim şimdiDurduk yere aklıma geldi
![]()
yağ yakma olayı devir saatli göstergeyi taktıktan sonra gerçekten çok farketti, sakin kullanımda yani 6000 deviri geçmedikten sonra yağ eksiltme olayı olmadı benim motorda:cat:
küçüğü büyütme isteği kadar . buyuktende küçüge kaymalar mı var yada 600 lüğün yanına 150 ll lık yakıstırma düşüncesi mi
bende söyle bır dusunce varki : 250+50 cc= 300 cc olsun bıraz hız bıraz tork hem sehır içi hen sehir dısı sıvı sogutmalı full enjeksıyon abs sı olan bıraz enduro bıraz naket karısımı cift silindir ( honda cb 300 de olabılır ,yenı model cıks dha ii olur ) getırselerde bınsek ne olur :silent:
150 ye kucuk diyorsak( baslangıc) -600 cc bizi asıyorsa 1000 lık aklımdan bıle gecmiyorsa 300 cc orta sınıf olmaz mı türkiye sartlarında ( her zaman dedigimiz gibi hız lımıtleri belli )
hındularda honda carizma - hunk falan derken bı seri stil var bızde makyajlısı
su an 2011 cıkmadan bız yaptık oldu - karbirator uyuyorsa onuda degıstırelım -ekzosada catalızor ilave işte sana 2012honda yıne gerıde kalır yenılıkte bu arada gıcık yapıstırmalarıda hıc sevmedım
300 luk istiyirik . hahlıyık hakkımızı istiyik . soke soke olmasza 300 cc imal ederik (istiyenın bir yüzü vermiyenin her yeri kara![]()
yakında bu sahalara yine geleceğim merak etmeyin.
efsane geri dönecek:cat:
ilk çıkan modeller kadar olmasada yağ yakma sorunu dip gaz yolculuklarda oluyor maalesef..
fakat sakin kullanımda hissettirmiyor yaktığını:cat:
Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyorduŞaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş
Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.
Gri renk çok güzel ama aynalar çok kötü. yine aynı aynaları koymuşlar. güya kurye motoru diye getiriyor, daha digital bir saat bile koyamadılar şu motora. yazıklar olsun.
griyi ben de çok beğendim. gözler değişiklik arıyor demek ki. Ankara'da karlar eriyeceğine buza dönüştü. motoru düşünmemeye çalışıyorum.
Hayırlı olsun Murat, acaba devir artarken bir videosunu falan koyabilirmisin?
Benim bu tip göstergelerde hoşuma gitmeyen tek özellik yenilenme hızının düşük olmasıydı. (Başka bir deyişle FPS)
Yani gaz verince birer birermi rakamlar yükseliyor?
Yoksa 1000-3000-5000 vs. gibi yüksek ve yuvarlak değerlerlemi yükseliyor?
Birer birer ve hızlıca rakamlar yükseliyorsa çok güzel olur.
Lastikler tıpkısının aynısı gibi gözüküyor fotoğraflarda, yani yine bildiğimiz sabun Duro'lar var. Bari lastik tarihleri taze olsa.![]()
o sorunu da şu kütüklükten temin ederek çözebilirim sanırım(nerede bulurum far aç/kapa kütüklüğü bilemiyorum ama...) fakat dediğim gibi elektrik bağlantısı hakkın da hiç bir şey bilmiyorum.hangi kabloları söküp neyi/nereye bağlayacağım... geniş bir bilgi lazım![]()
http://img37.imageshack.us/img37/4015/grnt0328j.jpg
ayrıca farında açık olsun yolunda...diye bir laf vardı,ben buna hiç inanmıyorum. gündüzleri sürekli açık olan uzun farlarım görünürlük adına hiç işime yaramıyor.4 teker kullanıcıları sağ olsun bizi trafikte kabul etmemeye ısrarlı sanki.o yüzden gündüzleri kapalı tutacağım farları,direk akü bağlantılı far sistemiyle hem alternatöre hem de akü'ye yük bindirmemek adına katkım olmuş olur belki... diye düşünmekteyim![]()
Beyler Metehan abiyi en sonunda gördüm.
Ybr125 topiğine sarmış, bu fuarda motoru değiştirmezse yine bizim topiğe uğrar.
Banı bitince ve motosikleti sıfırlayınca eski heyecanı kalmadı ya da bu motordan çok çektim diyerekten, eskisi kadar uğramıyor.
Ne diyelim sonuçta bir motor, çok da abartmamak lazım.(duygusal bağlanma vs. hakkında) Üzerindede HONDA yazıyor ama olsun, o kadar kusur kadı kızında da olur![]()
arkadaşlar bugün bayiye gittim ve 2011 gri renk honda cbf 150 aldım hayırlısıyla cuma günü teslim alıcam. inşallah bir sorun yaşamam teslim alırken ve aldıktan sonra yapmam gereken birşey varmı önerilerinizi bekliyorum?