Arkadaşlar 2007 model 18000 km de cihaz,şu an 125 km yaptım.depo tamamen boştu.50 tl lik 95 oktan yakıt aldım sabit 100 km ile geldim.çeyreğin çok az altına düştü yakıt göstergesi.motorun farlarını çok beğendim iyi gösteriyor.motor uzun yolda çok sessiz ve titreşimsiz.Hızlanmasını beğendim ancak racing gibi değil ,600 lük yarış tipinden sonra yavaş geldi.amam ivmelenmesini çok beğendim,fren balataları sanırım sertleşmiş,panik frende beklediğim performansı göremedim.
herkese kazasız sürüşler...