Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Aklıma gelmişken yazayım geçen gün bursa daki yetkili satıcı honda duran kardeşlere gittiğimi yazmıştım.Oradaki görüştüğüm bayan ilk defa gümüş renkli cbf 150 nin 15 gün içinde geleceğini söylemişti.Telefon numaramı aldı geldiğinde haber verecek.Gümüş renkli olursa nasıl birşey olur gerçekten merak ediyorum.Büyük ihtimalle çok yakışıklı bişey olacaktır.Bu ara kırmızı renk ile siyah rengi arasında gidip geliyorum araya şimdi birde gümüş rengi girecek bakalım nasıl olacak..Önceleri siyah renk pek hoşuma gitmese de son zamanlarda nedense gözüme bi hayli karizma gelmeye başladı.Kara büyü gibi safkan at gibi duruyor:)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700


Uploaded with ImageShack.us

sadece dişli oranı da değişmiş olabilir.

Yeni model alan arkadaşlardan ricamız zincir bakla sayısı ve arka dişliyi sayabilirler mi, ön dişli görünmüyor onu saymak zor ama diğerleri sayılabilir. Zinciri ise ek yerinden başlayarak daha kolay sayabilirsiniz. Farkın dişli oranından mı yoksa motordan mı yoksa takılan katalizörden mi onu anlayalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
En çok da motoru aldığım gibi yatırmaktan korkuyorum.ALLAH'ım sen koru yarabbim.Aldığım gibi uygun bi yerine ayetel kürsi yi koyucam.Şu motor koruma demiriyle grenaj koruma demirini bi an önce taktırmalıyım.Bide abim çıktı başıma.Bende kullanıcam diyip diyip duruyor.Motoru yatırmasından korkuyorum.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Motor koruma demiri ufak yatırmalarda grenajı koruyor. Bence en önemli koruma bir an önce taktırın. Far koruma için bilemiyorum, koruyacağım diye grenajları kırabilecek bir yapısı var bence.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
mmucit aaaaabi çok program var google dan online translator olarak arattırırsan bulamayacağın dil yok ama tek sorun var ortak dil yani türkçe yeterli kaynak vazgeçtim hiç kaynak olmadığından istediğin dilden istediğin dile çevirebilmek için en azından ingilizce bilmek gerekiyor,çoğu program değil bütün programlar belli bir algoritma dahilinde düşünür, yaaani kelle-paça çorbası kellenin eş anlamlısı kafa,baş demek sözlük kullanım alanını nerden bilecek basıyor baş-paça veya kafa-paça çorbası. falan filan kişi büyük bir insandır mı diyeceksiniz, ingilizcede büyük en az 10-15 tane olduğundan yanlış bir büyük kelimesiyle adam 3 metreye 5 metre büyüklüğünde olabiliyor devasa yani,o yüzden haklı olarak çince birşeyi türkçeye çevrilmesi gerekirse önce ingilizceye sonra türkçeye çevrilirse çok daha az hata çıkıyor,kelimenin çevirisini aramak çok daha sağlam olur cümleyi çevirince çok sapıtıyor, zaten deyim-atasözü veya esprili söylenen hiç bir şeyde kesinlikle çevrilmiyor,teknik çevirilerde cozutuyor,çok çeviri işi olursa parayı basıp daha profesyonel programlar almak lazım veya en yakın ingilizce kursuna gitmek şart, by the way, not your wellcome only you are welcome bu arada sizin hoşgelmeniz değil you are welcome veya not at all birşey değil ;)

Neyse karıştırmış olabiliriz:p

Aklıma gelmişken yazayım geçen gün bursa daki yetkili satıcı honda duran kardeşlere gittiğimi yazmıştım.Oradaki görüştüğüm bayan ilk defa gümüş renkli cbf 150 nin 15 gün içinde geleceğini söylemişti.Telefon numaramı aldı geldiğinde haber verecek.Gümüş renkli olursa nasıl birşey olur gerçekten merak ediyorum.Büyük ihtimalle çok yakışıklı bişey olacaktır.Bu ara kırmızı renk ile siyah rengi arasında gidip geliyorum araya şimdi birde gümüş rengi girecek bakalım nasıl olacak..Önceleri siyah renk pek hoşuma gitmese de son zamanlarda nedense gözüme bi hayli karizma gelmeye başladı.Kara büyü gibi safkan at gibi duruyor:)

Bana hanımefendi karıştırmış gibi geldi, sitede(HONDA.COM.TR) olmayan bir rengin gelmesi zor.

Tabi gelse iyi olur.:)



Uploaded with ImageShack.us

sadece dişli oranı da değişmiş olabilir.

Yeni model alan arkadaşlardan ricamız zincir bakla sayısı ve arka dişliyi sayabilirler mi, ön dişli görünmüyor onu saymak zor ama diğerleri sayılabilir. Zinciri ise ek yerinden başlayarak daha kolay sayabilirsiniz. Farkın dişli oranından mı yoksa motordan mı yoksa takılan katalizörden mi onu anlayalım.

Bana da motor kısmında bir değişiklik yapmamışlardır gibi geliyor.

Karbüratörü zaten kara kaşımız için değiştirdiler. :p

En çok da motoru aldığım gibi yatırmaktan korkuyorum.ALLAH'ım sen koru yarabbim.Aldığım gibi uygun bi yerine ayetel kürsi yi koyucam.Şu motor koruma demiriyle grenaj koruma demirini bi an önce taktırmalıyım.Bide abim çıktı başıma.Bende kullanıcam diyip diyip duruyor.Motoru yatırmasından korkuyorum.

Bu motorda yan yatmalar pahalıya mal oluyor, eğerki sağlam bir far koruma demiri ve motor koruma demiri yoksa, arkaya da bir topcase iyi olur.

Motor koruma demiri ufak yatırmalarda grenajı koruyor. Bence en önemli koruma bir an önce taktırın. Far koruma için bilemiyorum, koruyacağım diye grenajları kırabilecek bir yapısı var bence.

Katılıyorum, bir arkadaş yaptığı kaza sonrası far koruma demirinin yarardan ziyade zarar getirdiğini söylemişti. (Bu cümledeki anlatım bozukluğunu bulunuz :p)


Veee motorumuzun digital devir sayacı.

dsc01451s.jpg



dsc01452mm.jpg



Maalesef rölantim çok düşük, vidadan artıramadım. Yani en fazla bu kadar oluyor. Galiba usta istiyor motor. (Ben becerem gibi geliyorda.)

Motor sıcakken 1020, eskiden daha da düşüktü. Bu durumda kırmızı ışıkta beklerken neden motorun bazen stop ettiğini anlamış bulunuyorum, evreka :queen:


Bu ara bütün islam dünyasının ve siz değerli arkadaşlarım mirac kandilini tebrik ederim. Nice kandillere.

Baktımda son cümle haydi eller havaya tarzında olmuş, Yani hepimizin mirac kandili mübarek olsun, Allah onun şefaatini bize nasip etsin.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
mmucit devir sayacın hayırlı olsun. bunda s1 s2 tuşları var ne anlama geliyor? birde kaç kablo çıkıyor bundan? bi yerde servis zamanlarını gösteriyor diye bir yazı okumuştum. sadece gösteriyormu yoksa otomatik yağlama için tetikleme yapacak kablo çıkışları varmı? bunu öğrenmek istedim.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
mmucit devir sayacın hayırlı olsun. bunda s1 s2 tuşları var ne anlama geliyor? birde kaç kablo çıkıyor bundan? bi yerde servis zamanlarını gösteriyor diye bir yazı okumuştum. sadece gösteriyormu yoksa otomatik yağlama için tetikleme yapacak kablo çıkışları varmı? bunu öğrenmek istedim.

Teşekkürler, cihazdan sadece bir tane kablo çıkıyor. Onuda buji kablosunun üzerine 4-5 tur sarıyorsun. Servis saati motorun kaç saat çalıştığını ve kaç saat sonra yağının değiştirilmesi gerektiğini belirten bir saatten oluşuyor. s1 ve s2 düğmeleri ile servis zamanı girilebiliyor. Aynı zamanda motor tipi seçilebiliyor. Bu devir göstergesi anladığım kadarıyla tek ve çift silindirli motorlara uygun olarak üretilmiş. 2 zaman 4 zaman ayrımı var mı bilmiyorum ama fark etmez herhalde. Sonuçta cihaz ateşlemeyi sayıyor. Tek silindirli motor için her ateşleme 1 devir, 2 silindirli için ise 2 ateşleme bir devir dir diye düşünüyorum.

Sonuçta her türlü motora(tek ve çift silindirli) takılabilecek bir takometre.

Fiyatıda uygun, acaba alım-satımına mı girsek?:p
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
144
Neyse karıştırmış olabiliriz:p



Bana hanımefendi karıştırmış gibi geldi, sitede(HONDA.COM.TR) olmayan bir rengin gelmesi zor.

Tabi gelse iyi olur.:)



Bana da motor kısmında bir değişiklik yapmamışlardır gibi geliyor.

Karbüratörü zaten kara kaşımız için değiştirdiler. :p



Bu motorda yan yatmalar pahalıya mal oluyor, eğerki sağlam bir far koruma demiri ve motor koruma demiri yoksa, arkaya da bir topcase iyi olur.



Katılıyorum, bir arkadaş yaptığı kaza sonrası far koruma demirinin yarardan ziyade zarar getirdiğini söylemişti. (Bu cümledeki anlatım bozukluğunu bulunuz :p)


Veee motorumuzun digital devir sayacı.

dsc01451s.jpg



dsc01452mm.jpg



Maalesef rölantim çok düşük, vidadan artıramadım. Yani en fazla bu kadar oluyor. Galiba usta istiyor motor. (Ben becerem gibi geliyorda.)

Motor sıcakken 1020, eskiden daha da düşüktü. Bu durumda kırmızı ışıkta beklerken neden motorun bazen stop ettiğini anlamış bulunuyorum, evreka :queen:


Bu ara bütün islam dünyasının ve siz değerli arkadaşlarım mirac kandilini tebrik ederim. Nice kandillere.

Baktımda son cümle haydi eller havaya tarzında olmuş, Yani hepimizin mirac kandili mübarek olsun, Allah onun şefaatini bize nasip etsin.
slm bu rpm saatnı nerden temın ettiğiğnizi öğrenebilirmiyim bide fiyat nedir devir ışında başka özelliklerıde varmı saygılar
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
slm bu rpm saatnı nerden temın ettiğiğnizi öğrenebilirmiyim bide fiyat nedir devir ışında başka özelliklerıde varmı saygılar

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...0564149540&viewitem=&sspagename=STRK:MEWNX:IT

Ürün tr de var mı bilmiyorum ama bu fiyata kesin vermezler.

Ürünün devir saati ve servis zamanı gösterme özelliği var, başka birşeyi yok.

Bu ara ateşleme ile ilgili yanlış şeyler yazmış olabilirim, kusura bakılmasın. Bu saatte işte olunca kafa gidiyor.

Doğrusunu bilenler lütfen bizi aydınlatsın.:cat:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
mmucit bunlar herhalde genelde motorlu testereler için üretilmiş. Güzel motokroslar için saatler var hız falan da gösteriyor ama pahalı. Bu da iş görüyor neticede.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Bana hanımefendi karıştırmış gibi geldi, sitede(HONDA.COM.TR) olmayan bir rengin gelmesi zor.

Tabi gelse iyi olur.:)

Hanımefendi zaten pekde işinin ehli biri değildi biraz sıkıştırınca kulaklarından dumanlar çıkıverdi.Ben sadece satış görevlisiyim o kadar ayrıntılı bilmiyorum dedi.İki yıldır motoru forumdan takip ettiğim için inciğini cinciğini herbişeyini öğrendim sağolun:)2011 den önceki modellerde devir saati olmayıp vites göstergesinin olduğunu 2011 modellerde ise tam tersi bi durum olup devir saati konulup vites göstergesinin neden kaldırıldığını sorduğumda kem küm etti bişey diyemedi.Tabi bu onun suçu değil ama ne bileyim bu memnuniyetsizliğimizi bilsin istedim.Bizim görevimiz kullanıcıların beğenilerini şikayetlerini honda ya bildirmektir gerisine honda karar veriyor biz bişe yapamayız dedi.Demekki kullanıcılar devir saatinin yanında vites göstergesini istememişler gibisinden kıvırmaya başlıyordu ki bunu hiç bi kullanıcının istemeyeceğini zannetmiyorum bunun sonuçta kullanıcıya zararı yok faydası var bunun bana çok anlamsız geldiğini belirttim.Hak verdi tabi.



Bu aralarda otomobil için olan B sınıfı ehliyetimi almak için koşturuyorum.Geçen gün sınav vardı çok şükür sınav iyi geçti ancak yine de b sınıfı ehliyetimi elime almam 2 ay belkide daha uzun bi süreyi bulabilir.Otomobil ehliyetimi alır almazda anında motor için olan A2 sınıfı ehliyet için başvuruda bulucam.Sürücü kursu ile görüşmemde motorsikletin a2 ehliyeti bana toplamda 440TL ye mal olacak.Motorumu ALLAH nasip ederde şu bi ay içinde alabilirsem önümde motorumu ehliyetsiz kullanacağım 3-4 ay olacak.Bu 3-4 ay içinde ALLAH beni polislerden korusun:)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Hanımefendi zaten pekde işinin ehli biri değildi biraz sıkıştırınca kulaklarından dumanlar çıkıverdi.Ben sadece satış görevlisiyim o kadar ayrıntılı bilmiyorum dedi.İki yıldır motoru forumdan takip ettiğim için inciğini cinciğini herbişeyini öğrendim sağolun:)2011 den önceki modellerde devir saati olmayıp vites göstergesinin olduğunu 2011 modellerde ise tam tersi bi durum olup devir saati konulup vites göstergesinin neden kaldırıldığını sorduğumda kem küm etti bişey diyemedi.Tabi bu onun suçu değil ama ne bileyim bu memnuniyetsizliğimizi bilsin istedim.Bizim görevimiz kullanıcıların beğenilerini şikayetlerini honda ya bildirmektir gerisine honda karar veriyor biz bişe yapamayız dedi.Demekki kullanıcılar devir saatinin yanında vites göstergesini istememişler gibisinden kıvırmaya başlıyordu ki bunu hiç bi kullanıcının istemeyeceğini zannetmiyorum bunun sonuçta kullanıcıya zararı yok faydası var bunun bana çok anlamsız geldiğini belirttim.Hak verdi tabi.



Bu aralarda otomobil için olan B sınıfı ehliyetimi almak için koşturuyorum.Geçen gün sınav vardı çok şükür sınav iyi geçti ancak yine de b sınıfı ehliyetimi elime almam 2 ay belkide daha uzun bi süreyi bulabilir.Otomobil ehliyetimi alır almazda anında motor için olan A2 sınıfı ehliyet için başvuruda bulucam.Sürücü kursu ile görüşmemde motorsikletin a2 ehliyeti bana toplamda 440TL ye mal olacak.Motorumu ALLAH nasip ederde şu bi ay içinde alabilirsem önümde motorumu ehliyetsiz kullanacağım 3-4 ay olacak.Bu 3-4 ay içinde ALLAH beni polislerden korusun:)

Ben de şirinevler Otosever den aynı bilgiyi aldım. Gri renk de gelecek demişti ama tüm renklerden toplam 17 tane gelecek 14ü satıldı bile dedi. Bu hafta içi gelmesi gerekiyordu. Uğrarsam tekrar fotoğraflarını çekerim..
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Ben de şirinevler Otosever den aynı bilgiyi aldım. Gri renk de gelecek demişti ama tüm renklerden toplam 17 tane gelecek 14ü satıldı bile dedi. Bu hafta içi gelmesi gerekiyordu. Uğrarsam tekrar fotoğraflarını çekerim..

Bende telefon numaramı bıraktım.Geldiğinde haber verecek.Bende gidebilirsem eğer fotoğrafını çeker koyarım.Gri renk gelirse büyük ihtimalle grisini alırım ha yok olmazsa da siyahını alırım büyük bi ihtimalle.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Fuarda otomatik yağlama yapan zımbırtıyı bi inceleyeyim bakalım. cbf içinde biz üretiriz. organizasyonu Aydoğanx kardeşim yapar. :) ankarada biraraya gelemedik bi türlü hala motor konusunda kafam karışık. ( ne alacağım?) hondanın kursunda cbf150 kullanacağım sanırım karar vermemde etkili olacaktır. fuara ankaradan gidecek olan varsa haberleşelim dönüşte araba ile geleceğim yanlızım . alış veriş yapan olursaeli dolu dolanmasın istanbullarda. bana özelden yazarsanız haberleşiriz.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Az evvel Bursa- Honda Duran Kardeşler tarafından arandım.Bayanın bahsettiği gibi Gümüş rengi Honda CBF 150 ler gelmiş ve an itibariyle görücüye çıkmış durumda.Bi şekilde yolum düşerse veya gidersem fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşıcam:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Az evvel Bursa- Honda Duran Kardeşler tarafından arandım.Bayanın bahsettiği gibi Gümüş rengi Honda CBF 150 ler gelmiş ve an itibariyle görücüye çıkmış durumda.Bi şekilde yolum düşerse veya gidersem fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşıcam:)

gümüş gri'si ybr ve cbf 250'ye çok yakışıyor,bakalım cbf 150 de durum nasıl olacak...

resimleri bekliyoruz:)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Az evvel Bursa- Honda Duran Kardeşler tarafından arandım.Bayanın bahsettiği gibi Gümüş rengi Honda CBF 150 ler gelmiş ve an itibariyle görücüye çıkmış durumda.Bi şekilde yolum düşerse veya gidersem fotoğraflarını çekip sizlerle paylaşıcam:)

hocam gidersen plaka vs tum masraflar dahıl fıyatnınıda ogrenebılırmısın acaba?ben kocaelindeyim ya istanbul ya sakarya yada bursadan almak durumundayım :pale:
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
hocam gidersen plaka vs tum masraflar dahıl fıyatnınıda ogrenebılırmısın acaba?ben kocaelindeyim ya istanbul ya sakarya yada bursadan almak durumundayım :pale:

Dostum 1 hafta önce motorun fiyatını sormak amaçlı gittiğimde 2011 model Cbf 150 için verdiği fiyat 4250 TL idi.Yarısı peşin diğer yarısı kredi kartına vade farksız 5-6 taksit yapabiliyordu.Plaka bandrol vs için trafikte ilk 6ay rahat problemsiz sürebilmen için 360 TL de plaka vs vs gibi masrafları tutuyormuş.

İşlerim bu ara çok yoğun ama bi şekilde kaçamak yapıp en kısa zamanda motorların fotoğraflarını çekmeyi planlıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst