- Katılım
- 19 Şub 2010
- Mesajlar
- 441
gri renk boğmuş, hiç hoşuma gitmedi. Biz 2 nci CBF 150 mizi de aldık. Her almamızda biraz daha soğuyoruz. Son 2011 cbf 150 siyah bu seferde yan sehpası yok. Gördüğüm kadarıyla grilerde de ön çamurluk mu yok ne? anlamadım ben bu işi. Yakında gelen motorlarında deposu olmazsa şaşırmayacağım. Her yeni modelde bir donanım eksiliyor. nedir bu anlamadım.