- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 5,467
Bu verileri bende karşılaştırmıştım.Tabi r25’te grenaj farkı var ama cb mt25 gibi kaslı değil.Belki o yüzden ufak kalıyor
hocam cb 250r, mt25 ten daha geniş
siz tamamen ön yargılı bakıyosunuz olaya bence (=
Bu verileri bende karşılaştırmıştım.Tabi r25’te grenaj farkı var ama cb mt25 gibi kaslı değil.Belki o yüzden ufak kalıyor
Arkadaşlar ben motoru iki gün önce teslim aldım.İlk vitesli motorum , çok beğenerek aldım , biraz küçük gibi gözükmesi benide kararsız bıraktı önce, ama çok sevdim almamayıda göze alamadım.Gri rengini özellikle bulmaya çalıştım ve zorlandım ama başardım nihai olarak.bmw 310r ile kıyasladım ama tarzını daha çok beğendiğim için cb250r da karar kıldım. ilk iki gün kullanımlarımda motorun çok çabuk ısındığını ve koku yaptığını gördüm honda anese sorduğumda normal olduğunu söylediler bu konuda bir yorumu olan olursa bilgi edinmiş olurum. öğrenmeye çalışıyorum. herkese kazasız keyifli günler diliyorum.
Arkadaşlar ben motoru iki gün önce teslim aldım.İlk vitesli motorum , çok beğenerek aldım , biraz küçük gibi gözükmesi benide kararsız bıraktı önce, ama çok sevdim almamayıda göze alamadım.Gri rengini özellikle bulmaya çalıştım ve zorlandım ama başardım nihai olarak.bmw 310r ile kıyasladım ama tarzını daha çok beğendiğim için cb250r da karar kıldım. ilk iki gün kullanımlarımda motorun çok çabuk ısındığını ve koku yaptığını gördüm honda anese sorduğumda normal olduğunu söylediler bu konuda bir yorumu olan olursa bilgi edinmiş olurum. öğrenmeye çalışıyorum. herkese kazasız keyifli günler diliyorum.
yağ filtresini anladım da keçesi ne ola?
benim bildiğim yağ keçesi amortisörlerde oluyor, bi yanlışlık olmasın?
takılacak parçaları görmeyi isteyin. ilk yağ değişiminde ekstra bi parça daha değiştiriliyor mu bilmiyorum, ama yağ değişiminde sadece yağ ve yağ filtresi değiştirmek yeterlidir. bi de tapa pulu gibi 3-5 liralık şeyler değişebilir.
Merhaba arkadaşlar ben de bugün 1000 bakımına gittim. Motul 5100 yağ ve yağ filtresi ile birlikte 150 tl ödedim. İki kutu yağ açılıyor, 1.5 lt si konulduğu için kinci kutudan kalan yarım lt yağı da verdiler.
Motora gelirsek: bu akşam r25 i olan bir arkadaşla 3 kez kalkış yaptık üçünde de ben aldım. Buna gerçekten çok şaşırdım. Ben 76 kg, arkadaş 70 kg ve 120 km hızlara kadar gelemedi yanıma. Daha devam etseydik illaki o geçerdi 36hp çift silindir sonuçta. Ben cbr250 ile r25 in draglarını izlediğimde her seferinde r25 in geçtiğini görmüştüm. Demekki cb250r daki hafifleme ve yazılım cidden çok farketmiş cbr250 ye göre. Motor gerçekten 250cc sınıfında çok seri. R25 in sahibi hiç beklemediği bir sonuçla karşılaştı. O da çok şaşırdı, açıkçası ben de. Ben kesin r25 uzar gider diyordum.
Bu arada r25 li arkadaş cb250r ın frenlerine bayıldı. Hatta motora komple bayıldı. Bu gece ki sert kullanımla birlikte yakıt ortalamalarımız ise benim 3.7lt/100km, onun 5.1lt/100 km. Honda gerçekten çok başarılı bir iş çıkarmış.
Bir bilgi daha vereyim: Cbr250r ile cb250r'ı boşta yan yana çalıştırın. Durduk yerde ani gaz verin cb250r'ın ne kadar daha ani tepki verdiğini hemen anlayacaksınız.
Hep övdüm ama gerçekten bu sefer olmuş arkadaşlar. Tek sevmediğim yanı 8000 devirden sonra titreşim arttıkça debriyaj maneti cızırdıyor. Daha önceki msx125 imde de vardı aynı sorun.
Bu motora çanta bağlanamaması en büyük olumsuz yanı yoksa kesinlikle mt den daha güzel bir motor şekline işçiliğine kalitesine sözüm yok ama hiç bir şey taşıyamamak tura çıkamayacak olmak üzücü
Çanta bağlanmama durumu yok ki. Gayet shad üretti ama şuan trde yok.
http://i68.tinypic.com/2rqhm2p.jpg