- Katılım
- 24 Haz 2009
- Mesajlar
- 225
Aklıma gelmişken yazayım geçen gün bursa daki yetkili satıcı honda duran kardeşlere gittiğimi yazmıştım.Oradaki görüştüğüm bayan ilk defa gümüş renkli cbf 150 nin 15 gün içinde geleceğini söylemişti.Telefon numaramı aldı geldiğinde haber verecek.Gümüş renkli olursa nasıl birşey olur gerçekten merak ediyorum.Büyük ihtimalle çok yakışıklı bişey olacaktır.Bu ara kırmızı renk ile siyah rengi arasında gidip geliyorum araya şimdi birde gümüş rengi girecek bakalım nasıl olacak..Önceleri siyah renk pek hoşuma gitmese de son zamanlarda nedense gözüme bi hayli karizma gelmeye başladı.Kara büyü gibi safkan at gibi duruyor
