- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
Selam arkadaşlar. 1)Cb250 ile uzun yol tecrübesi, son hız denemesi ve yüksek hızdaki randımanı konusunda bilgi verebilir misiniz? 2)Yukarıda değindiğim özellikler için cbr250r daha mı iyi olur?
cb 250 yi henüz test edemedim ama cbr 250 kullanmış biri olarak şunu söyleyebilirim;
aynı ayarda motorlar oldukları için uzun yolda cbr 250r daha az rüzgar alacaktır, bu sebeple son hızı daha yüksek olacaktır.
ancak cb 250r da uzun yolda gidon yüksekliğinden dolayı daha rahat kullanım sağlayacaktır.
yüksek hızlarda cbr 250r çok fazla titriyordu, cb 250r da titrer diye tahmin ediyorum.



