Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Evet sökülebiliyor :)

Son susturucu nekadar ısınıyor, elle dokunulabiliyormu az da olsa, iyi yalıtılmış gibi duruyor çünkü. Ona göre 3M arayıp danışmak lazım, uygunmudur diye. Ara bağlantı kapağı kesin kaplanır bence, ısınmıyordur.

Hatta çıkışlar bile titanium sargı ile desteklenebilir, kaliteli uygulanırsa o iş te çok zengin gösteriyor aleti, faydalı da bişey yanlış hatırlamıyorsam :)

Keşke şu motor bloğundakinin matı, carbon aksesuar seti satılsa egzoz muhafaza olarak :cherry:

 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sanırım epey sıcak oluyor bir elleyeyim bakalım nasılmış. :) Ara bağlantıda sorun yok ama.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Ooo CBF 1000 ile samsun trabzon arası yol seni mest edecektir. Yol hiç bitmesin istersin :) Yeni kasa CBF 1000 alma imkanı olsa dakka beklemem :)
şimdiden biriktirmeye başla ozaman :D

Bence egzozun tipinde bi sorun yok, boyutu büyük olsada, motosikletin kalıbından, dolu ve tok durmasından dolayı hiç sırıtmıyor.

Egzozda beni tek rahatsız eden şey malzeme aslında, başka hiçbiyerde kullanmadıkları parlak kromu oraya koymuşlar, göz direk oraya gidiyor.

Mat siyah falan olsaymış bu konu konuşulmazdı tahminim :)
Herkezin görüşü farklı tabi. banada soba bacası gibi geliyor :D Hatta motorun tek çirkin yeri :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bunlar da fotoğraflar. :)



887453_10151356228303860_1275200007_o.jpg


858881_10151356185668860_1120550409_o.jpg
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
çok şart değilse ,şehir içi tavsiye etmem. aralardan geçmek sıkıntılı oluyor. Ben yan çantaları ilk taktığımda , Kadıköy'de taksiye değdirdim. Allahtan çantalar softtu da birşey olmadı :D
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Şimdilik sürtmedim ama çok dikkat etmek gerekiyor. :)

1000 bakımına gideceğim, nereyi tavsiye edersiniz? Kim daha uygun?
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Şimdilik sürtmedim ama çok dikkat etmek gerekiyor. :)

1000 bakımına gideceğim, nereyi tavsiye edersiniz? Kim daha uygun?

şu ana kadar esengül, mototal ve mutluhana gittim. Mototal ve mutluhan buyuk kurumsal yerler. Mutluhan eskisi kadar iyi değil sanırım işi bilen ustaları ayrılmış. Esengül ufak biryer ama bu sayede motor gözünüzün önünde oluyor bakım yapılırken. Esengüle, önceki bakımda koydukları ipone yağdan hiç memnun kalmadığım için artık gitmeyeceğim. 10W-30 yağ koymuşlar 5000 km de yağın ömrü bitti. mototala gittim ilk defa.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Garantiden çıkmasın diye servise zorla gitmeyi hiç sevmiyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Beş yerden fiyat aldım.
Konşuk - 125 TL - Mobil +yağ filtresi
Esengül - 150 TL - Ipone +yağ filtresi
Mutluhan - 130 TL - Castrol +yağ filtresi
D&B - 105 TL - Ipone +yağ filtresi
Güngör - 150 TL - Castrol +yağ filtresi
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
19
Selamlar bende CBF'lendim artık aranızdayim :) pistolpitt ipone yagdan neden memnun kalmadın hangi km (1000-6000 vs) aralıgında hangi mevsimde kullandın detay verebilirmisin?

inzell fiyatlar icin tesekkürler cok faydalı oldu benim icin, cantalarında cok yakısmıs hayırlı olsun.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Sana da hayırlı olsun. :)
Ipone 10W-40'da aynı fiyataymış DnB'de.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
Selamlar bende CBF'lendim artık aranızdayim :) pistolpitt ipone yagdan neden memnun kalmadın hangi km (1000-6000 vs) aralıgında hangi mevsimde kullandın detay verebilirmisin?

inzell fiyatlar icin tesekkürler cok faydalı oldu benim icin, cantalarında cok yakısmıs hayırlı olsun.
motorun hayırlı olsun, önceki motorun xj6 ise cbf ile farklarını gözlemleyebildin mi? Motor gücünden bağımsız olarak, kullanım kolaylığı frenleri oturma pozisyonu gibi..
ipone yağ geçen sene ağustosta 16 bin km de koyuldu ama yaklaşık 5bin km geçti üzerinden ve vites geçişleri sertleşti. yağ değiştirildiğinde hafiften köpüklenmeye bile başlamış ve özelliği azalmıştı.
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
19
motorun hayırlı olsun, önceki motorun xj6 ise cbf ile farklarını gözlemleyebildin mi? Motor gücünden bağımsız olarak, kullanım kolaylığı frenleri oturma pozisyonu gibi..
ipone yağ geçen sene ağustosta 16 bin km de koyuldu ama yaklaşık 5bin km geçti üzerinden ve vites geçişleri sertleşti. yağ değiştirildiğinde hafiften köpüklenmeye bile başlamış ve özelliği azalmıştı.

Yaklasık 200 km yol yaptım henuz yorum icin erken fakat XJ6'dan sonra yabancılık hissetmediğimi cok rahat belirtebilirim, su an itibariyle gözlemlerim;
-Gidon biraz daha yüksek,
-Sele daha rahat,
-Sele altı bagaj yaklasık 2 kat daha buyuk ve daha kullanışlı,
-Grenajların avantajı normal olarak rüzgar nerdeyse yok,
-Rodaj devam ettiği icin cok sert kullanmıyorum ama frenlere dokunduğunda tepkiyi direk hissediyorsun şu an için XJ6'dan 2-3 adım önde diyebilirim,
-Kıvraklık konusunda XJ6'dan kesinlikle kötü değil aynı kullanım alıskanlıklarıyla aralara girip-çıkabiliyorum,

aklıma takılan tek sey sogutma sıvısı sıcaklıgı neden LCD ekranda yer bulamamıs? tek bir ikaz lambası nasıl olurda yeterli gorulebilmiş?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

tesekkürler @inzell

benim 1000 kmyi tamamlamam 6 haftayı bulur sanırım su an kafamda ipone full power katana 10-50 var bakımla beraber birde arka camurluk düsünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst