Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Selam arkadaşlar. 1)Cb250 ile uzun yol tecrübesi, son hız denemesi ve yüksek hızdaki randımanı konusunda bilgi verebilir misiniz? 2)Yukarıda değindiğim özellikler için cbr250r daha mı iyi olur?

cb 250 yi henüz test edemedim ama cbr 250 kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim;
aynı ayarda motorlar oldukları için uzun yolda cbr 250r daha az rüzgar alacaktır, bu sebeple son hızı daha yüksek olacaktır.
ancak cb 250r da uzun yolda gidon yüksekliğinden dolayı daha rahat kullanım sağlayacaktır.
yüksek hızlarda cbr 250r çok fazla titriyordu, cb 250r da titrer diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
64
Bu motora vites göstergesi koymayan zihniyeti kınayıp, bir yerlere de kına yakılmasını rica ediyorum. Vites göstergesiz yeni motor kaldı mı yaw? Bu yüzden bu motoru sildim hafızadan.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
eğitimlerde kaç km/s hızla gittiğinize bile bakmayın denilirken hala vites yok diye motoru kötüleyenler var :)
zaten sıralı şanzıman, saymak zor olmasa gerek.
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
2
Herkese merhabalar
Motorumun rodaj bakımını (1000 km) bugün Honda Haldız'da yaptırdım. 90 tl ödedim.
Şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı. Sadece zincirden diğer motorlara göre daha fazla ses geliyor haberiniz olsun.
Daha önceki moturm CBR 250 idi.
Ona göre bir karşılaştırma yapmam gerekirse :
1-Daha titreşimsiz
2-Daha atak ve alt devirler çok daha dolu.
3-Egzoz sesi daha gür çıkıyor.
3-Yakıtı tüketimi gerçekten çok iyi.
6000 devri geçmeden sürdüğümde 100 km de 2.4 litre yakıyor. Ortalama bir sürüşte 3 ile 3.5 arası yakar diye tahmin ediyorum.
CBR 250 biraz daha fazla yakıyordu.
4-Son hız tam olarak denemedim ama 150'yi rahat gördü. Daha da basmadım.
Bir de şunu belirteyim 6. vites 6000 devirde 95; 6. vites 7000 devirde 110 ile gidiyor.
Son olarak Showa süspansiyon farkını ciddi şekilde hissettiriyor.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
64
Azıcık motor kullansanız ne kadar gereksiz olduğunu anlarsınız.:)

20 sendir motor kullanıyorum :) moturumu söylesem garip bi durum olur. :) şöyle diyeyim, olay teknoloji sunma meselesidir. Yorumunuz okey ancak son dönem iyi markaların hepsinde olan bir durumdur. Olay şu; 1000'lik 1200'lüler de bile olduğunu düşünün! Sonra amatör 250'lik kullananları düşünün. Bir de yeni bir ürünü piyasaya çıkartan siz olun, oturum honda'nın başına, taiwanda üretin bu motoru ve sarın türkiye'ye... :)
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
20 sendir motor kullanıyorum :) moturumu söylesem garip bi durum olur. :) şöyle diyeyim, olay teknoloji sunma meselesidir. Yorumunuz okey ancak son dönem iyi markaların hepsinde olan bir durumdur. Olay şu; 1000'lik 1200'lüler de bile olduğunu düşünün! Sonra amatör 250'lik kullananları düşünün. Bir de yeni bir ürünü piyasaya çıkartan siz olun, oturum honda'nın başına, taiwanda üretin bu motoru ve sarın türkiye'ye... :)

Terslik bende olabilir o zaman.:)

Ben de 82 senesinden beri motor kullanıyorum. Dinazor çağında vites göstergesini hayal bile edemediğimiz için şimdide ihtiyaç duymuyor olabiliriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

eğitimlerde kaç km/s hızla gittiğinize bile bakmayın denilirken hala vites yok diye motoru kötüleyenler var :)
zaten sıralı şanzıman, saymak zor olmasa gerek.

Saymaya ne gerek var ki? Motor çalışırken veya sürerken zaten deviri işitiyorsun.
Belki sağırlar ihtiyaç duyabilir.:)
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
64
Terslik bende olabilir o zaman.:)

Ben de 82 senesinden beri motor kullanıyorum. Dinazor çağında vites göstergesini hayal bile edemediğimiz için şimdide ihtiyaç duymuyor olabiliriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------



Saymaya ne gerek var ki? Motor çalışırken veya sürerken zaten deviri işitiyorsun.
Belki sağırlar ihtiyaç duyabilir.:)[/QUOTE
]

Rica ederim, olur mu öyle şey. Sohbet ediyoruz. :)

Kesinlikle :), zamane gençliği hazır şeyleri seviyor ve ürünler buna odaklı artık. 4k tv alıp internete bağlanmasa da olur al sen bunu demek gibi yeni nesil için :)

Neo cafe racer tamam ama ne o yaw! Olmuş :)
Hala r25'lerin abs olmaması türkiye'de ve abd'de 3 senedir r3 olarak satıjanların hepsinde abs olması gibi... Canım Türk Tüketicisi... üzülmemek elde değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2018
Mesajlar
3
Sağ olun Lynxmaster, yorumunuz benim için faydalı oldu. Önceki motorum cbr125'ti. Sanırım test sürüşünden sonra cb 250'de karar kılacağım ki abs oluşu da cazip hale getiriyor. Zaten cbr250'nin sıfırı da yok. Yamaha Yzf r25'i de öneriyorlar ama yakıt konusunu sineye çeksem de bakım ve yedek parça maliyeti belimi bükecek gibi.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Bugün detailing'i önce hobi sonra işi olarak yapmış olan bir arkadaşımın önerisi üzerine ph dengeli şampuan aldım cilalı. Fiyatı biraz pahalı lakin 1lt suya 3 kapak şeklinde sanırım uzun süreli gidecek gibi. Plastik aksamların görüntüyü hiç etse daha kötü olduğundan aldım.

Bu arada 3.kez depomu fulledim. İlk depomda ortalamam 25km ortalama hızla 3.1di. Bunda ise 29 km ortalama hızla 2.8le tamamladım. Benzin ışığı yandığında aldım ikisinde de. Birinde sanırım 230 diğerinde 272 km'de iken yandı. 13 günde 2 depo benzin almış olsam da yakıt konusunda gayet memnunum. Rodaj bir an önce bitsn diye çok ilave km yapıyorum. :)

nqo7co.jpg


Hepimize allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. :king::king:
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
5
rodajı tamamlayalı 600 km oldu. ilk başlarda 3,2 lt olan 100 km deki yakıt sarfiyatı rodajdan sonra 3,1 lt ye ve sonrasında 3,0 lt ye indi.
benim kullandığım yol ve şartlarda bu değer daha fazla inmez diye düşünüyorum. günde 50 km yol yapıyorum, bunun 25 km si 6000-7000 devir arasında Tem de giderek oluyor. diğer yarısı ise; yarısı trafikli yarısı trafiksiz şehir içi.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
http://i.hizliresim.com/DD9nPy.jpg






Boy 1.80, kilo 85 motosiklet altımda bisiklet gibi kaldı.Satıcı bile “abi çok küçük kaldı ya” dedi.Kask ve montta giyince iyice kaybolacaktı motosiklet.Niyetim vardı ancak boyutundan ötürü vazgeçtim.

Gidon genişliği çok az.Ve yol çok yakınında kalıyor.Hani motosiklete biniyor gibi hissettirmiyor.İnternette yapılan yorumlardan birinde “Yecüc ile mecüc için yapılmış “demişlerdi de çok gülmüştüm.Doğruymuş😁
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Yahu ben de 178 70 kiloyum. Ölçü olarak aramızda pek fark yok. Hiç motor altında kayboldu vs. diyen olmadı. Boyutları neden bu kadar dert ettiniz ki anlayamadım. Kullanırken ayak freni ve vites rahatsız edici pozisyonda mı? Fotodan değil gibi duruyor, depo etrafını sarması gereken diz tam orayı sarıyor çünkü. Bilemedim. Ben msx'e binince rahatsız hissediyorum, dizim çok bükülüyor çünkü. ÖYle bir durum olsa tamam küçük oldu size motor diyeceğim ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla öyle bir durum yok gibi geldi bana.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu ben de 178 70 kiloyum. Ölçü olarak aramızda pek fark yok. Hiç motor altında kayboldu vs. diyen olmadı. Boyutları neden bu kadar dert ettiniz ki anlayamadım. Kullanırken ayak freni ve vites rahatsız edici pozisyonda mı? Fotodan değil gibi duruyor, depo etrafını sarması gereken diz tam orayı sarıyor çünkü. Bilemedim. Ben msx'e binince rahatsız hissediyorum, dizim çok bükülüyor çünkü. ÖYle bir durum olsa tamam küçük oldu size motor diyeceğim ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla öyle bir durum yok gibi geldi bana.
Görüntüye değil işleve önem verenler derneğinden merhaba 😊
Naked motorların geneli yapısından dolayı ufak tefek, sokak motorunda aranan özellikler hafif, atik, pratik olması. Bendede minnak kalıyor motosiklet ama istediğimi bana sunuyor. Duke200ün yapısı itibariyle grenajlarının altı oyuk olduğundan bacaklarım sığmıyordu, öyle bi durum olsa anlarım ama motosikleti rahat kullanığ altımda ufak kalıyor denmesi bence motosikleti almamak için mazeretimiz
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Yahu ben de 178 70 kiloyum. Ölçü olarak aramızda pek fark yok. Hiç motor altında kayboldu vs. diyen olmadı. Boyutları neden bu kadar dert ettiniz ki anlayamadım. Kullanırken ayak freni ve vites rahatsız edici pozisyonda mı? Fotodan değil gibi duruyor, depo etrafını sarması gereken diz tam orayı sarıyor çünkü. Bilemedim. Ben msx'e binince rahatsız hissediyorum, dizim çok bükülüyor çünkü. ÖYle bir durum olsa tamam küçük oldu size motor diyeceğim ama fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla öyle bir durum yok gibi geldi bana.



Bu resimde soldakinde 97 kiloyum,cb250’de 85 kilo.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Naked motorların boyutları 3 aşağı 5 yukarı aynıdır. Şahsen kötü durduğunu düşünmüyorum. Bence tadını çıkarmaya bakın.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
[url]http://i.hizliresim.com/4z87vQ.jpg[/url]

Bu resimde soldakinde 97 kiloyum,cb250’de 85 kilo.


CB250R Boyutları (UxGxY) = 2020 x 805 x 1050 mm
Sele yüksekliği = 800 mm

R25 Boyutları (UxGxY) = 2090 x 720 x 1135 mm
Sele yüksekliği = 780 mm

cb250r genişlik olarak R25 e göre daha geniş ve daha yüksek,
boyu 7 cm kısa, yüksekliği ise 8,5 cm az.
kısa olması da dingil mesafesinin kısa olmasından kaynaklı, çoğu naked motorda olduğu gibi.
yükseklik de r25 te ön cam olmasından kaynaklı :)
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
CB250R Boyutları (UxGxY) = 2020 x 805 x 1050 mm
Sele yüksekliği = 800 mm

R25 Boyutları (UxGxY) = 2090 x 720 x 1135 mm
Sele yüksekliği = 780 mm

cb250r genişlik olarak R25 e göre daha geniş ve daha yüksek,
boyu 7 cm kısa, yüksekliği ise 8,5 cm az.
kısa olması da dingil mesafesinin kısa olmasından kaynaklı, çoğu naked motorda olduğu gibi.
yükseklik de r25 te ön cam olmasından kaynaklı :)

Bu verileri bende karşılaştırmıştım.Tabi r25’te grenaj farkı var ama cb mt25 gibi kaslı değil.Belki o yüzden ufak kalıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst